SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PROSTOWNIK + DWUGŁOWE + ŁAPY 1. MC R6 6x120 / 6x170 / 6x210 / 5x242,5 / 7x217,5 / 10x192,5 2. Uginanie leżąc 6x6 65kg 3. Wykroki długie 4x 8x25 / 8x25 / 10x22,5 / 12x20 4a. Uginanie siedząc 3x12 70kg 4b. Przywodzenie 3x15 62kg 4a. Wyciskanie wąsko 6x6 110kg 4b. Podciąganie wąsko 6x6 0kg 5a. Francuz sztangą 5x 8x52,5 / 8x52,5 / 8x52,5 / 10x47

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-06 16:46:31 Liczba szacunów: 0
  • _fretka_ / TDEE na redukcji - rozbieżności w sposobie obliczania

    Post
    Ladies SFD

    Fretka jak cie interesuje to to w dziale odchudzanie masz wszytsko o dietach LC, ketozie itd.. Nie, chyba mnie nie interesuje żadna LC Chciałam ułożyć dietę zbilansowaną i opierając się na arcie "Dieta - ułóż sam(a)" przyjęłam te swoje założenia (czyli 2g białka na kilogram masy, 20% z węgli i reszta z tłuszczów). Dobra, nie wdawając s

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 6274 Data: 2010-11-13 15:42:00 Liczba szacunów: 0
  • Ember/Dziennik /koniec I. redukcji str.56/ II redukcja start str.87

    Post
    Trening dla początkujących

    zalezy gdzie masz mozliwosc, mozesz interwaly typu domowego, jak Vajolet miala, mozesz aero, mozesz cwiczenia z ciezarami na wytrzymalosci, np. jak sobie wpisala Kika, albo robila akneraj

    Odpowiedzi: 912 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-05 16:08:52 Liczba szacunów: 0
  • Ember/Dziennik /koniec I. redukcji str.56/ II redukcja start str.87

    Post
    Trening dla początkujących

    * DZIEŃ 66 * 14.09.2009 * ---------- TRENING : siłownia - dzień 1 (nowy plan - drugi tydzień) 1. przysiad 5x8/8/6/6/4 90sek przerwy 2. wyciskanie nog na maszynie (nogi blisko) 4x 10-12 60sek przerwy 3a. przysiad plie 3x 12-15 30sek 3b. prostowanie nog 3x15 30sek +30min aero 10 min. rozgrzewka na koniec 30 min. aeroby - bieżnia porządna r

    Odpowiedzi: 912 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-14 12:38:24 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 3 suplementy: omega 3, centrum advance, błonnik 2l wody, melisa x1, zielona x1, kawa Trening: Ćwiczenia na diastasis dzien 6 Trening B: 1.Plank 31/33 2.Martwy ciąg 15x18kg/15x20,5kg 3.Wspięcia na palce obunóż 15x14kg/15x16kg 4.Wykroki 15x14kg/15x16kg 5.Wyciskanie sztangi leżąc 15x11,5kg/15x13kg 6.Rozpiętki 15x3kg(2x3)/15x3kg 7.Wznosy w opadzi

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 7868 Data: 2013-04-17 23:41:51 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/86paulina

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 24(wt) DNT Supl: omega 3, zma, wit.C woda 2 l, melisa x1,koper włoski x1, zielona x1 Dziś dnt (wieczorem wziełam się za większe sprzątanie więc aero pominełam,ale na tyłku też nie siedziałam ;-) ) Dzień 25 (śr.) Supl: omega 3, wit.C, zma 2,5 l woda, melisa x1, kawa x1, Trening: Ćwiczenia na diastasis +vacuum Trening 'B': 1.Martwy ciąg 12x22

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 7868 Data: 2013-05-08 23:43:17 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    poszła ciężko ale trzeba było spróbować więcej zeby zaliczyć progres. Zrobiłem tylko po jednym wykroku na każdą z nóg ze sztangą ważącą 90 kg. Dzięki temu wszystkie pozostałe cwiczenia automatycznie zyskały na wartości WSPIĘCIA NA PALCE - Staw skokowy boli ale się powspinałem do pieczenia w łydkach. SIADY KLASYCZNE - Tak jak zwykle miałem obawy cz

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-13 22:23:23 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok dzięki panowie czyli robię tak że te cwiczenia będę się starał wykonywac w superseriach z jak najmniejszymi przerwami między tymi cwiczeniami np b1 b2 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ dziś niby dzien nietreningowy, miałem pokrecic aero na rowerku ale zamaist rowerka poszedłem pograc w piłkę, bo to już chyba jedne z ostatnich gran w tym sezonie micha z dziś

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-07 21:15:22 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wpiska na szybkości z dzisiejszego treningu jak było w shotgunie dzis wypadały barki i łapy to tez tak zrobiłem tylko troche cwiczenia pozmieniałem%-) 1.Składanka 6x12-10 8kg-11kg unoszenie na boki unoszenie w opadzie wyc. tych samych hantli 2.uginanie hantli o kolano+francuz hantla łamaną 4x12-10 hantle 16kg sztanga 30kg uginanie rąk ze sztangą

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-20 21:47:39 Liczba szacunów: 0
  • Masujemy :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Co do planu: 4.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE PŁASKO: Rs x10 1s x10 2s x10 3s x8 4s x8 5s x6 daj tu 3-4s po 15-20 powtorzen w tricepsie wywal jedno cwiczenie na nogi dorzuć coś na tył jeszcze barki - masz 3 ćwiczenia atakujace przednie aktony. daj wycisk, potem podciaganie sztangi, a na koniec serie laczona unoszenie w przod + unoszenie w op

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 441 Data: 2013-05-18 23:03:17 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    sek) 21x15kg / 17x15kg / 15x15kg 17x20kg / 15x20kg / 16x15kg 16x20kg / 14x20kg / 17x15kg + rowerek 20min Zadowolona /-)_ Nie wiem czy dobra strategie na nogi przyjelam, czy cwiczenia dobre, czy powinnam robic jakies plyo dodatkowo czy wiecej aero czy co w ogole zrobic, zeby z tych nog cos w koncu zeszlo :-? Kiedys schodzilo z nog dosc latwo a ter

    Odpowiedzi: 3459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-23 09:08:48 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    Plan wstępnie wygląda tak : (Z uwzględnieniem ograniczeń, które stawia mi drętwiejąca dłoń. Nie chce jej za mocno dowalać, żeby jak najszybciej wróciła do normalności. Czyli nie będzie ciągów, targania ciężkich sztangielek w ćwiczeniach na nogi i wszystkie ćwiczenia typu pull do weryfikacji - szczególnie mam wątpliwość czy dam radę wiosłować sztang

    Odpowiedzi: 3459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-23 09:58:25 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    28/07//2015 DT BTW 120/70/175 Plecy 1. Wiosło podchwytem 4x10-6 + drop set R:15kg ) 30kg x 20/20/18/15 (R:20kg) 10x40kg / 10x42,5kg / 8x45kg / 7x45kg + 16x20kg 2.Ściąganie wyciągu górnego V-ką do klaty 4x8-10 10x35kg / 10x35kg / 9x40kg / 8x40kg 10x35kg / 10x35kg / 10x35kg / 8x40kg 3. Wiosłowanie sztangielkami leżąc na skosie 4x8-10 15kg x 10/10

    Odpowiedzi: 3459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-29 09:08:02 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    20/09/16 DT BTW 130/70/240 tydzien 4 Mobilizacje: 2 ćwiczenia na barki i rozbijanie m. klatki piersiowej Trening D grzbiet + triceps 1. Podciaganie 3s 4+1 / 3+1+1 / 3+1+1 x3+1+1 / x3+1+1 / x3+1+1 x4+1 / x3+1/ x2+1+1 x4 / x3+1 / x3+1 Tak 2-3 z pełnego zwisu zrobię, reszty nidyrydy. Grunt, że w ogóle się podciągnę \-) 2. Wiosłowanie sztangielk

    Odpowiedzi: 3459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-21 10:09:09 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    20/09/16 DT BTW 130/70/240 tydzien 4 Mobilizacje: 2 ćwiczenia na barki i rozbijanie m. klatki piersiowej Trening D grzbiet + triceps 1. Podciaganie 3s 4+1 / 3+1+1 / 3+1+1 x3+1+1 / x3+1+1 / x3+1+1 x4+1 / x3+1/ x2+1+1 x4 / x3+1 / x3+1 Tak 2-3 z pełnego zwisu zrobię, reszty nidyrydy. Grunt, że w ogóle się podciągnę \-) To i tak bardzo ładnie. O

    Odpowiedzi: 3459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-21 23:45:18 Liczba szacunów: 0
  • DT Rudka898 Do celu!

    Post
    Ladies SFD

    11. 08 DT Dzień 1 Zaczynam nowy trening, na pierwszy ogień poszły nogi :-) Wszystkie ćwiczenia 15 powtórzeń, 4 serie 1. Uginanie z piłką 2. Prostowanie na maszynie 20kg, 20kg, 25kg, 25kg ostatnie powtórzenia mocno paliły 3.Wykrok (na suwnicy smitha) 15/noga wykroki chyba lepiej będzie robić z hantlami 10kg, 10kg, 10kg, 15kg 4.Wznosy bioder

    Odpowiedzi: 356 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-12 13:19:59 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT venturka -zrobić formę życia :)

    Post
    Ladies SFD

    Nooo to wyzwanie podjęte :-D Tylko chyba trzeba zmienić nazwę z "marzenia" na "cel" ;-D 14.02.2015 Przez moment przeszło mi przez myśl, żeby iść na siłownię i już zacząć trening z nowego tygodnia, ale popatrzyłam przez okno, popukałam się w głowę i poszłam na spacerek :-) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/48ade073810f468f838f08bb5779ceb7.png /ObrazkiS

    Odpowiedzi: 816 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-17 13:19:26 Liczba szacunów: 0
  • wampusia się redukuje, czyli siłuje, biega i pedałuje,-)7tyg minęło str10

    Post
    Ladies SFD

    pamietaj ze progres owszem w tych treningach zawarłam ale sama tez musisz zadbac by co trening cos dorzucic, to wazne by nie machac jednym ciezarem tak ale co o co mogę urozmaicić te ćwiczenia? Sam trening bardzo mi odpowiada i nie chciała bym go zmieniać,ale zależy mi tez na progresie. Co ile powinnam zwiększać ciężar i o ile kg, dołożyć jeszcze

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 7837 Data: 2011-09-09 09:22:22 Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    nie na poczatek. Jak chcesz moge Ci poszukac jakis trening, ktory dostałam od Obli . Jest ich pewnie z 10, wiec jest w czym wybierac. Powiedz tylko czy interesuja Cie ciezsze cwiczenia silowe, czy masz szatange, ew, stojaki do przysiadow. I czy wolisz trening dzielony, czyli tak jak teraz, osobno nogi, plecy itp. Czy np. trening calego ciala na je

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-11 10:35:53 Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    (ze sztanga) C2. uginanie nóg siedząc D. pompki +brzuch na maszynie, spięcia leżąc, skośne, allachy. + 30 minut fat burner na stepie awersja z aero przeszła na awersje do cwiczenia skosnych , moze ja zawsze musze miec jakas blokade . Trening z powerem, nie wiem czy trzyma mnie poweekendowa MOC, czy cus, ale dobrze jest. W MC poczułam lekkie pi

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-26 07:14:38 Liczba szacunów: 0