Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na rozciaganie nog

Strona 1 z 1596

  • cwiczenia na rozciaganie nóg ( szpagat )

    witam znacie moze jakies cwiczenia na rozciaganie nog a dokladniej zebym mogl zrobic szpagat prosil bym najlepiej o obrazzki z opisem. dzieki z gory

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 7829 | Data: 2009-08-14 22:02:10 | Liczba SOGów: 0
  • Rozciaganie

    witam, mam pytanko jakie cwiczenia na rozciaganie polecacie do czego zmierzam a no do tego ze nie cwiczac juz od ponad roku miesnie sie zastaly.

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1351 | Data: 2008-08-15 23:31:50 | Liczba SOGów: 6
  • Rozciaganie nog

    moze ktos zna dobre cwiczenia na ogolne rozciaganie oraz na rozciaganie nog do wysokich wykopow

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 987 | Data: 2010-12-15 20:26:53 | Liczba SOGów: 0
  • rozciaganie nog

    witam chcem zaczac chodzic na kick boksing ale mam slabo rozciagniete nogi do wysokich kopniec.chcialbym zebyscie mi podali jakies cwiczenia na rozciagniecie nog

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 665 | Data: 2012-03-04 18:10:20 | Liczba SOGów: 0
  • rozciaganie nog

    czesc czy zna moze ktos sposoby na rozciaganie nog chodzi mi zeby byle nieco dluzsze nie wiem czy to wogole mozliwe ale zapytac mozna :

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 838 | Data: 2009-01-28 20:11:56 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na wzmocnienie nog...

    witam. jak w temacie jakie polecacie cwiczenia na wzmocnienie nog ud bez obciazania stawu kolanowego obecnie mam nadwyreżone stawy cwicze capoeira i

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3836 | Data: 2005-08-08 22:12:53 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na rozciaganie do kickboxingu

    poszukaj sobie szukałem nie znalazłem : wiec do tych co wiedza cos na ten temat i maja czas i checi na odpowedz cwiczenia na rozciaganie do kickboxingu gdyz zaczołem trenowac i widze ze mam przykurcze ... z góry dzieki : pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1238 | Data: 2011-07-20 21:56:26 | Liczba SOGów: 1
  • Stretching rozciaganie. Przeczytaj.

    powiedziec bardzo zle. koncentrowanie sie na zwiekszenu masy miesni sprawia, ze na treningach wielu z nas wykonuje cwiczenia silowe i zupelnie zapomina, ze po treningu silowym, nalezy poswiecic okolo 10 minut na trening gibkosciowy . efekt jest

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 23807 | Data: 2006-10-13 18:34:42 | Liczba SOGów: 15
  • Cwiczenia na rozciaganie krawieckich

    zna ktos jakies rozciogajace cwiczenia na odcinek od pachwini do polowy odcinka miedzy pachwina a kolanem od 3 lat mam kontuzje ktorej nabawilem sie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 541 | Data: 2010-01-09 18:59:43 | Liczba SOGów: 1
  • rozciaganie na ekranie :D

    witam :d jakie cwiczenia proponujecie do rozciaganie nog do szpagatu poprzecznego i do tego latwiejszego ze by go do konca zrobic.. sie zatrzymalem nad sama zwimia... pozdraiwam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1410 | Data: 2004-05-01 19:51:03 | Liczba SOGów: 0
  • rozciaganie!!

    rozciaganie ! rozciaganie ! rozciaganie ! potrzebne mi przykładowe cwiczenia na rozciaganie w parti wewnetrznej ud i ledzwiowej dotkniecie klatka piersiowa i brzuchem w sidzie rozkrocznym podłoza dzekówka

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2261 | Data: 2005-04-10 15:17:04 | Liczba SOGów: 1
  • jakie cwiczenia na mase nog

    w pilke nozna dwa razy w tygodniu juz kilka dobrych lat ,oczywiscie nie zawodowo i chcialbym sie dowiedziec jakie cwiczenia wykonywac na mase i sile nog .mam tzw.slabego kopa,jestem wybieganym mezczyzna..jezdze czasem na rowerze..inne sporty,z

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 5176 | Data: 2009-02-15 12:46:16 | Liczba SOGów: 0
  • pytanie o rozciaganie miesni!!????

    mam pytanko o rozciaganie miesni po treningu!tzn jak wygladaja cwiczenia na rozciaganie miesnia po treningu,jak one wygladaja i jak je robic,czy wystarczy kilka powtorzen czy tez trzeba

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1001 | Data: 2003-08-06 23:00:31 | Liczba SOGów: 1
  • Plan na bieganie i rozciaganie.

    o jakas rozpiske lub linki do jakichs krotkich poradnikow. chcialbym przede wszystkim biegac codziennie, natomiast cwiczenia na rozciaganie podobno sa nie zdrowe jesli wykonuje sie je zbyt czesto. juz kiedys staralem sie rozciagac i odkrylem, ze

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 1083 | Data: 2011-05-10 22:18:10 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia na rozciaganie i wysoki wykop

    witam mogłby mi ktos poradzic jakei cwiczenia robic zeby zwiekszyc wysokosc kopniecia aktualnie jestem w stanie kopnac kogos o wzroscie 185 cm w barki. jakie cwiczenia wykonywac zeby sie dobrze rozciagnac

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2949 | Data: 2008-02-10 19:03:02 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia rozciagajace

    witam czy moglby jtos mi podac jakis dobry i skuteczny zestaw cwiczen na rozciaganie nog mam zawody w karate za 2 miesiace

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 94 | Data: 2014-02-07 23:30:00 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanie o rozciaganie nog na maszynie

    mam pytanie . mam taka maszyne do rozciagania nog na ktorej sie siada i rozkreca nogi , tylko chcialbym wiedziec jak sie na tym rozciagac zeby sobie krzywdy nie zrobic i

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1503 | Data: 2004-07-24 20:57:02 | Liczba SOGów: 0
  • rozciaganie a silownia

    trening sro wolne czw trening piat trening sob wolne niedz wolne gdzie moge wrzucić tu solidne rozciaganie nog zeby jedno z drugim nie kolidowało

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 666 | Data: 2007-04-27 16:31:55 | Liczba SOGów: 1
  • cwiczenia na rozciaganie barku

    poszukuje cwiczen rozciagajacych bark, zwiekszajace zakres jego ruchu itp. tylko tez nie mowie tu o byle jakich cwiczeniach, w skrocie moja sytuacja wyglada tak: dwa miesiace temu nastapilo zwichniecie lewego stawu barkowego, niestety na

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2068 | Data: 2009-02-26 01:12:29 | Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia rozciagajace?

    moze mi ktos napisac jakie sa najlepsze cwiczenia na rozciaganie miesni np wiem ze przenoszenie hantli za głowe w leżeniu w poprzek ławki swietnie rozciaga najszerszy a co na inne miesnie

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 990 | Data: 2008-05-29 17:55:16 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}