Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: czarcie zebro

Strona 1 z 1

  • Pekniecie zebra podczas treningu, czy to mozliwe ?

    witam, ostatnio, a dokladniej w czwartek podczas treningu plecow zaczelo mnie dosc mocno bolec dolne zebro dokladnie nie potrafie wskazac ktore to jest ani tak na prawde czy jest to zebro choc tak mi sie wydaje, poza tym

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1137| Data: 2012-11-11 23:23:14| Liczba SOGów: 1
  • czy to prawda ze WEGLOWODANY sa paliwem dla nowotworu?

    miare poprawy apetytu i stanu zdrowia wprowadzac inne potrawy. wywar skladniki: okolo 3kg miesa gicz cieleca, zebro wolowe, porcja rosolowa z drobiu wiejskiego, podroby wieprzowe serce, nerka, kawalek plucek, ozorek itp. . zalac 5l wody i

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 15300| Data: 2005-12-09 10:29:24| Liczba SOGów: 3
  • Bas Rutten opowiada o swojej ostatniej walce.

    dałem im znak ze wszystko jest ok. trzymałem je nisko, ponieważ tydzień wcześniej na treningu uszkodziłem sobie zebro a przed walka nie pozwolono mi go znieczulic. tak wiec, z rękoma przy ciele, przeciwnik mógł uderzać mnie tylko po twarzy.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1489| Data: 2006-08-12 15:46:46| Liczba SOGów: 6
  • Smrod spod gipsu

    wypadkowi motocyklowemu. zlamalem m.in. kostke w dwoch miejsach z podwichnieciem, poobdzieralem kolano, zlamane zebro skrecony kregoslup szyjny itp. itd. w szpitalu po uspieniu mnie i nastawieniu nogi na zywca sie nie dalo zaznaczono mi na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5877| Data: 2009-04-22 08:54:49| Liczba SOGów: 0
  • co jest nie tak ze mną ???

    jak zobaczyłem farbe to przestałem nad soba panowaclałem sie z nim chyba 30 minut . miałem złamany nos , 3 palce , zebro , i rozciety łuk brwowy. ale kumple co mi opowiadali mówili ze byłem jak zwierze i pytanie brzmi czy mam tak zorana

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 2346| Data: 2009-07-19 23:34:39| Liczba SOGów: 2
  • BSN No Xplode 1025g + Cell Mass 800g + Nitrix 360tab.

    samego siebie. lat 23, staz 1,5 roku, 195cm, 93kg. przygode z silownia zaczynalem przy wadze zaledwie 71kg kazde zebro na wierzchu... takze jakis postep jest. poki co mam za soba tylko cykl z monohydrantem kreatyny z firmy ultimate 800g

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2405| Data: 2011-09-06 12:38:34| Liczba SOGów: 0
  • pobicie/polubowe

    witam zostalem pobity, mam limo na pol twarzy troche zdarte czolo, reke zbite zebro i pare mniejszych obrazen otarć, sprawa albo sie zakonczy na polubowaniu albo trafi na policje, jesli to bedzie

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 7008| Data: 2006-09-10 17:10:38| Liczba SOGów: 1
  • Pekniete zebro?

    czesc, ostatnio gralem w rugby, dostalem uderzenie w klatke i zastanawiam sie, czy moze nie mam peknietego zebra. postanowilem napisac w tym dziale, bo ktos tu moze miec doswiadczenie w tej sprawie. to jest piaty dzien po uderzeniu; mam duzego

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5157| Data: 2007-12-05 13:09:20| Liczba SOGów: 0
  • Moja watroba mowi stop ?

    spac. poszedlem z tym do lekaza oczywisnie nie mowielem ze bralem suple bo odrazu by mnie pogonil. on powiedzial ze zebro uciska watrobe. ja nie wieze w takie gadanie i zrobilem badanie krwi alat i aspat wszystko w normie. bol nasiala sie takze bo

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2099| Data: 2005-10-24 21:43:06| Liczba SOGów: 0
  • 2w1 ;/

    na ten temat i doradzonomi poprostu robic mase,przytylem 7kg ale dalej widac wade.drugim problemem jest odstajace lewe zebro tutaj chyba bardziej pomogla masa ale dalej je widac i mam zamiar zrobic a6w moze miesnie pomoga mi to bardziej zakryc

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2355| Data: 2008-04-04 21:37:59| Liczba SOGów: 0
  • bol w mostku

    ale rece nie wytrzymaly i opuscilem na klate. teraz w tym miejscu wyczuwam grudke/narosl. czy moze to byc pekniete zebro albo cos w tym stylu czy moze jest to spowodeowane to sztanga wlasnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2231| Data: 2009-03-25 21:59:56| Liczba SOGów: 0
  • Wada postawy

    mam wade postawy, wypukla klatke piersiowa, troche odstajace jedno zebro mialem tez zgarbione plecy ale zaczalem chodzic na silownie i udalo mi sie to jako tako skorygowac, ale klatka

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2345| Data: 2006-07-30 02:08:13| Liczba SOGów: 0
  • Zlamane żebro

    słuchaj cie złamałem zebro bardz mnie boli mam 1 ampuleczke deci moze jakos soie to zaplikowac pomoze zeberku szybciej sie zratsac co o tym myslicie z góry dzieki jesli nie to to co by mi pomogło bo oku.....je tak boli i nie che sie zratsac

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3213| Data: 2004-10-06 00:35:28| Liczba SOGów: 0
  • problem z klatka....

    witam mam problem z klatka jest on nastepujacy iz lewa czesc klatki jest wieksza i bardziej podczas cwiczen wystaje mi zebro ... i zauwazylem to po okolo miesiacy cwiczen..... i przez to lewa reke mam mocniejsza od prawej a dodam ze jestem

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1251| Data: 2007-03-23 17:15:09| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}