Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: dla jakich wartości parametru m proste l1 i l2 są prostopadłe

Strona 1 z 110

  • powtórka z Arnolda dla wszystkich WARTO

    znalazłem w internecie, po zkorzystaniu z wyszukiwarki na forum zobaczyłem że art juz istnieje,a więc małe odświerzenie dla tych którzy nie widzieli lub chcą sobie poczytac jeszcze raz ,a może akurat sie przyda komuś kto nie widział początkujacy .

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2129 | Data: 2005-11-28 20:03:18 | Liczba SOGów: 1
  • cukry proste produkty

    w jakich produktach występują cukry proste

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3893 | Data: 2010-05-11 16:12:39 | Liczba SOGów: 0
  • CANDIDA

    candida jest obecny praktycznie wszędzie w środowisku i dopóki nasz organizm posiada normalne funkcje obronne jest dla nas niegroźny. inni mieszkańcy jelit to tzw. „pozytywne bakterie: acidophilus, bulgaricus, bifudus i inne. podobnie jak

    Odpowiedzi: 180 | Ilość wyświetleń: 158735 | Data: 2006-09-05 18:35:36 | Liczba SOGów: 17
  • FBW i split dla początkujących.

    i ile razy w tygodniu mam ćwiczyć ilość serii sam często proponuje 3 serie ale spokojnie można dać chociażby dla przysiadu nawet i 5, proponowałbym dobrać właśnie w granicy 3 5 serii na ćwiczenie. czym cięzsze ćwiczenie [np. przysiad] tym

    Odpowiedzi: 47 | Ilość wyświetleń: 24743 | Data: 2012-01-08 20:15:22 | Liczba SOGów: 30
  • Trening plyometryczny dla wszystkich !!!

    trenuj na miękkich powierzchniach, takich jak syntetyczny tor do biegów, czy trawa, zapewni to lepsze bezpieczeństwo dla twoich nóg. twoim celem jest wykonanie każdego ćwiczenia, powtórzenia z jak największą szybkością i odpowiednia techniką.

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 53388 | Data: 2004-01-01 14:17:12 | Liczba SOGów: 2
  • PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS DLA KOBIETY OD PODSTAW.

    zwycięska praca konkursowa, której autorką jest meraviglia. 1. dla przykładu powyżej oblicz zapotrzebowanie oraz ułóż jadłospis, uwzględniając dni treningowe i bez treningu. dane:

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 92112 | Data: 2009-04-26 15:47:38 | Liczba SOGów: 83
  • Chcesz nabrać MASY !!!!! w takim razie to coś dla CIEBIE 25 zasad żywienia!!!!!!!!

    tak zrównoważona dieta może być najpewniej osiągnięta przez odpowiedni dobór produktów z podstawowych grup pokarmów dla kulturystów: mleka i innych produktów mlecznych, ciemnozielonych lub pomarańczowych warzyw, owoców cytrusowych, jagód,

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 22802 | Data: 2003-01-04 11:25:57 | Liczba SOGów: 3
  • ****FAQ - dla początkujących fakty nie mity*****

    faq dla początkujących i nie tylko 1. ile razy w tygodniu ćwiczyć ] 2. ile razy w tygodniu ćwiczyć daną partie 3. ile

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 23175 | Data: 2007-11-26 16:18:51 | Liczba SOGów: 33
  • Dla nowych na silce

    wazna jest regeneracja i ze należy 8h snu zapewnic organizmowi. stefan wie ze alkohol nie sprzyja cwiczenia na silowni dlatego ogranicza picie alkoholu ale wie ze jak czasami cos wypije to od razu nie umrze wiec pije z glowa przed melanzem je cos

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 64768 | Data: 2005-06-05 13:43:36 | Liczba SOGów: 79
  • "REGUŁY GRY"-COŚ DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    początkujący i nie tylko kulturysta. jest to publikacja z rekreacji fizycznej z przełomu lat 80 i 90 tych z cyklu dla początkujących 29 pod redakcją henryka jasiaka. reguły gry pialiśmy już niejednokrotnie o zasadach treningu

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 19945 | Data: 2002-06-27 13:30:04 | Liczba SOGów: 11
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA A

    czyli redukcja niewielkiej lub średniej ilości zbędnej tkanki tłuszczowej oraz delikatna rozbudowa tkanki mięśniowej dla zarysowania detali sylwetki. cykl i cel: powrót do ogólnej formy fizycznej, delikatna redukcja tkanki tłuszczowej w

    Odpowiedzi: 62 | Ilość wyświetleń: 34918 | Data: 2003-10-04 00:00:53 | Liczba SOGów: 7
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA B

    szlifowanie sylwetki, czyli redukcja dużej ilości zbędnej tkanki tłuszczowej oraz delikatna rozbudowa tkanki mięśniowej dla zarysowania detali sylwetki. cykl i cel: powrót do ogólnej formy fizycznej, redukcja tkanki

    Odpowiedzi: 74 | Ilość wyświetleń: 28472 | Data: 2003-10-29 22:43:51 | Liczba SOGów: 10
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    domowych warunkach wersja trudniejsza,odcinek,20.aspx na filmach zaprezentowaliśmy nieco poprawioną i bezpieczniejszą dla osób początkujących wersję rozgrzewki, treningu i rozciągania 31 jako dodatkowe obciążenie możecie stosować baniaki z

    Odpowiedzi: 1341 | Ilość wyświetleń: 993972 | Data: 2007-10-31 12:14:10 | Liczba SOGów: 454
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    witamy w kolejnej części treningu treningu dla średniozaawansowanych. część ta jest napisana z myślą o osobach które rozpoczęły trening z nami od pierwszej części i

    Odpowiedzi: 293 | Ilość wyświetleń: 191993 | Data: 2008-05-14 15:14:42 | Liczba SOGów: 170
  • ***TRENING DLA PRZYSZŁYCH ŻOŁNIERZY***

    wstęp niniejszy trening przeznaczony jest dla przyszłych żołnierzy. konkretniej dedykowany jest dla panów, którzy już się zdecydowali na dumną służbę naszej ojczyźnie

    Odpowiedzi: 59 | Ilość wyświetleń: 44403 | Data: 2009-01-07 22:03:26 | Liczba SOGów: 22
  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    jest to propozycja treningu dla początkujących,którzy stawiają pierwsze kroki w treningach z obciążeniem i nie mieli jeszcze prawdziwego kontaktu z

    Odpowiedzi: 816 | Ilość wyświetleń: 587131 | Data: 2002-02-01 11:24:35 | Liczba SOGów: 241
  • 'Naturalne' powiekszanie piersi.. ziołami.

    hormonalna jak wiadomo istnieje. skoro mężczyzna z zaburzeniami może wyhodować piersi od zera i stać się kobietą, dlaczego kobieta swoich piersi terapia hormonalna powiększyć nie może i właśnie, tu zaczynają się schody. ciężko znaleźć

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 79644 | Data: 2009-08-07 12:03:38 | Liczba SOGów: 0
  • REDUKCJA? ALEZ TO PROSTE! .::WEJDZ::.

    pasie . mi ogolnie chodzilo o sensowniejszy wyglad. pamietajcie tez, ze tkanki tluszczowej nie gubimy miejscowo! a to dlatego ze material zapasowy odklada sie rownomiernie w calym ciele tak wiec spala sie tez rownomiernie . ii co

    Odpowiedzi: 152 | Ilość wyświetleń: 78043 | Data: 2005-05-24 21:22:15 | Liczba SOGów: 69
  • [art] ACT, czyli trening dla początkujących by georgu!

    przedewszystkim do nowicjuszy. służy on im jako wstęp do prawdziwej zabawy z sportami siłowymi. jest on także polecany dla osób bardziej zaawansowanych, które wracają do sportów siłowych po dłuższej przerwie. może on także być stosowany jako

    Odpowiedzi: 197 | Ilość wyświetleń: 179057 | Data: 2007-09-08 19:25:15 | Liczba SOGów: 162
  • German Body Comp dla sportowców

    german body comp dla sportowców autor: charles poliquin powiadają, że naśladownictwo jest najszczerszą formą pochlebstwa, ale to

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 10503 | Data: 2011-08-10 03:43:38 | Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}