SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

czy cwiczyc plecy z brzuchem

  • plan hst do oceny

    Post
    Trening w domu

    e ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia O.K PLECY: - podciagnie sztangi w opadzie - martwy ciag dodaj jeszcze szrugsy BRZUCH: - sklony - wznosy nog - proponuje cwiczyc brzuch w ten sposób 1-2 serie na maxa - Skłony w leżeniu płasko Nie wiem czy dobrze zrozumialem jszcze mieszanie cwiczen. Czy w moim przypadku to by wygladalo tak: kla

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 897 Data: 2004-11-04 19:15:44 Liczba szacunów: 0
  • hej michail brutus mawaschi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja też o tobie za dużo nie wiem ale zadam Ci pytanie, czy wiesz że trening bicepsów to nie tylko uginanie ze sztangą ale rownież trening pleców ? Natomiast tricepsy pracuja mocno w dniu treningu klatki i troche lzej barków ? Spróbuj ułożyć trenng tak żeby klatkę cwiczyc z bicepsem, barki z tricepsem,a nogi i plecy z brzuchem. Sprawdz wtedy ile dni

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1162 Data: 2003-10-22 11:59:56 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA II str.124 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów? 2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający: -rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe), -ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość p

    Odpowiedzi: 2478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-02-29 22:28:27 Liczba szacunów: 0
  • HST- przeczytaj zanim dasz plan do sprawdzenia.

    Post
    Trening w domu

    ątkujących (a takim jestem) wskazane są 2 ćwiczenia po 1 serii na duże partie (lub 1x 2 serie) i 1 ćwiczenie na małe. Wielokrotnie powtarzaliście, że lepiej się nie "kozaczyć", a właściwa ilość serii i ćwiczeń szybko wyjdzie bo pierwszym cyklu. Może i tak być. W razie czego dodasz poprostu serii w trakcie makrocyklu. Z tego co piszesz, to

    Odpowiedzi: 702 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-26 16:05:26 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    Mysle i mysle usilnie nad czyms, co mi bedzie sluzylo przy treningach 3x tyg. Czy ma sens cos w stylu: klatka, plecy, tric, bic oraz dol + barki? Wtedy cwiczac 3x tyg mialabym 4-5 dni odstepu pomiedzy partiami i wypadkowo w tygodniu partia bylaby cwiczona 2x - A1, B1, A2, B2. Aeroby bylyby wedlug checi i czasu. Z brzuchem powinnam sie zmiescic czas

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-26 15:06:16 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    /suple: Euthyrox N25; Jodid 100; Selen + wit. E; MagneUp! x2; płyny: woda 2. posiłek i ilość fasolki szparagowej pokazują, że nie mogę robić takich odstępów i chyba jednak rzeczywiście powinnam jeść co ok. 3h :/ /SFD/Images/2016/9/14/f8481315e47048a39333bd5dc1b4534c.jpg Nogi bardzo zmęczone, jak jechałam rowerem niedaleko, to było ciężko. (Jakoś dz

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-14 13:21:04 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    Mysle i mysle usilnie nad czyms, co mi bedzie sluzylo przy treningach 3x tyg. Czy ma sens cos w stylu: klatka, plecy, tric, bic oraz dol + barki? Wtedy cwiczac 3x tyg mialabym 4-5 dni odstepu pomiedzy partiami i wypadkowo w tygodniu partia bylaby cwiczona 2x - A1, B1, A2, B2. Aeroby bylyby wedlug checi i czasu. Z brzuchem powinnam sie zmiescic czas

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-20 12:42:21 Liczba szacunów: 0
  • DT Dag - przebudowa sredniowiecza /s.23/94/

    Post
    Ladies SFD

    Wrocilam z wyjazdu sluzbowego i poraz ZNOW wrocic na wlasciwe tory. Mam kilka obserwacji psychofizycznych, ktore chce wprowadzic lub musze na nie uwazac. 1. Nalezy cwiczyc "ot tak" - wszelkie plany lepszego wygladu w zwiazku z wyjazdami itp konczyly sie mniej lub bardziej sromotnym fiaskiem. 2. Chyba dobrze mi zrobi ograniczenie tluszczow nasyconyc

    Odpowiedzi: 1004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-06 11:33:53 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na mase, kilka kwesti to przemyślenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    yszłego tygodnia (pewnie poniedziałek/ ewentualnie wtorek początek więc muszę mieć wszystko ułożone w głowie) Niech będą 3 dni, choć właśnie nie wiem jak zrobić z brzuchem ćwiczyć go na takim normalnym treningu czy właśnie po prostu wieczorem, jeśli pierwsza opcja mógłby zrobić na 4 dni (w tym dwa razy brzuch?), ale roboczo na 3 dni na razie rozpis

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2169 Data: 2011-10-02 13:33:50 Liczba szacunów: 0
  • trening masa ekto - dobrze?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ene tego planu i o bezlitosne zjechanie mnie w miejscach w ktorych jest on zly (mam nadzieje, ze jednak caly taki nie jest ;p) Aha i jeszcze jesli mozna to kilka pytan n/t rzeczy nad ktorymi sie ostatnio zastanawiam: 1. lepiej tric z klatka i bic z plecami czy na odwrot? - probowalem robic tak i tak ale nie jestem w stanie okreslic jak lepiej ;/ 2.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1122 Data: 2007-10-01 19:10:37 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    u. Ponadto jest to bezpieczna metoda, ponieważ nie ma żadnych skutków ubocznych, a wszelki dyskomfort przechodzi po dniu, góra dwóch. ""Rzociaganie samuraja" - czyli jak w bolu i wytrwalosci w 2 godziny osiagnacszpagat... I. Niemozna robic tych cwiczen pochopnie i szybko itp. poniewaz prowadzic to mozedo samookaleczen." Najpierw

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-17 19:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja- co z tą dietą ? Pomocy :)

    Post
    Ladies SFD

    (jak często) 3 razy w tygodniu siłownia- FBW 70-80min. + na koniec 20-30 min. aero (bieżnia, rowerek - HIIT), w pozostałe dni bieganie, rower, rolki, pływanie. Staram się ćwiczyć min 5-6 razy w tygodniu. Raz w tygodniu robię trip rowerowy ok 100km. To moja druga miłość po siłowni i zamierzam jeździć jeszcze więcej (150-200 km raz w tygodniu), pis

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1333 Data: 2014-05-11 12:13:32 Liczba szacunów: 0
  • pyza/blog/__Nie_Ma_Że_Boli__

    Post
    Trening dla początkujących

    dziś z bratem zacząłem ćwiczyć napisze mój plan a ty go oceń i doradź co byś zmienił jesli potrzebujesz jakieś dane to pytaj w miarę możliwości podam trening A I Klata Ćwiczenie 1 wypychanie dźwigni w pozycji siedzącej na atlasie (niestety nie posiadam sztangi) seria 1 12 powt.*35kg (przez naciąg linek rzeczywista masa ciężaru jest większa ) seri

    Odpowiedzi: 563 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-24 22:41:29 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    e o pomoc bo narobiło się biedy...byłem chory - miałem problemy z brzuchem i jedzeniem jak wcześniej pisało - okazała się to nerwica i na dodatek początek przepukliny nie ćwiczyłem już ok miesiąc, ćwiczyłem tym planem przez ok 2tyg: Pon: Klatka + brzuch Wt: Barki + triceps Śr: Plecy + tył barków + biceps Czw: Wolne Pt: Uda + Łydki Sob: Wolne Ndz:

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-28 17:12:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Asmed13 - Nigdy nie ulegnę! Czyli powolna masa ; )

    Post
    Trening dla początkujących

    i martwego ciągu, a nie tak jak napisałem. Do tego uginanie przedramion wykonuję bez modlitewnika, jakoś lepiej czuję. Od paru dni 3500 kalorii, w tym odżywka białkowa, no i oczywiście to, co w wyżej wymienionym poście. Myślę, że będzie dobrze. Że jest dobrze! Jeśli chodzi o sam trening, to jestem zadowolony z jego intensywności, chociaż czasami cz

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 7426 Data: 2014-02-19 10:28:55 Liczba szacunów: 0
  • TRENING MASA DO MAJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w poprzek lawki 3x10-15 2. skosne tj. skrety tulowia ze sztanga na barkach 3x10-15 3. calosc <-- co by tu dac? 4. superseria < --- co tu? ;/ JESZCZE PYT DOT. BRZUCHA: czy wystarczy ten raz w tygodniu trening? Bo chce je jak najbardziej przez te 2 miesiace rozbudowac tj. maksymalnie jak to jest mozliwe przez ten czas ;) W OGOLE, zrobmy porza

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2679 Data: 2010-02-28 14:49:22 Liczba szacunów: 0
  • TRENING MASA DO MAJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "Czemu gorzej (bo tak wnisokuje) klata trc i plecy bic? Zawsz tak cwiczylem, odkad pamietam, hmmm, ale mozemy to zmienic nie ma problemu ;) " Jak dla mnie to nie trzeba tego zmieniac-wszystko zalezy od indywidualnego podejścia...Jodełko ma oczywiście bardzo duża wiedze na temat treningu, ale to zalezy tak jak mówie-od własnego podejścia

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2679 Data: 2010-03-01 02:15:44 Liczba szacunów: 0
  • / Plecy + Barki / split

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tez tak mysle, ale moge tylko 3 dni cwiczyc, chcial bym robic napewno nogi same bez innych partii no tylko z brzuchem, bo musze je katowac a po nogach nie chce mi sie juz nic cwiczyc dlatego tak dumam jak tu rozloyc jeszcze plan na 3 dni aby nogi cwiczyc osobno, ktos ma jeszcze jakies pomysly? moze klatka ramiona nogi plecy barki ale chyba najefekt

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2011-04-08 11:24:34 Liczba szacunów: 0
  • Każda grupa 2x w tygodniu - plan do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z, ja pytam raczej a także proponuję jeżeli odpowiedź jest pozytywna... a przy przysiadach, ciągach- spróbuj z małym ciężarem-, wszelkich ćwczeniach w opadzie jak wioslowanie czy unoszenie ramion, a także uginaniach ramion na biceps nie odczuwasz tego typu - mniejszych czy wiekszych- dolegliwości. poniewaz to - mały cięzar- pozwoli na ustalenie cz

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1366 Data: 2008-03-01 22:11:11 Liczba szacunów: 0
  • blacoov/walka o mase i sile

    Post
    Trening dla początkujących

    kombinuje. Czyli mowisz ze plecy, klata itd to najlepiej 4cwiczenia po 3 serie a na male partie 3 cwiczenia po 3 serie tak? Brzuch chyba ostatecznie wrzuce do nog, nie wiem czy powinno sie laczyc nogi z brzuchem. Ukladajac trening staram sie unikac maszyn raczej, i cwiczen typowo izolowanych, bo tam raczej nie zrobie masy. klatka + biceps WL szt

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2444 Data: 2012-03-05 09:42:03 Liczba szacunów: 0