Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: dlugotrwaly bol gardla po antybiotykach

Strona 1 z 385

  • Co na bol gardla spowodowany intensywnym mowieniem

    szukam porady co moge zastosowac na bol gardla spowodowany codziennym intensywnym mowieniem. chodzi o tzw zdarte gardlo. od jakiegos juz czasu ssam cholinex ale

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 912 | Data: 2014-09-29 19:46:03 | Liczba SOGów: 0
  • Nieustajace zapalenie gardla..Brak mi juz sil.

    2 razy w miesiacu, co sami przyznacie jest czyms niecodziennym. najdziwniejsze jest to ze nigdy nie mam goraczki, zawsze bol gardla oslabienie organizmu i zatkany nos. teraz mamy polowe pazdziernika a ja juz ok. 10 dni jestem chory, naprawde

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 6580 | Data: 2006-10-15 16:56:37 | Liczba SOGów: 2
  • Ból gardla+ katar

    otoz zaczelo sie to u mnie we wtorek byl to poprostu bol gardla wiec to zbagatelizowalem i poszedlem na trening na drugi dzien byl juz katar z zielonymi gilami w czwartek bol

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 352 | Data: 2013-04-12 09:51:17 | Liczba SOGów: 0
  • Bol gardla po gilotynie

    na treningu doslownie wpadlem w gilotyne , i odklepalem sekunde za puzno . teraz przy przelykaniu odczuwam dosyc silny bol , podobny do bolu przy anginie . zimne oklady pomoga cos w tej sytuacji , lewa strona gardla zaraz przy jablku adama

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1027 | Data: 2011-01-10 21:57:25 | Liczba SOGów: 2
  • czeste bole gardla

    co robic na czeste bole gardla syn bardzo czesto choruje na bol gardla zima ,latem,ma 23 lata,od miesiaca boli go gardlo,wzial antybiotyk ale nie pomaga,pije mleko z czosnkiem,plucze wode z sola,najgorzej jest wieczorem i rano

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 783 | Data: 2011-06-15 06:19:43 | Liczba SOGów: 0
  • silny ból węzłów chłonnych

    wziela mnie jakas choroba ostatnio. bol gardla kaszel, katar temperatura oklo 38 38,5. lekarz przypisal mi antybiotyk rovanicyne. w 3 dniu brania temperatura

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 20857 | Data: 2007-02-03 11:42:57 | Liczba SOGów: 0
  • bolący kręgosłup...porady i łatwe ćwiczenia

    jak ulżyć bolącym plecom czy zastanawialiście się państwo dlaczego bolą nas plecy obawiam się, że dopiero wówczas kiedy ból

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 163369 | Data: 2004-10-04 23:14:32 | Liczba SOGów: 8
  • bol w lewym boku

    brzucha ktore dzis sie nasilily,niesa to czeste objawy ale mnie niepokoja,a jak to mija zaczyna wchodzic taki dziwny bol w jajniki,to znaczy typowo kobiecy bo jajnikow jak przed miesiaczka ale jestem po niej wlasnie,czasem odczowam tez w krzyzu

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 30423 | Data: 2005-04-13 20:32:05 | Liczba SOGów: 0
  • bol w plecach w okolicy nerek

    w dzien nie odczuwam tego a jesli juz to rzadko natomiast w nocy daje sie odzcuc ten bol w plecach w okolicy nerek myslalem ze to od treningu wiec tydzien nie cwiczylem ale bol nadal daje we znaki czy

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 60703 | Data: 2006-01-07 16:26:48 | Liczba SOGów: 0
  • bol w pachwinie

    od okolo miesiaca odczuwam bol w pachwinie. nasila sie podczas chodzenia. wizyta u chirurga skonczyla sie tym, ze lekarz stwierdzil zapalenie naczepu

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 23107 | Data: 2007-06-22 22:20:25 | Liczba SOGów: 1
  • bol w dole brzucha

    witam! mam drobny problem, drobny, bo poki co strasznie nie boli.. od jakis 2,5 miesiecy mam praktycznie codziennie, krotkie po kilka sec bole w podbrzuszu.. podobne sa do tych

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 52506 | Data: 2004-04-19 12:50:09 | Liczba SOGów: 0
  • Bol kregoslupa

    odpuscilem troche silnie i jakby ze mnie teraz wszystko wylazi. boli mnie w odcinku ledzwiowym wydaje mi sie, ze przez zle robienie martwego ciagu na poczatku kariery. mial ktos podobny

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 35228 | Data: 2005-10-27 00:52:52 | Liczba SOGów: 2
  • BOL PLECOW - KRZYZ

    od roku nie moglem , pogrywan troche w siatke. mam prace siedzadze 9 10 godzin dziennie. chce wrucic do silki ale bola mnie plecy jeszcze nie cwicze tylko sie rozciagam . bol jest tylko gdy chce chce sie rozciagac to bola mnie w krzyzu np.

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 24821 | Data: 2006-05-21 16:47:11 | Liczba SOGów: 2
  • Bol brzucha po prawej stronie pod żebrami

    witam was! od 2,5tygodnia jestem na cyklu mono +cp i od ok 4 dni odczuwam silny bol brzucha po prawej stronie pod żebrami w dolnej czesci... zastanawiam mnie to czy to wątroba miał ktos podobne objawy...

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 49500 | Data: 2007-10-17 19:29:38 | Liczba SOGów: 1
  • Spuchnięte i bolące usta oraz język... co to jest?

    witam dzisiaj wstalem i mam tak jak w temacie spuchnięte usta i bolące usta oraz język. co to jest jaka moze byc przyczyna i prosze bez glupich odpowiedzi bo to naprawde mnie niepokoji...

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 19418 | Data: 2005-01-15 19:42:47 | Liczba SOGów: 1
  • Bol stopy

    2009/20090910190453 witam. od pewnego czasu czuje bol w zewnętrznej czesci stopy, ponizej kostki siegajacy az do podeszwy w mniej wiecej srodkowej czesci stopy. co dziwne,

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 17449 | Data: 2009-09-10 19:00:44 | Liczba SOGów: 1
  • Ból krtani z lewej strony/ węzły chłonne ?

    witam, od kilku dni, bardzo boli mnie lewa strona krtani, oczywiscie tylko przy przelykaniu sliny, pokarmu, czy piciu. czytałem na necie o anginie,

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 8264 | Data: 2010-07-11 06:05:18 | Liczba SOGów: 0
  • ból ucha przy gryzieniu, ziewaniu ;/

    37.6. w srodku nocy obudzilem sie z temp 38.6 a dzis po poludniu mialem 39 ;/ nie mam kataru, ani kaszlu tylko delikatny bol gardla ostatnio panuje u mnie w miescie jakas infekcja bo juz kilka osob tez sie skarzylo na to + moj brat tez byl chory

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 9200 | Data: 2008-08-14 19:25:27 | Liczba SOGów: 0
  • Phoenix orale - NEW DESIGN S-bol/D-bol forte /Oxa-bol/Oxy-bol

    siema pany. kolega podeslal na mail, wrzucam w celach informacyjnych. oxa bol : 2009/20091229231828 d bol forte : 2009/20091229231913 oxy bol : 2009/20091229232027 s bol :

    Odpowiedzi: 146 | Ilość wyświetleń: 14566 | Data: 2009-12-29 23:18:28 | Liczba SOGów: 4
  • BOL PIETY

    witam tak jak w temacie napisalempo treningu nog poczulem bol w piecie tzn. nie zaraz tak okolo dwie trzygodziny po.nie moge na nia wogole stanac bo boli jak cholera chodze na palcach.moze ktos mial cos takiego co to moze byc pozd.

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 15321 | Data: 2007-11-13 19:24:34 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}