Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na rozciaganie nog

Strona 1 z 5000

  • cwiczenia na rozciaganie do kickboxingu

    poszukaj sobie szukałem nie znalazłem : wiec do tych co wiedza cos na ten temat i maja czas i checi na odpowedz cwiczenia na rozciaganie do kickboxingu gdyz zaczołem trenowac i widze ze mam przykurcze ... z góry dzieki : pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1618| Data: 2011-07-20 21:56:26| Liczba SOGów: 1
  • Rozciaganie

    witam, mam pytanko jakie cwiczenia na rozciaganie polecacie do czego zmierzam a no do tego ze nie cwiczac juz od ponad roku miesnie sie zastaly.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1604| Data: 2008-08-15 23:31:50| Liczba SOGów: 6
  • Cwiczenia na mase , brak efektow od jakiegos czasu ? POMOCY

    zarzucam 75/80 kg na plecy 7*7 do tego wspinanie sie na palcach po kazdej seri , przysiadow 7*10 potem cwiczenia na dopompowanie nog atlas/ jakies 10 min nastepnie dzien przerwy , i znow to samo :d pewnie dostane zjebke za ten moj trening

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2145| Data: 2011-11-23 12:16:40| Liczba SOGów: 0
  • Stretching rozciaganie. Przeczytaj.

    powiedziec bardzo zle. koncentrowanie sie na zwiekszenu masy miesni sprawia, ze na treningach wielu z nas wykonuje cwiczenia silowe i zupelnie zapomina, ze po treningu silowym, nalezy poswiecic okolo 10 minut na trening gibkosciowy . efekt jest

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 28122| Data: 2006-10-13 18:34:42| Liczba SOGów: 15
  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    ok moj pierwszy spam! tytul to suchar, ale przynajmniej oddaje w nim hold komu trzeba dupeczka w klimacie germanskim jawohl na czesc dennisa [img width=740 height=955]/sfd/images/2016/2/13/58b3a8fff8a447b3833e4af6f2f06fa9[/img]

    Odpowiedzi: 5002| Ilość wyświetleń: 123269| Data: 2016-02-13 19:46:55| Liczba SOGów: 43
  • Plan na bieganie i rozciaganie.

    o jakas rozpiske lub linki do jakichs krotkich poradnikow. chcialbym przede wszystkim biegac codziennie, natomiast cwiczenia na rozciaganie podobno sa nie zdrowe jesli wykonuje sie je zbyt czesto. juz kiedys staralem sie rozciagac i odkrylem, ze

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1311| Data: 2011-05-10 22:18:10| Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia rozciagajace?

    moze mi ktos napisac jakie sa najlepsze cwiczenia na rozciaganie miesni np wiem ze przenoszenie hantli za głowe w leżeniu w poprzek ławki swietnie rozciaga najszerszy a co na inne miesnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1097| Data: 2008-05-29 17:55:16| Liczba SOGów: 0
  • Co brac aby przybrac na masie?

    na silownie tylko 2 razy w tygodniu ze wzgledu na brak czasu:/ w domu dochodza brzuszki pompki i roznego rodzaju cwiczenia na rozciaganie miesni. co najlepiej brac, aby przybrac na masie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1862| Data: 2006-01-22 00:49:49| Liczba SOGów: 1
  • cwiczenia na klate w domu...ale jakie?

    jakie cwiczenia moge robic na klatke piersiowa ale czesc srodkowa i górna. moze jakies pompki . oczywiscie chodz mi o sposoby w domu.jakies pompki lub inne cwiczenia w domu. ale w sumie wszystki cwiczenia na klate w domu dzięki

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 203887| Data: 2005-08-10 00:07:43| Liczba SOGów: 1
  • Ćwiczenia na rozciaganie mieśni!!

    rozciaga i ciagle narzeka ze go wszystko boli po treningu no i poprosil mnie zebym mu poszukal jakis cwiczen na rozciaganie no i wiec jak znacie moze jakies strony to dawajcie 31 sogi afkortz 6

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 9085| Data: 2004-12-11 12:57:58| Liczba SOGów: 3
  • cwiczenia na wydluzenie nog

    tak jak w temacie chcialbym sprawic aby urosly mi wydluzyly sie nogi czy sa jakies cwiczenia ktore moga spowodowac takie dzialanie kuracja bedzie wspomagana tym.. http://www.allegro.pl/show_item.php item=32158578

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2252| Data: 2004-10-03 10:53:19| Liczba SOGów: 0
  • trening na szybkosc nog,rak sile nog,rak wytrzymalosc,szpagat wysokie kopniecia

    o rzeczach wymienionych w temacie i chcialbym zebys cie podali najlepsze jakie znacie/znalezliscie na : szybkosc nog szybkosc rak sile nog sile rak wytrzymalosc szpagat i wysokie kopniecia w marcu zamierzam cwiczyc mt i chce sie troche

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5236| Data: 2010-01-28 15:49:11| Liczba SOGów: 1
  • Najlepsze cwiczenia na plecy prosze o rade

    własnie zamkenli mi siłownie w szkole i musze wszytskie cwiczenia wykonywac na sztandze w domu w sumie mi to nie przeszkadza ale totalnie nie wiem jak mozna dobrze cwiczyc plecy z

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 21602| Data: 2003-07-04 17:50:42| Liczba SOGów: 1
  • Czy są inne cwiczenia na kaptury niż ''''szrugsy"?

    czesc!! tak jak w temacie chcialem się dowiedziec czy są jakies inne cwiczenia na kaptury poza szrugsami bo jak narazie robie tylko to po 4 serie a wogóle nie czuje ze cwicze te miesnie!!!

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 20458| Data: 2007-04-21 09:19:42| Liczba SOGów: 1
  • Takie cwiczenia na klate??

    2007/20070523222925 jakie proponujecie cwiczenia na klate nie mam do dyspozycji roznych maszyn ulozylem cos takiego lecz nie wiem czy moze tak byc

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 6558| Data: 2007-05-23 22:29:25| Liczba SOGów: 0
  • Brzuch - cwiczenia na dolna czesc

    czesc. czy mozecie podsunac mi jakies cwiczenia na dolna czesc brzucha bede bardzo wdzieczna. roxi

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 26043| Data: 2003-01-26 13:50:13| Liczba SOGów: 7
  • jakie sa najlepsze cwiczenia na brzuch w celu zgubienia tluszczu?

    jakie sa najlepsze cwiczenia na brzuch w celu zgubienia tluszczu ,trenuje 1,5 roku na silowni ale teraz przydaloby sie spalic tluszcz z brzucha,i jakie jest najlepsze cwiczenie na spalenie tzw. boczkow

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 21107| Data: 2008-06-09 16:30:20| Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia na miesien ramienny i boczn glowe tricepsa

    znacie jakies cwiczenia na miesien ramienny poza uginaniem ramion ze sztanga/hantla w nachwycie ja w tym cwiczeniu strasznie angazuje

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 8643| Data: 2002-05-22 04:04:58| Liczba SOGów: 2
  • Cwiczenia na brzuch

    witam chcialem poprosic o jakies dobre cwiczenia na brzuch a zarazem zapytac sie czy 6 wejdera jest dobra i czy rzeczywiscie dziala.. chcialem takze zapytac czy

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 11410| Data: 2005-08-07 18:07:17| Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na boczne miesnie brzucha

    witam jestem tutaj poczatkujacy : chodzi mi o najlepsze cwiczenia w domowych warunkach na boki ktore sa troche za duze : od 10 lat robie pompki codziennie obecnie robie sobie co

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 10117| Data: 2008-01-26 16:01:20| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}