SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

d3 k2

  • wit d3 k2

    Temat
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Siemanko sportowe świry:) dwa pytania: 1.jaką szamacie wit d3 k2 lub jaka polecicie i w jakiej dawce w te ponure dni aby było trochę przyjemniej? :) 2. jedzenie ww witamin razem z Omega3 po śniadaniu najczęściej z jajecznicy z boczkiem jest ok?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3079 Data: 2017-11-02 20:20:40 Liczba szacunów: 4
  • D3+K2 a D3 różnica

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Czy jest jakaś różnica między suplementem D3+K2, a samą witaminą D3? Razem się lepiej wchłaniają na przykład? Ile suplementujecie w okresie jesienno-zimowym? Zazwyczaj widzę zalecenia 2000IU.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 348 Data: 2018-01-12 20:24:20 Liczba szacunów: 0
  • SFD - Vitamin D3 + K2

    Temat
    SFD

    /SFD/Images/2016/5/20/3316ea6dceae4693a87c1e7911564039.jpg Opis - Pomaga w prawidłowym funkcjonowanie układu odpornościowego - Poprawia siłę mięśni i stawów - Przyczynia się do prawidłowego krzepnięcia krwi - Pomaga w utrzymaniu zdrowych kości - Ułatwia wchłanianie wapnia Vitamin D3 + K2 to suplement diety zawierający witaminy D3 (cholekalcyferol) i K2 mk7 (menachinon). Regularne spożywanie witaminy D3 pomaga w prawidłowym wchłanianiu wapnia, utrzymaniu zdrowych kości i zębów oraz korzystnie wpływa na prawidłowe funkcjonowanie mięśni i układu odpornościowego. Witamina K2 pomaga zachować mocne kości i przyczynia się do prawidłowego krzepnięcia krwi. Preparat codzienne uzupełnienie diety w witaminę K2 i D3. Szczególnie zalecany osobom aktywnym fizycznie i wszystkim, którzy pragną zachować zdrowe i mocne kości. Składniki: Oliwa z oliwek, otoczka kapsułki: żelatyna, substancja utrzymująca wilgoć – gliceryna, witamina K2 MK7 (menachinon), witamina D3 (cholekalcyferol). Zalecane dawkowanie 1 kapsułka dziennie. 1 kapsułkę popić wodą. Najlepiej stosować do posiłku. Ostrzeżenie: Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji . Nie spożywać w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Produkt zaleca się przechowywać w temperaturze pokojowej, w suchym miejscu, które będzie niedostępne dla małych dzieci. Preparat nie jest przeznaczony dla dzieci, kobiet w ciąży, planujących ciąże oraz karmiących. Wartości odżywcze Porcja 1kap Ilość porcji w opakowaniu 30 Opakowanie 30kaps SKŁADNIKI AKTYWNE Vitamin D3 + K2 Zawartość jednej porcji zaw: % ZDS Witamina K 100 µg 133,33% Witamina D 50 µg 1000% SKLEP http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Vitamin_D3_+_K2-opis34830.html

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1885 Data: 2016-05-20 12:24:34 Liczba szacunów: 0
  • Witamina d3, k2, wapń - konkretnie

    Temat
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam Mam pytanie odnośnie suplementacji duża ilością witaminy d3. Ile trzeba przyjmować witaminy k2 oraz wapnia(jem rzadko nabiał) do 5 tysięcy j.m.witaminy d3? Czy wszystko przyjmować w jednej porcji? Czytałem artykuł Pana S.Ambroziaka ale nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1155 Data: 2015-10-13 20:00:27 Liczba szacunów: 0
  • Sposób przyjmowania witaminy D3+K2

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cześć, D3+K2 w formie małych tabletek podobnych do rutinoscorbin. Może trochę nie konwencjonalne ale czy można zamiast połykać rozpuścić je pod językiem ew. szklance i wypić?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 387 Data: 2016-06-23 22:39:38 Liczba szacunów: 1
  • Smierdzacy mocz po omega 3 plus d3 +k2

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam nie wiem czy dobry dział ale czy ktoś miał taki problem?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 482 Data: 2018-04-10 17:25:55 Liczba szacunów: 0
  • wit d3 + k2

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam jest sens suplementować się wit d3 + k2 jak idzie lato ?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 112 Data: 2017-05-06 16:47:36 Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja witaminami D3 i K2 lub D3 i zieleninka

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Hej. To może krótko, czy warto suplementować te witaminy, a może brać tylko D3, a K1 dostarczać z zieleninki i tam czekać, aż się przekształci do innej formy ? No właśnie pytanie czy 5000 IU to nie będzie za duża dawka, jeśli załóżmy nie brałbym K2 MK7, a zamiast tego jadł natkę pietruszki, bazylię, warzywa zielone ? Dlaczego chce zacząć brać ? -dla lepszego samopoczucia -dla uniknięcia kontuzji -dla małej pomocy przy redukcji wagi -dla uniknięcia poważnych chorób niezakaźnych -dla lepszej odporności ...a może aby być spokojnym, załatwić sobie za 18 zł Olimp D3 (4000 IU) + K2 (50uq), ale nadal jeść zieleninkę ? Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 296 Data: 2017-12-16 11:27:17 Liczba szacunów: 0
  • Witamina D3 i K2 w postaci kropli

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Cześć, Chce rozpocząć suplementację witaminą D i K ponieważ myślę, że mogę mieć ich spory niedobór (b. mało słońca, ryb), z tąd pytanie czy suplementacja ich poprzez krople np. "Witamina D3 K2 Dr. Jacob's" - 600 kropli po 800 IU (400%*) witaminy D3 i 18,75μg (25%*) witaminy K2 (MK-7)? Czy nie będzie problemów z ich wchłanianiem i rzeczywiście podniosą mi stężenie ich we krwi o tyle co pisze na ulotce? Pozdro

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 591 Data: 2016-04-15 19:53:57 Liczba szacunów: 0
  • ZMA oraz witaminy K2+D3

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam :), ostatnio czytałem o zaletach tych suplementów podanych w tytule. Ode mnie pytanie, czy warto kupić, jeśli tak to od razu oba, czy wziąć jeden a później dołożyć ? Obecnie nie biorę żadnych witamin, kiedyś tren. 18 lat, trenuję 3x w tygodniu

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2016-10-16 15:31:54 Liczba szacunów: 0
  • ZMA oraz witaminy K2+D3

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, potrzebuje ZMA oraz witaminy K2+D3 jakie będą najlepsze mam 36 lat wyjezdzam za granice chciałbym zabrać ze sobą.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1759 Data: 2016-10-18 21:39:08 Liczba szacunów: 0
  • ile k2 do d3

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Ile k2 w przypadku suplementacji d3 2000/4000/6000/8000 j.m.Czy k2 dodaje sie proporcjonalnie do d3 czy stała dawka?Czy dodaje się też wit. A?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1464 Data: 2017-12-17 09:32:23 Liczba szacunów: 3
  • Duża dawka wit D3 na cały tydzień, ile dać wit A i K2 ?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Siemka, codziennie przyjmuje 10 000 IU wit D3 + 10 000 IU wit A + 200 ug wit K2, chce jutro wziąć dawkę na cały tydzień czyli 70 000 IU wit D3, i mam pytanie ile do tego dać wit A oraz wit K2 ?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 222 Data: 2017-10-02 19:55:22 Liczba szacunów: 0
  • D3 i k2

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Jest juz duzo słonca wiec zrezygnuję z wit d3, a co z wit k2? Brac dalej k2?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 504 Data: 2016-05-27 23:56:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bartosz1991 - kształtowanie sylwetki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Sobota to był udany dzień. W pizza hut był festiwal pizzy, więc trochę szaleństwa było :D. No po prostu pizza no limit to coś fajnego na odreagowanie i nie myślenie o kaloriach. W niedzielę musiałem nadrobić wszystkie obowiązki domowe i zakupy, które realizuję w Sobotę. Ostatni posiłek w niedzielę to był jeden wielki chaos... szybko coś złapać, nie gotować... na zegarze już 22:40 a coś zjeść trzeba (Master Chef - Śledz z kaszą jaglaną, orzechami włoskimi i marchewką... no jak na to patrzę to łapię się za głowę). Byłem tak zabiegany, że marchewkę kończyłem jeść wchodząc pod prysznic...Będę musiał inaczej to organizować. Dziś po wstaniu z łóżka wykonałem zdjęcia poglądowe + pomiary na sucho. Poza delikatną poprawą wyglądu sylwetki to w tydzień zeszło mi 3 cm w biodrach i 1 cm w talii. Waga spadła o 1kg (83,8 na 82,7kg) chociaż 1kg dużej różnicy nie robi i nie będę sobie tym zawracać głowy. Bardziej martwi mnie spadek do 84cm w biodrach z 87cm. Doszedłem też do wniosku, że jednak te białko mam wliczane także z warzyw (a nie tylko kasz) i podbije je o 20g w postaci shake-potreningowego z jakąś niewielką ilością cukrów prostych (20g odżywki, 30g płatków Nestle, 100g mleka). Przyszła mi też GABA i jedna tabletka (750mg) w zupełności wystarcza. Rano budzę się z suchością w ustach, ale jakoś taki... nie martwy i nie wybudzam się w nocy. Poza GABĄ nadal suplementuję: Rano: Ashwa, D3+K2 (2000UI), Omega 3 (2000mg - 660mg EPA, 440mg DHA), Vita-Pak, Magnez (375mg) Wieczorem: Różaniec górski, D3+K2 (2000UI), Omega 3 (1000mg - 330mg EPA, 220 DHA), Vita-Pak, Magnez (375mg), Melatonina 1g, GABA (750mg). Przed i po treningu po 5g Kreatyny Monohydratu. Z suplementacji wyrzucę Ashwę, Vita-Pak i może magnez (chociaż po treningu przy napięciu mięśni czasami dostaję skurczy). Nie jest mi to do niczego potrzebne. Czekam na opinie i naprostowania :) /SFD/2018/1/22/fb4b5e955e104a0eacf0334b7c934963.jpg /SFD/2018/1/22/40e8a5574d344d259050852fa605513a.jpg /SFD/2018/1/22/d1bf8180ee82427ab3ad2d3e0bb96586.jpg

    Odpowiedzi: 265 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-22 10:03:08 Liczba szacunów: 0
  • wit d3 k2

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że dostarczenie wraz z dietą odpowiednich witamin i składników mineralnych w wyznaczonej ilości, jest niezbędne do życia i prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Dlatego też staramy się odżywiać zdrowo, trzymając urozmaiconą dietę i ograniczając ryzyko powstania niedoborów. Nie zawsze jednak jest to takie proste, na jakie się wydaje. Spora ilość pracy, treningi, czy obowiązki dnia codziennego powodują, że ciężko jest z odpowiednią ilością czasu na dobrze zbilansowaną dietę. Problem staje się jeszcze większy, w sytuacji, gdy dostarczyć należy witaminę D3 i K2. Niestety witaminy te, a w szczególności D3 występuje w pożywieniu w niewielkiej ilości, w zasadzie tylko w kilku jej źródłach, do których zaliczyć możemy: - tłuste ryby morskie, - niewielkiej ilości jajka, - orzechy, nasiona, - suszone grzyby. Konkretnym jej źródłem są tylko te pierwsze. Ryby jadamy raczej rzadko, a witamina D3 odgrywa niezmiernie ważne role w naszym organizmie. Nie tylko wspomaga ona budowanie naszych kości, ale również bierze udział w regulowaniu gospodarki hormonalnej, czy funkcjonowaniu układu odpornościowego. Z tego też względu warto pomyśleć o odpowiedniej suplementacji w tym kierunku. Śmiało stosować można suplementację cały rok w ilości 2000 IU witaminy D3. Warto pamiętać, że jest to witamina rozpuszczalna w tłuszczach, więc stosować ją warto wraz z posiłkiem zawierającym tłuszcze. Jeżeli podejrzewamy spore braki jej w naszym organizmie, to warto wykonać badanie, którego koszt wynosi około 60 zł. Dobrej jakości witaminę D3 + K2 zakupić można tutaj: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Vit_D3_+_K2_Forte-opis36273.html /SFD/2018/10/1/e4dd342d2cdc485ea2007b11649557ca.jpg

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3079 Data: 2018-10-01 15:44:12 Liczba szacunów: 0
  • bolący kręgosłup...porady i łatwe ćwiczenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Bolące plecy, a szczególnie kręgosłup to problem bardzo dużej części osób. Dotyczy on nie tylko osób w starszym wieku, ale w obecnych czasach niestety nawet dzieci i osoby młode. Problem narasta, a przyczyny jego są dość proste. Jednak zaczynać należy już od wieku dziecięcego, kiedy to, zamiast spędzać aktywnie czas dzieci siedzą przed laptopami i telefonami. Niestety siedzący tryb życia i brak aktywności, a do tego również błędy żywieniowe to prosta droga do późniejszych problemów z kręgosłupem. Jeżeli jednak jest już za późno i boli nas kręgosłup w późniejszym wieku, to warto zwrócić uwagę na profilaktykę, czyli: - solidną rozgrzewkę, przed treningami, - poprawną technikę ćwiczeń, - rolowanie mięśni, - rozciąganie mięśni, - prawidłowa pozycja, gdy siedzimy i chodzimy (proste plecy i napięte mięśnie brzucha), - regularne wizyty u fizjoterapeuty, - dobra suplementacja. Spełniając te wytyczne, nie powinniśmy mieć żadnych problemów. W przypadku suplementacji warto pomyśleć o tym, co najlepsze: - Boswellia Serrata: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Boswellia_Serrata-opis38386.html - MSM: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_MSM-opis38336.html#wartosci - Witamina D3+K2: https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_D3_+_K2-opis35835.html - Omega 3: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Omega_3-opis34957.html - Kompleksowy suplement na regenerację aparatu ruchu: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Flex_All_Complete-opis33950.html /SFD/2018/9/14/cce8e535c1a04154b75d30a9ee3cf495.jpg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-14 15:33:39 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja 100kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    D3+K2 w posiłkach z tłuszczem, bo akurat te witaminy rozpuszczają się w tłuszczach. GABĘ przed snem, wypróbuj 1g i zobacz jak się po tym czujesz, nie można przesadzić bo GABA może powodować bezdech senny. Ashwę możesz brać rano albo wieczorem. Co do dawki D3+K2 to zależy jaka dawka jest w 1 tabletce. PS. Nie spodziewaj się natychmiastowego działania, trzeba to trochę pobrać :)

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-26 10:18:46 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Jak podnieść TESTOSTERON ?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Testosteron jest podstawowym męskim hormonem androgenowym, pełniąc w ten sposób wiele istotnych funkcji. Produkowany jest on głównie w jądrach, ale również w niewielkiej ilości w łożysku, jajnikach, czy nadnerczach, a odbywa się do za pośrednictwem hormonu luteinizującego w komórkach śródmiąższowych Leydiga. W organizmie naszym pełni następujące funkcje: - wpływa na produkcję spermy, - wpływa na poziom libido, - odgrywa rolę w rozwoju prostaty, - wpływa na samopoczucie i jakość snu, - reguluje poziom cholesterolu we krwi, - kształtuje wtórne cechy płciowe, - ma wpływ na syntezę białek i anabolizm. Z tego też względu każdemu zależy na tym, aby jego poziom testosteronu był jak najwyższy. Co zrobić, aby podnieść go do granic fizjologicznych możliwości organizmu? Bez wątpienia warto zwrócić uwagę na: 1. Ilość snu w zalecanej ilości 7-8 godzin dziennie. 2. Być aktywnym fizycznie, szczególnie treningi siłowe. 3. Skupić się na podstawach diety. 4. Zastosować odpowiednią suplementację. W przypadku suplementacji można spróbować następujące produkty: - ashwagandha: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Ashwagandha_Forte-opis37732.html - saw palmetto: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Saw_Palmetto-opis38347.html#opis - maca: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_MACA-opis38335.html - witamina D3+K2: https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_D3_+_K2-opis35835.html /SFD/2018/5/29/d8ae0c0a42854ac6b2bcca6f9432ce08.jpg

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-29 09:12:48 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Moja mama miała cukrzycę typu pierwszego, więc jestem genetycznie obciążony. Do tego od siedemnastego do trzydziestego roku byłem na diecie wegetariańskiej, w tym kila lat wegańskiej. Trenowałem w tedy kolarstwo, plus sztuki walki. Jak teraz patrzę na wyniki krwi jakie wtedy robiłem, to zawsze miałem cukier około 100/120, wysoki cholesterol, a trójglicerydy po 300 i wyżej! Myślę że dieta wegetariańska, wysoko węglowodanowa tu odegrała swoja rolę. Czy jeżdżenie 10-12000km na rowerze rocznie pomogło, czy zaszkodziło też można by się spierać. W każdym razie zawsze bagatelizowałem te wyniki. Aż do września 2012, kiedy do po przepracowanych na siłowni i rowerze wakacjach wróciłem na boks i widziałem, że coś jest nie tak. Żona wysłała mnie na próbę glukozową i cukrzyca wyszła jak drut. Na moje szczęście trafiłem do dobrej pani diabetolog. Najpierw dostałem inslulinę długo działającą, potem okazało się, że metformina wystarczy, plus atrox na trójglicerydy. Ponad dwa lata na standardowej diecie piramidce, potem pod wpływem podcastów Dawida Białowąsa, Piotra Pędziszewskiego z Mauriczem zainteresowałem się paleo. Odstawiłem gluten, nabiał, weszła jajecznica na bekonie, tłuste mięsa, kupę warzyw. Cukry spadły do 70-140, zero zamulenia, zero wzdęć, zaparć, gazów, wszystkie badania super. Na treningach ogień, odporność poszybowała w górę, ale nie bez znaczenia jest suplementacja witamina C, D3, K2, E, Omega 3. Jeden szkopuł to to, że na czystym "Paleo" nie dałem rady zrobić więcej niż trzy intensywne treningi boksu po półtorej godziny. Na rowerze ostre ininterwały wchodziły pięknie, ale już na dłuższej trasie brakowało energii. Wiec zacząłem eksperymentować z samurajem i jest dużo lepiej. Owszem odbiło się to trochę na cukrach, ale i tak są bardzo dobre. Za to bez problemu daje rade robić te pięć treningów tygodniowo, więcej staram się nie przekraczać. Co więcej na boksie trenuje z ludźmi średnio o dziesięć lat młodszymi i pod względem kondycji, wytrzymałości, a nawet siły, to raczej oni mi, a nie ja im ustępuję. Penie to że staż treningowy w różnych sportach mam zbliżony do ich wieku, nie jest bez znaczenia:) Z książek mogę polecić "Dieta Paleo" Roba Wolfa, "Dieta dla aktywnych. Paleo dieta" Cardaina i Friel i z trochę innej beczki "Antyrak" David Servan-Schreiber. Ale dieta, dietą, podstawa to częste badania krwi, hormonów i nauka ich interpretacji, i dopiero na podstawie tego możemy wyciągać jakieś wnioski i dalej komponować dietę. Dziś jem tak, jutro jak zobaczę że mogę coś poprawić i jak będę wiedział jak, to będę jeść inaczej. Dieta nie ma być dogmatem, tylko nauką tak jak na przykład trening, tak uważam.

    Odpowiedzi: 4810 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-14 11:49:09 Liczba szacunów: 1