Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: czy majac skoljoze mozna cwiczyc na silowni

Strona 4 z 5000

  • Grudki na mięśniach

    miesniach wystepuja drobne guzki nie moge nigdzie znalesc informacji co to jest sa moze osoby z podobnym problemem czy jest to jakas choroba miesni czy co czy mozna cwiczyc na silowni itd prosil bym o informacje . z gory dziekuje .

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1686 | Data: 2009-03-03 02:10:54 | Liczba SOGów: 0
  • Drazek czy hantle na bica?

    mam pytanie czy lepiej cwiczyc na bica hantlami 3kg czy podciagac sie na drazku co da leprze efekty i co jeszcze mozna cwiczyc na drazku

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 2858 | Data: 2005-11-22 21:57:40 | Liczba SOGów: 0
  • Bieganie na zmiane z siłownią - czy to ma sens?

    witam! to moj pierwszy post na forum wiec moze sie przedstawie, co pomoze tez w rzetelnej poradzie. mam 22 lata, cwiczylem na siłowni jakies poltora roku podczas liceum, potem jeszcze niecały rok na początku studiow i od tego czasu się

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 614 | Data: 2009-12-07 11:34:06 | Liczba SOGów: 0
  • Czy mozna cwiczyc juz na powaznie w wieku 15 lat?

    sądzę, że to prze dojrzewanie. gdy nie dojrzewałem byłem w sam raz, napewno o wiele pulchniejszy. trudno mi powiedzieć, czy jestem ektomorfikiem, bo w 3 klasie podstawówki wcale nie byłem drobnej postury. niektóre dzieci wyglądają w tym wieku już

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 3555 | Data: 2008-05-24 18:24:10 | Liczba SOGów: 0
  • Ju-Jitsu a silownia!! kiedy cwiczyc??

    witam!! mam pytanie kiedy mam cwiczyc na silowni w poniedzialek srode i piatek chodze na ju jitsu i trening sa bardzo intensywne!! chce jeszcze cwiczyc na

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1127 | Data: 2004-08-30 20:10:35 | Liczba SOGów: 0
  • Czy po cyklu z kreatyna powinno sie zrobic jakas przerwe od silowni - tydzien?

    tak jak w temacie pytanie brzmi czy po cyklu na kreatyne powinno sie zrobic jakas przerwe od silowni np. tydzien czy dalej sobie normalnie cwiczyc i odczekac tylko 6 tygodni do nastepnego cyklu

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2505 | Data: 2007-02-20 14:15:15 | Liczba SOGów: 3
  • Trening, czy dobry?

    mam do was jedno pytanie. otoz ostatnio z kolega zrobilismy sobie silownie, chodzimy co drugi dzien, regularnie cwiczymy. cwiczymy juz ok. 4 miesiace przez 3 lata cwiczylem pompki 100pompek.pl . moze to smieszne ze 3 lata pompek, ale nie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 281 | Data: 2012-04-12 10:01:37 | Liczba SOGów: 0
  • Zastrzyki a cwiczenie na siłowni

    mialem zerwany sciegno przyczepu pachiwny , dostaje obecnie zastrzyki 1 na tydzien w te miejsce, otoz pytanie jest czy mozna cwiczyc na silowni klatke, plecy itd oczywiscie nogi odpadaja raczej pytam sie gdyz wizyte mam dopiero za tydzien

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 254 | Data: 2014-02-25 22:01:09 | Liczba SOGów: 0
  • Czy mozna do czegos dojsc majac hantelki?

    z krązkami o wadze 2x1,25kg i 2x2kg + drązek co razem daje 8kg. mam tez z jakies ... 70 tabletek kreatyny 1000. czy majac te rz czy moge dojsc do czegos np. zwiekszyc obwód w bicepsie bo narazie mam 30cm a chciałbym wiecej : i czy jest jakis

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 615 | Data: 2005-04-15 14:50:13 | Liczba SOGów: 0
  • Spalanie tluszczu czy masa

    wiem ze temat byl czesto walkowany ale wolalbym zeby mi ktos odpowiedzial na to pytanie wprost. czy majac ok. 20% tluszczu lepiej to wyrzezbic i dopiero potem walic mase, czy robic najpierw mase a potem rzezbe cwicze na

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 202 | Data: 2014-01-09 19:13:48 | Liczba SOGów: 0
  • Nie mozna owocow po silowni??

    witam! czyzbym zle usłyszał dzisiaj an siłowni kumpel powiedział mi ze nie mozna besposrednio po siłowni jesc owocow. ja czasami

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2370 | Data: 2005-09-21 23:16:14 | Liczba SOGów: 1
  • ISOTRERINOIN 20m CAPS

    witam wszystkich ! mam pytanko od dzisaj prawdopodnie zaczynam kuracje na tym srodku. oto moje pytania. 1. jak jest ze skutkami ubocznymi. 2. czy to dziala. 3. czy bioarac ten

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 562 | Data: 2008-10-13 10:26:18 | Liczba SOGów: 2
  • czy to da efekt

    panowie czy majac trening 4x w tygodniu odzywiajac sie nie majac konkretnej diety poprostu normalnie 3 4 razy dziennie posilki mozna przybrac na wadze jak myslicie pozdroweczka.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 491 | Data: 2004-08-14 12:18:12 | Liczba SOGów: 0
  • Czy jeszcze cos mi pomoże?

    witam, przeczytalem wlasnie kilka artykulow na forum, jestem tu zarejestrowany od dobrych kilku lat 5 , a wiec nowy nie jestem :

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1485 | Data: 2007-11-26 20:44:36 | Liczba SOGów: 2
  • martwy ciag i skolioza

    czy majac skolioze mozna robic martwy ciag

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2023 | Data: 2009-02-06 11:08:33 | Liczba SOGów: 0
  • Sertagen a siłownia

    nie wiedziałem za bardzo w jakiej czesci forum mam umiescic ten wątek ... czy przy braniu leku sertagen mozna cwiczyc na silowni czy niesie to ze sobą jakies skutki np.hudnięcie lub nabrania dodatkowej masy ciała

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1143 | Data: 2011-01-08 12:54:59 | Liczba SOGów: 1
  • czy mozna tak ?

    czy majac diete redukcyjna mozna wykonywac cwiczenia na mase chcialbym osiagnac sucha mase miesniowa i chcialbym wiedziec czy mozna tak zrobic

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 530 | Data: 2004-10-14 19:25:05 | Liczba SOGów: 0
  • silownia czy pilka nozna

    cwicze na silowni w wtorki czwartki i soboty , a w poniedzialki srody i soboty chodze na treningi w pilke nozna.lubie cwiczyc na silowni i grac w pilke ale boje sie ze jak gram w pilke to mi nic na silowni nie pojdzie ani sila ani masa.pomozcie

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 1887 | Data: 2006-02-19 23:24:31 | Liczba SOGów: 0
  • Mam troche krzywy kregoslup corobic????chce cwiczyc

    mam problem troche krzywy kregoslup i chce cwiczyc na silowni i zeby wyprostowac kregoslup prosze opomoc dzieki

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2681 | Data: 2005-04-20 21:09:21 | Liczba SOGów: 0
  • czy jakikolwiek alkohol mozna pic na diecie powiedzmy tluszczowej

    tak jak w temacie: mozna cos pic na tluszczowej co kolwiek z alkoholow:wino,wodke,bo piwa chyba nie ,aby nie zaaklocic specjalnie procesu

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 4862 | Data: 2003-09-23 19:11:27 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}