Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czy kobieta karmiaca [piersia moze jesc popcorn

Strona 2 z 5000

  • Redukcja - Kobieta - BTW - prośba o sprawdzenie.

    ponieważ wcześniej nie otrzymałam odpowiedzi postanowiłam napisać w dziale odżywianie. chciała bym się dowiedzieć, czy taki układ btw może być przy wadze 60 kg redukcja : b: 1,7 / kg mc t: 0,6 / kg mc w: 1,4 / kg mc czy może

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2233| Data: 2007-05-29 17:03:47| Liczba SOGów: 0
  • Czy w diecie moge jeść słodycze?

    mój kuzyn z którym ćwicze na siłce zapytał się mnie ostatnio czy może jeść rz czy typu: batony, czekolady i cukierki. mi to akurat problemu nie robi bo ja wogule tego nie jem, ale jemu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2761| Data: 2012-07-12 16:42:45| Liczba SOGów: 1
  • DECA DURABOLIN czy DIANABOL

    mam dziwne pytanie ale na poczatku sorry za zalorzenie nowego tematu jesli takowy już istnieje a wiec do rz czy mam 23 lata 186 wzrostu i duza niedowage waze 65 kb stosowalem juz rozne specyfiki na nabranie masy protagen

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 1968| Data: 2009-12-06 16:18:29| Liczba SOGów: 0
  • Czy w tym wieku mozna brac Thermal Pro?

    witam! czy kobieta w wieku 47 lat nie majaca problemow ze zdrowiem moze stosowac thermal pro jezeli tak to jakie dawki i na co musi

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1500| Data: 2004-01-17 11:31:05| Liczba SOGów: 1
  • Jak smakuje czysta serwatka? I czy da ja sie jesc.

    tanio serwatki. z tego co mi wiadomo nie pochodzi ona z zadnego olimpa ale ze zwyklej mleczarni chyba . pytanie tylko czy to sie wogole da jesc jaki smak ma taka czysta serwatka moze miec w koncu smak skislego mleka , kolor itp.

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 6663| Data: 2001-12-17 17:42:59| Liczba SOGów: 0
  • CZY BIALKO SZKODZI?

    witam! jak w temacie,a dokladniej chodzi mi o to czy bialko bedzie mialo wplyw na moje nasienie czy cokolwiek co jest zwiazane z robieniem dzieci czy bialko obniza

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 18070| Data: 2003-05-31 14:07:55| Liczba SOGów: 2
  • Wieprzowina czy zdrowa?

    jak to jest z tą wieprzowiną czy można ją w ogóle jeść czy za tłusta jakie części jeść a jakich nie czy podczas ładowań wieprzowina może mieć miejsce

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 5370| Data: 2011-06-26 22:36:00| Liczba SOGów: 1
  • kyokushinkai czy shotokan-wady i zalety

    siemka!!jestem fanem karate,a zwlaszcza kyokushinkai bo tam uczeszczam na treningi.wiem o nim mnostwo rz czy i ciezko jest mi znalezc jakas wade tego karate.mimo ze faworyzuje kyokushin to mam ogromny respekt dla karate shotokan poniewaz jest to

    Odpowiedzi: 89| Ilość wyświetleń: 18034| Data: 2004-05-26 11:53:50| Liczba SOGów: 1
  • PoTreningu.pl - czy warto ?

    witam. zastanawiam się nad wykupieniem diety na stronie potreningu.pl. czy ktoś korzystał i może polecić dieta jaka interesowała by mnie to na masę, gdyż jestem strasznie chudy. może

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 17842| Data: 2012-08-09 10:07:40| Liczba SOGów: 2
  • Chude kości... co jeść ?

    witam ! mam chude i wąskie kości.... czy jest cos co moge jesc aby to poprawic wiem ze to zalezy od genetyki ale moze wapń pomoże z góry dzieki za odpwoidź !

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5597| Data: 2005-07-04 00:23:04| Liczba SOGów: 0
  • ziemniaki, kasza gryczana czy ryż

    ziemniaki, kasza gryczana czy ryż, ktore powinno sie jesc kiedy i dlaczego co ktore dostarczaja i jaki jest ich ig bo na kazdej stronce co innego pisze

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 15364| Data: 2006-04-14 10:01:48| Liczba SOGów: 0
  • K-1- czy pozostała już tylko idea?

    federacji. nie ma co prawda czegoś w rodzaju pasa mistrzowskiego. każdy jednak wiedział, że wygranie grand prix k 1 liczyło się z byciem najlepszym z najlepszych. jednym z powodów tego sukcesu wg mnie były surowe wymogi dostania się do k 1:

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1024| Data: 2005-03-02 23:58:37| Liczba SOGów: 2
  • walka z cieniem, trening z cieniem...Czy coś daję?

    od chyba roku prawie codziennie mam napady by tak jakby walczyć z cieniem. czy takie coś daje jakieś efekty by np. zacząć trenować z workiem . nie wydaje mi się że jestem zielony już

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 17782| Data: 2010-04-25 19:45:45| Liczba SOGów: 1
  • Co jeść po treningu brzucha?

    siema, mam pytanie jak w temacie : mam jeden taki dzień gdzie trenuję tylko brzuch, w związku z tym mam jeść dużo węgli po tym jak po zwykłym treningu czy coś lżejszego a może tylko białko z góry dzięki za odpowiedzi i sugestie.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1916| Data: 2010-01-21 18:41:08| Liczba SOGów: 0
  • czy tak na żeźbe moze być

    1 kwietnia z kumplem jedziemy cykl na żeźbe i mamy zamioar co dzniennie po treningu biegac tak po 45 min. czy to bedzie dobre na spalenie tkanki tłuszcowej i na leprzą żeźbe i czy mam wtedy po treningu dalej wpierdzielac tyle

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1065| Data: 2004-03-21 20:46:11| Liczba SOGów: 0
  • jablka / jesc? ile?

    wlasnie wyczytalem gdizes na forum, ze jablka nie dosc ze skladaja sie z prawie samych weglowodanow to jeszcze maja duzy ig, dlateog

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 4851| Data: 2006-03-24 10:49:49| Liczba SOGów: 0
  • Czy nadajesz się na glinę?

    nowy test dla wszystkich, którzy ubiegają się o pracę w policji. jeśli chcesz dostać za darmo tak przydatne w domu rz czy jak pałka czy kajdanki to sprawdź, może nadajesz się na glinę! 1. dokończ zdanie: jak nie kijem go, to.... a. dwoma

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2524| Data: 2005-11-06 15:25:58| Liczba SOGów: 5
  • Pieczywo prawda czy mit?

    witam, jak to jest z tym pieczywem czy naprawdę t czy wogóle nie jeść czy tylko raz dziennie czy mozna jeść nawet kilka razy dziennie byleby sie nie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2438| Data: 2009-03-25 10:14:49| Liczba SOGów: 0
  • Serek wiejski czy twaróg?

    co jesc lepiej na noc serek wiejski czy zwykly twarog, a moze jest to obojetne

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5383| Data: 2006-01-25 23:03:51| Liczba SOGów: 0
  • Jedzenie=Mięśnie czy Tłuszcz?

    czy aby przytyć wysta czy tylko jeść ponad potrzebe, czy też należy też zacząć ćwieczyć jakie będą skutki nadmiernego jedzenia dla osoby szczupłej czy tylko tłuszcz, czy może mięśnie też zaczną rosnąc same od siebie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2633| Data: 2004-03-04 16:39:37| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}