Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia w domu na odchudzanie

Strona 1 z 3

  • odchudzanie - co dalej ?

    55cm obwód łydki : 35cm szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : aktywność w ciągu dnia : studia, cwiczenia w domu uprawiany sport lub inne formy aktywności : cwiczenia codziennie odżywianie : poprzednio jadlem wszystko,

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 603| Data: 2008-11-24 10:25:40| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie po ciazy

    1 czesto podczytywalam forum szukajac informacji, ale sie nie udzielalam bo nie znam sie zbytnio na dietach, cwiczeniach, suplementach itp. bardzo bym prosila o odpowiedz na moje pytanka 1 zaczne od podstawy mam 21 lat i ok. 160 wzrostu.

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 552| Data: 2010-05-11 09:44:55| Liczba SOGów: 0
  • ODCHUDZANIE

    w koncu sa wakacje juz prawie uprawiany sport lub inne formy aktywności : koszykówka codziennie i od 10 dni cwiczenia insanity w domu odżywianie : ogólnie nie lubie kilu warzyw owoce lubie wszystkie cel : szybka redukcja

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 418| Data: 2011-06-20 14:46:39| Liczba SOGów: 1
  • odchudzanie

    obecnie siedze z dzieckiem w domu i praktycznie nie mam zadnego wysilku nie mam jak chodzic na silownie jakie cwiczenia stosowac w domu i jaka diete

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 353| Data: 2010-10-13 10:40:26| Liczba SOGów: 0
  • Silownia oraz Odchudzanie na zawołanie & Dieta turbo WN & 3 minutowe odchudzanie

    wiem szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : nie wiem aktywność w ciągu dnia : szkola, ksiazki, sporty, cwiczenia np. pompki uprawiany sport lub inne formy aktywności : staram sie w kazdy weekend rower i silownia w tygodniu oraz

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 2612| Data: 2010-11-11 18:58:18| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie, kilka pytań

    jajka itd. stan zdrowia : raczej dobry preferowane formy aktywności fizycznej : duzo ruchu na dworzu, cwiczenia w domu stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak i nie planuje czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : nie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 664| Data: 2010-12-10 17:50:23| Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia wyszczuplajace lydki

    tak samo mam z udami i ramionami . w zwiazku z tym chcialam zapytac czy ktos moglby mi polecic jakies sprytne cwiczenia ktore beda modelowac i wyszczuplac moje lydki, z jak najmniejsza praca nad miesniami. boje sie uzywac jakichkolwiek tutoriali

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1010| Data: 2012-10-15 02:05:32| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie

    juz pisalem mam 15 lat,164 cm i 56 kg jednak przejmy do sedna chce byscie mi doradzili jakie musze wykonywac cwiczenia jakie polecacie w jakich odstepach ! mozecie mi smiało dac lekko katorżniczą dawke bo jestem juz zdenerwowany moim wygladem

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1597| Data: 2008-11-06 22:16:55| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie/dita/cwiczenia-prosze o pomoc.

    8h dziennie, od wrzesnia szkola lo . uprawiany sport lub inne formy aktywności : co drugi dzien siłownia w domu srednio miedzy 16 18 popoludniu. odżywianie : brak diet, nigdy wczesniej nie dbalem o to co jem i w jakich ilosciach.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 753| Data: 2008-08-12 20:48:27| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie przy duzo za duzej wadze

    chodze od miesiaca. robie trening ogolny czyli najpierw 40 minut rozgrzewki na biezni i orbitreku a potem rozne cwiczenia na maszynach, plecy, ramiona, brzuch, nogi, posladki. narazie z malymi obciazeniami, glownie 5 7.5 i 10kg. wiec na cwiczenia

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 474| Data: 2012-09-13 20:47:30| Liczba SOGów: 0
  • Moje odchudzanie

    z aerobiku wiec chodze na nie 2 razy w tygodniu wt. i czw. a potem ide na sale cwiczen i wykonuje jeszcze cwiczenia na uda bo to moja najwieksza pieta achillesowa takie jak uginagie nog na maszynie lezac na brzuchu i siedzac oraz kilka serii na

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2021| Data: 2003-10-19 19:45:08| Liczba SOGów: 0
  • moj plan treningowy na odchudzanie

    by sie cos zjesc 18:00 19:00 30minut na rowerze stacjonarnym + brzuszki, pompki, troche hantla takie tam cwiczenia przede wszystkim duzo na brzuch czyli: sklony lezac unoszenie nog lezac nozyce pionowe, poziome, skretosklony, spiecia hmm

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1339| Data: 2004-08-25 13:05:07| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie a praca

    sylwetkre ale.... wlasnie jest duze ale od pewnego czasu wetuje ow foru i czytam o roznych dietach redukcyjnych i cwiczeniach pomagajacych spalic troche tluszczu aczkolwiek niemoge nic dopasowac do swojego trybu rzycia i pracy.... a mianowici

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 747| Data: 2007-08-22 23:09:00| Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia-odchudzanie bez diety

    ud i dolnej parti brzucha i nie potrafie sie tego pozbyc.dodam ze mam problemy z kolanami wiec trudno mi wybrac cwiczenia a zwlaszcza skuteczne.chciala bym bardzo umiesnic sobie brzuch, podniesc tylek i wyszczuplic nogi. prosze o jakies

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3104| Data: 2008-02-11 22:24:37| Liczba SOGów: 0
  • Trening na odchudzanie - prosba o pomoc z planem

    witam, chcialbym o pomoc z cwiczeniami, a raczej ocene tego co zamierzam robic. z powodow paru kontuzji nie moglem dlugi czas trenowac i w tej chwili

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 143| Data: 2016-12-14 11:17:39| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie bez Diety, z suplementami

    ktore bralem nie mam pojecia ktory najlepszy ale moze wy znacie cos lepszego i prosilbym o porade. 3.czy jakies cwiczenia w domu wspomoga moje odchudzanie dysponuje ławeczką do brzyszków wypukłą 4.czy jest taki suplement ktory wspomaga

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1285| Data: 2010-03-29 13:51:46| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie -cwiczenia w domu

    z vital max,2 lata temu byla chudzinka teraz poszla troche z kg chce zgubic jak najwiecej,prosze podajcie jakies cwiczenia jakies rozpiski ,z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 744| Data: 2012-03-11 11:21:08| Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia + dieta + suple?

    uda : obwód łydki : szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : aktywność w ciągu dnia : szkola , cwiczenia po szkole oraz bieganie uprawiany sport lub inne formy aktywności : bieganie co 2 dzien, cwiczenia domowe typu drazek

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1187| Data: 2007-06-11 14:17:17| Liczba SOGów: 0
  • Paulis24 / Moje odchudzanie

    9. wypilam taki mus owocowy, ktory mial 110kcal. pozdrawiam serdecznie i prosze o rady w sprawie diety i jakie cwiczenia moge robic w domu paulina

    Odpowiedzi: 172| Ilość wyświetleń: 9019| Data: 2008-08-31 21:15:50| Liczba SOGów: 4
  • Co na poczatek?

    ze jestem zwyklym czlowikiem to trafiam tutaj ; a mam pare pytan a jakze by inaczej : 1. jaie sanajlepsze cwiczenia do wykonywania w domu i poprawjajace ogolnie wyglad chodzi mi tu glownie o brzuch i posladki 2. jakie cwiczenia nalezy

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1143| Data: 2002-01-15 23:04:20| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}