Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czerwone kropki na języku

Strona 1 z 5000

  • Czerwone kropki na twarzy, szyji i klatce.

    forach i innych stronkach. mam problem od 2 lat. pojawia się to na jesień. przez wakacje wszystko było dobrze. mam czerwone kropki na twarzy i ciele. skóra na nich jest biała jak by sucha. po podrapaniu pod skórą jest jak by płyn...; . na głowie

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2459| Data: 2011-10-12 14:39:03| Liczba SOGów: 0
  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    ok moj pierwszy spam! tytul to suchar, ale przynajmniej oddaje w nim hold komu trzeba dupeczka w klimacie germanskim jawohl na czesc dennisa [img width=740 height=955]/sfd/images/2016/2/13/58b3a8fff8a447b3833e4af6f2f06fa9[/img]

    Odpowiedzi: 5002| Ilość wyświetleń: 123619| Data: 2016-02-13 19:46:55| Liczba SOGów: 43
  • Czerwone kropki na podniebieniu

    czy ma ktos pojęcie co to może być zrobiło mi się tak 2 dni temu, te kropki są wypukłe i ogólnie to miejsce lekko spuchnięte.... tak wiem moje gardło wygląda tragicznie lecz laryngolog nic nie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2442| Data: 2014-12-09 14:56:19| Liczba SOGów: 0
  • Zolty nalot na jezyku

    2008/20080705102446 witam mam problem z zoltym/pomaranczowym nalotem na jezyku. mam specjalna szczoteczke do mycia jezyka ale nie da sie tego do konca wyczyscic bo jest to po prostu kolor jezyka tak jakby. lecze sie juz od dluzszego czasu

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 59086| Data: 2008-07-05 10:24:46| Liczba SOGów: 2
  • Wydzielina w gardle,krostki i bialy nalot na jezyku

    witam mam 17 lat,mam problem z gardlem.a sytuacja wyglada nastepujaco. miesiac temu zauwazylem u siebie niepokojace objawy:krostki w gardle,bialy nalot na jezyku i wydzielina w gardle.do poki nie widzialem tego stosowalen diete na mase wysoko

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3304| Data: 2015-11-19 17:53:51| Liczba SOGów: 0
  • Plamki, Wysypka na ramionach.

    już od dośc dawna mam ten problem. zastanawiam się czym może być spowodowany, a mianowicie chodzi mi o takie czerwone kropki na ramionach. kiedy zacząłem jeść dużo białka, to zauważyłem, że występują, nawet jeśli ograniczyłem ilość

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5504| Data: 2009-03-14 09:38:28| Liczba SOGów: 1
  • Cos na jezyku:/

    witam mam problem otoz od jakis 3 dni na jezyku z prodzodu mam pelno czerwonych plamek co to moze byc nie ukrywam ze czuje je caly czas na jezyku

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3707| Data: 2009-01-16 21:27:39| Liczba SOGów: 0
  • bialy nalot na jezyku

    witam, od okolo roku mam bialy nalot na jezyku szczegolnie tylna czesc jezyka . po umyciu zebow lekko szczypie mnie jezyk przy kontakcie z pasta. jaka moze byc tego przyczyna i czy to cos powaznego

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 14803| Data: 2006-08-06 23:01:15| Liczba SOGów: 0
  • do Martucca- bialo-zołty nalot na jezyku codziennie mimo zdrapywania

    od paru miesiecy mam na jezyku , taki bialy nalot,zdrapuje go codziennie szczoteczka przy myciu zebow ale poparu godzinach znow sie pojawia,, do tego mam prawie calkowity brak smaku,nie czuje smaku jedzenia,i suchosc jamie ustnej i nosi, w

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3498| Data: 2008-02-02 03:51:57| Liczba SOGów: 0
  • czerwone plamy na ciele

    witam i proszę o pomoc nie wiem co mi jest ale wyskoczyły mi czerwone plamy na ciele, złuszczają sie i swedzi mnie to. najpierw pojawiła sie jedna myslalem ze to przejdzie ale teraz

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 26873| Data: 2008-07-11 17:04:51| Liczba SOGów: 0
  • czerwone plamki na brzuchu

    2011/20110521145055 witam, mam pewien problem, od pewnego czasu zaczęły mi się pojawiać czerwone plamki na brzuchu, nie wiem od czego to jest, czytałem pare rożnych tematow i to nie jest od słońca nie opalałem

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 22856| Data: 2011-05-21 14:50:55| Liczba SOGów: 0
  • Czerwone plamki na klatce piersiowej

    witam mam od pewnego czasu czerwone plamki na klatce piersiowej.co może być przyczyna ich nasilania się ponieważ czasami znikają prawie całkowicie a czasami nasilają się i jest ich więcej. http://imageshack.us/photo/my images/198/21122011236/

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 12230| Data: 2011-12-21 20:18:42| Liczba SOGów: 1
  • dieta na wycinke

    witam, od jakiegos czasu kombinuje z redukcja...metoda prob i bledow. raz dieta byla, ale efekty slabiutke wiec ulozylem nowa.licze na uwagi. 1.owsianka, mleko 2.chleb razowy, mozzarella 3.ryz, piers z kurczaka bez skory, sporo swiezych warzyw,

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 13933| Data: 2011-03-27 14:50:54| Liczba SOGów: 0
  • Mój pomysł na PLAN

    tym czyms... zaczne od 1 wykresu... trening przedstawie na wykresie, potem dam przykładowe plany treningów... czerwone kropki oznaczają 1 tydzien treningu... ten sposbób nie jest dla osób początkujących...przynajmniej 10 miesięcy starz...

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 4569| Data: 2005-03-05 14:18:43| Liczba SOGów: 14
  • Zarost na twarzy golic pod włos czy z włosem

    zostaje zarost i jest chvjowo bo musze sie codziennie golic, a jak pod włos to czasem są podrażnienia takie małe czerwone kropki i podobno jeszcze wlosy moga wrastac w skóre czy jakos tak. używam giletta excel z dwoma ostrzami i pianki do golenia

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 18518| Data: 2008-05-13 15:59:01| Liczba SOGów: 0
  • czym depilować klatkę, czerwone chrostki po goleniu?

    veet. może poradzić coś skutecznego tak zeby spokoj był na tydzien 2.zawsze po goleniu na szyi wychodzą mi czerwone kropki jakby ktos mnie potraktowal papierem sciernym ;/ mam już tak od roku.. maszynke mam dobra, ostrza zmieniam i smaruje

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5887| Data: 2011-05-30 17:32:43| Liczba SOGów: 1
  • Czerwone kropki po wysiłku...

    42...; i jak zawsze zrobiłem się czerwony.wykąpałem się patrze do lustra i na czole i wokół oczów pojawiły się czerwone kropeczki...minęło już jakieś 20 minut i ona nadal są...kumpel powiedział że chyba popękały mi naczynia krwionośne oo po ile

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3487| Data: 2009-12-09 20:32:30| Liczba SOGów: 0
  • Kropki na penisie!!!

    witam mam problem mianowicie chodzi o mojego penisa... od jakis 2och dni mam na napletku takie male czerwone kropeczki i na skorce ponizej napletka cos w rodzaju jak by mi sie skora zluszczala... to strasznie swedzi co to

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 33573| Data: 2006-08-24 17:39:15| Liczba SOGów: 0
  • Czarne kropki na nosie POMOCY!!!!

    potrzebje srodka który pomoze mi zwalczyc te kropki . one schodza po wyciskaniu ale puzniej mama cały nos czerwnoy i wracaja za kilka dni co zroic czy wciskanie to jedyne lekarstwo tylko dzieki cieszkiej pracy cos osiągniesz!!!

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 79739| Data: 2003-06-17 18:11:21| Liczba SOGów: 2
  • Przemrożenie skóry

    witam!!! mam problem, a mianowicie po zimie na ramionach i na nogach wychodzą mi takie czerwone kropki na skórze. to podobno jest od przemrożenia skóry, nieładnie to wygląda i mam pytanie czy są na to jakieś

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 13286| Data: 2006-04-05 10:57:27| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}