Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: dieta zeby zbić cukier we krwi

Strona 100 z 5000

  • cykl a badania krwi

    witam mam pewien problem... jestem obecnie na cyklu h drol i m droll bylem u lekaza i przepisalk mi badania krwi nie wiem czy jest sens je robic to przepisane badanie: ob./morlofogia+rozmaz/glukoza na czczo/kreatynina/bilirubina

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 852 | Data: 2010-04-22 13:33:43 | Liczba SOGów: 1
  • grupa krwi

    firma biogenix napisala artykul odnosnie tego ze bialka serwatkowe sa przyswajalne tylko w polowie przez ludzi z grupa krwi 0 i ze dla takich ludzi najlepszym bialkiem jest bialko jajeczne, ktore jest duzo drozsze:/ czy to prawda o bialku

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 848 | Data: 2006-02-24 23:15:17 | Liczba SOGów: 0
  • Badanie krwi - cholesterol HDL

    witam serdecznie. mam pewien problem, mianowicie ostatnio miałem badanie krwi i wyniki są ogólnie zadowalające...poza jednym. wypisze je wszystkie: aspat 30 alat 20 kreatynina 0,8

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 847 | Data: 2013-04-05 14:37:56 | Liczba SOGów: 0
  • Moja dieta-patrz oceń i ucz się

    dieta redukcyjna 2500kcal waga 70kg 2x70=140gbx4=560kcalz białka 3,5x70=245gwwx4=980kcal 800kcal/9=88gt posiłek 1 posiłek przedtreningowy 30g siemia lnianego, 20g miodu, 55g płatków owsianych, 53g białego sera chudego lub posiłek 1

    Odpowiedzi: 55 | Ilość wyświetleń: 3443 | Data: 2006-09-21 15:18:56 | Liczba SOGów: 0
  • Trening na rzeźbę (gotowa dieta)

    uprawiane inne sporty : dostęp do sprzętu np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki : dieta : podana w poście przeciwskaznania medyczne : zażywane suplementy : zmieniony przez bula3546 w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3444 | Data: 2008-12-02 22:45:41 | Liczba SOGów: 0
  • oddanie krwi

    siemanko. mam zamiar oddac troche mojej cennej krwi a ze nie mam doswiadczen w tym temacie trapi mi kilka pytan: jak bardzo oslabia to organizm czy jest w ogole sens

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 844 | Data: 2009-11-20 19:42:11 | Liczba SOGów: 3
  • Wegetarianizm - dieta na mase

    witam czy ktos może mi podac jakas dieta na zwiekszenie masy miesniowej spozywajac jedynie potrwy wegetarianskie bezmiesne z góry dzieki pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3441 | Data: 2004-04-17 16:48:44 | Liczba SOGów: 1
  • brak krzepliwosci krwi (chyba) po SAA

    nakleilem oplaster aby nie uwalic poscieli nie wiem jak dlugo by jeszcze tak nie zastygala. dzisiaj zdjalem plaster to krwi juz nie bylo ale rana byla caly czas mokra. nigdy w zyciu mi sie takie cos nie zdazylo. łacze to z faktem brania trenu,

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 841 | Data: 2012-06-22 00:51:01 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta

    witam. chciałbym się dowiedzieć gdzie można znaleźć coś na temat diety dotyczącej grupy krwi gdzieś to widziałem i znaleźć już nie mogę. z góry bardzo dziękuję za linki i pomoc.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 639 | Data: 2004-08-09 16:35:07 | Liczba SOGów: 0
  • Biceps - jak trenowac zeby szybko rusł

    cofania sie... czy nawet robic tak ze pn, pt bic na silce a np w tygodniu jeszcze w domu tymi hantelkami moimi dieta jest, pojecie o cwiczeniach jako tako tez .

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1840 | Data: 2010-02-20 12:25:59 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta redukcyjna Low carb do oceny :)

    witam wszystkich : to mój pierwszy post na tym forum dieta redukcyjna low carb układając ją korzystałem z wielu tematów... mam prośbę o sprawdzenie jej i ewentualne zmiany..

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3438 | Data: 2008-11-10 14:33:22 | Liczba SOGów: 0
  • kto mi pomoze z dieta

    czesc chłopaki mam prosbe do kogos kto sie bardzo dobrze zna na dietach i ogólnie na kulturystyce miałbym prosbe mam prawie 16 lat i cwicze juz 2 lata ale nigdy nie stosowałem zadnej diety

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 636 | Data: 2004-08-08 19:22:36 | Liczba SOGów: 3
  • Budowanie masy ... Treningi i suplementacja oraz dieta

    lub jajka na twardo lub ...pamparampam... musli teraz plan treningowy cwicze co 2 dni takze dni napisane orientacyjnie zeby byloi wiadomo o co chodzi , na razie nog nie cwicze lekka kontuzja od polowy grudnia zaczne spowrotem : wtorek klatka +

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1835 | Data: 2008-11-05 19:21:34 | Liczba SOGów: 1
  • Dieta do oceny

    poprosze o ocenienie i wskazanie ewentualnych bledow, nie badzcie zbyt surowi bo to moja pierwsza samodzielnie ulozona dieta oczywiscie kierowlaem sie poradami zawartymi w tematach przyklejonych : moje dane: wiek 20 lat. wzrost 171cm, waga 67kg

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 1033 | Data: 2005-02-28 11:52:06 | Liczba SOGów: 0
  • rzeźba- trening i dieta nic nie pomaga. Co w koncu robic?

    bardzo intensywny trening, na jednym treningu okolo 50 60 serie cwczen, do tego brzuch no i jakas nie przemyslana dieta ograniczenie jedzienia. te intensywne treningi doprowadzili ze w pazdzierniku 2010 roku udalo mi sie zejsc do 72kg. aktualnie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 832 | Data: 2011-05-11 20:16:08 | Liczba SOGów: 0
  • gowno prawda, ze dieta i trening to podstawa

    kiedys juz mialem o tym napisac, ale jakos nie mialem ochoty... wiec tak , caly czas spotykam sie z komentarzami, ze dieta to podstawa, a ja powiem tak, gowno prawda ! moze i dieta ma duzy wplyw na rozwoj miesni, ale na pewno nie jest

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1030 | Data: 2004-06-12 12:27:45 | Liczba SOGów: 0
  • SAA a oddawanie krwi

    witam, jaki odstep po mixie musi byc przy oddawaniu krwi

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 830 | Data: 2012-06-12 16:22:38 | Liczba SOGów: 1
  • Zastrzyki z własnej krwi

    jak działają zastrzyki z własnej krwi mam chorobę hashiomoto, lekarz chce mi zaaplikować kurację. bardzo jest wysokie tpo ponad 1110. liczne guzki. czeka mnie biopsja w najblizszym czasie. leczę się letroxem

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 828 | Data: 2011-02-12 16:44:34 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta - pomoc

    2jaja 0:15:13 chleb+ser/poledwica+pomidor/ogorek 5 6kromek nie wiem ile to bedzie wszystkiego czy to dobra dieta chcialbym jeszcze mozliwie dolozycz twarog z makarone, moze tunczyka jak tak to gdzie ktos moglby mi obliczyc ile to

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1225 | Data: 2002-05-25 22:32:03 | Liczba SOGów: 3
  • Dieta : moze znowu Vlad88 pomoże :)

    tylko i wyłącznie na siłce : generalnie zastanawiam sie jak nalezy sie odyżwiac przy bieganiu pływaniu i siłce , zeby generalnie nie przytyc ale zeby zrobic wytrzymałosc siłe sprawnosc szybkosc 6 generalnie mam prośbe zeby ktos rozpisał

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 625 | Data: 2005-12-13 21:12:11 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}