Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na klatke piersiowa

Strona 12 z 1750

  • dieta i trenig do oceny

    372g tluszcze 62g kalorie 2826 moje zapotrzebowanie 2611 kalorii a to moj plan treningowy trening na klatke dwa razy w tygodniu – priorytet na klatke piersiowa poniedzialek – klatka piersiowa gorna czesc, barki klatka piersiowa gorna

    Odpowiedzi: 50 | Ilość wyświetleń: 637 | Data: 2013-07-19 11:41:57 | Liczba SOGów: 0
  • Rzeźba klatki piersiowej

    jakie cwiczenia powinienem wykonywac na klatke piersiowa jezeli zalezy mi na wyplaszczeniu piersi teraz maja troche stozkowaty

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2434 | Data: 2008-10-05 21:58:35 | Liczba SOGów: 0
  • Pomóżcie - kurza klatka piersiowa

    m.in na tym forum. niby najlepszym sposobem jest przytyc i cwiczyc. czy moglibyscie podpowiedziec rozne cwiczenia na ten problem kilka juz znam, ale wszelkie sugestie beda mile widziane. moge przeslac 2 fotki mojej klatki.

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 7834 | Data: 2005-12-13 09:58:50 | Liczba SOGów: 0
  • BO SA ŚWIETA! :/

    silownie.. a jak maja mi robic awanture o to to wole posiedziecw domu nie wole no ale cóż 7 wiec jakie moge cwiczenia porobic w domu na klatke piersiowa a dokladnie ile powtórzeń mam dzis klatke i biceps... chociaz wiem ze bica niezrobie

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 421 | Data: 2008-12-25 13:33:28 | Liczba SOGów: 0
  • Trenuj z Mistrzem-Adam Adamski i Userzy pakują Klatke i Triceps

    o co się starać...[/color] pierwszy z tej serii program to: trenuj z mistrzem adam adamski i userzy pakują klatke i triceps [color=blue]trzech userów sfd wraz /i pod okiem mistrza adama adamskiego oraz kamery tv sfd zrobia trening

    Odpowiedzi: 57 | Ilość wyświetleń: 9620 | Data: 2013-01-30 21:00:23 | Liczba SOGów: 0
  • Plan ćwiczeń w domu do sprawdzenia

    miesni i porawa kondycji. wyczytalam niedawno, ze aby miec jedrniejsze i mocniejsze miesnie nalezy wykonywac cwiczenia zlozone, np. wypady z jednoczesnym uginaniem rak na biceps i wyciskaniem w goore. ponoc to efektywniejsze niz cwiczenie

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 2407 | Data: 2005-01-17 15:45:46 | Liczba SOGów: 1
  • krzywa klatka piersiowa

    bardzo mocno widac roznice!ortopeda po zdjeciach rtg stwierdzil ze kregoslup jest prosty i dal skierowanie na cwiczenia {miejsca od stycznia!!!}czy to jest naprawde nie az tak grozne! jak moge sama mu pomoc,jakie cwiczenia /

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 752 | Data: 2010-09-29 12:43:49 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na spalanie tłuszczu

    siema mam pytanie odnosnie jak bym mogł spalić tłuszcz z brzucha nie stosując sdjety tylko same cwiczenia z góry dziękuje płeć : mężczyzna wiek : 16 waga : 70 wzrost : 182 obwód klatki : 62

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 11348 | Data: 2008-05-25 17:07:31 | Liczba SOGów: 0
  • domowe cwiczenia - rzezba i sila

    miec lepiej rozwinieta klatke i miesnie brzucha. teraz jade na 2 tyg na oboz a wiec tam w gre wchodza tylko cwiczenia domowe... co polecacie... doradzcie z gory wielkie dzieki _______________________

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 5938 | Data: 2009-06-25 20:43:48 | Liczba SOGów: 1
  • Jak wyrzezbic klatke piersiowa ?????

    witam!! prosze o pomoc! cz ktos moze mi powiedziec jak szybko i skutecznie moglbym wyrzezbic miesnie klatki piersiowej

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 6530 | Data: 2010-02-24 11:59:51 | Liczba SOGów: 0
  • Ach ta klatka!!!!

    a kształt klatki pozostaje ten sam piersi u dziewczyny . co mam robić. moze jakies ćwiczenia. wykonuje 4 cwiczenia na klatke i cwicze ja raz w tygodniu samą: 1.wyciskanie sztangi na ławce prostej 2.wyciskanie sztangielek na ławce skośnej

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2308 | Data: 2002-03-31 10:58:36 | Liczba SOGów: 1
  • Jakie cwiczenia na przedramie ?

    witam, mam problem z przedramiem i ogólnie bicepsem, ale pytam tu głównie o przedramie jakie cwiczenia najlepiej wykonywać na tą partie ciała, bowiem mam bardzo cienką, jak dziecko, aż wstyd wyjsc na ulice latem !

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 11240 | Data: 2008-11-08 23:15:27 | Liczba SOGów: 0
  • Poprawa Klatki + Masa

    ciezaru mysle ze juz organizm jest znudzony tym treningiem i trzeba cos nowego: pon: klatka 12 15 serii cwiczenia zmienne czasem plaska czasem skos gora czasem dol, wypchniecia i na koniec rozpietki sr: bic + tric 12serii + 12 serii na

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 603 | Data: 2008-01-21 11:27:15 | Liczba SOGów: 0
  • odczuwam bol :( ....

    no wiec moj problem wiaze sie z tematem gdy trenuje klatke piersiowa i dochodzi do cwiczenia przenoszenie hantli za tyl glowy wykonuje je dlatego by dopracowac gorna czesc klatki ... no i wlasnie tak

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 587 | Data: 2006-11-09 21:01:52 | Liczba SOGów: 0
  • l-karnityna bez diety

    sie ze bylo to 3 razy w tygodniu cwiczylam wymachy nog, brzuszki, brzuszki skosne, wew uda, + ost doszly cwiczenia na plecy, ramiona i klatke piersiowa wszystko cwicze na maszynach + robie mala rozgrzewke to robie w ciagu mojej wizyty na

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 544 | Data: 2010-12-25 02:00:34 | Liczba SOGów: 0
  • Trening dla 14latka

    wznowić moj trening by poprawic kondycje, miec forme .nie mysle nawet o siłowni i jakis przyrządach, poprostu cwiczenia z uzyciem masy ciała.oczywiscie o treningu domatora wiem.na basen chodze 2x w tygodniu.chcialbym uformowac sobie miesnie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 535 | Data: 2009-02-18 21:21:11 | Liczba SOGów: 0
  • proste plecy jakie cwiczenia??

    mam pytanie jakie sa najlepsze cwiczenia na plecy, na wyprostowanie kregoslupa bo sie troche garbie i na wyprostowanie lopatek no i w ogole calej sylwetki.

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 11128 | Data: 2005-09-24 17:59:39 | Liczba SOGów: 1
  • jak pozbyc sie cyckow u faceta

    witam mam 17 lat jestem dobrze zbudowany waga 105 kg mam dosyc dosyc szeroka klatke piersiowa dobrze zbudowane rece i nogi cwicze teraz a6w jestem na 7 dniu i czuc jak tam wszystko pracuje tylko mam

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4321 | Data: 2010-05-29 23:22:56 | Liczba SOGów: 0
  • Podstawowe zasady w grapplingu

    wyeliminujemy biodra przeciwnika będzie miał bardzo utrudniona obronę, np jak w dosiadzie wspinamy sie wysoko na jego klatke piersiowa 4.przyklej łokcie. uzupełnienie zasady nr 2. żeby być bezpiecznym łokcie powinny być przy ciele. tak, ale

    Odpowiedzi: 50 | Ilość wyświetleń: 6313 | Data: 2008-07-30 13:23:38 | Liczba SOGów: 11
  • Pomoc w rozpisaniu planu

    ręce. ułożlem taki bardzo amatorski zarys jakbym chciał zeby wygladały te treningi. pon. abs ii + jakies cwiczenia z hantlami na ręce + pompki wtorek wolne środa absii + jakies cwiczenia na klatke z hantlami + pompki +

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 270 | Data: 2011-12-30 21:47:01 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}