Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cykl markusa ruhla

Strona 11 z 3219

  • cykl z uzyciem dekanianu nandrolonu

    nie pomoge za bardzo w tej kwestii dobrze monitorowac rowniez morfologie wtedy bedziemy mieli pelny obraz wplywu cyklu na nasz organizm co znakomicie pomoze przy niwelowaniu ewentualnych nieporzadanych skutkow jest to fajny cykl dawki

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 3965 | Data: 2007-01-19 07:07:45 | Liczba SOGów: 5
  • Pierwszy Cykl SAA Methanex 10 RAZAK

    witam chciałem zacząć swój pierwszy cykl z methanex razak 10. ale też chciałbym się od was paru rzeczy dowiedzieć, poradzić aby zrobić wszystko jak najbardziej

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 3966 | Data: 2010-12-12 13:19:02 | Liczba SOGów: 0
  • mega cykl masowy

    jakbyscie mieli duzo kasy, dobra diete to jakby wygladal wasz cykl na mase w sensie co byscie kupili z supli chodzi mi o pelen cykl czyli aminokwasy, witaminy, jakie staki jakis no booster .. wszystko pzodro

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 4533 | Data: 2007-01-01 16:01:15 | Liczba SOGów: 1
  • Cykl nr 2 %-)

    jestem teraz na takim cyklu: 13 cypionatu + 12 deki + 20 wina i ten cykl konczy mi sie 10 maja i dzies w sierpniu chialbym zaczac kolejny cykl z

    Odpowiedzi: 128 | Ilość wyświetleń: 4511 | Data: 2004-04-22 17:29:58 | Liczba SOGów: 6
  • cykl na sucha mase. jakie srodki?

    czesc chcialbym sobie ulozyc cykl na sucha mase, myslalem nad takimi srodkami: superanabolon ogolnie chodzi mi o krotki estr npp tzw szybka decka

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 5105 | Data: 2008-12-26 12:20:27 | Liczba SOGów: 1
  • pierwszy cykl do oceny

    wszystkich wtajemniczonych.mam 25 lat cwicze 10 lat , nigdy niebralem koksow i uwazam ze nadszedl czas na pierwszy cykl niemam w tym doswiadczenia wiec prosze znawcow o pomoc.moj cykl bedzie sie opieral na dwóch sterydach: 1.testosteron

    Odpowiedzi: 69 | Ilość wyświetleń: 3253 | Data: 2010-04-05 11:23:59 | Liczba SOGów: 1
  • EPI - pierwszy cykl. PH.

    po dośc długim czasie suchości przyszedł czas na pierwszy delikatny cykl wybór padł na epi firmy chapparal 120kps. cykl 4 tyg 20/30/30/40 ed w trakcie cyklu i tydzień przed cel

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 4438 | Data: 2011-01-25 19:36:18 | Liczba SOGów: 1
  • Anapolon cykl

    witam chciałbym teraz na cykl zarzucic sobie anapolon.ma to byc cykl masowy.chce wziasc tylko 20 tab anapolonu .jak sadzicie co do niego dorzucic

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 4416 | Data: 2004-12-13 19:56:51 | Liczba SOGów: 3
  • cykl 2000mg testa , tren ,hgh...

    hej koledzy mialem dosyc dluga przerwe z powodu osobistych , przymierzam sie do cyklu z zalozeniem nabrania ksztaltow ok 10kg, pozniej wycinka na fitnessa i tak juz przy tym zostane. 1. wiek:25 2.

    Odpowiedzi: 62 | Ilość wyświetleń: 4975 | Data: 2010-06-12 23:54:39 | Liczba SOGów: 1
  • 1 cykl testosteron prolongatum jelfa

    siłowni:3 lata 6. dieta:jest w miare mozliwosci szkola białko: węglowodany: tłuszcz: 7. ile i jakie przebyte cykle sterydowe: 8. trening: 5 razy w tygodniu 9. cel cyklu: przyrost masy 10. odstęp czasowy po ostatnim cyklu: 11. poziom

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 4337 | Data: 2011-03-05 12:13:00 | Liczba SOGów: 0
  • Cykl na kreatynie

    witam! chciałbym rozpoczac niedlugo kolejny cykl na kreatynie. czytałem sporo ostatnio bo nie wiedzialem juz co wybrac, a chcialem cos innego niz dotychczas mialem.

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 4336 | Data: 2012-01-19 16:29:01 | Liczba SOGów: 0
  • Cykl 100 tab.mety-PO co clomid!co to za dawki dla szczurow!!!

    smiesza mnie te wszystkie cykle w piramidach do 4 tabletek dziennie co to ma byc.dajcie spokuj ten cykl w artykule jak brac mete jest ok,tylko dawki

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 4941 | Data: 2007-04-10 11:52:38 | Liczba SOGów: 5
  • cykl cm3

    witam. mam zamiar rozpoczac cykl z cm3.mam 16 lat trenuje muay thai i chodze na silke, mt 2razy w tygodniu silka 3 razy. czy 360 caps starczy na 1 raz dokupywac cos np gainer mass xxl do tego

    Odpowiedzi: 67 | Ilość wyświetleń: 4919 | Data: 2009-04-01 20:27:22 | Liczba SOGów: 1
  • na czym ten cykl ?? :)

    2006/20061215220023 witam chiałbym spytać sie ekspertów jaki byście zaproponowali cykl aby osiagnąc podobne efekty w ciagu 1 cyklu jak ten koles na fotce..

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 4888 | Data: 2006-12-15 22:00:23 | Liczba SOGów: 0
  • Cykl: kreatyna+hmb+dextroza+gainer+tauryna+b12

    się niedługo thermal pro, a jako ze nie chciałem go łączyć z odzywkami, to zbieram kasę na odżywy i niedługo zaczynam cykl i w związku z tym mam parę pytań. nie mam dużo pieniędzy na inwestycje w siebie i planuje taki zestaw, będzie on dobry, ew.

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 3514 | Data: 2005-05-03 01:05:25 | Liczba SOGów: 1
  • NITROBOLON II Jak długi cykl?

    witam przed wakacjami robie ostatni cyklon bo długich przemysleniach zdecydowałem sie na nitrobolon ii zastanawiam sie jak długo ma trwac cykl z max optymalnymi efektami czy starczy 1 duza i jedna mała pucha czy 2 duze prosze o odp:d

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 4887 | Data: 2007-05-04 00:43:44 | Liczba SOGów: 1
  • co ile robic cykl kreatynowy??

    co ile robic cykl kreatynowy jakie stosowac przerwy itd

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 4872 | Data: 2007-12-20 20:48:48 | Liczba SOGów: 0
  • coś na zarost + delikatny 1 cykl

    wręcz odwrotnie : zatem pytanie, czy waszym zdaniem osiągnę zamierzany rezultat z tym zarostem jeżeli zrobię sobie 1 cykl na minimalnej dawce testosteronu. takie 2 in 1 : . jak myślicie pomoże coś

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 4857 | Data: 2010-10-20 23:02:02 | Liczba SOGów: 2
  • Cykl caloroczny

    witam, chwile mnie tu niebylo i znow mnie niebedzie jeszcze dluzej 2 . ale potrzebuje waszej rady. planuje rozpoczac cykl caloroczny, ze zmiana srodkow co 6 8 tygodni. bedzie sie on skladal z 4ech etapow : 1 typowo masowy 2 delikatna

    Odpowiedzi: 64 | Ilość wyświetleń: 4865 | Data: 2006-06-06 10:10:29 | Liczba SOGów: 8
  • Cykl testosterone suspension ?

    kupłem 2000mg testosterone suspension. nigdy tego nie brałem ale sie odważyłem zamieżam brać 50mg dziennie przez 40dni co tym sądzicie. prosze o wypowiedzi ludzi którzy stosowali ten środek : jeśli ktoś ma lepszy cykl to prosił o rozpisanie.

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 4821 | Data: 2005-05-07 15:52:37 | Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}