Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na wdowi kark

Strona 1 z 1294

  • cwiczenia w domu na wdowi kark

    czy ktos moze polecic cwiczenia do robienia w domu na wdowi kark dziekuje ella 851

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1648| Data: 2011-10-07 13:31:30| Liczba SOGów: 0
  • Lorenzo Becker

    18 45,72 cm przedramię 16.5 41,91 cm udo 27 68,58 cm łydka 16.5 41,91 cm kark 19.5 49,53 cm rekordy: wyciskanie na ławce 361 funtów 164,1 kg martwy ciąg 618 funtów 280.9 kg

    Odpowiedzi: 2946| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-08-31 12:30:32| Liczba SOGów: 82
  • SPIS TEMATÓW- TRENING

    by wodyn klatka piersiowa : http://www.sfd.pl/temat273627/ by czawaj http://www.sfd.pl/temat241511/ cwiczenia by deliver http://www.sfd.pl/temat246854/ wyciskanie by don garcia http://www.sfd.pl/temat267770/ priorytet by

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-04-19 23:57:03| Liczba SOGów: 101
  • wdowi garb

    jakie cwiczenia na wdowi garb

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 4716| Data: 2011-10-07 13:08:09| Liczba SOGów: 0
  • PODSTAWY UKŁADANIA DIETY.

    wołowinę do jadłospisu wieprzowina szczególnie te chude części schab, szynka, czasem można też włączyć do diety karkówkę, wieprzowina jest najbardziej kalorycznym mięsem ze względu na zawartość tłuszczu. * ryby ryby jadamy bez

    Odpowiedzi: 613| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-09-06 14:40:28| Liczba SOGów: 483
  • Jakie cwiczenia na poszerzenie szyi?

    tak jak w temacie jakie cwiczenia poszerzaja szyje kark :d . mam szyjke prawie tak cienką jak biceps :/ z gory dzieki za odpowiedzi :

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 3120| Data: 2004-04-08 23:47:54| Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na klate w domu...ale jakie?

    jakie cwiczenia moge robic na klatke piersiowa ale czesc srodkowa i górna. moze jakies pompki . oczywiscie chodz mi o sposoby w domu.jakies pompki lub inne cwiczenia w domu. ale w sumie wszystki cwiczenia na klate w domu dzięki

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-08-10 00:07:43| Liczba SOGów: 1
  • Jak zrobic szpagat(cwiczenia).....

    rozciagam sie dopiero od dwoch dni. robie to w dni nietreningowe, czyli w pon.,sr.,czw. i sob. chodzi mi glownie o cwiczenia jakie wykonywac. ja robie cos takiego: opieram noge bokiem na stole np. i robie przysiad na drugiej, probuje zrobic szpagat

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-11-23 15:39:18| Liczba SOGów: 4
  • Cwiczenia na mase w domu ?

    przysiadow. innych cwiczen wykonywac nie moge bo nie mam sprzetu. czy znacie jakies mozliwosci aby wykonwyac cwiczenia w domu na mase przeciez moge robic np. 4 serie po 30 pompek ale wg mnie jest to typowe cwiczenie na rzezbe ! czyz nie

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-08-05 23:09:02| Liczba SOGów: 0
  • NERWICA SERCA [ART]

    ap: nerwica serca jest przede wszystkim choroba emocji. zasadnicze znaczenie ma leczenie psychoterapeutyczne cwiczenia relaksujace, odpoczynek, zmiana trybu zycia. leczenie farmakologiczne ma znaczenie wspomagajace. obejmuje leki

    Odpowiedzi: 103| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-05-02 23:30:43| Liczba SOGów: 6
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    nogi kładziemy na krześle tak aby kąt między podudziami a udami i udami a tyłowiem wynosił ok. 90 stopni, ręce na karku. z tej pozycji wykonujemy skłony tułowia w przód, jako pierwsza odrywa się głowa, potem kark a na koniec plecy w okolicy

    Odpowiedzi: 294| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-05-14 15:14:42| Liczba SOGów: 171
  • Cwiczenia na boczki ??

    witam mam do was pytanie odosnie boczków wiecie może jak je spali albo jakieś cwiczenia

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-06-03 13:44:37| Liczba SOGów: 0
  • ***** NAJPOPULARNIEJSZE CWICZENIA

    prosze o cierpliwosc*** jest to podtemat od: http://www.sfd.pl/temat304251/ pytania o najpopularniejsze cwiczenia kierujemy tutaj: wyciskanie lezac http://www.sfd.pl/temat304338/ podciaganie na drazku

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-12-08 16:28:58| Liczba SOGów: 10
  • ODPOWIEDŹ na Twoje pytanie jest TUTAJ

    dzienne zapotrzebowanie kaloryczne wspolczynnik aktywnosci: bardzo aktywny = 1.4 1.5 codzienne intensywne cwiczenia + praca fizyczna przez wieksza czesc dnia aktywny = 1.3 1.4 codzienne intensywne cwiczenia + praca na nogach

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-03-21 00:09:22| Liczba SOGów: 64
  • Cwiczenia na boczki;)

    czesc. chcialabym sie dowiedziec jakie cwiczenia sa najlepsze na boczki ... lovhandles : przyznam sie , ze nie jestem pewna jak sie ta czesc nazywa: w kazdym badz razie potrzebuje porady...tnx

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-10-31 16:11:39| Liczba SOGów: 1
  • Silownia i inne cwiczenia pod katem bjj.

    które mogą przydac sie osobym cwiczacym grappling, zwlaszcza bjj. na poczatek pare informacji wstepnych: 1 cwiczenia które opisze znam praktycznie z dwoch akademii, strefy walki i gracie barra wegry. znakomita ich wiekszosc pochodzi z gb. 2

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-11-18 00:36:54| Liczba SOGów: 18
  • triceps cwiczenia

    jkaie sa cwiczenia na triceps opiszcie dokladnie jak to wykonywac!!!1 dzieki pozdro

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-12-26 12:38:11| Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na plecy w domu

    witam jakie znacie cwiczenia na plecy opócz drązka

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-07-09 10:04:03| Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia na miesnie brzucha?

    jakie sa dobre cwiczenia na miesnie brzucha, aby w miare szybkim tempie dawaly porzadane efekty help : adek

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-04-29 23:25:36| Liczba SOGów: 11
  • Cwiczenia na kark

    2006/20060309184835 witajcie jakie znacie cwiczenia zeby kark byl mocniejszy chodzi mi o to ze jak ktos cie zlapie bardoz silny i pociagnie na dol zebys sie nie

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 17076| Data: 2006-03-09 18:48:35| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}