Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: części zdania prezentacja

Strona 1 z 222

  • Ból w dolnej części kręgosłupa

    witam od jakiegos czasu mój ojciec 57 l. skarży się na bóle w dolnej, lędźwiowej części kręgoslupa, mówi ze jest to ból promieniujący, czasem zaczyna go boleć jak sie schyli lub obróci a czasem samo z

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 23318| Data: 2003-12-26 00:24:45| Liczba SOGów: 1
  • Ból dolnej części pleców

    witam.mam ogromny problem a mianowcie dręczy mnie ból w dolnej części pleców.niepomagają mi maści.gdy brałem tabletki ketonal ból ustępował ale tylko czasowo.teraz ledwo co wstaje.co może być przyczyną czekam na wasze wypowiedzi

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 24443| Data: 2005-09-26 18:45:23| Liczba SOGów: 0
  • guzki w tylnej czesci języka

    dzisiaj zauwazylem w tylnej czesci jezyka przy przełyku małe guzki po obu stronach języka. dodatkowo od ok. 3 tygodni mam zaczerwienione gardło i bol dokuczliwy szczególnie rano. co moze mi dolegac udac sie na pogotowie bo do rodzinnego w trakcie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 23150| Data: 2009-05-08 19:54:36| Liczba SOGów: 0
  • jakie ćw na górno środkowe cześci pleców?

    mam pytanie chce poprawic górno srodkowe cześci pleców ,nie chodzi mi o szerokość tylko grubość pleców sa to mięsnie chyba czworoboczne

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 15841| Data: 2005-07-30 20:30:46| Liczba SOGów: 1
  • ból w dolnej części dolnego odc.kregosłupa

    czesc, na wstepie potrzebuję namiar na jakiegos dobrego ortopedę w łodzi , ale takiego który zna się na rzecy, zrobi jakies pzreswietlenie itd itp , i bedzie potrafił pomoc ; moze ktos kogos kompetentego zna w czym problem po pierwsze

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 12890| Data: 2008-07-16 12:51:12| Liczba SOGów: 2
  • Bol w dolnej czesci brzucha podczas seksu

    podczas stosunku i podniecienia :d odczuwam bol w dolnej lewej czesci brzucha dosc silny ... bol tak jakby laczyl sie z czescia lewego jadra ... ale opis ;] o kurde smieszny ... ale mi do smiechu nie jest zaczyna sie tym martwic i to powaznie o

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 11036| Data: 2005-08-18 13:15:57| Liczba SOGów: 0
  • Bóle w lewej części brzucha...

    od jakiegos czasu 2 lata odczuwa bóle w lewej cześci brzucha. bóle są dość częste, uciążliwe, pojawiają się najczęściej po jakimś wysiłku praca na działeczce itp. , ale nie jest to regułą. mama miała robiome badania moczu, krwi wszystko w

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 9082| Data: 2004-12-05 19:55:12| Liczba SOGów: 0
  • Style z kontynentalnej części Azji Południowo-Wschodniej

    ruchy zostały zmodyfikowane w celu przestrzegania zasad nowoczesnego treningu rywalizacji sportowej. pradal araya najczęściej niewiele się różni od znanego szerzej muay boran, z tym, że mniejsze znaczenie mają formy i trening bazowy tu nie do

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 5952| Data: 2010-01-30 00:54:53| Liczba SOGów: 6
  • ból w części szyjnej kręgosłupa

    i jakby nigdy nic. dopiero po godzinie dwóch zacząłem odczuwać coraz silniejszy ból. no po prostu kłuje mnie w części szyjnej kręgosłupa, ból promieniuje od trzeciego kręgu od góry .. nie mogę wykonywać pełnych ruchów głową, oraz niektórych

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 7600| Data: 2004-03-09 17:26:09| Liczba SOGów: 3
  • Prezentacja stylu Tang Soo Do - video

    co prawda były już tematy o tsd, ale właśnie powstał filmowa prezentacja o moim stylu, zapraszam do oglądania: http://www.youtube.com/watch v=0zhpx7l3fli

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 2352| Data: 2011-02-08 20:14:03| Liczba SOGów: 0
  • POMOC POTRZEBNA! prezentacja

    na mojej lekcji tok theory of knowladge bede robil prezentacje pod tytulem steroids medicine or drug. prezentacja bedzie pod katem moralnosci i etyki. bylbym b. wdzieczny za pomoc w zakresie pomyslow, krotkkich wypowiedzi, tego jak

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1808| Data: 2010-01-16 22:33:39| Liczba SOGów: 2
  • Silnik i częsci do malucha - SPRZEDAM - KRAKÓW !!!

    sprzedam silnik 600cm3 do malucha oraz kilka części m.in rozrusznik na linke stacyjka z kierownicą od eleganta + przegub krzyżakowy szyby z linkami

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 6285| Data: 2004-05-18 21:05:21| Liczba SOGów: 0
  • Dziwne pogrubienie w tylnej czesci kolana.....

    serdecznie witam! od pewnego czasu zauwazylem ze w tylnej czesci polana na samym zgieciu pojawilo sie zgrubienie,wyglada to jak opuchlizna. po dotknieciu wyczuwa sie miekkosc.w zwiazku z powyzszym mam pytanie czy ktos moze wie co to moze byc za

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5865| Data: 2009-05-18 12:05:29| Liczba SOGów: 0
  • za duży brzuch w dolnej części... :/

    witam : mój problem polega na tym, że tłuszczyk odkłada mi się w dolnej części brzucha tzn, pod pępkiem 6 jeśli np 2 dni nic nie zjem to jest pusty i płaski a wystarczy troszkę jedzenia

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5750| Data: 2008-12-17 10:14:58| Liczba SOGów: 0
  • [S] Części do laptopa fujitsu siemens AMILO Pi1505

    sprzedam części do laptopa fujitsu siemens: fujitsu siemens amilo pi1505 coreduo t2250 specyfikacja podzespołów http://www.vobis.pl/produktinfo.aspx symbol=874363 na sprzedaż mam wszystkie części z tego laptopa

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4549| Data: 2009-11-23 18:48:29| Liczba SOGów: 1
  • Jakich czesci ciała nie mozna cwiczyc razem??

    siemka chciałbym was zapytac jakich czesci ciała nie mozna cwiczyc razem

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5718| Data: 2006-10-22 14:55:21| Liczba SOGów: 0
  • Czesci Samochodowe za grosze

    witam mam na sprzedaz czesci samochodowe ceny z lewej strony to takie jak powinny byc a po prawej to takie jakie my mamy,liste umiescilem ponizej,czesci kaloseri nie wypisuje,prosze sie wypytywac o wszystko pod nr tel 507 243 817. ceny tak nieskie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3240| Data: 2006-10-28 15:57:44| Liczba SOGów: 0
  • Ból kręgosłupa u 15latka , w dolnej częsci pleców

    mam problem, od dłuższego czasu około miesiąca boli mnie w dolnej częsci pleców. kiedyś przed kąpielą , zginając sie aby zdjąc skarpetki poczułem bardzo mocny ból w dolnej częsci pleców, taki ze niemogłem sie prawie wyprosrować, smarowałem maściami

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3205| Data: 2008-12-02 19:23:39| Liczba SOGów: 0
  • ból w dolnej czesci kregoslupa

    witam; mam bardzo wielki problem. mam 18 lat i bardzo czesto boli mnie w dolnej czesci kregoslupa, promieniuje to do uda. czasami mam problemy z chodzeniem i wyprostowaniem sie. prosze o porade 2

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 4851| Data: 2007-12-21 21:20:50| Liczba SOGów: 0
  • wzmocnienie przyśrodkowej części mięśnia czworogłowego uda

    jak w temacie czy są ćwiczenia na wzmocnienie przyśrodkowej części mięśnia czworogłowego uda, bez znacznego wzmacniania bocznej strony uda

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4758| Data: 2012-02-15 11:56:09| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}