SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • kerad37- gruba czysta masa

    Post
    Po 35 roku życia

    Aktualna waga 85,8kg. Od 29.05 rozpocząłem nowy program o którym pisałem kilka postów wcześniej. Plan jest oparty na pięciu dniach treningowych oraz 2 dniach odpoczynku. Przyznam, że nigdy nie trenowałem takim systemem i jestem bardzo ciekaw jak to wypadnie. Pociągnę ten plan około 8 tygodni aż do uzyskania bilansu 0 po podbiciu kalorii na 3200 (od

    Odpowiedzi: 4240 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-30 11:44:11 Liczba szacunów: 0
  • sezon plażowy 2011-lipiec-REDUKCJA-NOWE FOTY str.16

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 10/365 A: 1.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej(klatka) 30/35/40/45kg 2.PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE(plecy) 25/30/30/35kg 3.Uginanie ramion ze sztangietkami(biceps)9/10/12,5/15kg 4.WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU(triceps) 10/15/20/20 5.Wspięcia na palce(łydki) 35/40/45/50kg 6.Prostowanie nóg na maszynie(nogi)5/6/7/

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 11321 Data: 2010-07-14 18:44:21 Liczba szacunów: 0
  • Polcia na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Miska Ci coraz lepiej wychodzi :-) Jak dziewczyny pisały - musisz ćwiczyć całe ciało, wszystkie (najlepiej duże) mięśnie. Ćwicząc intensywnie całe ciało zwiększasz metabolizm i spalania kcal na wiele godzin po treningu. Im intenstywniejszy ten trening tym więcej kcal spalisz w ciągu całego dnia po treningu. nie ma miejscowego spalania tluszczu, ćwi

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 10049 Data: 2012-03-13 00:48:59 Liczba szacunów: 0
  • *skitelsik* / zaczynam od nowa

    Post
    Ladies SFD

    Dlaczego tak mało kalorii? Ja nie chcę się kłócić, źle tego nie odbierz tylko z czystej ciekawości pytam. Mam wpisywać w dzienniku posiłków to, co jem czy nie? ryby dzikie czyli jakie? Jedynie, co mi przychodzi na myśl to łosoś dziki z biedronki Ale też nie stać mnie codziennie jeść łososia. Dorsz, mintaj czy coś podobnego ujdzie? Kurczaka mogę j

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-09 21:24:04 Liczba szacunów: 0
  • *skitelsik* / zaczynam od nowa

    Post
    Ladies SFD

    Yosis żebyś wiedziała, że duża frajda Czasami eksperymenty kulinarne nie wychodzą, ale jak coś się uda to jest fajnie :) Jedzonko: +omega-3, witaminy, herbata zielona, zielona z maliną, czarna, imbir, przyprawy, stevia, cytryna, miód, czosnek, pól miseczki galarety *w pizzy był koncentrat, ketchup, pieczarki, cebula, mozzarella, kalafior, szynka z

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-16 21:37:44 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    noszenie sztangielek na boki 3x15 9kg - Uginanie ze sztangielkami z supinacja 3x8 9kg - Przedramie - Lydki - Bieg 3300m - czas nie mierzony Dzis w miare na szybko. Ominalem 2 cwiczenia na dwuglowe, moze w innym treningu uda mi sie zrekompensowac i walne ze 3 cwiczenia albo wiecej serii. Do tego od razu po treningu bieg, ale jakos wyjatkowo zdychale

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-22 20:14:00 Liczba szacunów: 0
  • Golombex - czas pokaże co dalej. Początek str 41

    Post
    Trening dla początkujących

    Killing powiem szczerze ze teraz odczuwam te ~4k kcal chodzę najedzony. Dzień 16 Dzień zaczął się ciężko, w pracy rozładunek tira więc trochę pary na to poszło co miało przełożenie na treningu. Niestety Trening Grzbiet Podciąganie na drążku nachwytem 3x max 9xcc/7xcc/4xcc 8xcc/6xcc/5xcc 9xcc/6xcc/5xcc Martwy ciąg rampa 12 50x12/60x12/65x12/70x12/75

    Odpowiedzi: 929 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-26 21:09:37 Liczba szacunów: 0
  • Rafi-pods.redukcji str111,-26,9kg-Masa-GVT str114

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziś zrobiłem inny trening tzn zrobiłem kilka ćwiczeń z zestawu A i kilka z Zestawu B Z***a ! To nie było rozsądne posunięcie, zwłaszcza że jadąc przez kilka miesięcy z góry wytyczonym schematem notując przy tym postęp. Niszczysz wyniki swojej pracy w najciekawszym momencie czyli przy pomiarze swoich możliwosci siłowych. Mieszanie ćwiczeń które cel

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-19 22:25:13 Liczba szacunów: 0
  • (L)O MAMO !!!!! -pociążowe zmagania z kg-Militia

    Post
    Trening dla początkujących

    Tego obciążenia to tak ze 2x więcej przydałoby się Jeśli trening będziesz robić na siłowni, to bez zbędnego kombinowania: A-B a'la obliques Dwa treningi A i B robi się na zmianę . Zawsze 60sek przerwy miedzy seriami, Treningi z każdego A i B: 1,2 -gi wykonujemy po 2 serie każdego ćwiczenia , po 15 powtórzeń 3,4 -ty po 2 serie 12 powtórzeń 5,

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 8572 Data: 2011-04-09 12:37:12 Liczba szacunów: 0
  • Czy ja źle ćwiczę?

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK: NOGI+BARKI + aeroby (60min) - 65-75% HRmax WTOREK: brzuszki + INTERWAŁY (CROSSFIT, X-FIT, etc...) ŚRODA: PLECY+TRICEPS + aeroby (60min) - 65-75% HRmax CZWARTEK: brzuszki + INTERWAŁY (CROSSFIT, X-FIT, etc...) PIĄTEK: KLATKA+BICEPS + aeroby (60min) - 65-75% HRmax SOBOTA: brzuszki + INTERWAŁY (CROSSFIT, X-FIT, etc...) NIEDZIELA: FREE My

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 555 Data: 2013-05-14 08:49:33 Liczba szacunów: 0
  • slaws

    Post
    Galeria Zdjęć

    I posiłek 4 żółtka 11 białek jajek 50 gr platki owsiane II posiłek 300 gr chude mięso 50 gr makaron razowy 30 ml oliwa z oliwek 100 gr warzywa III posiłek 300 gr chude mięso ryż brązowy 50gr 100 gr warzywa 20 ml oliwa z oliwek IV posiłek po treningowy 50 gr białko 55 gr vextrago 20 gr bcaa V posiłek 300 gr chude mieso,ryba 50 gr kasza gryczna 100

    Odpowiedzi: 524 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-01 11:20:54 Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu! vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak dobrze dobierzesz ćwiczenia to nie będzie biedy. Pamiętaj że też sporo aero wyrzucasz ;-)

    Odpowiedzi: 1041 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-06 22:11:03 Liczba szacunów: 0
  • Zmagania truskawkowej

    Post
    Ladies SFD

    A czy umiesz wykonywać prawidłowo ćwiczenia z kettlem? Łatwo można nim zrobić sobie uszkodzić kręgosłup, może lepiej byłoby po prostu pobiegać w ramach aero? Właśnie dlatego doszłam tylko do drugiej rundy, bo po prostu uczę się jak dobrze wykonywać ćwiczenia. Mam opory przed samotnym bieganiem }:-(

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1422 Data: 2014-03-15 15:32:59 Liczba szacunów: 0
  • Początki odchudzania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    enie sadła. tu tzreba zadac sobie trudu, policzyc kcal, BTW, dobrac produkty i ulozyc konkretną diete+ aero/hiit i siłowy (jesli chcesz by sylwetka dobrze wyglądała) 4. zadne cwiczenia, brzuszki, etc... nie palą tłuszczu. od tego jest dieta redukcyjna+ aero/hiit 5. ja tez suplementuje błonnik w proszku (Fitness Authority Fibre) i dziennie mam go w

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 756 Data: 2011-07-03 07:29:08 Liczba szacunów: 0
  • TEST - PASIBRZUCHY 5 ' - ANKIETA!

    Post
    Odżywki i suplementy

    /SFD/Images/2015/12/31/40fb481e4f2e4f24942a64b777576dce.png Piątek – 22.03.2013 – DT /SFD/Images/2015/12/31/7477636e56ac401ca239672f6d75f23c.png Dieta: /SFD/Images/2015/12/31/63a814eb977742968703ce527ba067e7.jpg + szarlotka + lody (krówkowe, a co :P ) Suplementacja: - Witaminki,D3 - wieczór - GABA 2kaps na sen - Argi 4g przed treningiem - Kofa 2

    Odpowiedzi: 826 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-23 09:04:02 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Micha z czwartku DNT 1700 - 100g ww - czysta https://dl.dropbox.com/u/1999587/dieta_2012_10_04.png suple: krzem organiczny, tran picie: woda, kawa, pokrzywa, herbata czarna warzywa: rzodkiewka, fasolka szparagowa, brokuł Trochę dziwna sprawa - nie czuję takiego wielkiego głodu jaki czułam w poprzednim cyklu (wysokie ww i trening split 3xtydz+1dzień

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-05 09:43:39 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Wczoraj wieczorem miałam znowu masakryczne ssanie i pożarłam pół kalafiora o 21.30 %-) Dzisiejszy trening mnie zmasakrował, dotarłam do pracy to jedyne o czym marzyłam, to zwinąć się w kłębek pod biurkiem i zdrzemnąć. Pomijam fakt, że musiałam podbiec do tramwaju z manelami wszystkimi, co było dla mnie nie lada wyczynem po tej masakrze #-P zajęłam

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-09 10:28:13 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    No to lecimy z weekendową michą: DNT 1500 BWT 40/40/20 https://dl.dropbox.com/u/1999587/dieta_2012_11_10.png DNT 1700 BWT 30/50/20 8-) https://dl.dropbox.com/u/1999587/dieta_2012_11_11.png Było pite wino czerwone półwytrawne i wytrawne 2x50ml pomiary (koniec @): https://dl.dropbox.com/u/1999587/wymiary2.jpg Mimo ewidentnego naciągnięcia wody podcza

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-12 11:37:27 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening: MC 5x 3-6 6x50kg/6x60kg/5x70kg/4x75kg/4x75kg żołnierskie 3x 8-12 12x15kg/8x20kg/8x20kg wznosy z opadu 3x 8-12 ccx11/ccx10/ccx10 drążek 3xmax 4/3/3 MC- ładnie poszło, ale jednak siła mi odpłynęła nieco, choć i tak nie jest źle ;-D żołnierskie- przywaliłam w brodę, ale nie było najgorzej :-P 20kg to jest max ciężar przy którym zac

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-17 08:52:13 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Dziś wg planu miało być aero, ale jak pisałam wypadł mi jeden dzień treningowy, więc zrobiłam kolejny siłowy: 1a. wiosło jednorącz polsztanga 7x4/2/max - 4x37,5kg/4x37,5kg/4x39,25kg/2x40kg/2x41,25kg/2x42,5kg/6x35kg 4x35kg/4x35kg/4x35kg/2x37,5kg/2x39,5kg/2x39,5kg/6x31,25kg 4x30kg/4x35kg/4x40kg/2x45kg/2x47,5kg/2x50kg/5x40kg 4x25kg/4x27,5kg/4x30kg/2

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-30 19:12:03 Liczba szacunów: 0