Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: czy od kolczyka w jezyku moze smierdziec z buzi

Strona 14 z 5000

  • rower treningowy ,magnetyczny czy mechaniczny

    witam.mam pytanie a mianowicie jaki polecacie rower treningowy,mechaniczny czy magnetyczny który ma większy opór i jaki model polecalibyście tak do 300zł pozdrawiam

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 24684 | Data: 2009-07-31 21:23:34 | Liczba SOGów: 0
  • czy nadmiar nienasyconych kwasow tłuszczowych moze szkodzic zdrowiu (czII)

    cz.ii. czy nadmiar nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie człowieka może szkodzić zdrowiu awers + rewers, czyli złoty

    Odpowiedzi: 56 | Ilość wyświetleń: 18370 | Data: 2006-02-27 22:38:08 | Liczba SOGów: 22
  • CZY MOŻNA CWICZYĆ Z ZAKWASAMII?CZY ZAKWASY TO DOBRY ZNAK??

    moje pytaneijest następujące czy można ćwiczyć z zakwasami . wielu moich kolegów mówi że najlepiej jest własnie zrobic normalny trening i zakawasy same

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 19672 | Data: 2003-06-21 16:58:04 | Liczba SOGów: 1
  • Czy chlopak powinien sie golic pod pachami ?

    takie pytanko hmmm czy chlopacy powinni sie golic pod pachami tak wiem slyszalem juz ze to niby higieniczne itp ale z drogiej strony po

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 19672 | Data: 2008-06-02 23:37:40 | Liczba SOGów: 0
  • powiedzcie mi czy dobrze wygladam jak na 16 lat ?

    2008/20081123232602 chlopaki powiedzcie mi czy dobrze wygladam jak na 16 lat bo ja mam dylemat ze troche za slabo 2 wiek: 16 lat wzrost: 180 cm waga: 71 kg

    Odpowiedzi: 66 | Ilość wyświetleń: 19733 | Data: 2008-11-23 23:26:02 | Liczba SOGów: 14
  • Ostrowia... Czy na pewno???

    wszyscy zachwalacie to bialko. ok. ale czy mozna je porownac np. z extensorem 80 wpc obie maja ok 80% zawartosci czystego bialka, nie wiem tylko czy obie sa tak

    Odpowiedzi: 92 | Ilość wyświetleń: 19463 | Data: 2005-06-02 19:39:41 | Liczba SOGów: 8
  • Więzienna zaprawa, kalistenika, tsatsouline, lafay - hit czy kit?

    nadal potrafię wykonać kilkadziesiąt podciągnięć na drążku, pompki na jednej ręce lub przysiady na jednej nodze – ale czy to o czymkolwiek świa czy niestety, nie. ciąg dalszy art. http://potreningu.pl/artykuly/638/kalistenika skazany na

    Odpowiedzi: 68 | Ilość wyświetleń: 19453 | Data: 2012-04-15 09:02:43 | Liczba SOGów: 8
  • Tran czy Omega-3

    witam mam klika pytań: 1. co lepsze zwykły tran z apteki czy omega 3 olimpu bo mam zamiar zakupić 2 opakowania omega 3. zalecana dzienna porcja: 2 kapsułki 2 razy dziennie. nie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 19644 | Data: 2005-07-14 15:43:04 | Liczba SOGów: 0
  • KTO ZNA SPALACZ ,,CUTTING EDGE'' I MOZE MI POMOC!?

    edge i nie wiem jak naprawde go uzywac sprzedawca i na tlumaczeniu z angielskiego pisze 1 tab co drugi dzien przy czym po angielsku pisze 3 4 tab z jedzeniem lub przed treningiem ,jest to duzy roznica wiec moze ktos mi p moze bo szkoda bylo by to

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 17996 | Data: 2003-08-23 09:21:28 | Liczba SOGów: 1
  • HIIT czy Tabata - wasze opinie

    witam. co waszym zdaniem jest skuteczniejsze hiit czy tabata może ktoś stosował jedno i drugie.lub ma swoje zdanie na ten temat.piszcie swoje opinie lub przemyślenia. ps.sorry jeśli nie ten dział.nie wiedzialem gdzie zacząć watek.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 19577 | Data: 2011-04-26 16:29:33 | Liczba SOGów: 2
  • czy SAW PALMETTO moze powodowac impotencje?

    prwie do zera,penis sie zmniejszyl, nie mam erekcji porannych i wogulem stracilem zaisnteresowanie sexem i kobietami, czy to przez saw palmetto przeciez wg najnowszych badan jest bezuszyteczny w obnizaniu dht co jest grane mam 30 lat

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 17887 | Data: 2006-08-27 15:23:57 | Liczba SOGów: 1
  • czy mozna brać bcaa z kreatyną

    witam wszystkich suplemenciarzy. piszę za kumpla. pytanie jest tego typu: 1.czy mozna brać kreatynkę z bcaa to jest brać kreatynkę po cyklu na podtrzymanie 2.jakie są efekty brania kreatynki z

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 19218 | Data: 2004-05-02 12:18:27 | Liczba SOGów: 0
  • lepiej brac kreatyne przed czy po treningu???????

    jak najlepiej brac kreatyne,w dni treningu i beztreningowe ile kreatyny lepiej brac przed czy po treningu jesli po treningu,to ile czasu po zawadzki

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 19247 | Data: 2002-04-24 15:48:34 | Liczba SOGów: 0
  • Ochraniacz na szczeke - pojedynczy czy podwojny ???

    siema doradzcie mi prosze jaki ochranacz na szczeke jest lepszy pojedy czy czy podwojny bo ja sie zabardzo na tym nieznam z gory dziekuje pis !!

    Odpowiedzi: 71 | Ilość wyświetleń: 19171 | Data: 2004-02-02 12:07:27 | Liczba SOGów: 2
  • Czy odżywki są zdrowe??

    mam dość proste pytanie. szukał ale nie mogę wprost precyzyjnie określić tego czy odżywki same w sobie są zdrowe, czy nie mają w sobie jakichś składników które szkodzą tj. w sterydach czy mógłbym bez

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 18961 | Data: 2007-09-13 23:00:38 | Liczba SOGów: 1
  • Czy banany tuczą ?

    słyszałem ,ze od owoców sie nie tyje , ale czy jeśli jem np. 4banany dziennie to urośnie mi brzuszek 7

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 19100 | Data: 2007-10-16 17:57:40 | Liczba SOGów: 0
  • Nitrobolon 2 czy Nitrobolon Energizer???

    witam! czy ktoś może mi powiedzieć co jest lepsze: nitrobolon 2 czy nitrobolon energizer dziękuje!!!

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 18857 | Data: 2008-03-06 21:45:26 | Liczba SOGów: 0
  • Stroje siatkarskie- bawełna czy poliester ?

    poradźcie. gram z drużyną w amatorskiej lidze.chcemy sobie sprawić jakieś stroje siatkarskie. co kupić bawełna z lycrą czy 100 % poliester gość w sklepie tłum czy że bawełna pochłonie pot i człowiek pod koniec meczu dźwiga 2kg więcej, a

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 18624 | Data: 2008-10-10 16:46:21 | Liczba SOGów: 0
  • Kość ogonowa, obita czy złamana?

    czesc, w ostatni czwartek bylem na balecie, w wyniku pewnych okolicznosci znalazlem sie na ziemi. od tego momentu kiedy siadam, wstaje, lub napinam posladki boli mnie kosc ogonowa. jak myslicie, moze to byc zlamania, czy tylko obicie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 17181 | Data: 2007-12-09 11:16:09 | Liczba SOGów: 0
  • Woda po goleniu czy używac?

    was.mam takie pytanie:co daje woda po goleniu golę się już trochę ale do tej pory przemywalem twarz tylko samą wodą,a czy woda po goleniu daję coś oprócz zapachu bo czasami mam po goleniu krostki i niewiem czy jakbym uzył wody po goleniu czy to mi

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 18452 | Data: 2010-02-11 18:51:14 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}