Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na klatke piersiowa

Strona 12 z 12

  • Redukcja tkanki tluszczowej

    tak jest dalej no moze troche mniej niz na poczatku ale i tak jak na moj gust to za duzo . moze sa na to jakies cwiczenia mascie pasy czy cokolwiek. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1228| Data: 2004-06-08 14:26:00| Liczba SOGów: 0
  • Ginekomastia-help

    piersi jest wiekszy a na prawej rosnie ten guzek . i mam pytanie czy moze byc na to jakies cwiczenie czy moze cwiczenia na klatke piersiowa pomoga prosze o pomoc !

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 503| Data: 2010-09-18 00:05:40| Liczba SOGów: 0
  • Slaba klatka

    laweczke plaska i skosna hantle sztange chodzi mi o klatke piersiowa jak widac na zdj jest bardzo wąska. jakie cwiczenia pomoga ją dobić w szerz z gorydzieki. cwicze dopiero 3 miesiace. zmieniony przez rumek98 w dniu 2014 12 03 20:31:30

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 332| Data: 2014-12-03 20:16:28| Liczba SOGów: 0
  • help :D

    tego jest zwlaszcza a dolnych czesciach robie tez pompki i cwicze codzienie nieduzo na laweczce poleccie jakies cwiczenia na to dietke moze jakas z gory dzieki :d

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 367| Data: 2011-04-04 14:35:07| Liczba SOGów: 0
  • Trening w domu ;/ help

    witam otoz nie mam aktualnie dostepu do silki bede niedlugo robil sobie w domu swoja... jakie macie dobre domowe cwiczenia na klatke piersiowa .. pomki wydaje mi sie ze ida na wytrzmalosc... robie popmki na piesciach ponoc lepsze : help me 5 5 5

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 986| Data: 2008-10-08 21:34:39| Liczba SOGów: 0
  • Trening bez dłoni :( - FBW

    chodzilem niecaly rok na silownie. bardzo mi tego brakuje. potrzebuje waszej pomocy. jest ktos w stanie znalesc cwiczenia na nogi plecy i klatke piersiowa z wylaczeniem dloni istnieje taka mozliwosc dziekuje i pozdrawiam zmieniony

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 640| Data: 2011-09-08 15:54:37| Liczba SOGów: 0
  • trening po zwichniętym barku

    zadnych suplementow, najwiecej cwiczen wykonywalem na klatke piersiowa biceps. czy bede mogl dalej wykonywac te cwiczenia bo slyszalem ze po takiej kontuzjki to ciezko i moze powinienem zaczac brac jakies witaminy prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 793| Data: 2006-04-29 11:13:29| Liczba SOGów: 0
  • zwiekszenie liczby cwiczen

    witam mam 19 lat,176cm wzrostu i waze około 67kg.do tej pory wykonywałem cwiczenia z programu 100pompek.pl na klatke piersiowa czyli pompki.udało mi sie osiagnac ostatni szczebel i od jakiegos

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 358| Data: 2013-08-06 10:36:33| Liczba SOGów: 0
  • problem z wewnetrzna i dolna czescia klatki

    glowa w gore, rozpietki na lawce prostej, przenoszenie sztangielki. nie mam mozliwosci cwiczyc glowa w dol. jakie cwiczenia moglyby skorygowac braki w wewnetrznej i dolnej czesci klatki pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 720| Data: 2007-03-12 21:12:24| Liczba SOGów: 0
  • Trening - masa - odzywianie

    witam! mam 18 lat, 69kg, 183cm. chcialbym zrobic trening na mase i ladnie wyrzezbic barki i klatke piersiowa co porponujecie jakie cwiczenia dieta, odzywki

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 806| Data: 2005-05-13 21:56:46| Liczba SOGów: 1
  • linki do atlasu

    czy moglbys podac mi linki do atlasu cwiczen chodzi mi o cwiczenia na wszystkie grupy miesniowe plecow, klatke piersiowa ramiona, rece, mam nadzieje ze nie bedzie ci to sprawiac problemu prosze o szybka odp.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 813| Data: 2003-08-06 10:53:12| Liczba SOGów: 0
  • Klatka

    witam. jakie cwiczenia oczywiscie w domowych warunkach polecacie na klatke piersiowa jest ona dosyc plaska a chcial bym ja troche rozbudowac dokladnie chomi mi o to by cyce mi troche urosly.

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 803| Data: 2009-01-15 16:01:14| Liczba SOGów: 0
  • klatka + biceps

    witam serdecznie. jestem nowy, i dosc mocno zbudowany, waze niecale 78 kg, i chcialbym byscie mi pomogli wybrac lub dac jakies cwiczenia na klatke piersiowa jak i biceps, z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 168| Data: 2016-06-17 23:36:51| Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na klatke piersiowa w domu

    jak cwiczyc

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 509| Data: 2010-09-20 14:23:33| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}