Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na oponke

Strona 8 z 1119

  • Cwiczenia na klatke piersiowa

    witam. nie chodzi mi o tradycyjne cwiczenia na klatke, ale o to iz mam pewien problem.otuz prawa strona klatki piersiowej, jest inna niz lewa . jest jakby

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 4183 | Data: 2009-03-19 21:53:27 | Liczba SOGów: 0
  • proszę o pomoc- cwiczenia, koszykówka

    które moge przeprowadzić w grupie początkującej raczej, w parach czy w trojkach. najlepiej by były to takie cwiczenia sytuacyjne, badz jakis najprostszy fragement gry. czyli zaczynamy, wykonujemy, konczymy. bede wdzieczny za pomoc.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4177 | Data: 2008-04-05 11:09:14 | Liczba SOGów: 0
  • Kiedy cwiczenia silowe i modelujace?

    rano po kawie i na czczo, zaczynam od 40 minut aerobow, potem 20 minut cwiczen na posladki i uda, brzuszki i cwiczenia na klatke piersiowa. cwicze 3, 4 dni w tygodniu, zazwyczaj z jednodniowa przerwa. no i nie wiem, czy robie dobrze. moim celem

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2957 | Data: 2003-07-29 17:35:49 | Liczba SOGów: 1
  • cwiczenia na uda :|

    hej, mam do was pytanko jakimi cwiczeniami mozna jakos wyszczuplic nogi mysle, ze uda sa za gruby w stosunku do reszty, zreszta wrzuce foto kiepskiej

    Odpowiedzi: 47 | Ilość wyświetleń: 4089 | Data: 2011-12-14 02:20:21 | Liczba SOGów: 2
  • 5 miechów cwiczenia!

    /20030531010549 zdjęcie zrobione po 5 miesiącach cwiczenia bez odżywek zadnych, jak mnie oceniacie! widac już co kolwiek! nadesle jeszcze zdjątka jak chcecie tylko nie

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 4083 | Data: 2003-05-31 01:05:49 | Liczba SOGów: 2
  • Plecy - jakie cwiczenia na dolna czesc najszerszego grzbietu?

    witam mam pytanie jakie/jak wykonywac cwiczenia na dolna czesc najszerszego wiem, ze on juz ma wielkie te miesnie i to ladnie widac, ale mozna robic cwiczenia

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2881 | Data: 2013-03-10 20:47:37 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia przy problemach ze stawami biodrowymi

    mam pytanie do specjalistów. otóż zastanawiam sie jakie moge wykonywac cwiczenia odchudzające i poprawiajace kondycję, jeżeli w wieku 14 lat miałam operacje na biodro była to potr€jna osteotomia

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 4064 | Data: 2005-05-04 08:53:59 | Liczba SOGów: 1
  • Dieta i cwiczenia przy typie budowy GRUSZKA

    żywieniowe : brak stan zdrowia : stan zdrowia bardzo dobry preferowane formy aktywności fizycznej : cwiczenia ktore moge wykonywac w domu codziennie oraz cwiczenia na maszynach cardio do 3 razy w tygodniu do ok. 1,5h . basen do 3

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2837 | Data: 2007-05-06 00:48:06 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia na redukcje tluszczu w pasie bioder i górnej czesci ud?

    czesc! jestem nowy na forum zna ktos moze jakies skuteczne cwiczenia na zgubienie tluszczyku w biodrach i górnej cesci ud w tych miejscach zawsze mialem problemy z tluszczykiem i

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 4022 | Data: 2003-06-13 21:24:09 | Liczba SOGów: 0
  • pytanie o cwiczenia i suple dla dziewczyny

    ktora chce zrzucic okolo 4 5kg . nie wiem jak ulozyc diete bo nie znam sie na tym dla kobiet , jesli chodzi o cwiczenia to czy bieganie 3x w tygodniu + brzuchy i cwiczenia aerobowe + jazda konna wystarcza czy potrzebne jakies specjalne

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1019 | Data: 2008-09-06 20:06:18 | Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia izometryczne - miesien czworoglowy

    lekarz kazał mi codziennie robic cwiczenia izometryczne na czworoglowy ok. 30minut , do glowy przychodza mi tylko 2 cwiczenia w sumie te same, znacie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2803 | Data: 2012-05-07 18:36:49 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na zrecznosc itd

    zna ktos jakies cwiczenia na zrecznosc, spostrzegawczosc i takie wyczucie jezeli tak bardzo prosze o wypowiedzi

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 3995 | Data: 2005-07-10 15:37:27 | Liczba SOGów: 0
  • Rzut dyskiem cwiczenia

    zajmuje sie rzutem dyskiem to znaczy zaczynam i narazie rzucam dyskiem 33m :p ale moje pytanie brzmi, jakie cwiczenia ze sztanga+ławka moge wykonywac aby byc bardziej taki no :d szybki zręczny, żeby dalej rzucac nie chodzi mi tak o sile ale o

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 2789 | Data: 2011-03-22 16:12:43 | Liczba SOGów: 1
  • niedowaga a cwiczenia-program do oceny

    i jest razniej. moj zestaw cwiczen to: najpierw rowerek dla rozgrzewki okolo 5 min, potem rozciaganie i cwiczenia na maszynach: najpierw nogi: uda, biodra, posladki; z obciazeniem 20kg 25 kg po 3 serie 15 powtorzen, lydki dodane niedawno

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1387 | Data: 2007-08-03 12:44:20 | Liczba SOGów: 0
  • triceps - cwiczenia na glowe boczna

    witam jakie cwiczenia na glowe boczna triceps a w atlasie jest cos nakrecone ; i : 2.wyciskanie „francuskie sztangi w siadzie:

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 3980 | Data: 2005-03-25 09:13:34 | Liczba SOGów: 0
  • codzienne cwiczenia ? co i ile mozna !

    siema 3 chcialbym sie dowiedziec jakie cwiczenia mozna wykonywac codziennie ale konkretniej chodzi mi o to : robie raz dziennie serie na klatke duzym ciezarem i

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3956 | Data: 2006-09-02 14:45:58 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na uda

    mam troche glupi problem... czy sa jakies cwiczenia ktore mozna samemu w domu wykonyweac na miesnie ud ktore nie obciazaja kolan wogule albo naprawde malo tzn mniej niz zwykle przysiady 7 pozdro

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3931 | Data: 2004-12-04 16:10:15 | Liczba SOGów: 1
  • Jakie cwiczenia zastosowac zeby wyrobic sb miesnie brzucha??? i schudnac 4-5 kg??

    chodzi mi bardziej o cwiczenia nie diete. i zeby cwiczenia byly w domu moge jezdzic na rowerze i chodzic na spacer z psem chodzi np o cwiczenia

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1312 | Data: 2011-08-16 13:49:21 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia na wewnetrzna czesc klatki piersiowej?

    witam, ja w temacie jakie sa cwiczenia na wewnetrzna czesc klatki zewnetrzna czesc przy sutkach mam ładnie zbudowana a wewnetrzna mam tak troche

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2703 | Data: 2009-10-24 10:07:06 | Liczba SOGów: 0
  • domowe cwiczenia klatka

    witam, nie mam narazie mozliwosci czasowych chodzic na silownie ;/ mam w domu gryf prosty plus obciazenie :] czy istnieja jakies cwiczenia na klatke w domu oprocz pompek, rozpietki nie wchodza narazie w rachube bo nie mam sztangielek :]

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3890 | Data: 2005-01-03 11:35:14 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}