Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: czesciowo zerwane wiezadlo poboczne

Strona 25 z 45

  • MODNE OBCINANIE

    mam dlugie wlosyjakies 2 miesiace temu zrobilam se trwala.problem w tym ze trwalej nie ma a wlosy sa czesciowo popalone szczegolnie przy skroniach jak sie obciac zeby to zatuszowac mam mniej wlosow z przodu sa bardzo rzadkie prosze prosze pomozcie...

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 621 | Data: 2011-05-20 18:07:52 | Liczba SOGów: 0
  • trening dla poczatkujacego chudzielca

    licze na obszerne odpowiedzijavascript: test 7 ; javascript: test 7 ; michail ten post pisalem, czesciowo do ciebie javascript: test 3 ; javascript: test 3 ;

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 617 | Data: 2008-04-09 22:41:21 | Liczba SOGów: 0
  • Brzuszek ;/ i trening

    przy wzroscie 185 waze prawie 100 kg i mi brzuszek troche odstaje : nawet brzuch i to bardzo . i tutaj jeszce poboczne pytanie czy przy mojej wadze jest sens robic rening na mase bo mase juz mam :p cyz to chodiz o mase miesniowa czy jest

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 816 | Data: 2008-05-23 20:50:46 | Liczba SOGów: 1
  • Odbudowa mięśnia czworogłowego po kontuzji kolana.

    ćwiczenia na wzmocnienie tych mięśni ale takich które nie będę obciążać kolana bo nie mogę obciążać ze względu na zerwane acl. z góry dziękuje i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1616 | Data: 2012-04-22 15:46:28 | Liczba SOGów: 0
  • kilka pytan laika

    trochę poczytac na ten temat przeciwskaznania medyczne : 3 lata temu zabieg atroskopii kolana tj. uszkodzone wiezadlo ,rzepka i zmiarzdzona jakas chszastka stawowa. na razie w miare ok czasem bol dokucza ale zadko. zażywane suplementy :

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 415 | Data: 2009-02-09 23:38:20 | Liczba SOGów: 0
  • Kolano - potencjalny problem

    się do specjalisty. i tutaj werdykt był i jest dla mnie nie wiem czy słowo straszny jest właściwe, ale diagnoza zerwane wiązadło krzyżowe i skierowanie na operacje acl poprzedzone jeszcze dodatkowo astrskopią kolana. nie miałem ze sobą ani badań

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1613 | Data: 2009-10-04 11:49:54 | Liczba SOGów: 1
  • Ból w zgięciu stopy

    że jak rozchodze to po chwili mi przechodzi. co to może być dodam jeszcze, że kiedyś miałem operacje bo miałem zerwane scięgno achillesa w tej nodze ogólnie wszystko jest okej tylko mnie właśnie boli ta stopa.

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1606 | Data: 2011-05-18 08:33:35 | Liczba SOGów: 0
  • Prosba o pomoc. Grubas...

    nie dopinam sie w garniaki niestety, tak pracuje : . na domiar zlego, podczas grania w noge naderwalem sobie wiezadlo w kolanie. no i d... zbita! 12 tygodni juz nie uprawiam zadnego sportu! waga niby stoi, ale brzuch jakby rosl. nie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 404 | Data: 2010-01-08 00:04:10 | Liczba SOGów: 0
  • Jak to pogodzić ? Proszę o rady

    itd. nie mam narazie możlwiości klejenia mojej fotki, jezeli pojawi sie taka to ja umieszcze. moj wyglad mozna czesciowo wywnioskowac po opisie. mam dobrze zbudowane nogi, stosunkowo duze bicepsy i tricepsy, naramienne, przedramiona niezłe, ale

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 603 | Data: 2005-11-12 00:04:38 | Liczba SOGów: 0
  • Pomocy ;)

    zdrową już na stałe. najbardziej mi zależy na spalenie tłuszczyku z bioder, ale wiem ze tkanka bedzie spalana czesciowo z wszytskich obszarow ciała. trenuje 3 razy w tyg. po 2 godz. capoeire. ogolnie w domu czasem sobie pocwicze. mysle nad

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 602 | Data: 2008-02-03 15:11:28 | Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia rehabilitacja po szyciu MCL itp

    witam, jestem nowy więc dzień dobry : sprawa jest następująca. czerwiec zaczął się pechowo, zerwane acl + mcl. po tygodniu u ortopedy. po 2 tyg. szycie mcl. noga w gips na 4 tygodnie. po 14 dniach zdjęcie gipsu i

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1601 | Data: 2010-07-21 21:47:20 | Liczba SOGów: 0
  • Trening Masowy!

    mnie: mam 17 lat, waze okolo 80kg, staz 3 miesiace, max okolo 65kg pytania: *czy to jest dobry plan na mase + czesciowo na sile *jakie witaminy mam brac nie bralem supli i narazie nie mam zamiaru brac!

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 592 | Data: 2007-10-21 12:47:52 | Liczba SOGów: 0
  • Doskonały brzuch "sześciopak" - dieta i ćwiczenia

    o sztangi itp. gorzej, ale również da się załatwić : cel/problem/opis: główny cel doskonały brzuch sześciopak . poboczne to nogi, klata, bicepsy itd. : jeżeli jest taka możliwość to mówić jak najprostszym językiem. czytałem inne tematy, ale

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 793 | Data: 2014-01-19 14:23:34 | Liczba SOGów: 0
  • kilka pytań co do Primy.

    jest ok w co najlepiej kłuc primę słyszaem ze tu własnie trzeba zpayac bo jest gesta bardzo i pytanie poboczne : czy po 1 strzale bol jest silnijeszy niz po kolejnych czy zawsze taki sam

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 779 | Data: 2009-02-25 12:43:51 | Liczba SOGów: 0
  • Trans z firmy sci tec!!!

    zakupilem w koncu ta odzywke czesciowo za wasza namowa ale mam w zwiazku z nia pytanko zgodnie z etykieta jedna porcje nalezy rozpuscic w 0.9 litra

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 577 | Data: 2003-11-17 21:25:01 | Liczba SOGów: 1
  • nowy-takie male pytanko

    przedramie we wtorki i soboty, po przedramieniu podciągam się na drążku 4s i 4s z obciążeniem mam jeszcze takie poboczne pytanko dotyczące ironhand a produkują jeszcze jeśli tak to w jakiej cenie i ile trzeba czekac na zamowienie z góry

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 770 | Data: 2007-06-30 23:09:48 | Liczba SOGów: 0
  • TRENING DO OCENY

    dokladniej policzyc b/w/t przeciwskaznania medyczne : chondromolacja iv kłykcia bocznego kości udowe+naderwane wiezadlo brak możliwości cwiczenia nog na silowni zażywane suplementy : swolen+ noz full throttle + wpc ostrowia

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 366 | Data: 2009-05-16 20:46:10 | Liczba SOGów: 0
  • .:Czy jest sens????:.

    niestety bez clomidu tego mietka chce wziasc i mam pytanie czy jest sens zebym teraz bral tego mietka wiem ze czesciowo mnie przyblokuje! i czy bedzie to mialo duzy wplyw na moj cykl z omki i propinata z gory dziekuje i pozdrawiam bykuu

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 563 | Data: 2003-11-22 11:14:55 | Liczba SOGów: 0
  • zerwane sciegna

    czy zerwne sciegno palcow u reki po zlaczebniu bedzie znow sprawne i bedzie mozna normalnie poruszacz palcami

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1557 | Data: 2005-02-11 19:07:04 | Liczba SOGów: 0
  • trening na mase, prosze o ocene

    ze daje rade] unoszenie nadgarstkow ze sztanga 3xdo zmeczenia sr brzuch moj wlasny program oparty czesciowo na a6w + abs najpierw dolne brzucha spinanie 3x20 scyzoryki 3x20 potem sklony w lezeniu plasko 3cw z a6w +2 serie z

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 557 | Data: 2007-07-10 11:46:19 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}