Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czerwona krew w kale

Strona 3 z 103

  • Czerwona plama po szocie..

    zapodalem deke z tesciem w dupe 2cm razem i 5 strzalow ok, kuje co 2dni a po 6 mam plame czerwona oczywiscie lekie zgrubienie ale akurat to to normalne zanim olej sie rozejdzie ale wokol szota jest czerwona plamam

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1082| Data: 2006-09-24 10:52:37| Liczba SOGów: 3
  • Ból głowy, ociężałość, krew z nosa :(!

    a raczej coś w stylu zmęczenia ciężko mi się skupić itp od 3 dni jak dmucham nos z rana na chusteczkach pojawia się krew raczej są to krwawe zabarwienia nie dość mocne ale jednak są. .2 dzień jest mi odczuwam zimno bardziej niż zwykle i czuje

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1466| Data: 2012-11-07 13:10:11| Liczba SOGów: 0
  • Czerwona czy zielona herbatka?

    witam pytanie proste skuteczniejsza w procesie redukcji tluszczyku jest herbatka czerwona czy zielona oczywiscie uwzgledniajac diete, aeroby itp ja pije czerwona herbate dla mnie jest smaczniejsza niz zielona. ale jak z jej skutecznoscia

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2550| Data: 2004-08-11 09:47:23| Liczba SOGów: 1
  • PILNIE POTRZEBNA KREW!

    ze ktos moze mi pomoc. otoz chodzi o to ze moj przyjaciel mial wypadek samochodowy w czwartek i potrzebna jest pilnie krew jak najszybciej . jego typ krwi to: arh , ale rodzaj krwi nie ma znaczenia, ponieważ lekarze każdą krew przyjmą. leży na

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 3805| Data: 2008-03-29 20:57:40| Liczba SOGów: 0
  • Krew z nosa

    mam taki problem, bo tak gdzieś z 4 dni temu budze sie i na poduszce są ślady krwi i na nosie jest zaschnięta już krew @ dni temu to samo, a dzisiaj gdzieś tak z godzine temu ide i mi zaczęła lecieć. niewiecie co mam z tym zrobić i jaki

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 4709| Data: 2010-11-27 17:44:52| Liczba SOGów: 0
  • CZerwona Herbata pu-erh

    czy ktoś pije czerwoną herbate pu erh. ile ona kosztuje gdzie można ją kupić i czy ona naprawde działa w spalaniu tłuszczu i w odchudzaniu z góry dzieki za odpowiedz!!! aisha

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 16268| Data: 2003-05-20 20:45:54| Liczba SOGów: 0
  • Różowa plamka z czerwoną obwódka

    2010/20100115185751 witam. pojawiła się nagle, nie swędzi, nie boli a jednak nie daje spokoju. ma 6 mm, wewnątrz trochę różowa, gładka a na zewnątrz czerwona obwódka. co to może być 4 pomocy!!

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 10076| Data: 2010-01-15 18:57:51| Liczba SOGów: 0
  • czerwona twarz po trądziku

    jak w temacie. czytałem troche w innych postach ale nie jestem pewny czy opisane rumienie itd. to to samo co czerwona skóra po trądziku. oczywiście również zaczerwienie jest raz większe, raz mniejsze. myślałem nad kremami na cere

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 10475| Data: 2007-04-11 20:26:58| Liczba SOGów: 0
  • krew po iniekcji

    robiłem sobie strzała w udo deka 2ml wbiłem całą igłe odciągnołem tłoczek wszystko ładnie ale po wyciągnieciu igły krew normalnie trysneła i lała sie dość mocno kapała na podłoghe;p dlaczego tak mocno lała sie krew skoro odciągnolem tłoczek i

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2587| Data: 2011-05-23 10:09:07| Liczba SOGów: 0
  • Chciałbm oddać krew - pytanko.

    witam byki! chciałbym kiedyś oddać krew nie zależy mi ani na dniu wolnym, ani na czekoladzie. poprostu. jednak jak to jest z treningami. 3x fbw 3/4 x

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1261| Data: 2011-05-13 12:52:51| Liczba SOGów: 2
  • pomocy!! krew z pluc

    to moze byc, bo nigdy wczesniej takiego czegos nie mialem tzn. nigdy nie bylo tam krwi. nie wiem skad sie wzieła tam krew moze z powodu jakies choroby a moze ma ta zwiazek z moim upadkiem z balkonu kilka dni temu, ale raczej wątpie, bo wtedy

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 12398| Data: 2004-07-28 12:49:09| Liczba SOGów: 0
  • Czerwona skóra pod oczami :/

    od czasu kiedy cwicze, czyli kilka miesiecy, moja skóra patrz miejsce zaznaczone na zdjeciu staje sie mocno czerwona :/ na focie tego nie widac az tak ale po siłce albo z rana jest masakra, wygladam jak jakis na***any albo nsćpany:/ ogólnie mam

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 9523| Data: 2010-04-24 12:29:22| Liczba SOGów: 0
  • Krew z kałem co to moze byc?

    po oddaniu kału na papierze :p zauważyłem krew dodam ze jestem na cyklu oma i meta co. to moze byc cos gorźnego

    Odpowiedzi: 60| Ilość wyświetleń: 15116| Data: 2006-03-14 11:39:31| Liczba SOGów: 3
  • Krew w strzykawce po iniekcji dlaczego??

    jak w temacie po wykonianiu iniekcji w udo zobaczyłem krew w skrzykawce. po wbiciu igły w udo po odciągnięciu tłoczka było powietrze wiec dlaczego krew

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 4651| Data: 2006-04-06 13:21:20| Liczba SOGów: 1
  • KREW

    panowie pytanie, dzisiaj oddalem krew wiadomo jestem po cyklu teraz na suplementach witaminach kreatynie hmb vanadyl lekarzowi nic nie mówiłem bo dla nich

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1238| Data: 2004-07-27 12:32:29| Liczba SOGów: 1
  • Krew w strzykawce

    tematow jednak nie znalazlem konkretnej odpowiedzi, mianowicie wczoraj robilem strzal wbijam raz, zaciagam tlok i jest krew nabralem nowa dawke soku wbijam i znow to samo, znow nowy sok zmiana posladka i dalej to samo! za czwartym razem dopiero

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1198| Data: 2012-11-03 12:29:53| Liczba SOGów: 0
  • Zastrzyk- co robic jak jest krew w próbówce

    duzo czytalem już postów o wkłuwaniu się ale zawsze pisali że jak dostaje się krew do próbówki to należy zmienić miejsce wkłucia... ale czy można wstrzyknąć w nowe miejsce sok z tą odrobiną krwi czy

    Odpowiedzi: 60| Ilość wyświetleń: 6087| Data: 2007-04-30 11:22:25| Liczba SOGów: 9
  • wyniki wątroba i krew -sprawdźcie..

    kolegi.boli go wątroba, po cyklu mety. wiec watroba: tp 7.3 g/dl bilt 0.63 mg/dl alt 98 iu/l ast 36 iu/l krew wbc 15.3 k/ul rm 23.5 % l gran 10.5 irdw 14.7 % poza przekroczonym znacznie alt coś jeszcze cos poważnego

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 13979| Data: 2005-11-06 13:10:40| Liczba SOGów: 0
  • Boldabolon a gęsta krew czy to dobrze ??

    witam mam pytanie co do boldabolonu i krwi.. boldabolon powoduje ze krew jest gęsta czy to zle ze krew będzie gęsta bo sam nie wiem. czytałem jeden post i niektórzy chcą brac jakies

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2767| Data: 2007-12-13 22:29:53| Liczba SOGów: 0
  • nitrobolon a krew z nosa

    witam koledz mam problem : biore nitrobolon pierwszy raz w zyciu i pociekuje mi krew z nosa. a co najgorsze krew nie leci mi podczas treningu tylko pokapuje mi jak siedze przy kompie albo jak sobie stoje.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1851| Data: 2007-12-29 17:01:04| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}