Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czym się rower treningowy mechaniczny od magnetycznego

Strona 11 z 5000

  • kilka pytań o kreatyne

    1.czym się różni kreatyna 1000, od creapure monohydrat w proszku,kiedyś brałem 1000 z rybozą w kaps.i miałęm bardzo dobre

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 1844| Data: 2004-03-27 11:18:16| Liczba SOGów: 1
  • Drążek rozporowy

    wygląda moja futryna ma wymiary 201cm x 82cm.a ma ktoś fotki jak to w futrynie wygląda i jaki jest komfort ćwiczeń czym się różni drążek rozporowy od normalnego

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3852| Data: 2009-12-30 17:10:38| Liczba SOGów: 0
  • Obróbka cieplna for experts^^

    były już 3 takie tematy, ale ostatecznie nie dały konkretnej odpowiedzi. interesuje mnie takie coś : czym się różni produkt surowy od.. a upieczony w piekarniku / mikroweli / tosterze bez tłuszczów i żadnych inncy

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1251| Data: 2005-12-29 14:51:28| Liczba SOGów: 1
  • Na czym to polega?

    szczeke i 1 w policzko i nie upadlem na dodatek jeszcze powalilem tego typa celnym kopnieciem w glowe. powiedzcie, na czym polegal moj fart ze wtedy nie stracilem rownowagi i nie upadlem

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2049| Data: 2005-10-30 00:53:59| Liczba SOGów: 3
  • Xpand ?

    nie poklepie za bardzo a zawsze nei bede mial kasy na takie staki...mam ok 210 zł na ten cel... ps:diete mam...czym sie różni xpand zwykły od tego z dopiskiem 7 energized zmieniony przez metkinson w dniu 2007 03 12 09:16:26

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1382| Data: 2007-03-12 09:08:35| Liczba SOGów: 0
  • Biorę się za siebie. Zaczynam od zera.

    skakanka, hula hop stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : stosowane wcześniej diety : kiedyś katowałam się wieloma dietami typu: kapuściana, kopenhaska, 500kcal, south beach itd. :/ mam bardzo otłuszczone ciało, rozstępy jestem

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 2514| Data: 2012-02-12 19:47:47| Liczba SOGów: 0
  • 15 latek potrzebuje pomocy od doświadczonych-aż tak ze mną źle? [ZDJĘCIA].

    siemka wszystkim, mam 15 lat i chce się wziąć za siebie. od małolata biegałem intensywnie w klubie za piłką, ale potem coś straciłem zajawkę i nie gram już z

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1138| Data: 2014-03-26 23:01:43| Liczba SOGów: 0
  • Czym się różnią dipy od wyciskania na poręczach?

    nie od dziś robię wyciskanie na poręczach, w ćwiczeniu tricepsów. natomiast od czasu do czasu słyszę o dipach w ćwiczeniu klatki. czym te dwa ćwiczenia się różnią, bo nie umiem rozpoznać

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2512| Data: 2013-11-25 06:34:39| Liczba SOGów: 0
  • Hydrolizat zelatyny

    wlasnie : czym sie rozni hydrolizat zelatyny od zelatyny w proszku oraz gdzie i za ile mozna go dostac dzieki za odpowiedz 1 pozdrawiam m. moderator dzialu prawo, ekonomia i gospodarka. http://www.e stacja.pl

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 11862| Data: 2003-12-20 00:31:57| Liczba SOGów: 0
  • R-ALA = ALA ???

    witam! czym sie rozni r ala od ala no i czym roznia sie od siebie produkt olimpa ala od biogenix rtypes oprocz ceny co lepsze do kreatyny l glutamina czy ala/r ala wszystkim z gory dziekuje za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1020| Data: 2005-01-05 14:19:35| Liczba SOGów: 1
  • Dziennik treningowy Nowego - Smarowanie gwintów

    6 czyli przez ten tydzień co godzinę będę robił: 20 pompek, po 3 pistolety, 3 podciągnięcia. zobaczymy czy to coś da, za tydzień wrzucę może jakieś foty, wymiary etc. dziennik będę uzupełniał w środy i niedziele. trzymajcie się

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3835| Data: 2010-03-21 12:24:55| Liczba SOGów: 0
  • jak dobrac gryf do obciążeń fi 30??

    7,5 kg długość wewnętrzna 104 cm średnica gryfu 2,8 cm 2 x nakrędki gwiazdkowe średnica 25 mm i czym sie rozni rednica gryfu od tej srednicy 25mm bo troche nie rozumiem czy to nie jest troche mało i krążki nie będą się

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2009| Data: 2010-03-25 16:00:51| Liczba SOGów: 0
  • mój cykl od 03.03.2008r. cel siła

    witam! 1 .wiek: 17 , 18 kończę w grudniu 2 .waga:ok 85/86 3 .wzrost:183 4 .wymiary: biceps:41 klata:~118 udo:61 talia:~85 5 .staż na siłowni: listopad 2006 początki 6 .cel suplementacji: większa siła 7 . dotychczas stosowane

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1733| Data: 2008-03-01 11:54:26| Liczba SOGów: 2
  • co sądzicie o stepperach hms

    na nim ćwiczyć dowoli, ma dużą tolerancję wagi, podobno nie ma się tam co zurzyć co wy na to a drugie pytanie ... czym się różni stepper ltt od ltg i który polecacie...

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6373| Data: 2006-05-06 11:20:55| Liczba SOGów: 0
  • FBW - co z czym się je?

    fbw byłby odpowiedniejszym treningiem. dodam, że na siłownię wracam po 3 latach przerwy,a awięc zaczynam od podstaw. czym jest więc trening fbw

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1189| Data: 2007-01-02 10:46:30| Liczba SOGów: 0
  • wojsko...

    wychodzę z gimnazjum myślałem nad różnymi zawodami ale od około 7 miesięcy jestem za wojskiem i tu mam kilka pytań. 1.czym się różni szkoła oficerska od podoficerskiej 2.trudno jest się teraz dostać do wojska nie mam zamiaru iść od razu

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1093| Data: 2010-01-29 19:48:22| Liczba SOGów: 0
  • Lipo/Gino po czym poznać.

    witam. mam pytanie jak w temacie ; po czym poznać czy ma się lipomastie czy ginekomastie od jakiś 4 lat odczulam się alergenami sterydami czy to jest

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1050| Data: 2011-03-31 20:23:32| Liczba SOGów: 0
  • Czym się różni chleb graham od bułki graham?

    witam. mam zamiar zastąpić pieczywo razowe, pieczywem graham i mam zatem pytanko, czy jest różnica między chlebem z niego a bułką co lepiej kupować, bo chciałbym to jeść na 2 śniadanko.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 11181| Data: 2009-05-03 15:36:32| Liczba SOGów: 0
  • Nitro I i Nitro II RóZNICE W SKLADZIE:)??

    siemka mam nitro ii ale chcialbym sie dowiedziec jakie sa róznice czym sie rozni od nitro i nitro i ladnie mnie kopało a teraz kupilem nitro ii! czym sie róznic nitro ii od nitro i pozdro :

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1046| Data: 2007-06-02 17:45:56| Liczba SOGów: 0
  • koszulka do wyciskania jaka wybrac?!

    to 175 kg.potrzebuje naprawde dobrego sprzetu i dlatego prosze o pomoc doswiadczonych zawodnikow. mam kilka pytan: czym sie rozni titan fury od f6 koszulka phenom ma ktos jakies doswiadczenie z tym sprzetem ewentualnie jaki inzer nadaje

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1794| Data: 2010-04-02 08:55:38| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}