Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia w domu pompki

Strona 1 z 39

  • cwiczenia na klate w domu...ale jakie?

    jakie cwiczenia moge robic na klatke piersiowa ale czesc srodkowa i górna. moze jakies pompki . oczywiscie chodz mi o sposoby w domu jakies pompki lub inne cwiczenia w domu ale w sumie wszystki cwiczenia na klate w domu dzięki

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 207555| Data: 2005-08-10 00:07:43| Liczba SOGów: 1
  • cwiczenia + dieta + suple?

    uda : obwód łydki : szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : aktywność w ciągu dnia : szkola , cwiczenia po szkole oraz bieganie uprawiany sport lub inne formy aktywności : bieganie co 2 dzien, cwiczenia domowe typu drazek

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1179| Data: 2007-06-11 14:17:17| Liczba SOGów: 0
  • Sztuki walki, suple i trening w domu

    pare rzeczy: suplementy, co by pomoglo w moim przypadku wyrobic mase miesniowa w moim wypadku. ciekawe cwiczenia w domu bez zadnego sprzetu treningowego. plan treningowy w domu na poszczegolne partie miesniowe odzywianie moj

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3117| Data: 2007-08-28 15:20:10| Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia na siłowni dla począkującego na mase ?

    witam mam takie pytanie czy jest ktos w stanie ulożyc mi plan ćwiczen na siłowni jakie cwiczenia ile powtórzeń bo jestem w tym kompletnie zielony ćwiczyłem od ok 2 miesiecy w domu rózne pompki itp cwiczenia i

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 223| Data: 2016-10-12 18:43:55| Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia ogolnorozwojowe+aeroby a odchudanie

    odchudzania dodam jeszcze ze biegam a przed silownia 2 miesiace cwiczylem w domu tzn pompki brzuszki i rozne cwiczenia 2 krazkami: 25kg i 6kg prosze o porade, z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 499| Data: 2010-03-05 15:37:59| Liczba SOGów: 0
  • pompki. Jak kiedy ile?

    jak powinienem robić najlepiej kiedy co ile czasu i ile głównie chodzi o siłe wygląd itp. nie chcciał bym zeby cwiczenia chamowały wzrost pzdr. :

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 761| Data: 2010-12-09 21:28:53| Liczba SOGów: 0
  • siłownia +cwiczenia w domu !!! pomoc

    witam mam pytanko cwicze na silowni 3 razy w tygodniu, dodatkowo chcial bym zaczac podciagac sie w domu robic pompki itp czy ma to sens czy tylko przeskodzi w budowaniu masy i czy nie bedzie przetrenowania. na

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 475| Data: 2012-05-20 18:21:04| Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia ..

    jak ćwiczyć by zauważyć różnice klatki piersiowej oraz brzucha. chodzi mi tu o ćwiczenia bez żadnego sprzętu w domu , typu pompki ,brzuszki . chciał bym wiedzieć ile serii mam robić po ile pompek i brzuszków i jaki odstęp czasu i co ile dni.

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 425| Data: 2014-06-01 16:20:24| Liczba SOGów: 0
  • [BLOG] KETOZA nowe zdj.21str, Tomasz Moderski Lemon Silownia+Akrobatyka

    w całość. moj obecny trening i dieta kazdy trening zaczynam kalistenika, 5 serii 5 8pow srednio kazdego cwiczenia robione w seriach laczonych pompki + nogi coraz wyzej, konczac na pompach w staniu na rekach siady bez obciazenia

    Odpowiedzi: 588| Ilość wyświetleń: 72417| Data: 2016-02-19 18:05:06| Liczba SOGów: 33
  • Moj trening domowy - ocena,porady

    witam. troche juz cwiczylem, wiekszosc w domu pare razy na ubogiej silowni xd. teraz chce zaczac na nowo cwiczenia tylko w domu wiec : cele: wzmocnienie i uwidocznienie miesni brzucha rozrosniecie klatki piersiowej

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1462| Data: 2009-04-05 21:20:04| Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia na mase w domu ?

    przysiadow. innych cwiczen wykonywac nie moge bo nie mam sprzetu. czy znacie jakies mozliwosci aby wykonwyac cwiczenia w domu na mase przeciez moge robic np. 4 serie po 30 pompek ale wg mnie jest to typowe cwiczenie na rzezbe ! czyz nie

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 125639| Data: 2003-08-05 23:09:02| Liczba SOGów: 0
  • Trening w domu, plan do oceny

    aktualnie w domu to...ekspander 7 wiec tylko owy przyrząd musi mi wystarczyc 17 tak wiec wybralem sobie te cwiczenia ktore najbardziej mi odpowiadają, mialem juz okazję cwiczyc wg tego planu treningowego i ladnie szło, dość konkretny wysiłek +

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1636| Data: 2008-08-11 12:42:21| Liczba SOGów: 0
  • ćwiczenie w domu + walka o efekty rzezby

    spędziłem rok lecz niestety możliwośći finansowe nie pozwalają mi na nią uczęszczać.postanowilem poczytac na temat cwiczenia w domu i zdecydowalem zalozyc sie ten temat. trenowac bede 3x w tygodniu pn śr pt plan: pompki na pilce 6x 12 15

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1120| Data: 2012-01-06 09:18:10| Liczba SOGów: 0
  • Silownia oraz Odchudzanie na zawołanie & Dieta turbo WN & 3 minutowe odchudzanie

    wiem szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : nie wiem aktywność w ciągu dnia : szkola, ksiazki, sporty, cwiczenia np. pompki uprawiany sport lub inne formy aktywności : staram sie w kazdy weekend rower i silownia w tygodniu oraz

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 2544| Data: 2010-11-11 18:58:18| Liczba SOGów: 0
  • Proszę o ocene treningu i nie tylko+pare nurtujących mnie pytań

    powtorzen brzuszki najzwyklejsze na ławeczce 160 powtorzen w seriach 40,30,30,30,30 czasami wdrazam tez inne cwiczenia ale dopiero na siłowni zaczynam to by było na tyle. mam 21 lat. cwiczyłem wczesniej 2 3 lata w domu tylko pompki i

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 822| Data: 2007-01-13 23:20:29| Liczba SOGów: 0
  • trening w domu czternastolatka

    brzuszki drazek itd mam 164 cm wzrostu i waze 48 kg chcialbym przedstawic plan ktory ulozylem sa to przykladowe cwiczenia ludzi ktorzy sie na tym znaja prosze o poprawienie go i uzasadnienie mam do dyspozycji drazek i ciezarki 3 kg od 3 kg

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2351| Data: 2007-10-05 17:51:06| Liczba SOGów: 1
  • Trening ogólnorozwojowy w domu+dieta

    trening dla mnie. sprzęt jaki posiadam: hantle 1 7kg sprężyna drążek do podciągania robiłem już cwiczenia typu pompki podciąganie, a6w, lecz nie długotrwale. na brzuch zalecana ogólnie jest a6w, robic ją no i oczywiście proszę o jakąś

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 15330| Data: 2009-05-05 14:16:15| Liczba SOGów: 0
  • FBW w domu do sprawdzenia

    pisalem wyzej te pompki i podciaganie wolalbym zamienic na cos z ciezarami, wiec prosze o korekte i o ewentualne cwiczenia na klate zamiast pompek :p. cwiczenia bralem z poradnika domatora by gosteczek i przerobilem na fbw płeć : mezczyzna

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1205| Data: 2009-12-06 22:45:01| Liczba SOGów: 1
  • trenig w domu POMOCY!!!

    drazek i dwie regulowane hantle po 11kg z ktorych mozna zlozyc jedna 21kg.no i oczywiscie zostaja jeszcze inne cwiczenia np.pompki itd. problem polega na tym,ze ja nigdy nie cwiczylem w domu i ni wiem jak te wszystkie mozliwe cwiczenia zestawic.

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 847| Data: 2003-12-16 11:25:07| Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia Oporowe [ definicja oraz info]

    z ławością możesz zauważyć wzrost masy oraz napięcia mięśniowego. zrodlo: http://www.sciaga.pl/tekst/45874 46 cwiczenia_oporowe czekam na komenty:

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 30031| Data: 2006-08-26 20:57:27| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}