Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: dieta scisla

Strona 32 z 1303

  • Dieta na masę do oceny, 90kg

    http://img11.imageshack.us/img11/4941/dieta24358 dieta na masę do oceny: waga : 90kg wzrost : 183 trenuję 3x w tygodniu tdee = 3400kcal waga

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 3653| Data: 2011-08-29 11:57:19| Liczba SOGów: 1
  • Dieta -> utrata tłuszczu, bez utraty mięśni do oceny

    ciężko sie przy tym napracowałem, ale zostało spooro tłuszczu głównie na brzuchu i teraz chciał bym aby moja dieta pozwoliła na spalenie tłuszcze bez utraty mięśni. ma to być dieta nie za droga, ale dająca w miare dobre efekty. jestem w stanie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2245| Data: 2010-01-11 23:30:13| Liczba SOGów: 0
  • Dieta nie daje rady

    witam, na początku zaznaczę że możecie przeczytać iż na tym forum jest od dłuższego czasu artykułów też nie lada przeczytałem. także licze na jakieś zrozumienie nie moge sobie poradzić z dietą. chodzi o to że jak już wpadne co by można było jeść

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 3639| Data: 2006-12-13 15:57:11| Liczba SOGów: 2
  • Ważna dieta dla organizmu

    wyrzeźbić sobie ciało.części brzucha. przy okazji możecie podać mi jakiś trening!!! !!! ważna przy tym jest dieta chciałbym ustawić sobie jak najlepszą diete,do mojego organizmu. podajcie mi jakieś swoje diety,potrawy które moge sporzywać,

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2836| Data: 2004-07-07 20:16:41| Liczba SOGów: 0
  • dieta+aerobik i nic...:-(

    i czułam się swietnie! wiem ze czeka mnie juz tylko kosmetyka , ale to jest właśnie najtrudniejsze! moze z moją dieta jest coś nie tak a moze po prostu jestem niecierpliwa 1 obliczyłam moje ppm= 1244 kcal, a próg kaloryczny 2280 kcal tak

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3631| Data: 2005-03-15 08:48:02| Liczba SOGów: 0
  • Dieta Redukcyjna od nowego roku

    pisze z prośbą o sprawdzenie diety starałem sam ja ułozyc chciałbym zaczac stosowac ja od stycznia dieta to low carb btw= 2,5g b/kg 0,7g t/kg 1,8g 2,0 ww/kg płeć : mężczyzna wiek : 18 waga : 82

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 3631| Data: 2009-12-31 15:33:51| Liczba SOGów: 3
  • Dieta na mase - 74kg do oceny

    witam,możecie ocenić diete jest to dieta na mase przy wadze 74 kg, hardgainerem nie jestem. zapotrzebowanie: 3000 kcal 2g białka na kg masy ciała,1,5g

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3628| Data: 2007-01-04 21:31:36| Liczba SOGów: 0
  • Dieta redukcyjna szukam chetnych do poprawy

    witam serdecznie i odrazu dziekuje za poświecony mi czas. przejdę może odrazu do mojego problemu którym jest dieta dieta ta jest chyba redukcyjna oto moje wymiary: wiek: 176 cm waga: 98 kg obliczone zapotrzebowanie bmr ze

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2211| Data: 2007-01-13 20:22:57| Liczba SOGów: 1
  • czy dieta Atkinsa bedzie odpowiednia?

    zależy mi na spaleniu tłuszczu....odpowiednia wydaje sie dieta atkinsa,jest jednak jedno ale....nie jadam ani wieprzowiny ani wołowiny a drób bardzo rzadko ponieważ w ogole nie

    Odpowiedzi: 79| Ilość wyświetleń: 3610| Data: 2004-11-30 22:39:11| Liczba SOGów: 2
  • Dieta na mase 80kg

    2,3g na kg masy węglowodany: 448g 5,6g na kg masy tłuszcze: 97g 1,2g na kg masy kalorie: 3565 oto moja dieta , ktora planuje realizowac od 1 maja. prosze o pomoc w zastapieniu 5 posiłku czyms innym . nie koniecznie odzywkami.

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 3610| Data: 2010-04-25 19:40:56| Liczba SOGów: 0
  • Dieta IF 16/8 do oceny

    bardzo sporo o tej diecie i jej rodzajach, przestudiowałem arykuły itp. ale dal pewnośći wklejam dietę przykładową. dieta jest z wczoraj i ejst przykładem bo naprawde codzinnie jem co innego, nie lubie monotonii, zachowuje tylko bilans kaloryczny,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3603| Data: 2013-06-06 15:26:30| Liczba SOGów: 0
  • dieta, masa 80kg, grupa krwi 0

    poprzednia dieta mi szkodziła w szczególności makaron i płatki owsiane... 9:30 whey protein 80 30g b23 t1 w2 ryż biały 100g b7

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2800| Data: 2009-07-23 16:35:51| Liczba SOGów: 1
  • Kreatyna + dieta. Potrzebna pomoc

    i brac tylko 4 kap dziennie 4 przed sniadaniem lub 4 po treningu . moze ktos mi doradzic jak powinna wygladac dieta tzn co powinienem jesc. bo im wiecej czytam tematow tym bardziej mi sie miesza w glowie i juz zupelnie nie wiem co o tym myslec.

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3599| Data: 2005-03-11 12:27:30| Liczba SOGów: 0
  • dieta na mase a wzrost kości

    chodzi mi o to aby się dowiedzieć czy dieta na mase + suplementy + siłownia może mieć jakiś zły wpływ na wzrost kości. może to głupie pytanie ale musze się

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 3599| Data: 2005-08-24 19:23:38| Liczba SOGów: 0
  • Dieta redukcyjna co i jak? :S

    dieta redukcyjna co i jak :switam! chcialbym sobie zaaplikowac diete redukcyjna niestety problemem jest to, iz niezbyt wiem co i jak z czym 7 czyli jestem kompletnie zielony w tej kwestii. i chcialbym was prosic o pomoc oczywiscie nie o

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3599| Data: 2006-12-11 11:39:03| Liczba SOGów: 0
  • Dieta CKD do oceny - prosze o pomoc

    ktorej bede jakies 30 40 dni. cel to redukcja 2 lub 3 kg z zachowaniem jak najwiekszej ilości czystego mięśnia. dieta i śniadanie : twarogu chudego 150 g orzechy włoskie 40 g ii śniadanie : tuńczyk w sosie własnym 130 g

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3599| Data: 2007-05-28 12:53:23| Liczba SOGów: 2
  • DIETA REDUKCYJNA DO OCENY !!!!

    witam jestem początkujący w sprawie układania diety, w zasadzie to moja pierwsza ułożona samodzielnie dieta wiec błędy są tu normą. zresztą w tej sprawie piszę. dieta ma na celu redukcję zacznę od mojego tdee i btw

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1599| Data: 2010-03-04 00:00:28| Liczba SOGów: 3
  • Dieta dla ucznia gimnazjum

    sam wymyśliłem. czuję się dobrze, nie czuje wielkiego głoda co mnie trochę dziwi. mam jednak pewne wątpliwości, czy dieta jest dobrze skomponowana, czy nie czucie głodu to znaczy, że za dużo jem na tej diecie wiem, że to idiotyczne ale takie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3597| Data: 2009-04-21 20:09:39| Liczba SOGów: 0
  • dieta na rzezbe do oceny!!!!

    siemanko to moja pierwsza dieta wiec prosze o pomoc w ewentualnych jej poprawkach! mam 20 lat 183 cm waga 83 kg cwicze wieczorami 19.00 dietka

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3585| Data: 2005-06-14 14:18:47| Liczba SOGów: 0
  • Dieta na masę - do profesjonalnej oceny. 4000kcal

    się ze zdrowym żywieniem, ponad 3 miesiące temu zacząłem zmieniać żywienie, miesiąc temu już na poważnie. dieta będzie wyglądać tak: http://img842.imageshack.us/img842/5579/dietascreen.png na początku postaram się wypaść od 3500kcal,

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3583| Data: 2011-02-21 21:55:34| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}