Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: deca grecka cena

Strona 14 z 1312

  • jak dokończyc cykl test prol+deca

    witam, ma pytanko jestem na 7tyg prolo deca na początku brałem 1 prolo+1 deki polskiej co e4d e5d, dokupiłem jeszcze 10 deci holen po 2mg i 15 test prolo, teraz

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 306 | Data: 2012-02-23 22:28:28 | Liczba SOGów: 0
  • Deca durabolin + Testosteron propionate 5% ??

    deca durabolin + testosteron propionate 5% chcialem sie zapytac czy mozna laczyc razem te dwa sterydy

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 4703 | Data: 2005-05-31 12:06:24 | Liczba SOGów: 0
  • DECA DURABOLIN JAK BRAC

    razem co sadzicie otym. to muj cykl 1ty=200+3 tmety 2ty=400+3mety 3ty=400+4mety 4ty=400+4mety 5ty=200+2mety 6ty=200 deca 2mety. prosze o pomoc bede bardzo wdzieczny

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 4647 | Data: 2003-03-14 02:47:54 | Liczba SOGów: 0
  • Deca Durabolin i NPP

    sa mixy tescia moze jakis under pokusilby sie o mix nandrolonu : wiadomo ze deca dlugo sie rozkreca czy jest ses domieszac na poczatek troche npp zeby nandrolon szybciej zaczal dzialac zakladajac

    Odpowiedzi: 42 | Ilość wyświetleń: 4641 | Data: 2007-02-03 21:56:46 | Liczba SOGów: 6
  • Deca-Drolon 100

    siemano. mam pytanie odnosnie suplementu deca drolon 100. czy jest on skuteczny i czy ma on cos wspolnego z dopingiem

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 4642 | Data: 2012-08-10 20:49:00 | Liczba SOGów: 0
  • Przyrost i spadek(Deca = ****)

    czy 10 amp. omena. wykluczam laczenie obu sterydow po prostu nie chcę . to bedzie moj drugi cykl.pierwszy to byla sama deca wszyscy mnie namawiali zeby na pierwszy cykl wybrac lagodny steryd tak tez zrobilem.stac mnie bylo na 10 amp. 100

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3625 | Data: 2001-05-02 22:40:57 | Liczba SOGów: 0
  • Deka grecka z terminem waznosci do 10.2009

    tak jak w temacie mam deczke grecka z tym ze termin waznosci konczy sie w pazdzierniku a ja mam zamiar wejsc dopiero w styczniu na cykl bic czy sprzedac pozdro zmieniony przez enyama w dniu 2009 10 10 11:26:38

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 417 | Data: 2009-10-10 11:25:55 | Liczba SOGów: 0
  • Deca stack a problem ze snem

    witam wszystkich, biorę deca stack przed treningiem ok 19 godziny idę na siłownie, trening ok 1,5 godz., pompa i energia zaj.ebista ale potem nie

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 4607 | Data: 2007-10-19 01:42:50 | Liczba SOGów: 0
  • NIETYPOWY TEMAT - OMNADREN + DECA - JAK BRAĆ I ODBLOK

    tym razem postanowiłem zarzucić 10 strzałów omki, 1 10 e6d, jestem po 4 strzale ale w ręce mi wpadła paczuszka z 10x deca durabolin 2ml/200mg holenderski, sprawdzony. i tu moje pytanie chcę od jutra razem z piątym strzałem omki wystartować z deką

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 3555 | Data: 2010-05-10 01:42:34 | Liczba SOGów: 0
  • winstrol deca - kuracje

    witam. własnie skończyłem cykl winstrol stanazol w tabletkach, deca durabolon i boldon. odblokowóje sie clomidem. czy nastepny cykl winstrol depot w zastrzykach, deca durabolon i

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 3509 | Data: 2008-01-05 01:58:26 | Liczba SOGów: 0
  • Deca najzdrowszym sterydem...??

    czasu może być wstrzymany proces spermatogenezy. również zmniejsza się produkcja testosteronu. powodem tego jest, że deca jak prawie wszystkie sterydy wstrzymuje wydzielanie gonadotropin. jest również możliwa zamiana w estrogen w procesie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 4475 | Data: 2004-01-03 13:10:08 | Liczba SOGów: 1
  • Deca (indyjska200mg/1ml ) Libol 10ml warto ?

    witam mam pytanko czy warto wziac deke indyjska 200mg/1ml libol 10ml bo cos tania jest : 150zl glownie chodzi mi o sile czy jest jakas duza roznica poza cena oczywiscie w sile dzialania w porownaniu np: do greckiej

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 2057 | Data: 2004-04-04 13:00:03 | Liczba SOGów: 0
  • deca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nazwa handlowa: retabolil węgry ampułki 50 mg/l ml deca durabolin niemcy, holandia, grecja ampułki 50 mg/1ml i 100 mg/1ml durabolin francja ampułki 25 mg/1ml

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1227 | Data: 2003-01-04 14:44:07 | Liczba SOGów: 0
  • DECA - ZDJECIA Prawdziwa czy nie ???

    /20031003203006 powiedzcie czy ta deca jest prawdziwa czy podrobka jak cos to moge zrobic jeszcze jakies fotki i tu wrzucic co mam zrobic zeby ja sprawdzic .....::::: sq_one :::::.....

    Odpowiedzi: 59 | Ilość wyświetleń: 4422 | Data: 2003-10-03 20:30:06 | Liczba SOGów: 2
  • Deca-Durabolin Organon, Polska

    nazwa: deca durabolin substancja czynna: dekanian nandrolonu producent: organon, polska zawartość: iniekcje, 0,05 g / 1 ml, 1

    Odpowiedzi: 35 | Ilość wyświetleń: 4378 | Data: 2010-08-03 12:03:31 | Liczba SOGów: 0
  • Deca Dick - Dylemat

    witam. jestem w 8 tyg. deca + cypionat. deca 400 mg / 7 ed cypio 500 mg / 5 ed dopadł mnie deca dick w 7 tyg. teraz się rozkręciło i mam

    Odpowiedzi: 65 | Ilość wyświetleń: 1969 | Data: 2014-01-02 16:45:01 | Liczba SOGów: 4
  • Deca-Durabolin + Winstrol Tab.

    na wakacjie wyjezdzam do grecji i przy okazji chical bym sie zaopatrzec w deca durabolin i winstrol tab. jak na pierwszy cykl ile mial bym kupic amp. i ile tabletek. czy mogl by mi ktos rozpisac dobry cykl

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 4363 | Data: 2001-04-22 01:06:03 | Liczba SOGów: 0
  • Deca Real czy Fake

    otóż trafiło mi się 10 sztuk deci.mam 2 opakowania tego specyfiku i sprawa wygląda następująco:w jednej paczce jest deca z datą ważności do 2005 04 i nr 24119/310. druga partia jest z datą ważności do 2006 01 nr 24119/310.napisy w niej są nieco

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 2161 | Data: 2003-08-23 09:14:59 | Liczba SOGów: 0
  • PYTANIE O CYKL...DECA+WINSTROL+PROP

    8x200mg,winstrol depot 12x50mg z zambonu i testosteron propionat10x50mg.wszystko to wyglada nastepujaco. 1 8 deca e7d 3 8 winstrol e2d 5 8 propionat e2d odblok clomid i tamoxifen jest to 5 tydzien cyklu i odczuwalne efekty odczulem

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 3359 | Data: 2008-05-07 22:46:34 | Liczba SOGów: 2
  • Equipoise czy Deca??? co lepsze???

    jak sądzicie co da lepsze efekty deca 600mg/tydz. czy equipoise 400mg/tydz. przez 10 tygodni, do tego mam jeszcze 60 t.prolongatum, 10 t.propionicum, 20 wina depot, i nolve, i clomid. głównie chodzi mi o to co bedzie lepiej wchodzic deca czy eq

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 3335 | Data: 2004-03-15 23:24:09 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}