Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: czym zagraza niskie cisnienie

Strona 15 z 1581

  • Cisnienie

    witam, mam pewien problem. juz podczas 20 min treningu mam bardzo podwyzszone cisnienie i duze wypieki na twarzy. pomijajac kwestie estetyczna martwia mnie konsekwencje. co mozna w tym temacie zrobic

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 484 | Data: 2012-07-12 19:41:07 | Liczba SOGów: 0
  • cisnienie

    ciekawi mnie jakie macie cisnienie po treningu.dzisiaj po silowni zmierzylem sobie i wyszlo mi 190/130 a puls 78. w szkole jak mierzyla mi

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 1668 | Data: 2002-05-23 21:55:59 | Liczba SOGów: 1
  • Smarowanie amortyzatora-co ile,jak i czym?

    widelca. i mam kilka pytań.mam widelec rock shox judy j1 to tak w gwoli ścisłości. 1.jak to się robi 2.czym należy smarować 3.i co jaki czas/dystans należy smarować amortyzator pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 5065 | Data: 2008-04-08 18:50:21 | Liczba SOGów: 0
  • Cisnienie

    witam, ostatnio na treningach przy ciezkich seriach pojawial sie bol glowy, jakby spowodowany cisnieniem nie wiem jak go opisac , ostatnio rowniez taki bol jest nawet bez treningu w okolicy skroni, pomyslalem ze to

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 445 | Data: 2011-02-27 21:07:54 | Liczba SOGów: 1
  • co zrobic zeby obnirtzyc cisnienie krwi

    cisnienie moje jest 135 na 103 potrzebuje obnirzyc do 135 nanie wyrzej jak 90 robie prawojazdy na autobus .musze przejsc wszystkie badania.do tej pory wszystko wporzadku tylko to cisnienie pracuje w nocy durzo nie spie,pale papierosy ipije durzo

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 441 | Data: 2010-11-13 17:42:25 | Liczba SOGów: 0
  • Cisnienie na salbutamolu

    siemanko biore salbutamol 16 mg dziennie w 2 podzielonych dawkach w odstepie okolo 5 h. moje cisnienie pod wieczor = 175/100 jednym cisnieniomierzem i 180/80 drugim. faktem jest ze godzine przed pomiarem

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 1603 | Data: 2008-03-05 20:27:45 | Liczba SOGów: 1
  • cisnienie

    czesto mam cisnienie 140 na 80 a nawet wyzsze boje sie ze moze cos mi grozic bylam u kardiologa ale nic z tym nie zrobil a czuje sie zle majac takie cisnienie mam 23 lata

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 394 | Data: 2013-04-29 22:52:02 | Liczba SOGów: 0
  • na czym polegją badania otolaryngologiczne i neurologiczne

    moglibyście mi wyjasnić na czym polegaja badania otolaryngologiczne i neurologiczne i co w nich badaj bo chcę iśc na ochronairza i musze je wykonać i

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 4389 | Data: 2005-05-02 12:35:14 | Liczba SOGów: 1
  • Niskie ciśnienie

    po porannym bieganiu zmierzyłem sobie z ciekawości ciśnienie. wyszło 119/54 puls 97. zaniepokoiło mnie skąd to niskie ciśnienie zwłaszcza dolne tym bardziej że jeszcze 2 3 lata temu miałem syndromy nadciśnienia wtedy ciśnienie 140/90 to była u

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 383 | Data: 2014-04-21 12:29:02 | Liczba SOGów: 0
  • cisnienie

    czy cisnienie 128/99 jest dobre czy nie, jakie cisnienie do 128 skurczowego powinno byc rozkurczowe. czy rokurczowe jest bardzo wazne,bo jezele chodzi o skurczowe to wiem,ale nie mam pewnosci do tego drugiego

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 374 | Data: 2010-12-22 22:49:39 | Liczba SOGów: 0
  • co z czym trenować

    skupiam sie na klacie,ramionach i barkach.chce wykonywać w ciągu jednego dnia 2 partie mięsniowe i nie wiem co z czym żeby najlepiej wchodziło i mięsnie sie lepiej regenerowały. np pon klata z wtorek plecy z i tak dalej proszę w

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 4970 | Data: 2007-05-12 14:17:05 | Liczba SOGów: 1
  • kreatyna podnosi cisnienie krwi

    za tem idzi ja brac teraz znow zaczolem chodzic na silownie i brac kreatyne z aminokwasami3r czy kreatyna podnosi cisnienie zawsze mialem 120/80 to jest prawidlowe teraz mam 135/100 i wiem ze jest za wysokie!!!!prosze o odpowiedz dzieki!!!

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1535 | Data: 2011-06-18 07:49:01 | Liczba SOGów: 0
  • Z CZYM ROBIC KLATE

    moj trening: poniedzialek klata wtorek biceps+triceps sroda barki+kaptury czwartek plecy+nogi ocencie czy to dobry trening i zaproponujcie z czym zrobic klate

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 4933 | Data: 2005-08-16 13:01:08 | Liczba SOGów: 0
  • niskie ob

    moja mama ma niskie ob co to oznacza za mala ilosc krwinek czerwonych wiecej bialych. martwie sie bo nie wiem co mozna zrobic w tej sytuacji jesc wiecej buraczkow ,bo maja duzo zawartosc witamin ,ktore moja mama potrzebuje.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1331 | Data: 2011-03-27 15:36:23 | Liczba SOGów: 0
  • zyly cisnienie

    witam mam problem ktory mnie martwi, nabawilem sie na cisnienie na skutek soku i w momecie kiedy to cisnienie mam podniesione robia mi sie mocno widoczne zyly na skroniach.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1515 | Data: 2008-03-06 12:22:53 | Liczba SOGów: 0
  • Z CZYM NAJLEPIEJ ŁĄCZYĆ HMB ??

    siemka mam pytanie ktore hmb jest lepsze to : http://sklep.fbb.pl/trec_nutrition_hmb_liquid_hmb_ids_1222_1 czy to http://sklep.fbb.pl/hitec_nutrition_hmb_hmb_ids_421_1 i z czym najlepiej je połaczyc

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 4910 | Data: 2006-01-18 18:46:56 | Liczba SOGów: 0
  • Z czym twaróg?

    z czym mozna jeść twaróg ,albo z czym mieszac, bo sam juz mi uszami wychodzi moze ktos ma jakies ciekawe pomysły.

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 4269 | Data: 2005-10-07 12:07:33 | Liczba SOGów: 0
  • DAA a prolaktyna - z czym brać?

    ze poprawia sen, który mam bardzo lekki. czytałem również, że podnosi prolaktynę. w związku z tym moje pytanie... z czym brać daa by ograniczyć podwyższenie poziomu prolaktyny coś mi się obiło o uszy że witamina b6 reguluje poziom prolaktyny

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 4863 | Data: 2011-09-23 10:36:11 | Liczba SOGów: 0
  • Cisnienie

    czym najlepiej je zbijac na cylku i czy sa jakieś środki bez recepty

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 435 | Data: 2009-09-27 12:53:58 | Liczba SOGów: 1
  • cisnienie

    witam! tydzien temu wbilem pierwszy raz tescia enan norma moj pierwszy kontkakt i od tygodnia cisnienie nie daje spokoju, niby nie jest super wysokie 145/80 ale glowa pulsuje. dzien przed rozpoczęciem cykliku juz

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 232 | Data: 2012-04-22 20:30:24 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}