SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • TEST spalacz REDOX EXTREME - str. 45 podsumowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    spaiter - ja obecnie trenuję już z kilkoma drobnymi urazami praktycznie od początku roku, m.in cały czas walczę z czworobocznym, a też odezwał mi się i boli od 2 tyg lewy nadgarstek - ten sam, przez który miałem w zeszłym roku ponad pół roku przerwy; ale zaciskam zęby i na razie po prostu będę wykluczał ćwiczenia, gdzie jest najgorzej; na bieżąco d

    Odpowiedzi: 470 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-02 07:20:05 Liczba szacunów: 2
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 75 - 04.06.2010 - PIĄTEK nie chciało mi się wstać na 1 posiłek, więc zacząłem od planowo 2, zwiekszając liczbę kcal, żeby wszystko się zgadzało w bilansie na 100% 1. (10:15) 5 jajek + niecałe 40g orzechów + 2 plasterki wędliny + troszkę twarogu + pół pomidora + fasolka 2. (13:15) 2 jabłka + 120g tuńczyka + 30g oliwy + 10/15g WPC 3. (1

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-04 23:20:57 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    kiedy start? 28.04 idę na siłownię i jeszcze nie wiem co będę robił - albo zacznę plan, albo zrobię trening techniki + rozciągania i jakieś interwały 30.04 zacznę trening + pewnie aero jakieś 2.05 jak będzie otwarte to pójdę, jak nie to zrobię trening w domu, bo mam gryf + jakies tam obciążenie które na pewno wystarczy na tym etapie, bo ciężary będ

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-24 19:22:08 Liczba szacunów: 0
  • markotki zmagania ze słabościami

    Post
    Ladies SFD

    18 15x18 15x18 przez przypadek łapnęlam 18kg a nie 12 i juz pociągnęłam ale 20x nie dałam rady 20x10kg 20x12kg 20x14 5. uginanie nog w leżeniu 8x40 8x40 8x40 nielubie tego cwiczenia, ciagla walka 8x40 8x40 8x40 8x40 8x40 8x40 bardzo ciezko ostatnie powtorzenia z wieksza przerwa na nabranie sił 8x40 8x40 8x40 - walka, dopiero rozpedzenie wałka d

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-15 18:11:41 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI TEC Nutrition - MASA by MARIAN 17 - pods. str.60

    Post
    Odżywki i suplementy

    tnio, starałem sie zwarcac na to uwage żeby ruch był taki sam obu rak wyc. skos ujemny w tym cwiczeniu zawsze juz jest duża pompa, więc z cięzarem nie poszaleje, kiedyś tego cwiczenia bedde musaił spróbowac jao początkowe, bo chyba sporo ciezaru można by było zaąłdowac, tylko minus taki ze musiałbym miec asekuranta bo wiekszego cieżaru raczej sam

    Odpowiedzi: 626 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-18 09:16:10 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    obliques: Super, że to wyjaśniłaś, lubię wiedzieć ;-) Długi proces, to widzę po sobie, bo zmiany mam minimalne, jeśli w ogóle. I zdecydowanie jest u mnie nadmiar tłuszczu, ale obawiam się, że przy tym brak mięśni również, przez tę wyniszczającą głodówkę 4 lata temu. Z tym, że właśnie przez problemy z okresem, nie wiem, czy słusznie, ale boję się zm

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 18317 Data: 2015-01-21 22:15:24 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    7.02.15r., sobota dzień 55., tydzień 8. sen: po 23: 8,5-9h suple: Castagnus; leki: Ritinacea 2x2 bodajże, chyba jeszcze Gripex, ale nie pamiętam płyny: woda, woda po wątróbce, woda z gotowania mrożonego kalafiora warzywa: w zrzucie, niewliczane oprócz marchewki Resztka kaszy z 19.00 w następnym posiłku. http://vlep.pl/p3tnme.png 8.02.15r., niedziel

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 18317 Data: 2015-02-08 20:27:20 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    Ok (szczególnie wizja dodawania mnie cieszy %-)), rozkład B/T/W 100/70/193 - rozpusta węglowa |-) 1) DT i DNT bez różnicy? 2) Aha, glutenu nie jeść? Teraz jak mam tyle węgli, to mogłabym je wykorzystać na kanapki? (mogę kupować chleb żytni 100% na zakwasie) 3) Posiłki powinny mieć w miarę równe makro? I czy mogę jeść/pić osobno węglowodany? np. o

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 18317 Data: 2015-03-04 17:43:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    jestem zwolennikiem starych podstawowych metod teraz setki treningów powymyślane i co to daję kiedyś podstawowe ćwiczenia wielostawowe zwykłe sprzęt i ludzie mieli formę dobry trening na siłowni to HIIT właściwie , po co dokładać jakieś aeroby skoro ktoś ma siłę na aero po siłowym to znaczy że zrobił zły trening ostatnio koleżka co nibu=y ciężko

    Odpowiedzi: 7341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-13 16:53:48 Liczba szacunów: 1
  • Sebastian Mielecki Przygotowania do MPJ

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Wieloryby tam "ćwiczyły" :-D ZA tydzień-max 2 tygodnie zaczynam ostro Ma się rozumieć, że przechodziły z nogi na nogę i przez to były całe upocone?:D Masz już konkretne plany na tę ostrą masę? Coś takiego albo i gorzej. Cuda takie tam ludzie wyprawiają, że ja czasami po prostu stoję i się śmieje jak głupi. Nie wiem co masz dokładnie na myśli pis

    Odpowiedzi: 2143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-26 19:45:56 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie, aero po siłowym robisz tylko w treningach GÓRA, czas trwania 20-25min, stałe i średnie tempo. W dni nietreningowe możesz sobie ustawić jedną sesję cardio po 50-60min i jeden protokół (czyli tabata/5min przerwy/30-40min aero). Tak to widzę. I wtedy jeden dzień przerwy masz. Ćwiczenia dobierz pod siebie, oczywiście nie trzeba korzystać z tych, k

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-04 12:23:07 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 180 - 17.09.2010 - PIĄTEK DZIEŃ KONKURSOWY NR 11 1. (07:50) 25g WPC + 60g orzechów + marchewka 2. (10:30) 3 jajka + 50g orzechów 3. (13:30) 4 jajka + 30g orzechów + 3 marchewki 4. (16:30) 60g makaronu razowego + pucha tuńczyka 5. (19:30) jabłko + pucha tuńczyka + 10g WPC 6. (23:00) 150g twarogu + 15g oliwy + pomidor --- około 10:00 : 1

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-17 21:06:40 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 183 - 20.09.2010 - PONIEDZIAŁEK DZIEŃ KONKURSOWY NR 14 1. (07:00) 20g WPC + 50g orzechów 2. (09:30) (SZEJK: 2 jajka + 10g WPC) + 35g orzechów + marchewka 3. (13:00) 3 jajka + 25g oliwy + cebula + 2 marchewki + trochę kapusty 4. (16:00) 150g kuraka + 50g ryżu brązowego + 1 ziemniak 5. (19:30) jabłko + 220g kuraka 6. (22:40) 150g twarogu +

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-20 20:55:15 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację vol 5

    Post
    Doping

    Siema, od dluuugiego czasu podczas cwiczenia, konkretnie martwy, przysiady ze sztanga z tylu, z przodu, wiosla itp. Dopada mnie taki bol w odcinku ledzwiowym kregoslupa, ze ciezko sie wyprostowac, czesto tez dopada mnie jak aero robie na orbitreku, czy nawet siedze zgarbiony, a czasami nawet jak spie w dziwnej pozycji. Nigdy nad tym sie nie zastana

    Odpowiedzi: 23641 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-26 21:33:13 Liczba szacunów: 0
  • kamill660 - ostre odtłuszczenie

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9118 Data: 2008-11-30 00:11:51 Liczba szacunów: 0
  • ona85 / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Archeologia stosowana - dokopałam się do starego dziennika, chciałabym się reaktywować, więc... Ladies, witam Was serdecznie ponownie, mam nadzieję że znajdzie się dla mnie tutaj kawałek miejsca. Dziennik kiedyś przerwałam z powodów osobistych - możliwość bardzo poważnych zmian - pracy, miasta zamieszkania, domu, długo by opowiadać - ogólnie ciężko

    Odpowiedzi: 233 Ilość wyświetleń: 15599 Data: 2014-05-27 13:58:25 Liczba szacunów: 0
  • syla33 na redukcji - wygrywam zdrowie i figurę

    Post
    Ladies SFD

    Jagoda - dzięki, dołożę białeczko :-) shrimp - no ja to dopiero jestem ciemna masa z treningów, chciałam sama coś ułożyć ale jeszcze za mało wiem, masz rację, w tej sytuacji lepiej będzie wziąć gotowca :-) A jesli chodzi o brzuszki to własnie bardzo chętnie mogę robić tylko u kogoś wyczytałam że mogą zrobić więcej szkody jak pożytku dlatego pytam

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 14887 Data: 2012-04-18 09:08:18 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA OLIMP Żyrafka198 vs kaniola pods.str.42

    Post
    Odżywki i suplementy

    Obliques racja - jak wrócę do tego ćwiczenia, to poprawię technikę i będę bardziej tego pilnować DZIEŃ 33 23.06.2009 r. TRENING AERO DIETA I SUPLEMENTY DIETA 1500 kcal (127 B/ 76 T/ 76 WW/ 1500 kcal) SUPLE przed śniadaniem: 2 kaps.* Olimp - Therm Line forte – 30 min. przed śniadaniem “TRENING AERO”(6.50 –

    Odpowiedzi: 472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-24 16:35:40 Liczba szacunów: 0
  • WPC_fan/Blog/Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    j jednak nachwyt? czytalem ogromny art Wodyna o wiosle to najbardziej podobala mi sie opcja nachwyt, ale niezbyt szeroki co do ciezaru to tez ogarne to juz ladnie w piatek, a cwiczenia ze srody juz znam wiec bedzie z tym lepiej. no postaram sie z wypiskami chociaz nie wiem co tu dodac... moze jakis szlaczek pyerdolne zerken zaraz do Ciebie to zobac

    Odpowiedzi: 974 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-26 22:22:16 Liczba szacunów: 0
  • Odgrzybianie i redukcja

    Post
    Ladies SFD

    lunika tak robię, tyle że fizycznie nie mam ani 1 dnia na odpoczynek. wychodzi mi 1siłka/aero/2siłka/aero/3siłka/aero/niedziela basen. Tak już 3 tydzień. Jutro tylko spacer w młodym i jakieś takie, żadnej siłki czy innego forsowania :-P Muszę jeszcze poszukać dzienniczka gdzie dziewczyny wychodziły z grzybicy. Czuję się nieźle i chciałabym wrócić d

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 13705 Data: 2013-02-15 20:02:05 Liczba szacunów: 0