SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

czerwona fasola redukcja

  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    sosie pomidorowym 3. pierś z kurczaka, opiekane ziemniaczki, kalafior zapiekany w sosie pomidorowym 4. omlet: jajko, mąka 2000, kakao, olej koko, maliny 5. pudding fasolowy: czerwona fasola, wpc, kakao, wiórki koko, mleko 0% Ale sobie dogadzam jedzeniem ostatnio, chodzę taka nażarta, że aż ciężko uwierzyć, że to redukcja. :-D Ale najgorsze w tym w

    Odpowiedzi: 2022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-12 20:14:20 Liczba szacunów: 0
  • moja dietka i ew. poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ośc ryżu jeśli to redukcja do 50gr TRENING 16:00 5 posilek 18:00 i tu jest problem...niebardzo wiem co najlepiej byloby wszamac po treningu...narazie jem tunczyka z ryzem i czerwona fasola, lub to samo co na obiad...ale nie wiem czy dobrze robie :/ po treningu możesz machnąć carbo+wpc gdzie ostatni posiłek przed snem? tutaj twaróg + oliwa najlep

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 607 Data: 2009-07-07 14:07:09 Liczba szacunów: 0
  • Low carb na mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    y Oliwa z oliwek Fasola szparagowa b28/t22/w3 1 godzina po treningu 4.Mintaj świeży Otręby pszenne Wiórki kokosowe b38/t15/w3 5.Sardynka w pomidorach serek topiony Cebula Jaja kurze całe Tran Papryka czerwona b26/t32/w5 6.Cebula Rzodkiewka Ogórek Sezam, nasiona Mięso z piersi kurczaka bez skóry b29/t19/w2 7.Otręby pszenne Sezam, nasiona b10/t19/w6

    Odpowiedzi: 890 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-14 21:34:16 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    we.%-) Julka- Pytasz o tą sałatkę meksykańską z tuńczykiem? Zrobię następnym razem foto puszeczki może. Z tego co pamiętam to jest tam 30% tuńczyka. Do tego kukurydza, fasola czerwona i... i nic więcej nie pamietam {{:-( Lara - Właśnie za chwilę startuję do wyra %-) A serio - to... Na dniach chcę się spotkać z trenerem. Mam nadzieję, że powoli zacz

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-12 00:10:14 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    2,5x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 2,5 l. Dostarczono: 1 891,0 kcal 120,1 g B 154,1 g WW 84,7 g T + jajecznica, klarowane, + ryż, kurczak, mielone fasola czerwona, + ryż, kurczak, mielone fasola czerwona, + ziemniory, jajca, klarowane, masło extra. TRENING rozgrzewka + rozgrzewka przysiadowa. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7de942f50c

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-14 22:19:17 Liczba szacunów: 0
  • Karolina Noskovitz dziennik treningowy

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    TYDZIEN VII 44- DNT-21.07.2015 MISKA: 1. Otreby, jablko, truskawki kawa z mlekiem, lyzeczka waldena 2,3 Kurczak, ryz, zolta cukinia, ostre papryczki, cebula czerwona (kotleciki), pomidor 4 Kurczak, ryz, zolta cukinia, ostre papryczki, cebula czerwona (kotleciki), pomidor, maslo orzechowe 5. Krewetki, fasola szparagowa zolta, maslo orzechowe SUPLE:

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-21 19:23:35 Liczba szacunów: 0
  • [KONKURS] Twój ulubiony posiłek

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    go autorstwa, żadnego opisu/sposobu przyrządzenia nie kopiowałem od kogoś itp itd ;-) Filet z warzywami w sosie własnym ! składniki: 200-400g piersi 1 cebula biała 1 cebula czerwona 1/3 papryki czerwonej 1/3 papryki zielonej pół średniej marchewki kilka pieczarek pół puszki groszku zielonego + może być też pół puszki czerwonej fasoli i kukuryd

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 10226 Data: 2014-10-08 18:50:49 Liczba szacunów: 0
  • rr-28 Walka ze smalcem - podsumowanie str. 26

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    250g + otreby 20g + warzywa mix 230g tu zanim sie doczytalem bo nadal mnie ssalo jak h.. zjadlem 60 twarogu 21.00 tunczyk woda 120g + schab 120g + groszek, kukurydza, fasola czerwona 200g+ papryka chili 40g 23.00 bialko 35g btw b- 302g - 3,4g/kg t- 136g - 1,5g/kg ww- 50g - 0,6g/kg KAL-2650 DZIS MAM STRASZNE SSANIE uciazliwy jest to stan Na ten tyd

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-25 20:21:50 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ POPRAWISZ SWOJA DIETE part 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tołowa dżemu OBIAD pierś kurczaka 150g warzywa "na patelnie" 100g ryż 50g oliwa z oliwek Extra Virgine:D 20ml przyprawy IV POSILEK ryż 50g tuńczyk 100g fasola biała/czerwona 50g przyprawy V POSILEK twaróg półtłusty 100g łyżka dżemu przepraszam za brak obliczeń BTW ale w tej chwili nie mam na to czasu z góry dziękuje za pomoc i licze na f

    Odpowiedzi: 849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-05 15:03:13 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ POPRAWISZ SWOJA DIETE part 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aszę gryczaną/pęczak,ryż brązowy,makaron razowy/durum zamiast białego ryżu, możesz dać małe warzywko ale tak żeby podczas treningu ci nie ciążyło IV POSILEK ryż 50g tuńczyk 100g fasola biała/czerwona 50g przyprawy wywal fasole V POSILEK twaróg półtłusty 100g łyżka dżemu daj warzywo zamiast dżemu Zmieniony przez - Zuper w dniu 2008-11-05 15:32:12

    Odpowiedzi: 849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-05 15:31:10 Liczba szacunów: 0
  • dziennik anytram

    Post
    Trening dla początkujących

    ywności fizycznej : Mysle ze 3/2 razy w tyg silownia i ok godz w domu jakies cwiczenia (czyli teez areoby na dworku) Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : zielona i czerwona herbata:p inne nie stosowane Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : raczej nie Stosowane wcześniej diety : redukcyjna czyli ok -300 od zapotrzebowania

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 7562 Data: 2007-11-08 17:44:47 Liczba szacunów: 0
  • manygaa / dziennik - REEEDUKCJA

    Post
    Trening dla początkujących

    ,10X23,10,23KG) Najbardziej jestem zadowolony dziś z tricepsów, strasznie je czułem, jak by mi skórę chciało rozerwać DIETA: 1-chleb,warzywo 2-jaja,oliwa 3-ryż,kura,warzywa,oliwa 4-sałatka mojego autorstwa(ryż,fasola czerwona,kukurydza,tuńczyk w sosie 1000 wysp),banan 5-twaróg,oliwa MOJA SAŁATKA Zmieniony przez - manygaa w dniu 2009-05-07 21:56:33

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 3148 Data: 2009-05-07 21:52:52 Liczba szacunów: 0
  • Kompleksowe MENU dzienne-konkurs

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    http://img838.imageshack.us/img838/3852/p2pia.jpg Coś koło 15:00 wszamałem taki oto zestawik :). 475g mintaja (doprawiony ziołami i pieprzem) + 100g ryżu brązowego + fasola czerwona + dodatkowe warzywka w postaci pomidorka i liści sałaty. Na deser banan – (mmm..) + woda z cytryną . Posiłek nr 3 http://img842.imageshack.us/img842/1511/p3pia.jpg

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3944 Data: 2013-05-31 22:22:36 Liczba szacunów: 0
  • TDEE BMR i przeliczenia. Potrzebne fachowe oko.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zywiście jem, ale nie wliczam do bilansu (bo chyba się ich nie wlicza?). Czy to ogórki kiszone/konserwowe/świeże, warzywa z puszek (groszek,kukurydza, fasola), świeża papryka czerwona, kapusty/sałaty, marchewki, z zup seler/pietruszka, por, buraki czerwone, ziemniaków staram się unikać, jako że z Kornelią http://www.sfd.pl/Wysmuklenie_sylwetki_plu

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1321 Data: 2012-02-02 11:33:51 Liczba szacunów: 0