Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: czerwone plamy na brzuchu

Strona 12 z 692

  • czerwone plamy pod pachami ropniejace

    jak to leczyc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 85 | Data: 2014-04-25 23:18:34 | Liczba SOGów: 0
  • plamy na skórze (kark, klatka piersiowa, brzuch)

    jak w temacie, mam na skórze od dłuższego czasu takie plamy intensywność barwy czerwonej się zmienia, czasem są mocno widoczne, czasem prawie w ogóle. miał ktoś do czynienia z czymś podobnym jeśli tak,

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 4064 | Data: 2012-05-13 23:14:20 | Liczba SOGów: 0
  • czerwone plamki, poważny problem :(

    na pochwie no i po jakis 5 dniach chyba ze odrazu nie zauwazylem ze cos sie dzieje wystapily na moim czlonku czerwone plamki i na poczatku tak jakby wydobywala sie ropa, po jakis dwoch tygodniach robiłem okłady z rumianku i smarowalem alantan

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 5641 | Data: 2007-08-29 17:36:49 | Liczba SOGów: 0
  • Przebarwienia na skórze

    witam mam taki problem, od jakiegoś czasu robia mi sie jakies czerwone plamki na brzuchu i klatce. miał ktoś jakas podobna sytuacje prosiłbym o jakies informacje. z góry dzięki

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 3389 | Data: 2005-07-26 17:51:06 | Liczba SOGów: 1
  • Plamy na twarzy

    slonca...teraz chodze na solarium to napewno przez to ze za czesto chodze ale czemu tak jest ze jedna osoba ma takie plamy a inna nie...czy to brak jakis witamin czy jakis inny powod czy mozna jakos temu zapobiec ale nie tylko przestajac sie

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 3931 | Data: 2003-11-13 17:59:21 | Liczba SOGów: 1
  • co zrobic zeby miec kaloryfer na brzuchu

    co zrobic zeby miec kaloryfer na brzuchu potrzebne chodze na karate a mam wielkie faudy chociasz jestem wysportowany i sie ze mnie smieja [rpsze was o pomoc

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 8519 | Data: 2011-01-09 21:52:56 | Liczba SOGów: 0
  • plamy na plecach

    wie ktos moze co to jest jakies dziwne plamy syskoczyly mi na plecach 3 4 miesiace temu. http://img187.imageshack.us/my.php image=spa0446r

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3903 | Data: 2009-03-18 19:28:03 | Liczba SOGów: 0
  • czy facet powinien sie ogolic na brzuchu?

    od jakiegos czasu na siłowni i zarosłem na torsie.klata i scieżka miłości podobają mi sie nawet, tylko włoski na brzuchu mi sie nie podobają.a cwicze przeciez po to zeby mi było widac jakies tam miescie a tak to wszystko zaroscie włosami.tak wiec

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 8487 | Data: 2005-06-28 14:18:15 | Liczba SOGów: 0
  • 15lat - mala redukcja i zrobienie kaloryfera na brzuchu itp. !

    na wadze ale to nie ta istotna rzecz. rzecz jest w tym ze chcialbym miec na te wakacje jakies miesnie widoczne na brzuchu tak zwany kaloryfer. odzywianie: hmm od paru dni 4,5 dni nie jem zadnych fast foodow , slodyczy ani takich podobnych

    Odpowiedzi: 70 | Ilość wyświetleń: 7613 | Data: 2010-06-02 22:56:12 | Liczba SOGów: 0
  • plamy skórne

    witam. posiadam na nogach oraz plecach plamy koloru jaśniejszego niż kolor mojej karnacji jestem ciemnej karnacji . plamy te pojawiły się u mnie już w okresie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 410 | Data: 2011-01-31 16:48:56 | Liczba SOGów: 0
  • Dzwine plamy

    dziwny dosyć problem. borykam się z nim już ze 3 lata. byłem leczony na to no ale nigdy nie wiadomo co to było. niby plamy znikły ,ale zaraz powróciło. miałem testy immunologiczne na grzybice etc. no i nic nie wykazało. zeszło mi to jakąś maścią

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1088 | Data: 2011-05-02 20:31:08 | Liczba SOGów: 0
  • Poziome paski na brzuchu

    witam , od pewnego czasu dosyc juz długo na brzuchu mam 3 poziome paski takie czerwone , wystepuja np jak posiedze czasami zbyt dlugo przy komputerze itp gdy np malo siedze to one nie pojawiaja

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1256 | Data: 2012-02-22 00:15:58 | Liczba SOGów: 0
  • mokre plamy od potu. ;((

    idę do 6 klasy. od 4 klasy bardzo się pocę. nie mogę nosić swoich ulubionych bluzek, bo widać bardzo duże mokre plamy ; bardzo kocham siatkówke. nie wyobrażam sobie życia bez siatki. dlatego chodzę na sks z siatówki. zawsze nie wiem w co

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 3559 | Data: 2009-08-16 22:59:33 | Liczba SOGów: 0
  • Plamy z czerwona otoczka

    witam na ciele pojawily mi sie 2 plamy na przedramieniu i klatce piersiowej z czerwona otoczka w srodku sa koloru skury i sa suche wiecie co to moze byc i czym jest spowodowane

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3521 | Data: 2007-02-15 19:03:33 | Liczba SOGów: 2
  • tradzik - przebarwienia, plamy

    mam sporo plam, przebrawien po tradziku, ktore nie chca zejsc. trzymaja sie juz kilka tygodni. co polecacie na takie plamy stosowal ktos z was effaclar k http://www.apteka centrum.pl/effaclar k p 895.html troche drogi jest, ale jak ma

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3324 | Data: 2007-01-19 11:39:54 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta na budowe mięśni na brzuchu - 6 pack :P:P

    wiatm bardzo bym się ucieszył jagby ktoś mi powiedział jaka dieta jest najlepsza podczas budowania 6 pack na brzuchu :d. prosił bym o jakieś linki... z góry wileki dzieki za pomoc...]]] będą sogi :

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 7850 | Data: 2005-02-01 22:37:33 | Liczba SOGów: 0
  • Czerwone krostki na twarzy - jakieś uczulenie czy co ??

    mi nie wyskakiwało na twarzy , zawsze była gładka , bladziutka i bez żadnych krostek a aktualnie to jakiś koszmar. czerwone przebrawienia , krostki czerwone i nie wiem jak z tym walczyć. stosowałem już różne kosmetyki i nic. pracuję w ciepłym

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3625 | Data: 2012-03-17 14:27:41 | Liczba SOGów: 0
  • Białe plamy po aerobach na koszulce

    po aerobach jak wyschnie podkoszulka to pojawiają się na niej białe plamy czy są to plamy spalonego tłuszczu

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1607 | Data: 2004-08-02 00:57:31 | Liczba SOGów: 0
  • drętwienie rąk + plamy

    zelaza lub b 12 za malo jak sadzicie i do tego ostatnio pojawilo mi sie pare pomaranczowych plam ze 3 na bicu na brzuchu te w skupiskach nio i pojedyncze troche to przypomina lupiez rozowy ale jakos za malo tego ze to byl on jak myslicie cio to

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1337 | Data: 2005-05-23 14:28:24 | Liczba SOGów: 0
  • brązowe plamy na skórze

    mam ogromny problem ;/ na ręku, szyi i dekoldzie mam brązowe plamy byłam u dermatologa i dostałam maść, która nic mi nie pomogła. stasowałam też szampon nizoral i też nie pomaga... co mam teraz zrobić

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3023 | Data: 2010-06-12 20:06:46 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}