Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czy zerwane sciegno wyginasza srodkowego palca boli

Strona 28 z 5000

  • Pulsometr Beurer PM 100 - czy warto ?

    pm 100 http://www.allegro.pl/item273975131_pulsometr_beurer_pm100_komfort_bez_paska_piers_.html co tym myslicie czy ten sposób pomiaru pulsu z palca się sprawdza

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 5818 | Data: 2007-12-03 08:38:50 | Liczba SOGów: 0
  • tatuaż-czy sie rozciąga?

    mam zamiar w najbliższym czasie sobie zrobic tylko nie wiem czy jet taka możliwosc ze sie po czasie rozciagnie.niedawno zaczalem suplementacje,nie wiem jak dlugo jeszcze bede jesc

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 9199 | Data: 2005-02-14 19:41:09 | Liczba SOGów: 0
  • ABS czy ABS 8 minut

    witam jestem początkujący i chciałem się was poradzić który trening jest lepszy i daje większe efekty: abs czy abs 8 minut i ile serii dziennie wykonywać a to jest link do abs 8 minut: http://www.youtube.com/watch v=swjtnbmchty

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 9191 | Data: 2008-02-19 22:07:33 | Liczba SOGów: 0
  • Rezonans Magnetyczny czy USG kolana

    witam czy opłaca się wydać te 550zl na rezonans czy prawie to samo wykaże usg bo chcę zacząć leczenie i być może rezonans wykażę

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 9182 | Data: 2009-04-09 12:15:50 | Liczba SOGów: 0
  • trening po złamaniu ręki

    ze sztangą na czas 6 tygodni wiadomo, świeża sprawa, nie należy obciążać zbytnio dłoni. moje pytanie jest następujące, czy znacie jakieś metody trenigu górnej części ciała tak żeby sprostać zaleceniom lekarza dzisiaj wpadłem na pomysł że

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1176 | Data: 2006-06-22 23:41:10 | Liczba SOGów: 0
  • monohydrat czy jabłczan, które jest silniejsze?

    mam takie pytanko czy to prawda, że jabłczan kreatyny oraz kreatyna mieszana z alkaliami chodzi mi tu o kre alkalyn 1500 z olimpu w

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 9156 | Data: 2008-02-16 14:43:01 | Liczba SOGów: 0
  • czy można powiększyć piersi ćwiczeniami?

    witam mam pytanie : czy można w jakiś sposób powiększyć piersi ćwiczeniami są jakieś specjalne ćwiczenia i oczywiście chodzi mi o uzyskanie naturalnego efektu a nie kwadratowego biustu. słyszeliście kiedyś o jakimś sposobie 18

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 9147 | Data: 2010-03-01 20:20:42 | Liczba SOGów: 0
  • Ginekomastia bez Sterydow ...Czy to mozliwe ?

    witam w sumie dlugo zastanawialem sie , nad tym czy opisywac hmm moja dolegliwosc bo tak chyba trzeba bedzie to nazwac : zaobserwowalem u siebie juz dawnoo temu , ze

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 9141 | Data: 2002-11-29 00:21:37 | Liczba SOGów: 2
  • uszkodzenie nerwu dloni

    czy podczas wklucia na bloku operacyjnym w okolicy nadgarstka moglo dojsc do uszkodzenia nerwu poczulam wtedy mocny bol,jakby porazenie pradem ,promieniscie od srodka dloni do konca palcy.zabieg byl 5 dni temu,zas uczucie klucia,mrowieni,glownie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1132 | Data: 2011-02-12 16:03:06 | Liczba SOGów: 0
  • Winstrol - dodaje masy czy zabiera mase ?

    pytanie : czy winstrol powoduje przyrost masy czy spadek , bo jak kumpel brał to powiedział że schudł 13 kg / a ja bym chciał se go

    Odpowiedzi: 47 | Ilość wyświetleń: 9108 | Data: 2007-03-16 15:20:36 | Liczba SOGów: 3
  • TRENING BUŁGARSKI CZY POLECACIE?

    czy polecacie trening bułgarski w ćwiczeniu wyciskania leżąc wygląda on mniej więcej tak na każdą grupę mięśniową : 60% 6r./2s. 70% 5r./2s. 80% 4r./4s. 90% 3 2r./2s. 100%cm 1r. 80% 4r. 90% 2 3r. 100%cm 1r. 80% 4r. 90%

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 9097 | Data: 2005-01-04 09:57:43 | Liczba SOGów: 0
  • Kosmodysk, Ortodysk ... czy to działa???

    bo w tv powiedzieli ze naprawde działa i jest super skuteczny. hehehe a tak na poważnie to prosiłbym o sprawdzone info czy tego rodzaju sprzęty sie sprawdzają, chce mamuśce zrobić prezent urodzinowy, a ze ciagle narzeka na bol plecow wiec

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 9073 | Data: 2005-09-06 09:21:29 | Liczba SOGów: 0
  • Czy kobieta może pokonać mężczyznę...

    jestem bardzo ciekawy waszej odpowiedzi na to pytanie. nie mówię tu oczywiście o działaniu z zaskoczenia, bo każda kobieta może ci przywalić w łeb kijem od tyłu i na pewno cie pokona. mowa tu o

    Odpowiedzi: 99 | Ilość wyświetleń: 9072 | Data: 2002-08-27 13:24:46 | Liczba SOGów: 4
  • Czy jak bola miesnie to cwiczyc?

    w poniedzialek wieczorem. prawie caly wtorek tez ok, ale wieczorem zaczely mnie bolec bicepsy. bola do dzisiaj. cwiczylem w poniedzialek, wczoraj dzien przerwy i zaczelo bolec. dzis znow wypada mi trenig. czy cwiczyc mimo faktu, ze boli czy

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 6872 | Data: 2009-10-14 15:24:07 | Liczba SOGów: 0
  • Ryz przed silownia czy po??

    jak jesc lepiej ryz przed czy po silowni i czy jedzenie jajek pomaga w czyms jezeli sie chodzi na silke

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 9062 | Data: 2005-11-28 16:12:24 | Liczba SOGów: 1
  • bol palca

    na lewa strone a gdy sie tam dotkne to strasznie boli znacie moze jakies sposoby na leczenie tego usztywnic to jakos czy cos, moze lakarz co polecacie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2853 | Data: 2009-03-21 20:36:28 | Liczba SOGów: 0
  • proszę o opine czy coś się poprawiło?

    2007/20070209105811 witam 4 tyg. rozpoczęłam a6w bardzo proszę o obiektywną opnię czy coś drgnęło

    Odpowiedzi: 78 | Ilość wyświetleń: 9049 | Data: 2007-02-09 10:58:20 | Liczba SOGów: 14
  • makaron ryzowy czy zwykly ?

    tej samej firmy taka sama wartosc odzywcza , taka sama gramtura jednak makaron ryzowy jest o 80 gr tanszy tak wiec czy to ma jaka roznice czy bede jadl makaron ryzowy czy muszelki http://i10.tinypic.com/62idbfr

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 9039 | Data: 2007-08-14 21:07:18 | Liczba SOGów: 1
  • Pompki & drążek - razem czy osobno?

    witam, czy dobrym pomysłem jest ćwiczenie i pompek i drążka w ten sam dzień czy tego dnia lepiej odpuścić całkowicie jedno ćwiczenie by w drugie można było włożyć więcej wysiłku dodam, że trening jest na liczbę powtórzeń... 14

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 9022 | Data: 2008-05-03 10:39:03 | Liczba SOGów: 2
  • sciegno (przedramie)

    sciskam jakis ciezar to mnie boli i tu pojawia sie pytanie: zrobic sobie np. 4 tyg. przerwy i wtedy, np. tylko biegac czy nie robic przerwy w silowni tylko wyeliminowac cwiczenia, ktore za bardzo obciazaja te sciegno i jesli tak to jakich

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 811 | Data: 2010-12-20 22:50:18 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}