Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na plaskostopie

Strona 28 z 1081

  • Cwiczenia na przepukline kręgoslupa

    poprawiąc wytrzymałość pleców np na atlasie żeby nie przeciązać sie nadmiernie, czy isnieja jakies dodatkowe cwiczenia które mogły by przyspieszyć moją rekonwalescencje

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 964 | Data: 2012-03-23 20:18:45 | Liczba SOGów: 0
  • jakie cwiczenia na poszezenie pleców/barków

    mam pytanie jakie cwiczenia polecacie na poszezenie pleców i barków i ile robic powtózen w seri i czy wiekszym ciezarem a mniej czy mniejszym a wiecej

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 947 | Data: 2008-10-07 18:02:25 | Liczba SOGów: 0
  • brzuch, jakie cwiczenia ?

    witamm doradzcie mi jakie sa najlepsze i najbardziej efektywne cwiczenia na brzuch, najbardziej chodzi mi o dolne miesnie brzucha i boczne miesnie brzucha. z gory dzieki za odpowiedz

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 939 | Data: 2008-01-14 22:56:58 | Liczba SOGów: 0
  • Zmieniac cwiczenia czy nie?

    cwiczen czy tez zmieniac je, ich kolejnosc na kazdym treningu oczywiscie z zachowaniem pewnych zasad, jak np. cwiczenia izolowane jako ostatnie. z gory dziekuje za pomoc!

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 936 | Data: 2007-08-17 22:40:08 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na gorna czesc ud

    jak pozbyc sie nadmiaru tluszczu z gornej czesci ud tzw. obroncy cnoty cwiczenia maja zajmowac do godziny czasu .... dopiero zaczynam wiec nie musza byc one zbyt cezkie dziekuje ..,,,,, ,,,,,, ,,,,,,,,,,, ,,,,,,, ,,,, ,,,,,,,,,,,.................

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 930 | Data: 2011-07-30 20:45:13 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na proste lopatki

    znacie jakies cwiczenia na proste lopatki pomozcie..mam jedna wyzej druga nizej ;/ to nie jest fajne,,,,,,,,,hjhmvjhvb bnv nhv nhjv njhmv hnv nb n v chnv jm vjhnjghgf gmf fj dzjknfxgk,dsn gjkfxd ngkdf, gndkg nfkdfnhgkfhnfkjgtj gjtjtrkg

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 928 | Data: 2011-07-22 15:49:38 | Liczba SOGów: 0
  • Czy 2 cwiczenia wystarcza????

    witam mam pytanie cwicze 4 razy w tygodniu po 2 dni na dane partie miesni i mam pytanie czy 2 cwiczenia na biceps 2 razy w tygodniu wystarcza do prawidlowego rosniecia miesnia czy to za malo oto te cw: uginanie

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 924 | Data: 2008-08-21 12:32:25 | Liczba SOGów: 2
  • Cwiczenia w domowych warunkach.

    żeby uzyskać dobrą rzeźbę ciała narazie skupie sie na małym treningu w domu, i poradźcie mi jakie są najlepsze cwiczenia i w ogole mój kolega też nie korzysta z siłowni, ma ławke i to wszystko a jest bardzo dobrze wyrzeźbiony i tu pytanie kolejne

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 922 | Data: 2008-03-07 17:56:14 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na mięśnie grzebietu

    sie jak zrobilo sie mniej czasu na sport, w tej chwili gram w pilke, jezdze na rowerze, biegam, cwicze podstawe cwiczenia ogolnorozwojowe ale jakos chyba mniej niz wczesniej i dlatego dolegliwosci, kiedy chodzilem na silownie duzo dawala mi

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 923 | Data: 2008-09-08 12:53:50 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na ldki

    jakies cwiczenia na lydki jak niema maszyny i ile robic seri i powtuzen na przyrost masy miesniowej

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 917 | Data: 2006-08-13 14:07:54 | Liczba SOGów: 0
  • "Przepuklinogenne" cwiczenia

    wesolo 7 a tak juz na serio o prosze o odpowiedzi bo to dosyc dla mnie ważne z pewnych wzgledów. otóż, które cwiczenia szczególnie narażają na przepukline poza martwym ciągiem i czy jeżeli na atlasie tylko i na latjowych hatlach barki i

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 917 | Data: 2005-07-23 21:42:25 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia rozbudowujace mięśnie gore tułowia dla recivera(futbol amerykanski)

    piersiowa, brzuch i ramiona to w szczegolnosci aby mocniejsze pilki lapac nie zabardzo znam sie jeszcze na cwiczeniach w silowni, i mam prosbe do was panowie. czy moglby mi ktos doradzic cwiczenia albo jakis plan mam do dyspozycji 4 dni silowni.

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 915 | Data: 2009-05-30 21:03:12 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia w domu

    hej, jestem ciekawy jakie cwiczenia wykonujecie codziennie gdy wstaniecie / kladziecie sie spac. czy np. taki zestaw poranny: 5 10 minut rozgrzewki

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 911 | Data: 2004-10-06 08:15:12 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia najbardziej ogolnorozwojowe

    jakie sa cwiczenia ktore najbardziej angazuja cale cialo, wiem ze martwy ciag ale co jeszcze

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 907 | Data: 2006-12-01 17:36:45 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia zastepcze

    niestety moja lawka nie posiada skosu w dol tylko w gore i parter. chcialbym abyscie mi polecili jakies cwiczenia jakie moge wykonywac na dolna czesc klatki chodzi mi o to zeby ja podkreslic. mam gryfy proste lamane hantle

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 900 | Data: 2006-06-20 22:18:33 | Liczba SOGów: 0
  • Skręcenie stawu kolanowego-a cwiczenia

    witam dzisaj nabawiłem sie kontuzji nogi to co w temacie i moje pytanie brzmi: czy moge kontynouwac cwiczenia na siłowni oczywiscie eliminujac te w ktorych miesnie nog odgrywaja jakakolwiek role a cwiczyc klate biceps barki

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 900 | Data: 2009-02-26 22:19:37 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia dla 13latka

    jakie mam robić cwiczenia mam 13 lat wzrost ~~155 waga 55. mam hantle 3kg, co polecacie jakie ćwiczenia na początek

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 896 | Data: 2009-10-06 22:04:15 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia w domu

    my tutaj zeby byc kulturysta mam w domu taki sprzet sztange hankle drazek laweczke i wykonuje nastepujace cwiczenia klatka barki biceps triceps rozpietki podciaganie pompki brzuszki ostanio kupilem sobie odzywke olimp gainer jest

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 895 | Data: 2009-12-31 13:59:26 | Liczba SOGów: 0
  • a6weider_co to za cwiczenia?

    witam wszystkich czy ktos z was moglby mi pomoc a mianowicie szukam czegos na temat a6weidera co to wogole sa za cwiczenia bo widze ze wiekszosci te cwiczonka pomagaja a chcialbym taz sprobowac z gory dzieki

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 890 | Data: 2005-11-09 23:45:45 | Liczba SOGów: 1
  • jakie cwiczenia??pytanie do expertów

    witam mam pytanie poniewaz chcialbym wyzej kopac i nie wiem jakie cwiczenia wykonywac zeby to poprawic z góry dzieki

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 888 | Data: 2004-11-13 19:17:13 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}