Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czerwone plamy NA UDACH

Strona 22 z 5000

  • cos na prostowanie wlosow

    cos co moglbym uzyc w domu sa jakies specjalne plyny do tego nie chce mi sie biegac co 2 3 tygodnie do fryzjera na prostowanie z gory dziki za nazwy produktow i cene ;

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 26275| Data: 2005-09-01 00:56:06| Liczba SOGów: 0
  • Trening na masę

    staż 1 rok, cel masa, nie ćwiczę nóg kontuzja, oceńcie ten trening i ewentualne uwagi mile widziane poniedziałek klatka 2 serie rozgrzewkowe wyciskanie sztangi na płaskiej 16,14 powtórzeń wyciskanie sztangi na płaskiej 10,8,8,6

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 137281| Data: 2005-09-03 18:34:17| Liczba SOGów: 7
  • GOTOWANIE NA PARZE-przepisy i najważniejsze informacje

    gotowanie na parze ten sposób przyrządzania potraw rozsławili w świecie chińczycy oraz japończycy. do polski dotarł on stosunkowo niedawno i spotkał się z naturalną dla naszych rodaków nieufnością. polacy bowiem lubią jeść tłusto, lubią smażyć i

    Odpowiedzi: 89| Ilość wyświetleń: 439463| Data: 2005-09-05 11:46:39| Liczba SOGów: 37
  • Ćwiczenia na wyskok

    opisany tu trening powstał na podstawie własnych doświadczeń, literatury i wielogodzinnych poszukiwań w internecie zapraszam do linków . głównym jego założeniem jest poprawa wyskoku, szybkości i wytrzymałości siły nóg, a także ogólna poprawa

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 57978| Data: 2005-09-06 21:16:45| Liczba SOGów: 1
  • co na podbite oko?

    po wwczorajszej imprezce wrocilem z lekko rozcietym lukiem brwiowym, tak na 1 cm i konkretnie opuchnieta powieka i okolicami oka. co polecacie zeby opuchlizna i kolorki zeszly lekarz powiedzial, ze najlepiej zimne oklady, ale moze macie jeszcze

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 46714| Data: 2005-09-09 11:53:39| Liczba SOGów: 0
  • Jakie ćwiczenia na przedramiona

    czy mógłby mi ktos powiedzieć na czym i jak ćwiczyć zeby rozbudować przedramiona

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 32251| Data: 2005-09-10 20:01:28| Liczba SOGów: 1
  • Muza na treningu.

    jak sądzicie czy dobra muza na treningu pomaga niektórzy mówią że im to lotto ,a nie którzy mówią że muza im pomaga. proszę o wypowiedź jak możecie to wypiszcie tytuły utworów jakie wam najbardziej pasują na treningu!!! z góry dzięks

    Odpowiedzi: 199| Ilość wyświetleń: 24429| Data: 2005-09-14 09:51:41| Liczba SOGów: 24
  • Czy piłkarze ćwiczą na siłowni?

    siema zastanawia mnie taka sprawa mianowice:czy czołowi piłkarze ćwiczą na siłowni 19 jak sie patrzy na takiego roberto carlosa można pomyśleć że ćwiczą ostro 28 jeśli tak to w jaki sposób czy tylko nogi czy całe ciało na mase czy badziej na rzeźbe

    Odpowiedzi: 225| Ilość wyświetleń: 31266| Data: 2005-09-15 15:13:37| Liczba SOGów: 7
  • Kobiety na treningach

    po kilku tygodniach trenowania koles ktory mnie uczy zapytal, dlaczego nie zaczelam cwiczyc np. spiewu albo tanca, bo to bardziej kobiecie pasuje i troche trwalo, zanim sie do mnie przekonali. czy naprawde uwazacie ze sztuki walki sa typowo meskie

    Odpowiedzi: 702| Ilość wyświetleń: 63485| Data: 2005-09-15 22:15:20| Liczba SOGów: 40
  • Profilaktyka na cyklu SAA

    doświadczeni koksiarze wiedzą że saa to nie wszystko, że trzeba się jeszcze odpowiednio do tego przygotować. podstawą dobrego przygotowania jest dieta, bez dobrej diety możemy zapomnieć o dobrych efektach na cyklu. dalszą kwestią jest dobranie

    Odpowiedzi: 98| Ilość wyświetleń: 74435| Data: 2005-09-17 20:21:53| Liczba SOGów: 43
  • NAPOSIM-UWAGA NA PODRÓBY!

    2005/20050920210445 cześć właśnie kupiłem 200 tabsów naposimu oczywiście w ciemno bo z netu a tu lipa podróba!całość wyglada całkiem ok ale te trójkąty wybite na tabsach od razu mi sie nie spodobały są takie jak te na zdjeiu znajdujące sie u

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 21031| Data: 2005-09-20 21:04:45| Liczba SOGów: 2
  • Jak pływać na basenie?

    jeżeli chodzisz regularnie na basen i dbasz o mięśnie, sądze, że warto przeczytać tekst tego typu, zapraszam do lektury: 1. żabka pływając stylem klasycznym ruchy przygotowawcze zgodnie z kierunkiem płynięcia wykonuj jak najwolniej, a ruchy

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 88533| Data: 2005-09-22 20:47:55| Liczba SOGów: 4
  • Przykładowa dieta na mase (dla ok. 80 KG i intesywnym treningu)

    oto przykładowa dieta którą przy 4 dniowym systemie treningu efekty przyzwoite : http://www.sfd.pl/temat173140_strona40/ kcal: 3565 ; b:25% w:50% t:25% czekam na inne propozycje

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 37057| Data: 2005-09-27 20:51:53| Liczba SOGów: 3
  • Jakie ćwiczenia na motyle????

    czy ktoś może mi powiedzieć jakie ćwiczenia na motyle nie mam żadnych wyciągów . na siłce mam narazie ławke, gryf prosty, hantele i nie wiem jak ćwiczyć motyle. chciałbym zwiekszyć rozmiar motyli, bo klatka jest wporzo, ale nie mam motyli 2 .

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 98552| Data: 2005-10-11 18:21:58| Liczba SOGów: 4
  • Ile trzeba 'przećwiczyć "kalori na kilogram sadla?

    wiem ,ze to takie głupawe, ale uwielbiam przeliczać wszystko.pewnie w głowie mam jakieś kalkulatorki, bo robiąc obiad, przeliczam ile wychodzi cenowo na głowę, tylko tych kalori nie umiem liczyć, gubię się . gdzieś czytałam że to 8000 kalori, a

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 41838| Data: 2005-10-21 20:51:23| Liczba SOGów: 0
  • Krostka na języku Boli!!

    na końcu języka zrobiła mi sie taka biała, wielkosci głowki od szpilki krostka, kurde jak to mnie boli, strsznie utrudnia pożywianie sie ; co to jest, jak sie tego pozbyć aaa... dzieki z góry

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 54397| Data: 2005-10-31 09:32:38| Liczba SOGów: 1
  • Krem na przebarwienia

    mozecie mi polecic jakis skuteczny krem na przebarwienia cena nie gra roli 7

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 61462| Data: 2005-10-31 21:34:46| Liczba SOGów: 1
  • Skuteczna walka na ulicy-porady

    siemanko.chcialbym na poczatku przywitac sie z wami bo w sumie to moj pierwszy post na tym forum,a ktore czytam juz trochu czasu. wolaja na mnie zomb,mieszkam w tychach 25latek i chyba wystarczy o mnie: ,no moze jeszcze to ze cwicze boks 5rok a od

    Odpowiedzi: 105| Ilość wyświetleń: 31782| Data: 2005-11-03 01:04:21| Liczba SOGów: 3
  • POLOPIRYNA S na włosy

    czy słyszeliście o czymś takim jak wcieranie rozpuszczonej polopiryny s we włosy mojej koleżance fryzjerka to zaleciła i podobno taki zabieg rewelacyjnie wpływa na włosy....ale jakoś ja nie widzę związku bo jak może tabletka na przeziębienia

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 26606| Data: 2005-11-03 22:30:17| Liczba SOGów: 0
  • twaróg na noc

    siema. nie wiem gdzie to było bo nie moge znaleźć, ale ktos kiedys napisał ze twaróg dobry jest na noc bo sie po nim nie chudnie... to prawda jest moze ma ktos link do tego tematu

    Odpowiedzi: 62| Ilość wyświetleń: 25064| Data: 2005-11-05 10:13:26| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}