Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: dźwięki z żołądka po jedzeniu

Strona 14 z 4030

  • Dom / Sztanga 20kg / Hantle po 5kg

    witam! ok, zacznijmy od tego, że jestem chuchrem w porównaniu z większością tutaj. ćwiczę ok 30 minut w domu, raz dziennie lub raz na dwa dni. cel: wzmocnienie mięśni klatki piersiowej, brzucha, rąk, wyrobienie muskulatury na akceptowalnym

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 14426| Data: 2006-02-03 01:21:41| Liczba SOGów: 0
  • Wrzody żołądka?

    po treningu zjadłem normalnie . czy może mieć to jakiś związek z tym kilkudniowym stresem i być może wrzodami żołądka mam też problemy z tarczycą i będąc ostatnio u endokrynologa mówiłem jakie mam dolegliwości nadkwaśność prawie po każdym

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 7044| Data: 2009-01-02 02:50:08| Liczba SOGów: 2
  • JAKIE EFEKTY PO KREATYNIE

    mogl by mi ktos odpowiedziec na moje pytanie a mianowicie jakie efekty mozna uzyskac po kreatynie ile mozna wiecej podniesc na klatke, przyrost masy itd. 250g olimpa lub megabola.mam 17 lat waze 65 kilo, 180 cm wzrostu.cwicze od 3 miesiecy

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 14613| Data: 2003-09-25 18:53:19| Liczba SOGów: 1
  • bialko po treningu

    witam czy nalezy spozywac odzywke bialkowa bezposrednio po treningu,przed posilkiem

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 14542| Data: 2007-01-11 12:30:44| Liczba SOGów: 0
  • przegięłam z odchudzaniem?

    miewać okresowe około 2 3 tygodniowe jadłowstręty nie mogłam patrzec na jedzenie i niedobrze mi sie robiło po jedzeniu najpierw musiałam wszystko wąchac zanim zjadłam bo miałam odruch wymiotny... przez cały ten czas piłam figurę z senesem. po

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 8708| Data: 2006-10-23 12:50:05| Liczba SOGów: 0
  • 17 latek po 2 latach treningu!

    2004/20040825231745 siema! czekam na szczere opinie. nie biore koksów! jestem po 2 cyklach kreatyny!

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 14471| Data: 2004-08-25 23:17:45| Liczba SOGów: 11
  • Czy po treningu musi być ból mięsni?

    na siłownię chodzę od niedawna. koledzy zawsze na drugi dzień po treningu mówią, że ich bolą te partie ciała, co ćwiczyli, ja niestety tak nie mam bolała mnie tylko trochę klata i triceps po pierwszym treningu .mówią mi, że pewnie ćwiczyłem źle, bo

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 14246| Data: 2006-09-21 15:17:44| Liczba SOGów: 0
  • białko po treningu?

    hej, ostatnio człowiek bardzo zaawansowany w temacie powiedziałmi,że gainer i carbo po treningu czy gainer wogóle nie daje nic poza zbędnymi kilogramami... o ile z tym,że gainer zatłuszcza niektóre osoby się zgodzę to nie wyobrażam sobie pić samo

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 14040| Data: 2006-03-02 10:37:14| Liczba SOGów: 0
  • Wartości odżywcze (przed czy po ugotowaniu)

    no właśnie. jak to jest. na opakowaniu np. kaszy gryczanej jest napisane: wartości odżywcze w 100 gramach: białko 12,6g węglowodany 69,3g tłuszcz 3,1g ale nie pisze czy w 100 gramach ugotowanej kaszy czy nie. przed ugotowaniem woreczek

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 14214| Data: 2005-11-14 12:38:45| Liczba SOGów: 1
  • http://www.sfd.pl/TEST_SPONSOROWANY__Prohormony_od_X_pomp__RELACJA_nuras

    co moge powiedziec to wziolem rano na czczo kronic i po 5min do kibla wymioty: tak wiec nigdy na czczo tylko po jedzeniu poza tym nic wiecej nie dostrzeglem : pp: pp http://imageshack.us/photo/my images/842/p1030190r/

    Odpowiedzi: 124| Ilość wyświetleń: 8175| Data: 2012-02-02 22:27:25| Liczba SOGów: 5
  • chondromalacja kolana, po artroskopii

    witam. 19 czerwca miałem uraz kolana podczas meczu piłkarskiego. wstepne diagnozy na podstawie badań usg przez dwóch niezależnych ortopedów brzmiały: uszkodzenie łąkotki, uszkodzenie więzadła przyśrodkowego iist, cechy uszkodzenia więzadła acl....

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 13963| Data: 2009-07-30 12:56:58| Liczba SOGów: 0
  • Bilirubina całkowita za wysoka?

    dalem kilka dni w palnik 5 ale troche juz minelo jednak czuje ze cos jest nie tak flaki troche mi puchna po jedzeniu 2

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 9160| Data: 2010-05-07 19:19:17| Liczba SOGów: 0
  • O Jezu jak mnie wszystko boli, czyli sezonowiec po siłowni (cz. 3.)

    o jezu jak mnie wszystko boli, czyli sezonowiec po siłowni cz. 3. dziś trochę o tym co koniu podpatrzył na siłowni[było pare razy, ale z wyszukiwarki niestety mało kto korzysta] 2 15 na początek troche wiedzy obserwacyjno

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 13885| Data: 2007-04-06 13:28:17| Liczba SOGów: 49
  • Kiedy tniemy po cyklu???

    male pytanko, jakos pod koniec maja koncze cykl 1 4 meta 20mg ed, 1 9 prolo 100mg e3d. czeka mnie jeszcze oczywiscie odblok... moj problem polega na tym,ze po pct chce zaczac wycinke ts e + efka ew. tussi + cos na miecha i teraz nie wiem co

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 14030| Data: 2006-05-03 23:25:04| Liczba SOGów: 0
  • Kiedy jeść po treningu?

    zastanawia mnie taka rzecz, otóż przed treningiem jak wiadomo trzeba zjeść posiłek i najlepiej 1,5 2h przed. a po treningu to jak to jest wyczytałem że trzeba od razu pełnowartościowy posiłek żeby mięśnie rosły albo też żeby zjeść dopiero po 1h.

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 14002| Data: 2010-10-10 17:36:47| Liczba SOGów: 0
  • Koksy, cały ten syf, dla kogo i po co?

    założyłem ten temat po to, żeby poznać wasze opinie na temat sterydów. ja sądzę, że sterydy są dla frajerów, którzy wolą iść na łatwizne, w ogóle nie mam szacunku dla takich ludzi, są dla mnie zerem! wole sie zatyrać na siłowni i mieć ten 1cm

    Odpowiedzi: 247| Ilość wyświetleń: 14072| Data: 2008-05-10 11:30:31| Liczba SOGów: 26
  • Po jakim czasie KREATYNA

    po jakim czasie zażywac kreatyne istruktor na siłowni na którą chodzę mówi, że po dwóch miesiacach czyli jak na mnie to bedzie grudzien. cwiczę od początku pażdziernika i nie wiem czy dobrze będzie jak zacznę brac od grudnia. chciałem kupic też

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 13809| Data: 2005-10-13 11:07:36| Liczba SOGów: 5
  • Kreatyna -rano i po, czy przed i po treningu?

    witam, jaki sposob jest najlepszy niby stosujac kreatyne przed i po treningu ma sie wieksza pompe... ale czy rano nie bedzie lepiej lepiej sie wchlonie, nie zostanie odrazu cala wykozystana na treningu... bardziej chodzi mi o trwale efekty niz

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 13741| Data: 2004-04-11 19:56:18| Liczba SOGów: 1
  • Ćwiczenia po złamaniu ręki w nadgarstku

    witam. jako iż jestem nowy chciałbym się przywitać. 27 września złamałem rękę. gips nosiłem 4 tygodnie po czym na 2 tygodnie założono mi jeszcze szynę. niedawno mi ją zdjęli a lekarka zaleciła mi ćwiczenia w ciepłej wodzie lecz nie wytłumaczyła mi

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 13930| Data: 2009-11-18 14:40:07| Liczba SOGów: 0
  • Winstrol!!Efekty Po....

    jakie mogą być efekty po środku winstrol chodzi mi o efekty pozytywne oraz jakie mogą być także efekty uboczne....chce zrobic sobie rzeźbę prosze was o pomoc.....jak morzecie to prosze was o wypisanie diety xd na rzezbe 43 z gory dzieki

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 13928| Data: 2009-12-15 09:37:08| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}