Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czego nie moge przytyc

Strona 1 z 3

  • Przytyc, przytyc, przytyc...

    sil starczy... ale jakos malo mi sie chce w to wierzyc. czytalem tutaj wiele poradnikow ale tak naprawde nie wiem od czego zaczac... co najlepiej, jak, itp. ostatnio kupilem odzywki proffesional hgh protein, oczywiscie takie mi polecono, ale i tak

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 978| Data: 2006-03-15 13:55:19| Liczba SOGów: 0
  • OLD SCHOOL : wioslowanie

    grupy byly rowno rozwiniete. zmniejszylem wiec ciezary na plecy i inne przerosniete mie nie na kilka lat, czego w sumie troche zaluje. robilem wiecej powt w nadziei na kompensacje ciezarow, ale jak sadze za malo bylo serii zeby to

    Odpowiedzi: 384| Ilość wyświetleń: 93078| Data: 2006-08-16 19:59:16| Liczba SOGów: 67
  • Nie jestes wyjatkiem (tlumaczenie artykulu)

    jest unikalny jak delikatny kwiat, tak jak kiedys powiedziala im mama. zazwyczaj nastepuja po tym wyjasnienia dl czego dobra rada z ktorej skorzystali inni na nich nie zadziala. to oni zazwyczaj sa tymi bez postepow, tymi ktorzy nawet nie

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1835| Data: 2013-05-29 00:35:34| Liczba SOGów: 1
  • Potrzebuje opieprzenia :]

    juz łatwo spadło w dół..tak spadało i spadało az zeszło do 50kg.mam ok 168 cm wzrostu.w sumie schudłam 14 kg..z czego jestem bardzo zadowolona rzecz jasna:p nr jeansów z 29 zmieniłam na 26.w tali straciłam 18 cm w udzie 5 cm w biodrach 10 cm w

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 1823| Data: 2005-10-20 16:42:27| Liczba SOGów: 0
  • Produkty-jakie wybrac?

    waga moze zostac,odpowiada mi,ewentua nie moge przytyc pare kilo.i chodzi najpierw o jedz nie jakie spozywam i czego unikac czego jesc wiecej czego mniej wiec tak: 1.sniad nie szklanka kakao jest kakao bo za mlekiem nie przepadam ,2 3 kromki

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 879| Data: 2006-09-06 09:29:02| Liczba SOGów: 0
  • Najlepsze bialko na dopelnienie diety

    ser twarogowy chudy 250 gramów dzem truskawkowy bo sam twarog to lipa troche . dieta juz rozpisana, teraz do czego zmierzam: nie zawsze sie uda rozplanowac dzien tak jak wypisalem wyzej, zawsze moge przegapic jeden posilek wiadomo.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 401| Data: 2015-01-13 17:42:19| Liczba SOGów: 0
  • Ciezka praca fizyczna-pytan kilka

    okazala sie byc dosc ciezka fizyc nie znajomy z pracy stracil 25kg sic! moj problem polega na tym, ze nie mam z czego tracic a wrecz przeci nie chce przytyc praca to dostarcz nie piwa alkocholu i pokrewnych do pubow sklepow etc.. dzie nie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6450| Data: 2006-10-14 23:44:38| Liczba SOGów: 0
  • od czego zaczac???

    zaczac cwiczyc bo przydaloby sie jakos wygladac,chcialbym byc dobrze zbudowany srednio ni9e jakis byk!!!! od czego mam zaczac czy przez cwicz nie w domu mozna uzyskac jakies efekty i mniej wiecej po jakim czasie mozna je zobaczyc jestem

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 834| Data: 2003-10-03 21:32:48| Liczba SOGów: 1
  • Jak przytyc?

    sie w tym temacie. nigdy nie bylam na zadnej diecie, ani odchudzajacej, ani wrecz przeci nie wiec komple nie nie wiem, czego trzeba przestrzegac, by byla skuteczna. mam nadzieje ze znajdę tu jakies rady, by choc do magicznego 55kg dobic do

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 553| Data: 2010-02-15 11:25:02| Liczba SOGów: 0
  • Co jesc zeby ogolnie przytyc ?

    nie chodzi mi o mase tylko poprostu co zrobic zeby przytyc czego musze jesc nawiecej czytalam tyle tego na internecie ale nie moge wyczytac dokla nie jakie prosdukty musze jesc

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1242| Data: 2012-02-18 18:13:59| Liczba SOGów: 0
  • dieta nie dieta i tak nic nie idzie

    waga stoi juz od ponad pol roku. i tak tak wiem ze trzeba zwiekszac ilosc posilog/energii przy wzroscie masy. czego może być to wina, czuje sie dobrze, chory chyba nie jestem 19 . ostatnio nawet zastanawiam sie czy isc na jakies badania,

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 485| Data: 2009-05-29 11:53:18| Liczba SOGów: 0
  • Dziwne?!

    mi jest ciagle malo ze staje przed lustrem i wydaje mi sie ze jestem tak chudy ze gorzej byc nie moze a waze 98 kg z czego nie mam duzego brzucha, profil wypelniony jakby ktos chcial zobaczyc...co sie ze mna dzieje sigusek

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 700| Data: 2003-10-13 13:47:29| Liczba SOGów: 0
  • Nawracanie niewiernych ..... ;D

    nie sadzilem ze zaloze kiedys taki temat. merytoryc nie tez ma jakas wartosc, bo mozna sie czegos tam dowiedziec .. pewien uzytkownik namowil nie do tego.. troche obrazliwych, i nieuzasadnionych hasel porzucal w swej zarozumialosci

    Odpowiedzi: 200| Ilość wyświetleń: 20057| Data: 2006-11-16 13:37:13| Liczba SOGów: 47
  • Dieta, dla grupy krwi A, kilka pytan

    w tej grupie to: choroby serca, nowotwory, anemia, choroby wątroby i pęcherzyka żółciowego oraz cukrzyca typu młodzie czego grupa a jest najsłabszą zdrowo nie ale wymienione powyżej choroby to czynniki ryzyka, a nie genetyczne przeznacz nie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 12154| Data: 2008-01-12 20:44:56| Liczba SOGów: 0
  • Moje 14 pytan dot. silowni. Zobacz koniecznie :)

    silowa, ale po to zebyscie przy doradzaniu mi chociaz troche nie poznali. !!!ja musze wiedziec najmniejszy szczegol jak mam wykonywac cwicz nie !! aha pominalem ze najbadziej mam rozwienieta klatke piersiowa i nawet koledzy koksiarze z 43

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4045| Data: 2006-04-22 12:12:14| Liczba SOGów: 8
  • Jak silownia i Sport zmienily moja psychike. Wady i Zalety. Moja historia. :)

    u mlodziezy niewiem nie przejelem sie tym wsumie nawet slabo go wtedy rozumialem bariera jezyczna. i teraz do czego daze to moja psychika. chcialem tylko wiecej i wiecej za kazdym razem na silowni konczac trening juz myslalem o kolejnym co zjem

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 5691| Data: 2011-12-09 03:30:24| Liczba SOGów: 12
  • RÓB FORMĘ Z SFD.pl Niebiescy - post konsultacyjny

    daneog dnia to nasze głowne cwiczenia mamy obowiazek ich wykonania, kolejne 3 to cwiczenia doadkowe, pracujace nad tym czego wyzej nei skatujemy dobrze, tez je wykonujemy i ostatnia rtojka to cwiczenia opcjonalne, wybeirasz kilka, wszystko lub nic

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 1957| Data: 2010-03-03 17:57:16| Liczba SOGów: 1
  • Dieta , skomplikowany problem

    jak sie odzywiac, jestem wiec nie glodny i nie przestaje cwiczyc i nie che sie odzywiac norma nie tj. 3 posilki z czego dwa to na jasnym pieczywie i jeden obiad tak mi porponuja;d juz mam tak rozpechany zoladek ze bym poprostu nie potrafil

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 433| Data: 2010-01-15 23:52:55| Liczba SOGów: 0
  • "moja droga do sukcesu" ;)

    ze wiecie o co mi chodzi; staram sie dbac o diete to jest przytyc ale nie zalezy mi na spasieniu sie czego i tak chyba nigdy bym nie osiagnał ogólny cel to przybrac pare kilo masy mięsniowej ale przedewszytkim skupic sie na

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1275| Data: 2006-09-09 00:52:52| Liczba SOGów: 0
  • Znów ten trening na mase ( osobliwy problem )

    czasu boje sie siegac po jakiekolwiek piersi :d bez skojarzen . staram sie jesc dużo. weglowodanów wcinam z czego tylko moge i w nich nie ma problemu... problemy zaczynaja sie w szkole... w mojej osobliwej uczelni siedze od 8 do 15, nie mam

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 580| Data: 2005-11-06 21:19:41| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}