SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

diety

  • Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Owoce są nieodłącznym elementem naszej diety, na ich bazie robimy ciasta, muffinki, lody czy koktajle. Są też bogactwem i minerałów, dlatego też powinny znaleźć się w naszej codziennej diecie. Należy dodać, iż wiele owoców ma prozdrowotne właściwości. Dziś przyjrzymy się, co kryją w sobie: mango, banan, czarne jagody oraz pomarańcze.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6736 Data: 2017-11-28 10:33:25 Ocena: 5
  • Dlaczego diety zawodzą, dlaczego znów tyjemy?

    Artykuł
    Odchudzanie

    aża się, że większość diet zawodzi. Jednak powodem tego wcale nie jest brak utraty wagi. W rzeczywistości większość diet jest pod tym względem skuteczna, jeśli korzystający z diety uprawia jakąkolwiek dyscyplinę sportu. Powodem, przez, który większość diet zawodzi jest to, że korzystający z diety nie może utrzymać swojej wagi. To są złe wiad

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5559 Data: 2018-04-28 15:44:45 Ocena: 5
  • Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Coraz więcej osób testuje metodę odżywiania IIFYM, która staje się niezwykle popularna. Koncepcja tej diety polega na bardzo elastycznym i swobodnym podejściu do całości żywienia, być może ten aspekt wpłynął na to, iż coraz częściej zauważyć można, że metoda ta jest chętnie przeprowadzana i często polecana innym. Czym jest IIFYM? Na c

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 5462 Data: 2018-02-06 09:55:02 Ocena: 3,67
  • Najczęstsze pytania jakie słyszę dotyczące diety i treningu. CZĘŚĆ II

    Artykuł
    Odchudzanie

    tkanki tłuszczowej. Pora na kilka, kolejnych nader często spotykanych pytań. Pytanie nr 3: „czy węglowodany są złe?” Bo tak często mówisz, żeby wyrzucać z diety te czy tamte źródła „węgli”. Wyjaśnię po raz kolejny, iż tolerancja węglowodanów zależy ściśle od dziesiątek parametrów (profilu hormona

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 813 Data: 2017-04-20 08:03:43 Ocena: 5
  • Najczęstsze pytania, jakie słyszę, dotyczące diety i treningu. CZ. I

    Artykuł
    Odchudzanie

    Bardzo często jestem pytany o najróżniejsze kwestie, niestety często przy okazji różnych spotkań. Taka konsultacja powinna być płatna, być może ukróciłoby to falę pytań jakie ciągle napotykam. Cóż, przybliżę kolejny raz elementarne i bardziej skomplikowane kwestie związane z treningiem czy dietą. Pytanie nr 1: „czy

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 972 Data: 2017-04-12 08:54:45 Ocena: 4,2
  • 5 suplementów dla wsparcia diety niskowęglowodanowej - Low Carb

    Artykuł
    Suplementy

    nasze główne źródło energii, musimy uzupełnić czymś innym nasze zapotrzebowanie na kalorie, a białko w tym przypadku w nadmiarze nie jest dobrym wyborem. Plusem diety Low Carb jest to, że źródła, z których pobieramy tłuszcz są naprawdę indywidualne i dowolne, możemy jeść nawet majonez czy ser żółty. Jednak będąc n

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3655 Data: 2018-01-30 09:24:15 Ocena: 3,67
  • Nabiał - podstawa diety czy zagrożenie dla zdrowia?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    h w nich składników, takich jak laktoza czy też niektóre frakcje białkowe. Zwolennicy nabiału podtrzymują stwierdzenie, iż jest bardzo ważnym składnikiem naszej diety. W związku ze skrajnymi opiniami warto zadać pytanie dotyczące tego, kto tak naprawdę ma rację? Czy nabiał powinien być jednym z fundamentów naszej diety, czy moż

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4622 Data: 2017-07-04 09:34:36 Ocena: 5
  • Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    acute;w, trenerów i wielu specjalistów wybuchają spory o to, kto rzeczywiście ma rację. Co jest prawdą a co nie? Czy warto iść za modą i np. eliminować nabiał z diety? Szpinak obfituje w żelazo Niestety, zajadając się szpinakiem dostarczymy organizmowi mnóstwo witamin i minerałów, jednak na pewno nie tak dużą ilość żelaz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3380 Data: 2017-08-06 13:38:30 Ocena: 5
  • Jak radzić sobie z zaparciami? Co wprowadzić do diety?

    Artykuł
    Zdrowie

    Sporo osób z powodu nieumiejętnie zbilansowanej diety lub też problemów zdrowotnych cierpi na dokuczliwe zaparcia, które uniemożliwiają komfortowe wypróżnianie się. Jeśli spotkał cię ten problem warto w pierwszej kolejności zrewidować dietę  i wprowadzić do niej produkty spożywcze, dzięki którym być może ułat

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 2018-03-14 12:50:12 Ocena: 5
  • „Jedzenio-fobia”, czyli niezdrowe podejście do diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Nie ulega wątpliwości, że dbanie o zdrowie i sylwetkę poprzez skrupulatne planowanie diety jest praktyką godną pochwały. Niestety podejmowanie takich działań wcale nie należy do łatwych zadań, współcześnie bowiem coraz popularniejsze stają się trendy „straszące” produktami żywnościowymi i niemal śmiertelnymi skutkami związanymi z

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 2017-03-28 11:17:24 Ocena: 5
  • Czy diety oczyszczające działają?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Moda na diety oczyszczające cały czas rośnie. Coraz częściej słyszymy o „detoksykacji, dietach oczyszczających, dietach sokowych, głodówkach na oczyszczenie organizmu” oraz wielu innych dietach, mających na celu oczyszczenie naszego organizmu z niekorzystnych substancji. Ich zwolennicy zapewniają o ich korzystnym wpływie na usuni

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2716 Data: 2017-06-15 10:04:23 Ocena: 5
  • 5 owoców, które warto włączyć do diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    więc się zainteresować? Arbuz Jest to owoc, który w zasadzie składa się w większości z wody. Ma więc on niską gęstość kaloryczną. Jest idealny pod względem prowadzenia diety nawet redukcyjnej, nie wpływając negatywnie na jej wytyczne. Oprócz tego arbuz bogaty jest w likopen. Jest to barwnik, który wykazuje silne działanie antyo

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6762 Data: 2017-06-12 09:27:24 Ocena: 5
  • Dlaczego nie ma jednej "najlepszej" diety?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    różnią się od siebie pod względem wrażliwości na insulinę, składu hormonalnego, mikrobiomu. Kiedy ktoś ma niską wrażliwość na insulinę, może uzyskać pozytywny efekt z diety o niższej zawartości węglowodanów i eliminację wszystkich przetworzonych węglowodanów, podczas gdy osoba o dobrej wrażliwości na insulinę może w ogó

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 287 Data: 2018-08-13 10:33:31 Ocena: 5
  • Batony proteinowe jako uzupełnienie diety - jakie warto wybrać?

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    h witamin i minerałów. Zdrowszy zamiennik słodyczy Dzięki różnorodnym smakom batonów możemy urozmaicić naszą dietę i pozwolić sobie na małe odstępstwa od diety, w o wiele zdrowszej wersji. Nie odbije się to negatywnie na naszej diecie i tym samym sylwetce. Baton proteinowy jest nie tylko dobrym zamiennikiem posiłku, ale r&oacut

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1176 Data: 2018-01-09 07:32:19 Ocena: 5
  • Suplementy diety wspomagające wytrzymałość

    Artykuł
    Suplementy

    Każda osoba trenująca na siłowni dąży do zrealizowania postawionego sobie celu. Dla niektórych będzie to redukcja tkanki tłuszczowej, dla innych budowa masy mięśniowej, a dla jeszcze innych wzmocnienie wytrzymałości mięśni. Na każdy tego typu cel trzeba inaczej ukierunkować swój trening, a dokładniej ilość powtórzeń, jaka przyp

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1484 Data: 2017-07-10 09:59:01 Ocena: 5
  • Białko - ważny składnik diety kobiety aktywnej

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    li takich, których nasz organizm nie jest w stanie sam sobie wytworzyć. Nie należy jednak rezygnować z białka roślinnego, ono też powinno być wliczane do zbilansowanej diety. Mimo, że uważa się je za niepełnowartościowe, wraz z białkiem pochodzenia zwierzęcego aminokwasy się uzupełniają. Ile spożywać dziennie białka? Przeciętna osoba, kt&oac

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2129 Data: 2017-06-10 10:11:05 Ocena: 5
  • 5 warzyw, które warto dołączyć do diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Już od wielu lat mamy oraz babcie przekonywały i nadal przekonują swoje pociechy, żeby jadły warzywa. Niestety w młodym wieku warzywa niekoniecznie są ulubionym produktem, a dzieci niechętnie je zjadają. W wieku dorosłym zaczyna się dostrzegać ich zalety i prozdrowotny wpływ na funkcjonowanie organizmu. Z roku na rok styl zdrowego życia staje się c

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1831 Data: 2017-06-14 08:24:33 Ocena: 5
  • 10 powodów, aby wykluczyć soję z diety

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    również drugą stronę medalu, która stawia ją w świetle niesprzyjającym zdrowiu. Wbrew obiegowej opinii soja jest dość młodym składnikiem pokarmowym dzisiejszej diety, tym bardziej pod postacią, jaką występuję w sklepach (izolat białka sojowego, tofu, mleko sojowe). Wszelkie prozdrowotne opinie na temat soi propagowane są główn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2017-05-04 10:08:36 Ocena: 5
  • 10 udowodnionych zdrowotnych korzyści diety low-carb oraz diety ketogenicznej.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    nowe (dalej: low-carb) od lat wzbudzają kontrowersje. Pierwotnie zostały one zdemonizowane przez specjalistów „tłuszczofobów” od zdrowia oraz przez media. Ludzie wierzyli, że diety te, na skutek wysokiej podaży tłuszczu, prowadzą do wzrostu poziomu cholesterolu i chorób serca. Jednakże, czasy się zmieniają.. Od roku 2002, przeprowadzono ponad 20 ba

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2084 Data: 2015-02-08 01:30:10 Liczba szacunów: 0
  • -> Gotowe diety <-

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    7,2g. Albo: - Jajecznica z 2 jaj: Białko - 16g, Tłuszcze- 15g, Węgle - 2g. - 2 kromki chleba pełnoziarnisty ( 150g. ): Białko: 7g, Tłuszcze - 1g, Węgle - 60g. Małe dodatki do diety: - Margaryna - Woda mineralna około 1 l. - Ketchup lub musztarda w małych ilościach - Miód od czasu do czasu - Owoce lub warzywa - Nieraz jakiś jogurt lub coś innego lek

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-19 20:37:01 Liczba szacunów: 1