Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czego nie moge przytyc

Strona 1 z 5000

  • Nie moge przytyc!!!

    mam pyt nie non stop jem a nie moge przytyc jem duzo piersi z kurczaka, bialka, surowek itd. i nic nie moge przytyc !! co mam zrobic, pomozcie!!!!

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2623| Data: 2005-11-21 16:58:25| Liczba SOGów: 0
  • Nie moge przytyc

    cwicze 4 razy w tygodniu: wzrost:184cm waga:72kg nie moge przytyc wczesniej cwiczylem 4 miechy i przytylem 10kg a teraz nic co moge zrobic zwiekszyc kalorie odzywki

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1105| Data: 2006-06-10 16:27:09| Liczba SOGów: 0
  • nie moge przytyc

    witam,mam 17 lat 176 cm wzrostu i waze 55 kg.jestem stras nie chudy.cwiczze 3 miesiące i tylko lekko wyrzezbilem sobie biceps ale slabo.sa tylko lekkie zarysy.jem bardzo duzo i

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3774| Data: 2012-07-18 14:40:14| Liczba SOGów: 0
  • Pomocy. Nie moge przytyc!!!!

    witam. mam problem ktory jest naprawde ciezki do rozwiazania. mianowicie nie moge przytyc jem naprawde duzo ale nie daje to efektow. pomozcie, doradzcie moze jakas diete albo cos w tym stulu.

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1842| Data: 2004-09-02 22:11:15| Liczba SOGów: 0
  • I tak nie moge przytyc !:(

    eh nie wiem jak moge przytyc jem duzo wszyscy sie dziwia gdzie ja to jedz nie mieszcze a i tak nie tyje do tej pory wmawiali mi

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 5639| Data: 2001-07-17 00:40:08| Liczba SOGów: 0
  • Nie moge przybrac na masie

    witam, mam 15 lat i nie moge przybrac na masie. moj wzrost to 167 a waga to tylko 50kg! zawsze jadlem mniejwiecej: rano: platki z mlekiem w

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4979| Data: 2007-10-13 14:14:49| Liczba SOGów: 0
  • Wrrr.... nie moge przytyc :/

    troche nie to dziwi gdyz nie moge złapac masy to wogole jakies nienrmalne jest moze zła dieta nie wiem staz 3miesiace,17lat,178cm

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1390| Data: 2005-09-16 13:38:49| Liczba SOGów: 0
  • Mam już diete na mase tylko jeszcze co można pić a czego nie ? :)

    witam dobrałem sobie diete na mase z postu qazer a teraz wiem co moge jeść i ile a czego nie moge .. ale jeszcze zostało pyt nie co można pić przy takiej diecie chodzi mi o to czy najlepiej wode gaz. lub

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5947| Data: 2005-05-28 09:42:32| Liczba SOGów: 0
  • jak maksymalnie przytyc?

    eh mam nadzieje ze ktos mi w jakis sopsob pomoze. przy wzroscie 190 waze 70kg, ogolnei jestrem stras nie chudy i bardzo mi zalezy zeby przytyc maksyma nie w jak najkrotszym czasie kilkanascie dni . na poczatku stosowalem

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1370| Data: 2005-06-21 15:55:30| Liczba SOGów: 0
  • Czy w okresie dojrzewania mozna przytyc?

    witam. obe nie dojzewam, i mam juz dosyc mojej wagi :/ nie mam zamiaru tu sie zalic, bo nic mi to nie pomoze. jak wiadomo z nazwy

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3390| Data: 2008-02-21 16:38:57| Liczba SOGów: 1
  • Chce przytyc...

    siema mam 17 lat 182cm wzrostu i 61kg wagi. i za nic nie moge przytyc jem jem i jem a ciagle jestem chudy. co zrobic zeby przytyc odrazu mowie ze nie chce brac zadnych odzywek

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3305| Data: 2004-07-09 12:34:35| Liczba SOGów: 0
  • Co jesc aby przytyc

    witam mam 16 lat waze 56kg i mam 180cm jem bardzo duzo i nie moge przytyc czy macie jakies pomysly na to co powinienem jesc aby przybrac na wadze, a moze jakies odzywki z gory dzieki i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 19960| Data: 2005-05-11 20:45:07| Liczba SOGów: 1
  • Nic nie rosnie;/

    w ciagu dnia. duzo bialka i wegli. robie domowe gainery. i nic nie moge przytyc mam 170cm i waze 59kg. pyt nie dl czego nie moge przytyc i klatka nic nie ro nie zle cwiczenia a moze za wczesniej

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1091| Data: 2013-01-20 20:07:59| Liczba SOGów: 0
  • Nowy Jestem Nie Bić Tylko Być Wyrozumiałym ;] "Start"

    trzeba nieźle uważać bo można nabrać ładnej masy tłuszczowej więc jeśli ktośby mi to jakoś ła nie rozpisałco moge czego nie moge jak co i z czym sie dzieje to byłbym ślic nie wdzięczny ;] ps jutro doładowuje konto...:d więc będą sogi co kolwiek to

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1254| Data: 2005-04-11 19:22:31| Liczba SOGów: 0
  • nie moge zlapac masy

    witam mam pewien problem dl niektorych moze glupi ale drugi raz w swoim zyciu przestrzegam diety i co dziwne drugi raz dochodze do 63 kg i za cholere

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2805| Data: 2006-09-14 23:06:00| Liczba SOGów: 2
  • Diety, Rok cwiczen, foty, co jest nie tak!!

    czeeeeeeeeeeesc..... zaczne krotko, nie moge przytyc rok temu wazylem 66kg, teraz od 7 8 miesiecy waze 70 kg. diet probowalem roznych, wazylem sie, zmienialem.

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2230| Data: 2013-06-02 16:33:56| Liczba SOGów: 0
  • Pomocy, nie moge wykonać ANI JEDNEJ pompki?!

    chodze do 1 klsy gim i mam wielki problem. nie moge wykonać ani jednej pompki. mam to od niepamiętnych czasów, że w popkach byłem najgorszy. po prstu gdy zaczynam je

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 27039| Data: 2008-02-19 19:16:28| Liczba SOGów: 0
  • Juz Nie Wiem Pomuzcie mi :(

    na siebie bo zaczelem cykl z deka solo i to pierwszy raz zabieram sie za doping jestem po 6 szczale 2ml co tydzien i nic nie widac zadnych rezultatow o co chodzi wiem wiem ze decka na pierwszy raz jest glupotom i jeszcze bez tescia ale naczytalem

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 2032| Data: 2008-02-06 21:21:15| Liczba SOGów: 0
  • dlaczego nie rosnę ?

    witam dl czego nie moge przybrac na masie trenuje juz 3 lata. pierwszy rok bez diety więc stracony. drugi za to trzymalem diete

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1194| Data: 2010-07-24 15:00:37| Liczba SOGów: 0
  • :(:( Nie moge przytyc.... POMOCY !!!! :(

    hey yoł !! mam pyt nie czy można jeść jak najwięcej i byle co tylko, ze o takich samych porach codzie nie np: i 7.30 ii 10.00 iii

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 1488| Data: 2005-01-10 17:53:51| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}