Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: cwiczenia na dolne partie mięśni brzucha

Strona 71 z 237

  • jak schudnac z dolu nie chudnac z gory ciala?

    bardzo szczupla oprocz brzucha ! . cwiczylam ogolnorozwojowo przez miesiac, po czym trener wskazal mi rozne cwiczenia teraz moj trening ogranicza sie do: 1. rozgrzewki 15 min na rowerku, 2. brzuszki na skosnej lawce 25 30 powtorzen w 4

    Odpowiedzi: 67| Ilość wyświetleń: 7092| Data: 2008-09-20 10:06:27| Liczba SOGów: 2
  • Boki

    w bok z hantla, i za bardzo nie dalo to efektow moze nawet to jeszcze poglebilo !! a pozatym po cwiczeniach czulo sie bol troche powyzej tego miejsca czyli w miesniach skosnych tak mi sie wydaje . spinanie ze skretem tylowia

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 4015| Data: 2003-01-19 14:54:25| Liczba SOGów: 2
  • Fosfatydylocholina PPC (lipoza)

    jest metodą odchudzania. lipoliza to sposób modelowania sylwetki. leczeniu mogą być poddane okolice twarzy podbródek, dolne powieki , bioder, okolice brzucha pośladków, ramion, ud, karku i okolice pleców. jak wygląda lipoliza zabieg

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 7763| Data: 2009-12-25 21:00:39| Liczba SOGów: 2
  • Skinny fat-> Bikini fitness

    2x 2kg 4 seria łączona: sćiaganie drążka przed sobą wąskim nachwytem + cwiczenie na biceps 5 3 cwiczenia na brzuch spięcia brzucha leżąc, unoszenie bioder, plank 6 czasem łydki 7 20 30 min stepper

    Odpowiedzi: 92| Ilość wyświetleń: 6337| Data: 2014-01-24 13:01:23| Liczba SOGów: 5
  • TKD WTF

    sekund napięcia. to samo na lewą stronę nogą prawą/ ćwiczenie to mocno angażuje mięśnie utrzymujące kręgosłup w jego dolnej partii. 5. stajemy w odległości ok. 1 m od poręczy krzesła i opieramy się o nią oburącz wyprostowanymi w przód ramionami.

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 7875| Data: 2005-03-07 18:50:08| Liczba SOGów: 2
  • Trening Bokserski (indywidualny) dla początkujących i zaawansowanych

    wykonywac obszerne: skłony, skrety i krazenia.wskazana jest ostroznosc w dawkowaniu z obciazeniem i intensywonosci cwiczenia 3: polprzysiady z obciazeniem na barkach.po wykonaniu polprzysiadu nie glebiej , szybko prostowac nogi w kolanach. do

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 8068| Data: 2009-07-11 20:44:25| Liczba SOGów: 1
  • Joga.

    koledzy, wiadomo jest ,ze rodzina gracie trenuje joge. wiec zacznijmy i my. jezeli macie jakies ciekawe zdjecia cwiczenia itp dotyczace tego rodzaju cwiczen to wklejajcie. sam cwicze joge juz od dluzszego czasu i moge powiedziec jedno. to dziala 3

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 8665| Data: 2005-11-20 22:03:08| Liczba SOGów: 2
  • PRACA KONKURSOWA W DZIALE "trening dla początkujących"

    nachwyt 3 serie max 2 przyciąganie końca sztangi do brzucha 12/10/8 progresja 3 przyciąganie rączki wyciągu dolnego do brzuch 12/12/12 4 unosznie tułowia z opadu 3 serie max triceps 1a wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 12/10/8 1b

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 6439| Data: 2007-12-04 21:07:58| Liczba SOGów: 2
  • Rozpiska treningu tygodniowego dla kobiety w wieku 18 lat

    wyrzezbienie dolnych partii ciala jak rowniez ogolnorozwojowka na gorne partie mile widziane wliczone rowniez cwiczenia na partie brzucha 6 osoba zainteresowana jest poczatkujaca bez diety, jedynymi celami jest wlasnie poprawienie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 5028| Data: 2011-09-16 20:00:39| Liczba SOGów: 0
  • Trening uzupełniający dla pływaka

    [łydki] trening w formie obwodowej: pierwszy trening jeden obwód, 2 5 po dwa obwody a później po 3. wszystkie cwiczenia po 12x coś byście dodali, zmienili wiem że trening dośc nietypowy ale taki właśnie ma byc i przy tym ma by tylko

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1001| Data: 2009-12-20 17:32:31| Liczba SOGów: 0
  • Roczna rozpiska treningowa Christiana Thibaudeau

    5 x 8 10+burns; 45s przerwy; wykonujemy połówki ruchu gdy nie jestesmy w stanie wykonac pełnego powtórzenia dolne połówki c. uginanie ramion ze sztangą stojąc wąski chwyt 5 x 8 10+burns; 45s przerwy; wykonujemy połówki ruchu gdy nie jestesmy w

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 4928| Data: 2009-06-07 14:16:31| Liczba SOGów: 5
  • PRZYKŁADY POSIŁKÓW W DIECIE REDUKCYJNEJ DO SPRAWDZENIA !

    zdrowia : dobre preferowane formy aktywności fizycznej : 3,4 x tyg siłownia 2,5h w tym brzuhc i rowerek + cwiczenia partiami , klata barki itp. stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : nutrabolics superfats nutrabolics inferno purple

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 9721| Data: 2009-01-01 22:44:51| Liczba SOGów: 0
  • Trening WSB wersja domowa

    w podporze tyłem c. pionowe przyciąganie 4 serie d. barki 3 serie wyciskanie sztangielek e. cwiczenia rozciągające łokcie/tricepsy 3 serie tu bym dał ćwiczenie na biceps = uginanie ramion chwytem młotkowym f. trening mięśni

    Odpowiedzi: 87| Ilość wyświetleń: 7891| Data: 2008-10-25 10:50:26| Liczba SOGów: 1
  • Kształtowanie mięśni poprzez stretching

    nosi nazwę rozciągania dynamicznego i jest wstępem do właściwego rozciągania statycznego. a więc zaczynamy: mięśnie dolnego grzbietu, pośladkowe, przywodziciele ud „szpagat schodzimy w szpagacie do pozycji która nie wywołuje u nas żadnego bólu

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 8241| Data: 2004-12-09 22:41:52| Liczba SOGów: 3
  • Program do oceny - sylwetka, sila, wytrzymalosc

    czesc , od około roku eksperymentuje amatorsko z cwiczeniami w domowych warunkach, zasiegajac co jakis czas lekturki na sfd, korzystajac z ksiazki „trening w domowych

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 7042| Data: 2009-06-23 22:28:33| Liczba SOGów: 7
  • Cel - MASA + SILA - kilka pytan

    ramion na boki 3x10 wznosy ramion na boki w opadzie 3x10 wyciskanie francuskie 5x12 10 8 6 6 z doborem 2 cwiczenia mam klopot byl to do tej pory wyciag ale czuje ze mi nie sluzy i chce go zastapic albo pompaki na poreczach 3x12 albo

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 779| Data: 2007-03-17 03:36:02| Liczba SOGów: 1
  • kąta nachylenia na rozwój danych partii mięśniowych art

    środkowe i górne mięśni czworogłowych, zaś przy ustawieniu jej bardziej ku górze, bodźce kierujemy na ich części dolne podobnie jest z suwnicą. tam też istotny jest jej kąt nachylenia do podłoża. przy kącie nachylenia 45 stopni ćwiczenie rozwija

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1764| Data: 2007-12-01 12:20:43| Liczba SOGów: 5
  • trening dieta suple do oceny !

    kromek i ryba nie wiem ile ona ta mam ale napewno 130 gram 6 posilek 200 gram twarogu oczywiscie chudego cwiczenia pon klatka biceps klatka jakis trenign z sfd podobno super :p ja powiem ze narazie ladnie wchodzi ! biceps 8 seri na

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 720| Data: 2006-09-15 13:32:58| Liczba SOGów: 0
  • trening na mase-split system.

    i planowaniu. informacje podane ponizej,nie dotycza miesni brzucha tutaj stosujemy 3 4 serie po 15 20powt. oraz cwiczenia zamiennika martwego ciagu 3 4 serie po 15 20powt. wszystkie cwiczenia wykonujemy progresywnie zwiekszajac ciezar wyjsciowy

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 8246| Data: 2007-10-30 16:24:37| Liczba SOGów: 4
  • chce byc ladna zdrowa i sexi:)

    na sniadanie to mi z miejsca zle: .czy woda mineralna pomaga co powinnam robic by wymodelowac sylwetke, jakie cwiczenia wykonywac, ile minut chodzi mi glownie o cwiczenia domowe sczegolnie mi chdozi o brzuch i uda. i nie piszcie ze moj problem

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 8233| Data: 2003-10-12 01:04:26| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}