Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czy palenie

Strona 1 z 5000

  • Czy palenie przeszkadza ?

    mam pytanie tego typu czy palenie pomaga zrzucić masę zaczolem palić niewiem czemu ale słyszalem że palenie pomaga schudnąć i redukuje masę

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 4799 | Data: 2001-07-16 13:43:13 | Liczba SOGów: 1
  • czy palenie wplywa na dzialanie nitrobolonu2

    witam chcial bym dowiedzieć się czy jest sęs brania nitrobolonu 2 gdy pale oraz czy palenie wplywa na działanie monohydratu

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 712 | Data: 2009-05-25 16:01:11 | Liczba SOGów: 0
  • Palenie papierosów , a silownia

    czy palenie papierosów dziala negatywnie na nasze mięśnie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 11597 | Data: 2007-10-21 12:39:35 | Liczba SOGów: 1
  • Palenie i siłownia

    czy palenie szkodzi ćwiczeniu na siłowni.czy jest raczej obojętne bardzo mnie to ciekawi ponieważ zdania na ten temat sa rozne.można palic i jednocześnie trenować proszę o rzetelną odpowiedz. pozdro

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 10958 | Data: 2008-05-06 18:44:23 | Liczba SOGów: 3
  • Palenie (papierosow) a cwiczenia ;)

    czy potrafi ktos odpowiedziec czy palenie papierosow ma ujemny wplyw na cwiczenia jak tak to jaki czy moge palic np podczas brania kreatyny

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 10338 | Data: 2006-01-31 13:28:41 | Liczba SOGów: 2
  • palenie a masa

    witam mam takie pytanie pale papierosy od 3 lat i zaczełem cwiczyc kulturytyke czy palenie przeszkadza w znacznym stopniu w celu zdobywania masy prosze o odpowiedz oczywiscie za sogi

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 6920 | Data: 2003-07-23 14:29:06 | Liczba SOGów: 2
  • Czerwienienie a palenie

    ze zle wygladam to zachowuje sie zupelnie inaczej niz gdy wiem, ze wszystko jest ok. chyba zrobie komus krzywde zaraz. czy sa jakies dowody, ze u osoby ktora pali i ma wrazliwa cere wszelkiego typu zaczerwienienia beda bardziej widoczne/stres

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3715 | Data: 2005-11-18 21:22:13 | Liczba SOGów: 0
  • Palenie Canabis a ćwiczenia

    czy palenie ma duży wpływ na rozwój mięśni

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 6494 | Data: 2006-01-30 22:16:15 | Liczba SOGów: 0
  • Palenie a trening

    czy palenie papierosow szkodzi w nabywaniu masy czy sily to pytanie nurtuje mnie zawsze gdy odpalam papierosa. oczywiscie szkodzi to kondycji, kontroli oddechu, wice szkodzi ukladowni oddechowemu. jednak martwie sie bardziej o moje miesnie. czy

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 5656 | Data: 2008-03-19 19:24:42 | Liczba SOGów: 0
  • palenie - wzrost

    czesc ! nie wiedzialem czy umiescic to w szatni czy tu, ale w dziale trening bylo duzo postow zwiazanych ze wzrostem a wiec: mam 16,5 roku, pale

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 5300 | Data: 2001-12-08 23:38:40 | Liczba SOGów: 1
  • masa a palenie

    witam wszystkich! czytalem ponizej temat alkohol a masa , doszlo tam do stwierdzenia ze wypicie kilku piw osłabia organizm i wstrzymuje

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1614 | Data: 2003-02-25 23:07:03 | Liczba SOGów: 1
  • palenie a wzrost

    czesc wszystkim więc tak mam 15lat 170cm wzrostu waze 50kg i pale od roku czy palenie hamuje wzrost czy jak rzuce palenie to urosne i przytyje

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1996 | Data: 2010-01-19 13:23:49 | Liczba SOGów: 0
  • Palenie Marichuany a cykl metanabolu

    czy palenie marichuany zaburza działanie metanabolu i czy moze mieć jakieś negatywne skutki

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 4156 | Data: 2007-11-20 16:20:05 | Liczba SOGów: 5
  • Palenie fajek a wzrost,rośniecie

    tak jak w temacie czy palenie ma jakiś nie korzystny wpływ na wzrost. a i jeszcze jedno pytanie czy przebywanie w towarzystwie pal czy też ma jakiś zły wpływ thx

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3855 | Data: 2007-10-25 20:29:45 | Liczba SOGów: 0
  • palenie

    witam mam małe pytanko czy palenie papierosów ma jakiś wpływ na tworzenie mięśnia czy palenie i ćwiczenie mija się z celem

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 1338 | Data: 2012-08-25 22:33:32 | Liczba SOGów: 0
  • palenie paierosów

    siema mam pytanie czy palenie jednego papierosa na dzien jest szkodliwe czy przyczynia sie do sołabienia kondycji

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 3505 | Data: 2006-05-29 23:29:51 | Liczba SOGów: 1
  • Palenie papierosow a przyrost masy.

    nabrac jak najwiecej masy, stosuje diete choc nie przestrzegam jej bardzo scisle i stosuje mass xxl 3x dziennie po 150g. czy palenie papierosow hamuje przyrost masy badz w jakis sposob szkodzi przyrostowi prosze o szybka i fachowa odpowiedz.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3711 | Data: 2010-09-07 19:33:19 | Liczba SOGów: 0
  • Palenie a masa i siła

    czy ktoś może mi powiedzieć czy palenie papierosów niekorzystnie wpływa na przyrost masy i siły

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2689 | Data: 2003-09-25 13:37:50 | Liczba SOGów: 0
  • Palenie trawy/szlugów a trening

    czy palenie skuna i szlugów mocno nis czy organizm i nie daje efektów treningu palenie nieco zryło mi głowe. . .

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 741 | Data: 2011-12-22 20:09:21 | Liczba SOGów: 0
  • siłownia a palenie??

    czy palenie papierosow spowalnia rozwoj miesni

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 2854 | Data: 2006-04-07 18:08:33 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}