Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czy mozna w polsce pracowac na akord

Strona 12 z 5000

  • TABLETKI NA ODCHUDZANIE......

    czy zna ktos jakies tabletki na chudniecie obojetnie jakie aby byly skuteczne mogą byc psychotropowe kiedys bralem mazindol

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 86460| Data: 2003-12-27 19:47:00| Liczba SOGów: 2
  • Mieszkam w Polsce czy Ameryce ? karol199

    ... wielgaśne anglo tfu! języczne slogany new incredible taste ! i inne bzdety patrzymy na tył puchy, żeby przeczytać to i owo o produkcie, jedziemy: angielski,niemiecki,szwedzki,francuski,hiszpański,włoski i na samiutkim dole po polsku

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1289| Data: 2012-10-27 22:58:08| Liczba SOGów: 0
  • białko serwatki czy gainer?

    ani supli ani koksu . obecnie jestem po kolejnej półrocznej przerwie i zamierzam od początku lipca wrócić do sportu oczywiście powrót na profesjonalną siłownię na której ćwiczyłem od powiedzmy 1 roku . zamierzam przez 1 2 miesiące wracać do

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 3806| Data: 2003-06-26 19:26:13| Liczba SOGów: 1
  • salbutamol na dodatnim bilansie azotowym

    co myslicie wykonalne aeroby chce robic 2 razy w tyg. spozycie bialka 3g/kg. salbutamol chce brac przez 6tyg zaczynajac od 12mg co tydzien zwiekszajac o 4mg by w 6 tyg.brac 32mg. caly czas on, bez dni off. co wy nato myslalem czy jeszcze nie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1062| Data: 2009-04-27 22:33:19| Liczba SOGów: 1
  • dieta na redukcji (3 posilki)

    kasza, piers z kurczaka, warzywa itd 21:00 jak wyzej wiadomo zamiennie np z rybka ale tak zeby bilans sie zgadzal czy tak mozna jesc, zeby 3 razy zjesc tak do pelna, czy na redukcji tak nie mozna 60g bialka w posilku!!! i czy mozna jesc

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2084| Data: 2013-05-06 23:58:06| Liczba SOGów: 0
  • Zwolnionko :D Czy da sie z tym cos zrobic ?

    /20030507160134 hej czesc wszystkim. mam pytanie do czarodziejow od zdjec cichy & company 14 , czy mozna bylo by zmienic polozenie tych dwoch pieczatek. tzn chodzi mi o ustawienie ich pod innym katem kolor z czerwonego

    Odpowiedzi: 88| Ilość wyświetleń: 13984| Data: 2003-05-07 16:01:34| Liczba SOGów: 4
  • Leki SSRI Seroxat jak zachowac libido i czy moza robić cykle

    ktos nie wie to lek z grupy inhibitorów zwrotnego wychwytu serotoniny, bede to brał na depresje, i moje pytania sie zaczynaja: 1. przy braniu tego typu leków słabnie libido i chciałbym sie dowiedziec jak mozna je poprawic czy mozna dodac testa

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 8093| Data: 2012-01-01 13:36:07| Liczba SOGów: 1
  • czy mozna dlugo brac SPIRONOL?

    to lepiej sie czuje, skora robi sie gladka i nawilzona,a miesnie pelniejsze jak dlugo moge stosowac ten srodek i czy ma jakies skutki uboczne czy jego dlugotrwale stosowanie nic mi nie popsuje w gospodarce wodnej skoro po nim dobrze sie czuje a

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 12850| Data: 2005-08-07 13:10:49| Liczba SOGów: 0
  • czy nadmiar swiezego czosnku szkodzi na watrobe?

    wyczytalem ze mozna jesc 3 zabki dziennie bo wieksze ilosci szkodza watrobie , czy to prawda , bo ja podczas kuracji antypasozytniczej jem ok 20 zabkow przez tydzien, czy nie zaszkodzi

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 17676| Data: 2008-08-03 17:55:47| Liczba SOGów: 0
  • Trening Arnolda na mięśnie brzucha

    przychodzi łatwo, ale za to satysfakcja jest bardzo duża, kiedy w końcu osiągnie się upragniony wygląd mięśni obojętnie, czy jesteś kulturystą startującym na zawodach, czy tylko chciałbyś dobrze wyglądać na plaży, ostro zdefiniowane mięśnie brzucha

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3615| Data: 2006-05-11 21:47:40| Liczba SOGów: 0
  • BLOG-PORADY-WSKAZÓWKI... na temat żylaków i sposobu ich leczenia zapobiegania

    tematyce żylaków w którym osoby dotkniete ta choroba a jest ich napewno nie malo czesto sa osamotnione w walce z nimi czyt. leczeniu a wiec może zacznijmy ode mnie.... cwicze zn czy cwiczyłem ok 10 miesiecy na silowni, trenuje wszystkie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4066| Data: 2009-04-03 23:46:25| Liczba SOGów: 1
  • czy mozna jechac omo przez 6 miechów solo 500mg week?

    jechal juz ktos omo solo przez np 6 miechów 500mg na week płeć : mężczyzna wiek : 25 waga : 76 wzrost : 178 obwód klatki : 120 obwód ramienia : 42,5 obwód talii :

    Odpowiedzi: 151| Ilość wyświetleń: 7964| Data: 2010-02-04 23:01:43| Liczba SOGów: 6
  • Czy warto teraz zaczac??

    do wakacji malo czasu a ja nie wiem czy zdecydowac sie na pierwszy cykl. chcialem wam rozpisac co bede mial za odzywski i jakom diete.zadam na koncu jeszcze

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1090| Data: 2004-04-27 19:32:44| Liczba SOGów: 0
  • NitroBolon plus Kreatyna czy mozna laczyc i jak ?

    mam przy okazji tego tematu małe pytanie ćwiczę od roku ale teraz zrobiłem ponad miesięczna przerwę mam puchę nitrobolonu 300kaps i kreatyny tez 300kaps to tego whey protein complex tego mam jak narazie kilo ale jeszcze dokupię ze 3kg jak to wziąść

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 11729| Data: 2009-08-08 17:32:15| Liczba SOGów: 1
  • Masa czy rzeźba ?

    cześć, witam wszystkich. właściwie nie wiem, na czym powinienem się skupić masa czy rzeźba. z jednej strony ważąc 80kg przy wzroście 185cm powinienem raczej skupić się

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2053| Data: 2012-12-25 03:20:52| Liczba SOGów: 0
  • HMB czy KREATYNA ???

    co jest lepsze czy mozna brać hmb zaraz po kreatynie i na odwrót dajcie znać co o tym myślicie i co można by było do tego dożucić, może dextro juce albo coś innego pozdrawiam i z góry dzieki za porady

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 24603| Data: 2005-09-28 19:12:17| Liczba SOGów: 2
  • plan treningowy -redukcja na lato

    przysiad:160 kontuzja kolan piłka nożna/rower i o poprawieniu wyniku już zapomniałem martwy ciąg:160 jw 13. czy masz dietę;diety brak konkretnej ale staram sie zdrowo i regularnie odżywiać 14.przeciwwskazania medyczne :duże obciążenia

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 6223| Data: 2009-03-05 13:04:19| Liczba SOGów: 0
  • Split 4 partia - czyżby zastój?

    witam od prawie 2 miesięcy ćwicze splitem 1x partia/ tydzień, wcześniej jakieś 8 9 miesięcy ćwiczyłem fbw 5x5, przez pierwsze 2 4 miesiące zrobiłem spory postęp, ale później najwyraźniej złapałemn zastój, bo ani masy,

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 2038| Data: 2012-12-10 16:55:35| Liczba SOGów: 0
  • guz na czole

    bo zakrywalem go grzywka tylko ze zaczolem lysiec:/i kamuflaz juz nic nie daje a nie chce wygladac jak... . czy mozna to jakos wyciac czy w ogole da sie cos z tym zrobic z groy dziex za odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 18658| Data: 2007-01-23 00:34:14| Liczba SOGów: 1
  • figura gruszki, rozkład BTW na diecie- POMOCY!

    lub braku rzetelnych w ogóle właśnie w sprawie rozkładu btw w diecie w przypadku figury typu gruszka. nie wiem, czy obcinać węgle, czy tłuszcz. ale od początku: waga: 56 kg wzrost: 169 cm udo:56 cm biodra : 96 cm talia: 66 cm klatka piers.

    Odpowiedzi: 98| Ilość wyświetleń: 5267| Data: 2015-09-25 12:13:26| Liczba SOGów: 10

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}