Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: czy mozna pic olej lniany

Strona 22 z 5000

  • kawa cola a kreatyna

    biore kreatyne z bialkiem i mam pytanie czy mozna pic kawe i cola i jak jest z alkoholami gieksa

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2476 | Data: 2003-08-05 13:06:18 | Liczba SOGów: 0
  • Białka i olej lniany

    1. czy jak jem golonkę wliczać białko ze skóry bo coś mi się wydaje, że jest ono kiepskiej jakości kolagen, elastyna itp. ,

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 455 | Data: 2011-07-10 22:49:17 | Liczba SOGów: 0
  • Olej Lniany 6ZL za 480ml?

    zobaczcie tutaj: http://lniane.pl/product_info.php/products_id/122 czy ta cena nie wydaje sie wam atrakcyjna jak szukalem oleju lnianego to znajdowalem go srednio po 9zl za 0,25l, a u siebie w sklepach ze zdrowa żynocia to nawet 10 zeta za 250ml.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 622 | Data: 2005-06-17 09:30:50 | Liczba SOGów: 0
  • Pare pytan!!!Odpiszcie

    na poczatku chcialbym zaznaczyc,ze jestem zupenie zielony w tych tematach,wiec nie piejcie z tego co tu napisze.a mam pare pytan 1.powiedzmy ze

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 1196 | Data: 2006-04-06 22:18:12 | Liczba SOGów: 4
  • czy taka dieta ma sens? (masa)

    czy ktos kto sie zna moglby rzucic okiem na te diete otoz znalazlem w tym dziale fajna dietke 4700kcal oczywiscie na mase. postanowilem sprobowac. jednak po 2 dniach okazalo sie ze nie idzie, za duzo jedzenia.. obcialem wiec jeden posilek 2

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 385 | Data: 2011-07-20 01:10:02 | Liczba SOGów: 1
  • Prośba o uzupełnienie mojej wiedzy, czyli czy dobrze ułożona dieta.

    witam od października zaczynam trenować 3x w tygodniu na siłowni plan fbw wg traktora , dlatego postanowiłem ułożyć dietę. mój staż treningowy to

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 359 | Data: 2012-09-21 01:00:52 | Liczba SOGów: 1
  • Tran, olej lniany, oliwa z oliwek. Tanie i dobre ?

    witam, mam zamiar włączyć do suplementacji rz czy wymienione w temacie. tylko kompletnie nie mam pojęcia czy kupić wszystko w aptece pewnie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 328 | Data: 2013-01-19 10:34:30 | Liczba SOGów: 0
  • olej lniany

    do czego dodawać oleju lnianego aby potrawa nie straciła na smaku.czy ma się po nim rewolucje jak po oleju rycynowym czy można na nim smażyć czy wszystko jedno z jakiej firmy będzie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 314 | Data: 2010-11-18 17:24:42 | Liczba SOGów: 0
  • Redukcja - czy za mało kalorii ??

    wzroście 187 chciałbym zejść do ok 85 kg ale waga stoi w miejscu. dieta zbilansowana: węgle głównie ryż, ciemne pieczywo, płatki owsiane białko kurczak, niewielkie ilości nabiału, mięsa wieprzowe. wszystko pieczone. odzywka białko

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 299 | Data: 2014-10-14 20:06:43 | Liczba SOGów: 0
  • Czy dobrze zrozumiałem 10 wskazówekżywieniowych?

    czy dobrze zrozumiałem te wskazówki żywieniowe pod nimi napisałem moje propozycje 1. należy spożywać 6 7 posiłków co 2,5 3 h 2. należy w każdym posiłku spożywać pełne białko zawierające wszystkie aminokwasy np. mięso, ryba, jaja,

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 446 | Data: 2010-07-18 23:10:14 | Liczba SOGów: 0
  • olej lniany

    czy po spożywaniu oleju lnianego moje dziecko będzie mniej nerwowe

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 414 | Data: 2010-05-14 10:03:08 | Liczba SOGów: 0
  • czy sterydy powiekszaja gruczoly lojowe?

    imageid=650879942 prosze nie usuwac ze wzgledu na foto,bo sa niezbene,aby kobiety szczerze i obiektywnie ocenily czy to akceptuja!!! bylem z tym u wielu urologow i dermatologow i to nic groznego, nie jest to choroba a zwykle gruczoly

    Odpowiedzi: 92 | Ilość wyświetleń: 5602 | Data: 2006-07-26 22:56:09 | Liczba SOGów: 4
  • Olej Z Słoneczników

    mam pytanko czy olej słonecznikowy jest zdrowy czy mozna nim od biedy zastąpić oliwe z oliwek mozecie mi przytoczyć jakies posty o

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 790 | Data: 2007-03-20 16:37:25 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta na masę - dobra ? Czy potrzebne zmiany?

    , ser chudy mniej więcej wychodzi mi dzienna porcja: kalori 3600kcal białka 230g węglowodanów 454g tłus czy 100 i do tego pytanie czy nie przesadziłem z białkiem wychodzi mi 3,8g/kmc

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 365 | Data: 2013-05-11 23:46:06 | Liczba SOGów: 1
  • Dieta na masę do oceny

    do tego jeszcze dojdzie: witaminy, otręby pszenne na zmiane z owsianką, owoce pomiędzy posiłkami, mleko lepiej 0,5% czy 2,0% olej lniany może jeszcze gdzieś wcisnąć i nie wiem co z odżywkami. mam amino, kreatyne, jeszcze jakieś białko by

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 335 | Data: 2013-03-26 18:18:59 | Liczba SOGów: 0
  • Olej??

    siema krotkie oytanko mam czy mozna zamiast oliwy z oliwek stosowac jakis olej np, rzepakowy jak tak to czy go na lyzeczce lykac czy jak stosowac

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 724 | Data: 2006-01-28 10:58:16 | Liczba SOGów: 0
  • czy do osiagniecia takiej sylwetki jak na foto potrzeba sterydów?

    własciwie to ciekawi mnie czy modele stosuja sterydy lub inne niedozwolone substancje czy aby wygladac jak facet ze zdjecia trzeba stosowac winstrol

    Odpowiedzi: 88 | Ilość wyświetleń: 5525 | Data: 2006-04-07 21:52:34 | Liczba SOGów: 1
  • Olej lniany

    panowie, ile tego wpierniczać kupiłem lenvitol . na flaszce jest napisane żeby przyjmować od 2 do 6 lyżek stołowych dziennie. 2 łyżki to 27,5 gr. ważę 90 kg, ćwiczę wiele lat. i jak łączyć to z kapsami omega 3

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 316 | Data: 2011-08-07 22:33:25 | Liczba SOGów: 2
  • Czy to mozliwe?

    jest pewna rzecz ktora mnie trapi. kiedys zapisalismy sie z kumplem na silownie i postanowilismy ze bedziemy razem cwiczyc. minelo pol roku. patrze sie na mojego kumpla i mysle sobie.....wtf! tobi przeszedl taka przemiane ze myslalem ze sobie

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 5513 | Data: 2009-10-03 21:26:34 | Liczba SOGów: 1
  • Mleko z odzywka czy mozna ?

    witam zastanawia mnie czy dobrze robie ze pije odzywke bialkowo z mlekiem 0 lub 0,5 % tluszczu . podobno przy rzezbie trzeba unikac produktow

    Odpowiedzi: 51 | Ilość wyświetleń: 1910 | Data: 2009-05-31 09:31:55 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}