SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia problemy ze stawami

  • PODSTAWY UKŁADANIA DIETY.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Przeczytałam... chociaż już jakiś czas temu zrezygnowałam z walki, postanowiłam spróbować jeszcze raz tutaj... chodzi o to, że od lat próbuję schudnąć i mi się nie udaje, stosowałam wiele diet, na których inni chudli, ja nie, jedynie na kopenhadzkiej udało mi się zgubić 1,5 kg, które jednak od razu po diecie wróciły, przy drugim podejściu schudłam

    Odpowiedzi: 614 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-30 13:10:52 Liczba szacunów: 0
  • Moje ciało się " sypie " co robić ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Ćwiczenia z filmiku są OK. Dorzucę jeszcze ten filmik : https://www.youtube.com/watch?v=iGXncgpAwv4 Jeśli nie chcesz się rozsypać to musisz przestrzegać kilku zasad : 1. Nie szarżuj z ciężarami, tylko trenuj z zapasem. Możesz zwolnić tempo bądź wprowadzić pauzy i to będzie progresem stymulującym hipertrofie. 2.Ćwicz technicznie. 3.Dbaj o porządną r

    Odpowiedzi: 358 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-03 20:21:20 Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie czworogłowe - jak wrócić do formy po rekonstrukcji ACL

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Niestety urazy i kontuzje to problemy, które spotykają każdego z nas. Przytrafiają się w różnych sytuacjach. Najgroźniejsze dla późniejszego funkcjonowania i trenowania są problemy ze stawami kolanowymi, np. zerwania więzadła krzyżowego. Do urazu tego typu dochodzi najczęściej w sytuacji, gdy kolano w wyniku ruchu skrętnego wykręca się do wewnątrz

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-21 09:42:04 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    ziąć najwięcej ciężaru do pasa? wąsko ? Drążek domyślam sie że w chwycie neutralnym ? dzięki za pomoc, pozdrawiam Cokolwiek nie zrobisz, jak chcesz sile maxymalna to te dwa cwiczenia robisz 2 razy w tygodniu. I drazek jako pierwszy i porecze jako pierwsze. Stad push and pull. Miesiac z hakiem czyli 5 * 2 treningi. Wave loading: 1 Tydzien 8/6/4/8/

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-23 22:17:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by Banan - podsumowanie redukcji 2018 str. 451

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEŃ 100 wnc - Dobrze Ci się wydaje, tak się to nazywa :-)) Najpierw oczyszczenie miejsca gdzie będą one umiejscowione, odpowiednie ich ułożenie i jazda w wypijanie krwi ;) W jakim celu? W takim , że nadal leczę bolące kolano , ćwiczenia - ćwiczeniami i rehabilitacja , ale nie jestem zadowolony z efektów fali uderzeniowej, którą wydaje mi się, że

    Odpowiedzi: 4891 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-16 00:47:33 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    zasami do tematu zeby lepiej sie zmotywowac do walki z żelastwem . I widze ze robisz wiele roznych ciekawych cwiczen, i mam pytanie: czy mogl bys mi zaproponowac jakies dobre cwiczenia dynamiczne, najlepiej tylko z uzyciem wlasnego ciala, ktore mogl bym wykonywac pomiedzy cwiczeniami krotko zakresowymi a tymi w zwolnionym tempie? Na 1 stronie w moi

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-21 10:25:03 Liczba szacunów: 0
  • Boksero - Wygrana redukcja / podsumowanie str. 205

    Post
    Trening dla początkujących

    Z tej racji,że pozwoliłeś się wtrącać :P jak koledzy wyżej uważam,że nie powinieneś redukować tak bardzo. Maks do 80kg,a później to już recompozycja,powiedzmy przez pół roku,czy nawet rok. Co do siadu-wszystko zależy od różnych technik.Jak siadasz sumo,to łydki nie mogą się wychylać od pionu.Jak robisz front czy hack przysiad to kolana polecą mocn

    Odpowiedzi: 2071 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-26 23:05:42 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    zasami do tematu zeby lepiej sie zmotywowac do walki z żelastwem . I widze ze robisz wiele roznych ciekawych cwiczen, i mam pytanie: czy mogl bys mi zaproponowac jakies dobre cwiczenia dynamiczne, najlepiej tylko z uzyciem wlasnego ciala, ktore mogl bym wykonywac pomiedzy cwiczeniami krotko zakresowymi a tymi w zwolnionym tempie? Na 1 stronie w moi

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-19 21:12:15 Liczba szacunów: 0
  • bober89 / Impossible is nothing = walka o kaloryfer

    Post
    Trening dla początkujących

    Zapomniałem się odnieść do treningu wczorajszego. Dziś mam takie zakwasy na klatce, jakich dawno nie miałem Ja to ogólnie od zawsze miałem problemy ze stawami ze względu na otyłość- jak byłem mały, to brałem sterydy wziewne, bo miałem ostrą astmę i mnie "rozpompowały". Zawsze mi w stawach "strzelało", choć teraz jak nad technik

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2278 Data: 2010-09-02 23:09:22 Liczba szacunów: 0
  • jakie aeroby dobre dla stawów?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pływanie, rowerek (mój tata np. na problemy ze stawami ma właśnie zalecony rowerek, jako przeciwdziałanie martwicy głowy kości udowej, i ma jeszcze problemy z kolanami, więc jak on może na nim ćwiczyć, to znaczy ze to bezpieczne ). Ale dobrze, żebyś też pamiętała o wzmacnianiu i rozciąganiu mięśnie, bo to działa korzystnie dla stawów. Polecam pila

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2887 Data: 2007-03-11 15:34:09 Liczba szacunów: 0
  • ARTYKUL- FRANCUSKIE WYCISKANIE SZTANGI LEZAC

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    robie na siedzaco i tez jest dobrze 80kg na francuskiej chodzi jak zloto;)potem wyciag i sztangielka i nic wiecej nie trzeba do szczescia;) Jak ktos ma problemy ze stawami to faktycznie warto robic trening ze wstepnym zmeczeniem miesnia,ograniczyc ciezar a skupic sie na technicznym wykonaniu cwiczenia. Niech moc bedzie z wami!!! pozdro i pochwa!!!

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-04-28 07:59:40 Liczba szacunów: 0
  • krawat/DZIENNIK-cel zdrowe stawy by WODYN/kolejne 100 kg w serii glównej str.95

    Post
    Trening dla początkujących

    Kretka daje moc.... oj, daje... :D A ja tak tylko podpowiem, że mnie coś ze stawami kompletnie ścięło - ale nie wiem, czy to po tym, jak się rzuciłem na ćwiczenia ze sztangą, czy po MSM i chondroitynie. Tak czy tak nie mogłem jednego dnia po schodach wejść, więc na wszelki wypadek odstawiłem toto. Z drugiej strony kumpela której lekarze już mówili,

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-10 23:47:21 Liczba szacunów: 0
  • duza redukcja, potrzebna pomoc :)

    Post
    Ladies SFD

    mi. teraz juz wiem ze byly spowodowane nadgorliwym rzuceniem sie na ciezary @-) po prostu stawy nie nadazyly za sila miesni. sily stawow nie wyrobisz sobie na maszynach tylko cwiczeniami zlozonymi. takze moja rada: sluchaj sie szefowych, przykladaj sie do cwiczenia techniki, sluchaj co Ci cialo (i jego bol %-) ) mowi a krzywdy sobie raczej nie zrob

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 7775 Data: 2012-10-07 17:47:33 Liczba szacunów: 0
  • krawat/DZIENNIK-cel zdrowe stawy by WODYN/kolejne 100 kg w serii glównej str.95

    Post
    Trening dla początkujących

    a nozna?? Chodzi mi glownie o to zeby sie odmulic (po zimie). nie wiem, mozeszcos wyprobowac niezaleznie od planu Zreszta troche mi sie wydaje ze tezdelikatnie zamulają te cwiczenia ktore robie - krotko zakresowe + wolne cwiczenia 4+4? jedyne takie dynamiczne to high pull ale to przeciez raz na 2 tyg, bo cwiczysz ślimakowato na raze, jak sie ro

    Odpowiedzi: 1103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-17 23:57:11 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale mókj plan niewiele się różni. Ten plan który wkleiłeś wydaje mi się cięższy, ale stosowanie techniki 5x5 w ćwiczeniach typu francuskie wyciskanie czy uginanie ramion ze sztangą może się okazać troszkę niestosowne, co więcej we francuskim wyciskaniu mogą wyjść problemy ze stawami. odpuść ten tydzień do piątku daj sobie czas i zacznij jeszcze ra

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-23 20:01:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening po 40-tce

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kończę powolutku cykl "na regresji" i zaczynam myśleć o następnym. Co do wyników cyklem rgresyjnym, jak dla mnie rewelacja, siła poszła do góry o 5 kg na większych partiach, na mniejszych o 2,5 kg. Mam pytanie do doświadczonych (wiekowo też ) kolegów. Jak już pisałem wcześniej, chciałbym robić trening na sztangielkach z większą ilością

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-17 15:07:32 Liczba szacunów: 0
  • 2 dniowy plan na mase. Da się?

    Post
    Trening dla początkujących

    Sam zauważyłem że mój trening jest trochę przeładowany. Ciężko mi wytrzymać przez wszystkie ćwiczenia ale zazwyczaj się udaje. Czasami pomijam 3cie ćwiczenie na biceps i triceps wtedy jakoś daje radę. Co do drugiego dnia to całkowicie przestałem ćwiczyć nogi (stawy mi wysiadają - zacząłem brać na to glukozaminę) więc obciążenie drugiego dnia nie je

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 6688 Data: 2012-01-10 19:26:13 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ciąg dalszy opowieści straszliwej treści o rozciąganiu. Dziś o maszynach do rozciągania – czym są, jakie są, czy potrzebne, komu potrzebne, czy bezpieczne etc. Oczywiście kolejny temat – morze i aby nie zanudzać teorią i technikaliami zbędnymi do ogarnięcia i zrozumienia tematu ograniczę się do niezbędnych informacji. Jak to jes

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-01 21:13:05 Liczba szacunów: 0
  • Jak poprawić wyskok u dziecka ?

    Post
    Inne dyscypliny

    Ja robię takie ćwiczenia na wyskok, od czasu do czasu, ponieważ też jeszcze rosnę i nie chcę mieć później problemów ze stawami :) http://www.cwiczenia.com.pl/modules/news/article.php?storyid=411 Są ciężkie, te pierwsze ćw. szczególnie, więc radzę zmniejszyć o połowę powtórzenia. Zamiast 50, rób lepiej max 25, oraz 5 ćw, tak samo ;) Po 1. wątpię aby

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2211 Data: 2013-05-31 10:43:57 Liczba szacunów: 0
  • UcantCme wjeżdża na jesienno-zimowy (oraz chyba roczny) cykl.

    Post
    Doping

    j.w. albo kulturystyka i budowanie sylwetki,albo siła i trening na siłę.mało osób ma predyspozycję jak pudzian,aby mieć jedno i drugie.Kolega mój ma straszne problemy ze stawami,trenuje małymi ciężarami,dokładnie i powoli .Dokłada do tego co trochę w cyklach delikatnych trochę saa i zbudował naprawdę fajną sylwetkę.A zerwany mięsień chyba trzeba pr

    Odpowiedzi: 373 Ilość wyświetleń: 13224 Data: 2012-09-25 10:42:58 Liczba szacunów: 0