Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czy platne studia mozna odliczyc od

Strona 1 z 5000

  • Legendarny ABS II

    po 4 latach badań nad zagadnieniem, prowadzonych na uniwersytecie stanforda. jego twórcy zapewniają, że 95% rozpoczynających trening według ich wskazówek stwierdza zauważalne postępy już w ciągu pierwszych dwóch tygodni pracy. zasadniczo zestaw

    Odpowiedzi: 1028| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-16 02:13:32| Liczba SOGów: 166
  • Kawa czy herbata część I

    mam pewne watpliwosci. zalozmy ze trening koncze ok 19, 20 jak wtedy powinien wygladac posilek po nim. samo bialko czy dorzucic wegli by uzupelnic glikogen a jak ten rozklad b i w zmienia sie gdy na trening ide ok 12, 13 co sie zmiania

    Odpowiedzi: 63480| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-01-01 20:03:01| Liczba SOGów: 127
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    się, co robić żeby wygląd jak bohaterowie filmów akcji, to musisz wiedzieć, że to wcale nie takie proste. nie wysta czy zjeść na obiad kurczaka z ryżem i machać ciężarkami jak najwięcej się da, bo niestety do niczego dobrego to nie prowadzi. jeśli

    Odpowiedzi: 1341| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-10-31 12:14:10| Liczba SOGów: 458
  • jak zmienila mnie silownia

    witam zalozylem ten temat poniewarz chcialbym zeby inni zobaczyli ze nie wszystko mozna osiagnac w jeden dzie n chodzi mi glównie o takich co przychodza na silke pocwicza miecha idaja

    Odpowiedzi: 1802| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-12-28 12:45:01| Liczba SOGów: 410
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    którzy są z natury otyli, są koledzy którzy są chudzi niemiłosiernie i są też tacy, którzy wyglądają w miarę normalnie czyli posiadają przeciętną masę mięśniową oraz przeciętne zatłuszczenie dla mężczyzn mieści się ono w granicach 10 18% bfs a

    Odpowiedzi: 1752| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-11-29 11:42:09| Liczba SOGów: 718
  • Zapotrzebowanie kaloryczne, skł. prod. żywnościowych, % bf

    się z kilku podstawowych elementów: tdee = bmr + tea + tef + neat bmr podstawowa przemiana materii mężczyźni bmr= 9.99 x waga kg + 6.25 x wzrost cm 4.92 x wiek + 5 kobiety bmr= 9.99 x waga kg + 6.25 x wzrost

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-07-16 08:33:01| Liczba SOGów: 201
  • Ławeczki, wyciągi...

    wymiary przed zmiejszeniem: szerokosc 758 wysokość 1033 jesli takie beda wymiary to bedzie mozna wszystko przeczytać. prosze narazie o niepisanie w tym poscie dopuki nie zamieszcze 4 zdjec jak zrobic ta laweczke. potem postaram sie

    Odpowiedzi: 2472| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-02-28 18:33:11| Liczba SOGów: 186
  • Dieta na masę - dodatkowe kg dla wszystkich potrzebujących!

    całkowite zapotrzebowanie energetyczne. tdee = bmr + tea + tef + neat bmr podstawowa przemiana materii mężczyżni bmr= 9.99 x waga kg + 6.25 x wzrost cm 4.92 x wiek + 5 kobiety bmr= 9.99 x waga kg + 6.25 x

    Odpowiedzi: 508| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-01-02 12:02:39| Liczba SOGów: 470
  • -TWOJA CHWILA PRAWDY XII-

    dobra zarty sie skonczyly. ustalilismy z chlopakami ze kazdy wior za wyjatkiem mnie i bodyline 7 ktory wstawi fotkea nie bedzie ona na penym

    Odpowiedzi: 3000| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-08-16 16:18:34| Liczba SOGów: 191
  • SOLARIUM - wątek ogólny

    1. ide po raz pierwszy do solarium ,ile minut moge sie opalać 2. jakich kosmetyków nalezy uzywac w solarium 3. czy solarium wysusza pryszcze 4. czy moge sie opalać gdy mam podrażniona skóre goleniem 5. czy są kosmetyki ,które przyspieszą

    Odpowiedzi: 1579| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-05-19 16:19:14| Liczba SOGów: 145
  • 10 wskazówek żywieniowych

    nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . czym jest precision nutrition jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego

    Odpowiedzi: 399| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-07 20:54:50| Liczba SOGów: 224
  • [BLOG]solaros/Beast Mode ON - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    w sensie na pytanie dotyczące mnie,dlaczego coś tak robię,jem,itd. a nie inaczej odpowiem zawsze. pytania w stylu czy lepszy keczup wyciskany lewą ręką czy może prawą będę kasował z miejsca. jeśli pytanie dot czy mojej osoby walcie

    Odpowiedzi: 8852| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2014-07-17 02:18:38| Liczba SOGów: 118
  • czy bedac dziewica mozna byc wciąży ?????

    czy bedac dziewica mozna byc wciąży

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 18282| Data: 2004-05-25 15:37:50| Liczba SOGów: 1
  • czy w anglii mozna kupic viagre bez recepty??????

    czy w anglii mozna kupic viagre bez recepty czesto sie o to i gesto pytam ale nikt nie umie odpowiedziec.bede wdzieczny za odpowiedz.pozdrawiam kabanow

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 5374| Data: 2005-01-22 16:55:35| Liczba SOGów: 2
  • czy wągry mozna gniesc??

    czy mozna gniesc wagry prys czy juz nie mam zostały mi tylko wagry i blziny na czole mozna sie jakos ich pozbyc i chcialem sie zapytac czy te wagry mozna wygniesc bo wychodza latwo

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3002| Data: 2009-03-01 23:15:05| Liczba SOGów: 0
  • czy gotowaną kasze mozna zamrozić

    czy kasze ugotowane mozna mrozic

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 3891| Data: 2013-02-26 19:28:31| Liczba SOGów: 0
  • czy winstrol depot mozna pic?

    mam pytanie czy winstrol depot mozna pic i bedzie dzialal jak zastrzyk lub w tabletkach z gory dzieki

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 3099| Data: 2009-09-03 21:50:08| Liczba SOGów: 0
  • czy na orliku mozna grać w korkach??

    czy na orliku mozna grać w korkach bo własnie nie wiem jakie wziąc buty. czy na orliku jest oswietlenie = !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:p ;p ;p ;pn hhhhhhhhhh=vfgf fghfg ghjg dfgsdfg dfgsdfgsd dfgsdfgs

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 2539| Data: 2011-04-05 20:37:47| Liczba SOGów: 0
  • Czy bialko WPC mozna pic przed snem?

    j/w czy bialka wpc mozna pic przed snem czy nie ma to wiekszego sensu i lepiej wziac je na sniadanie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1603| Data: 2013-07-14 23:46:19| Liczba SOGów: 0
  • Czy tak tez mozna??

    witam. mam 14 lat. 170cm wzrostu , 70kg. czy moge wykonywac trening ktory jest na stronie ktorej link podalem nizej w inny sposob a mionowicie zamiast treningu co

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 1257| Data: 2012-06-26 22:07:28| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}