SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

diety

  • Masa bez diety. Czy budowa masy mięśniowej bez diety jest możliwa?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Tak naprawdę każdy człowiek ma jakąś dietę, lepszą lub gorszą. Jeśli chcesz budować mięśnie nie stosując konkretnej diety, to owszem, jest to możliwe, ale bywa trudne i wiąże się z wieloma zagrożeniami. Masa z przypadku A co, jeśli będziesz chciał poprawić jakość? Czy zgromadzony tłuszcz szkodzi? Ile powinienem mieć tkanki tłuszczowej? Jaką wybrać

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7306 Data: 2018-08-21 15:30:40 Ocena: 5
  • Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Owoce są nieodłącznym elementem naszej diety, na ich bazie robimy ciasta, muffinki, lody czy koktajle. Są też bogactwem i minerałów, dlatego też powinny znaleźć się w naszej codziennej diecie. Należy dodać, iż wiele owoców ma prozdrowotne właściwości. Dziś przyjrzymy się, co kryją w sobie: mango, banan, czarne jagody oraz pomarańcze.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6795 Data: 2017-11-28 10:33:25 Ocena: 5
  • Czy diety wegetariańskie są lepsze na odchudzanie?

    Artykuł
    Odchudzanie

    Kolejny raz poruszam kontrowersyjny temat. Redukcja wagi ciała zależy od stosowanej diety, ale też aktywności fizycznej. Ponadto nie należy rozpatrywać samego spadku wagi ciała, gdyż on nic nie znaczy, a taki właśnie błąd popełniono na wszystkich portalach pro-wegetariańskich. Zacytowano badanie Hana Kahleovej i ogłoszono, iż dieta wegetariańska p

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 384 Data: 2018-10-11 13:35:34 Ocena: 5
  • Dlaczego diety zawodzą, dlaczego znów tyjemy?

    Artykuł
    Odchudzanie

    aża się, że większość diet zawodzi. Jednak powodem tego wcale nie jest brak utraty wagi. W rzeczywistości większość diet jest pod tym względem skuteczna, jeśli korzystający z diety uprawia jakąkolwiek dyscyplinę sportu. Powodem, przez, który większość diet zawodzi jest to, że korzystający z diety nie może utrzymać swojej wagi. To są złe wiad

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5689 Data: 2018-04-28 15:44:45 Ocena: 5
  • Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Coraz więcej osób testuje metodę odżywiania IIFYM, która staje się niezwykle popularna. Koncepcja tej diety polega na bardzo elastycznym i swobodnym podejściu do całości żywienia, być może ten aspekt wpłynął na to, iż coraz częściej zauważyć można, że metoda ta jest chętnie przeprowadzana i często polecana innym. Czym jest IIFYM? Na c

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5608 Data: 2018-02-06 09:55:02 Ocena: 3,67
  • Najczęstsze pytania jakie słyszę dotyczące diety i treningu. CZĘŚĆ II

    Artykuł
    Odchudzanie

    tkanki tłuszczowej. Pora na kilka, kolejnych nader często spotykanych pytań. Pytanie nr 3: „czy węglowodany są złe?” Bo tak często mówisz, żeby wyrzucać z diety te czy tamte źródła „węgli”. Wyjaśnię po raz kolejny, iż tolerancja węglowodanów zależy ściśle od dziesiątek parametrów (profilu hormona

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 863 Data: 2017-04-20 08:03:43 Ocena: 5
  • Najczęstsze pytania, jakie słyszę, dotyczące diety i treningu. CZ. I

    Artykuł
    Odchudzanie

    Bardzo często jestem pytany o najróżniejsze kwestie, niestety często przy okazji różnych spotkań. Taka konsultacja powinna być płatna, być może ukróciłoby to falę pytań jakie ciągle napotykam. Cóż, przybliżę kolejny raz elementarne i bardziej skomplikowane kwestie związane z treningiem czy dietą. Pytanie nr 1: „czy

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1032 Data: 2017-04-12 08:54:45 Ocena: 4,2
  • Nabiał - podstawa diety czy zagrożenie dla zdrowia?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    h w nich składników, takich jak laktoza czy też niektóre frakcje białkowe. Zwolennicy nabiału podtrzymują stwierdzenie, iż jest bardzo ważnym składnikiem naszej diety. W związku ze skrajnymi opiniami warto zadać pytanie dotyczące tego, kto tak naprawdę ma rację? Czy nabiał powinien być jednym z fundamentów naszej diety, czy moż

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5991 Data: 2017-07-04 09:34:36 Ocena: 5
  • 5 suplementów dla wsparcia diety niskowęglowodanowej - Low Carb

    Artykuł
    Suplementy

    nasze główne źródło energii, musimy uzupełnić czymś innym nasze zapotrzebowanie na kalorie, a białko w tym przypadku w nadmiarze nie jest dobrym wyborem. Plusem diety Low Carb jest to, że źródła, z których pobieramy tłuszcz są naprawdę indywidualne i dowolne, możemy jeść nawet majonez czy ser żółty. Jednak będąc n

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3865 Data: 2018-01-30 09:24:15 Ocena: 3,67
  • „Jedzenio-fobia”, czyli niezdrowe podejście do diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Nie ulega wątpliwości, że dbanie o zdrowie i sylwetkę poprzez skrupulatne planowanie diety jest praktyką godną pochwały. Niestety podejmowanie takich działań wcale nie należy do łatwych zadań, współcześnie bowiem coraz popularniejsze stają się trendy „straszące” produktami żywnościowymi i niemal śmiertelnymi skutkami związanymi z

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1282 Data: 2017-03-28 11:17:24 Ocena: 5
  • Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    acute;w, trenerów i wielu specjalistów wybuchają spory o to, kto rzeczywiście ma rację. Co jest prawdą a co nie? Czy warto iść za modą i np. eliminować nabiał z diety? Szpinak obfituje w żelazo Niestety, zajadając się szpinakiem dostarczymy organizmowi mnóstwo witamin i minerałów, jednak na pewno nie tak dużą ilość żelaz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3429 Data: 2017-08-06 13:38:30 Ocena: 5
  • Jak radzić sobie z zaparciami? Co wprowadzić do diety?

    Artykuł
    Zdrowie

    Sporo osób z powodu nieumiejętnie zbilansowanej diety lub też problemów zdrowotnych cierpi na dokuczliwe zaparcia, które uniemożliwiają komfortowe wypróżnianie się. Jeśli spotkał cię ten problem warto w pierwszej kolejności zrewidować dietę  i wprowadzić do niej produkty spożywcze, dzięki którym być może ułat

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1155 Data: 2018-03-14 12:50:12 Ocena: 5
  • Czy diety oczyszczające działają?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Moda na diety oczyszczające cały czas rośnie. Coraz częściej słyszymy o „detoksykacji, dietach oczyszczających, dietach sokowych, głodówkach na oczyszczenie organizmu” oraz wielu innych dietach, mających na celu oczyszczenie naszego organizmu z niekorzystnych substancji. Ich zwolennicy zapewniają o ich korzystnym wpływie na usuni

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2812 Data: 2017-06-15 10:04:23 Ocena: 5
  • 5 owoców, które warto włączyć do diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    więc się zainteresować? Arbuz Jest to owoc, który w zasadzie składa się w większości z wody. Ma więc on niską gęstość kaloryczną. Jest idealny pod względem prowadzenia diety nawet redukcyjnej, nie wpływając negatywnie na jej wytyczne. Oprócz tego arbuz bogaty jest w likopen. Jest to barwnik, który wykazuje silne działanie antyo

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6822 Data: 2017-06-12 09:27:24 Ocena: 5
  • Dlaczego nie ma jednej "najlepszej" diety?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    różnią się od siebie pod względem wrażliwości na insulinę, składu hormonalnego, mikrobiomu. Kiedy ktoś ma niską wrażliwość na insulinę, może uzyskać pozytywny efekt z diety o niższej zawartości węglowodanów i eliminację wszystkich przetworzonych węglowodanów, podczas gdy osoba o dobrej wrażliwości na insulinę może w ogó

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 556 Data: 2018-08-13 10:33:31 Ocena: 5
  • Batony proteinowe jako uzupełnienie diety - jakie warto wybrać?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    h witamin i minerałów. Zdrowszy zamiennik słodyczy Dzięki różnorodnym smakom batonów możemy urozmaicić naszą dietę i pozwolić sobie na małe odstępstwa od diety, w o wiele zdrowszej wersji. Nie odbije się to negatywnie na naszej diecie i tym samym sylwetce. Baton proteinowy jest nie tylko dobrym zamiennikiem posiłku, ale r&oacut

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1249 Data: 2018-01-09 07:32:19 Ocena: 5
  • Białko - ważny składnik diety kobiety aktywnej

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    li takich, których nasz organizm nie jest w stanie sam sobie wytworzyć. Nie należy jednak rezygnować z białka roślinnego, ono też powinno być wliczane do zbilansowanej diety. Mimo, że uważa się je za niepełnowartościowe, wraz z białkiem pochodzenia zwierzęcego aminokwasy się uzupełniają. Ile spożywać dziennie białka? Przeciętna osoba, kt&oac

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2206 Data: 2017-06-10 10:11:05 Ocena: 5
  • Suplementy diety wspomagające wytrzymałość

    Artykuł
    Suplementy

    Każda osoba trenująca na siłowni dąży do zrealizowania postawionego sobie celu. Dla niektórych będzie to redukcja tkanki tłuszczowej, dla innych budowa masy mięśniowej, a dla jeszcze innych wzmocnienie wytrzymałości mięśni. Na każdy tego typu cel trzeba inaczej ukierunkować swój trening, a dokładniej ilość powtórzeń, jaka przyp

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1566 Data: 2017-07-10 09:59:01 Ocena: 5
  • 5 warzyw, które warto dołączyć do diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Już od wielu lat mamy oraz babcie przekonywały i nadal przekonują swoje pociechy, żeby jadły warzywa. Niestety w młodym wieku warzywa niekoniecznie są ulubionym produktem, a dzieci niechętnie je zjadają. W wieku dorosłym zaczyna się dostrzegać ich zalety i prozdrowotny wpływ na funkcjonowanie organizmu. Z roku na rok styl zdrowego życia staje się c

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1885 Data: 2017-06-14 08:24:33 Ocena: 5
  • 10 powodów, aby wykluczyć soję z diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    również drugą stronę medalu, która stawia ją w świetle niesprzyjającym zdrowiu. Wbrew obiegowej opinii soja jest dość młodym składnikiem pokarmowym dzisiejszej diety, tym bardziej pod postacią, jaką występuję w sklepach (izolat białka sojowego, tofu, mleko sojowe). Wszelkie prozdrowotne opinie na temat soi propagowane są główn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 662 Data: 2017-05-04 10:08:36 Ocena: 5