Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na plecy z hantlami

Strona 1 z 4018

  • cwiczenia na plecy w domu

    witam jakie znacie cwiczenia na plecy opócz drązka

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 28544 | Data: 2008-07-09 10:04:03 | Liczba SOGów: 0
  • Najlepsze cwiczenia na plecy prosze o rade

    własnie zamkenli mi siłownie w szkole i musze wszytskie cwiczenia wykonywac na sztandze w domu w sumie mi to nie przeszkadza ale totalnie nie wiem jak mozna dobrze cwiczyc plecy z

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 16644 | Data: 2003-07-04 17:50:42 | Liczba SOGów: 1
  • ACT, a w DNT cwiczenia na plecy (zwiekszyc liczbe powt. w podciaganiu)

    troche cwiczylem ale nic z tego nie wyszlo bo sie nie przykladalem. moj tydzien bedzie wygladal tak: pon. cwiczenia na plecy + ewentualnie abs ii+wf wt act sr cwiczenia na plecy + ewentualnie abs ii+wf czw act pt cwiczenia na plecy +

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1566 | Data: 2008-12-13 21:13:10 | Liczba SOGów: 0
  • gify cwiczenia na plecy

    wklejcie tu gify z opisami cwiczen na plecy chodzi o wszelkie wioslowania, a najlepiej wszytkie cwiczenia na plecy z opisem, i gify z miesniami na plecach i opisem, ja niemgoe na atlas wchodzic bo od razu komp siada, a

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 3447 | Data: 2006-12-13 07:06:28 | Liczba SOGów: 0
  • Wzrost a cwiczenia na plecy

    nawet tez w małym stopniu barki mogą zahamować hormon wzrostu.mam 16 lat mój staż wynosi rok i mam pytanie.czy cwiczenia na plecy najszersze grzbietu rozsądny cięzar max.40kg moja waga to 75kg , wzrost 177cm mogą hamować hormon

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3703 | Data: 2008-08-14 19:21:55 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na plecy w domu

    witam. mam putanie jak zrobic jakies dobre cwiczenia na plecy w domu mam 18 lat i waze 61 kg. 170 cm. jesli ktos wie to bardzo prosze o podanie mi tych cwiczen lub nawet calej rozpiski na tydzien caly dzieki

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1939 | Data: 2010-11-25 17:09:28 | Liczba SOGów: 0
  • jaie cwiczenia na plecy??

    z tego co wiem wszystkie cwiczenia na plecy obciazaja kregoslup, a ja mam dosc slaby, daltego nie moge tych cwiczen wykonywac. zawsze po martwym

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1126 | Data: 2004-12-27 13:33:55 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na plecy bez obciazenia.

    jakie polecilibyscie mi cwiczenia na plecy bez obciazenia , oprocz podciagania

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 467 | Data: 2013-07-08 13:33:06 | Liczba SOGów: 1
  • Plecy (dobry trening)

    nie przekroczy 125cm.miedzy klatka piersiowa a plecami istnieje scisly zwiazek.dlatego tez, czesto lubie laczyc cwiczenia tych dwoch czesci ciala w super serie.plecy sa nadzwyczjna, kompleksowa struktura.poza bardzo duzymi grupami miesni jak

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 18603 | Data: 2002-08-26 03:11:13 | Liczba SOGów: 12
  • cwiczenia na plecy z hantlami i ze sztanga

    mam problem nieznam zbyt wielu cwiczen które mógł bym wykonywac w domu bez sekuracji na grzbiet, dodam ze mam do dyspozycji sztange 10 kg dwie pary hantli i okolo 60 kg talerzy. prosze o pomoc w ulozeniu treningu na grzbiet

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 16976 | Data: 2007-07-11 19:37:52 | Liczba SOGów: 0
  • proste plecy jakie cwiczenia??

    mam pytanie jakie sa najlepsze cwiczenia na plecy na wyprostowanie kregoslupa bo sie troche garbie i na wyprostowanie lopatek no i w ogole calej sylwetki.

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 11129 | Data: 2005-09-24 17:59:39 | Liczba SOGów: 1
  • Plecy i barki....jak z tym??

    jesli moglby ktos pomoc nie odsylajac do atlasu to bylbym wdzieczny. chodzi o to by dobrac jakies 2 gora 3 cwiczenia na plecy i barki jakie moze wykonywac poczatkujacy. naczytalem sie ze mozna niektore miesnie barki nadwyrezyc

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 943 | Data: 2004-10-20 16:26:21 | Liczba SOGów: 0
  • Jak wyrobic szerokie (trojkatne) plecy

    poczytałem troche, chciałbym byscie mi pomogli dobrac cwiczenia na plecy podczas treningu 3 razy w tyg. chodze na siłownie mc nie robie bo za mały staż, a podciagania takze bo

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 5285 | Data: 2008-06-26 01:28:55 | Liczba SOGów: 0
  • Plecy + bic = złe połączenie ? <- art

    mocno przemeczane. trenujacy zdawali sie nie dostrzegac tego, ze moze poza przenoszeniami praktycznie wszystkie cwiczenia na plecy angazuja bicepsy. przez lata mielismy doczynienia z kulturystami, ktorzy nawet nie wykonujac sesjii bezposrednio na

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 4369 | Data: 2006-04-10 19:10:17 | Liczba SOGów: 7
  • Plecy..cos nie tak :/

    czulem zadnego bolu ani niczego, a dzisiaj zakawasy mam tylko na dole plecow. no wlasnie...czy to znaczy ze te cwiczenia nic nie daly mi no bo serio chcial bym poprawic miesnie plecow no a tu takie cos i nie wiem co o tym myslec :/ robie 4

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 2276 | Data: 2007-07-28 13:32:06 | Liczba SOGów: 0
  • Ktory sposob cwiczenia jest lepszy ?

    witam, mam pytanie odnosnie cwiczenia np. robie plecy i triceps , lepiej jest zrobic pierw cale plecy pozniej caly triceps czy zrobic jedna serie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 548 | Data: 2009-06-17 19:20:08 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia z hantlami

    drązka do pociagania którego nie posiadam. posiadam jedynie hantle obciązenie 15kg. prosze o jakies rady dotyczace cwiczenia wyłącznie z hantlami oczywiscie na wszyskie partie mięsniowe lub skierowanie mnie na odpowiedni temat. dzieki za

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 495 | Data: 2011-05-24 21:03:04 | Liczba SOGów: 0
  • PLECY - różnorodność ćwiczeń

    na treningu plecow robie takie cwiczenia 1. podciąganie na drążku szerokim nachwytem 2. wioslowanie sztanga 3. wioslowanie sztangielka 4. wznosy

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 970 | Data: 2005-08-28 14:18:27 | Liczba SOGów: 1
  • Nietypowe czwiczenia na plecy

    siema. podajcie jakies nietypowe cwiczenia na plecy gora ktorzy uzywacie i dobrze na was dzialaja. planuje zmienic troche swoj plan treningowy i

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 487 | Data: 2014-08-24 15:53:29 | Liczba SOGów: 2
  • Cwiczenia na drążku

    jakie najlepsze cwiczenia na plecy i bicepsy na drazku p.s. jestem poczatkujacy jesli chodzi o drazek. robie malo podciagniec narazie i w ogole czy jest sens cwiczyc np. biceps na drazku albo plecy z gory dzieki za odpowiedz. pozdro.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1774 | Data: 2008-05-08 20:10:04 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}