SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • Test ACTIVLAB - Żyrafka198 - REDUKCJA - podsumowanie str 56

    Post
    ActivLab

    Vena – klapki moje, ale skarpetki koleżanki Debee - tak też myślałam --------------------------------------------------------------------- DZIEŃ 29 Trening aero + wytrzymałościowy /13.04.2010 r. /poniedziałek DIETA I SUPLEMENTY 1) 3 jaja, płatki owsiane (80g) = 486 kcal SUPLE przed treningiem: 2 kaps. ACTIVLAB Carnitine3 ; 30 min. prz

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-14 10:59:37 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS - Przemiana Sylwetki / Podsumowanie str.76

    Post
    Ladies SFD

    Dzien4 siłowo-wytrzymałościowy A. - tydzien 1,5,9 + 800m "sprintu" 25 przysiadów (bez obciazenia) 25 CurtisP (zarzut+ wypad na każda nogę+ push press =1 CurtisP) (z obciazeniem) -------------------------- 4x obwód 25 pompek 25 Sumo DL Hi Pull (z obcizeniem) -------------------------- 25 CurtisP 25 przysiadów 800m sprintu + do

    Odpowiedzi: 789 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-01 19:37:58 Liczba szacunów: 0
  • CHCESZ robić siłę?! Czytaj. WSZYSTKO O treningu siłowym.

    Post
    Trening dla początkujących

    "1. Ja jestem jednym z tych magicznych którzy nawet po radach Wodza mieli słabą klatę, dopiero poręcze ruszyły klatę i siłę w WL. To może tak troche jak z tym że niektórzy trójboiści nie robią MC tylko same siady i jako dodatek ćwiczenia na chwyt, kaptur." Jeśli wyciskasz 100 kg, to nadal twoja klatka NIE ruszyła, do tego jest jeszcze dal

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-07 16:47:46 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 176 - 13.09.2010 - PONIEDZIAŁEK DZIEŃ KONKURSOWY NR 7 1. (08:00) (SZEJK: 10g WPC + 1 jajko) + 15g oliwy + 30g orzechów + marchewka 2. (11:00) (SZEJK: 10g WPC + 2 jajka) + 40g orzechów + marchewka + kalafior 3. (13:50) 4 jajka + 25g oliwy + + kalafior 4. (16:40) 60g makaronu razowego + 150g kuraka 5. (19:30) banan + 200g kuraka 6. (23:00

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-13 21:21:48 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS "Przemiana Sylwetki" pod patronatem TREC NURTITION

    Post
    Ladies SFD

    Jak juz tu jestem do od razu zaznaczę parę rzeczy : Pierwsze tygodnie macie na odpowiedniej ilości kalorii i w ogóle węglowodanów, proszę was byście to wykorzystały. Wiec pierwsze tygodnie na pełnej mobilizacji i zasuwacie na maksa. To raz Dwa nie chce widzieć postępowań w rodzaju "pierwsze 10pompek męskich reszta damskie.." Jeśli w planie macie ć

    Odpowiedzi: 600 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-26 19:16:19 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS "Przemiana Sylwetki" pod patronatem TREC NURTITION

    Post
    Ladies SFD

    Uwaga #2 do tygodnia 3 Dzień3. 4x obwód 20 przysiadów 20 wypadów (10 na nogę) 20 wypadów z przeskokiem 20 przysiadów z wyskokiem + Drabina 10-1 Pompka Sit up + 10 obwodów 1min wejścia na step 3 TGU na stronę Właściwie mając przyzwoite obciążenie do domu możecie zrobić to w domu, całośc zajmuje ok 40min, pierwszy obwód oczywiście bez obciążenia, dr

    Odpowiedzi: 600 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-10 15:05:21 Liczba szacunów: 0
  • TEST Niesponorowany/Martainn, o Martainn co z Ciebie wyrośnie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    W pracy miało być luźniej, ale nie jest:wisien: Trening jednak doszedł do skutku. Były 15. 1. Wyciskanie 15x32,5 15x40 15x52.5 To powoli przyzwyczajam się do techniki jaką doradziliście. Powolne opuszczanie i potem bardzo szybkie podniesienie. Klatka 2. Przysiad: 15x60 15x70 15x80 Tu podobnie. Zastosowałem się do rad i nie prostuje do końca nóg. I.

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 13454 Data: 2009-12-08 08:09:55 Liczba szacunów: 0
  • seqi - uporządkowanie

    Post
    Ladies SFD

    Dodaję, żeby mieć wszystko w jednym miejscu. Nie ma tu nic do czytania. http://www.kulturystyka.pl/atlas/default.asp Rozgrzewka 1. Bieg w miejscu, w trakcie biegu unoszenie ramion w przód i w bok po 15-20 razy. 2. Stanie w rozkroku ramiona w górę, skłony tułowia w przód i w tył z pogłębieniem po 15-20 razy. 3. Stanie w rozkroku ramiona na biodra, n

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3836 Data: 2013-11-04 02:11:46 Liczba szacunów: 0
  • BLOG - vena84- REDUKCJA- podsumowanie str.78

    Post
    ActivLab

    A teraz to podsumowanie, na które większość czekało Pamiętam jak 3miesiące temu zgłosiłam się do testu, nie do końca przekonana o słuszności tej decyzji. Szczerze to miałam przeczucia, że zostanę wybrana i przed wyborem chciałam napisać do admina, żeby mnie nie brano pod uwagę, ale nie zrobiłam tego (na szczęście) i kilka dni później okazało się,

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-15 13:20:08 Liczba szacunów: 0
  • SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    BARKI CIĘŻKO + ŁAPY LEKKO 1. Wyciskanie stojąc R8 8x50 / 8x65 / 8x77,5 / 12x70 / 14x62,5 2. Wyciskanie hammer 5x 12x75 / 10x85 / 8x95 / 8x95 / 7x95 3a. Unoszenie bokiem 4x10 16kg 3b. Unoszenie w opadzie 4x12 6kg 4a. Wyciskanie wąsko 4x 15x65 / 12x75 / 10x85 / 9x85 4b. Uginanie hantlami 4x 15x12 / 12x14 / 9x16 / 10x14 5a. Prostowanie 3x12 55kg 5b

    Odpowiedzi: 6642 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-18 13:40:13 Liczba szacunów: 3
  • Palenie fatu a'la ines

    Post
    Ladies SFD

    zupy są ok. Na razie nie rób wytrzymałościowych, wymagają bardzo dobrej techniki ćwiczeń, a Ty dopiero sie jej nauczysz. Trening z piłką to bardzo dobry pomysł + jakieś aero 2-3 razy w tygodniu. Mozesz tez wykonywać w domu trening siłowy, jeśli nie masz żadnego sprzetu jako obciążenie wykorzystuj baniaki z wodą: trening A 1) Wznosy nóg z leżenia

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 4993 Data: 2011-11-15 20:38:42 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dlatego nie mówię, że każdy użytkownik saa to tępy koks, bo tak nie jest, ale ja widzę nawet cięższego gościa niż opisuje Misiek, który robi 90 kg na przysiadzie na ĆWIERĆ ruchach i pyta trenera czy jest to już pełny przysiad, to mi ręce opadają. A noga 75-80 cm ubitego mięsa... W środę było lekkie fbw, ciężary poleciały na łeb na szyję. Przysiady

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-03 13:48:36 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI TEC Nutrition - MASA by MARIAN 17 - pods. str.60

    Post
    Odżywki i suplementy

    o srodka i już nie było problemu z bólem nadgarstków Triceps poszedł, bardzo lekko, duzo lzej niż tydzien temu, ale to dlatego ze nie było takiej pompy swobodnie wykonywałem cwiczenia. wyc. hantli http://www.youtube.com/watch?v=K4tjUxAFPBo&feature=youtu.be FRancuz hantlami: http://www.youtube.com/watch?v=mEZcI0s616M&feature=youtu.be filmiki troch

    Odpowiedzi: 626 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-11 12:34:59 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI TEC Nutrition - MASA by MARIAN 17 - pods. str.60

    Post
    Odżywki i suplementy

    8kg 10x8kg / 10x8kg / 10x8kg 10x8kg / 10x8kg / 10x8kg 10x8kg / 10x8kg / 10x8kg 10x8kg / 10x8kg / 10x8kg 15min aero Trening dużo lepszy niz wczoraj. Już pod koniec pierwszego cwiczenia pompa na barach spora, paliły, mimo ze ciezar malutki podciąganie do brody poszło ok składanka- pąąąąpa, a na koniec jeszcze zrobiłem drop unoszen na boki mam nadz

    Odpowiedzi: 626 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-10 22:23:16 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Ćwiczyłem kiedyś takim systemem, jakieś 2 lata temu, keidy miałem zerowe pojęcie i wiedziałęm tylko żeby jeśc kuraka z ryżem po treningu i wtedy miałem inne ćwiczenia, nie robiłem serii łączonych no i technika oraz przerwy pozostawiały sporo do zyczenia ale pamiętam że efekty siłowe były dobre i satysfakcja z treningów spora więc bardzo chętnie b

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-04 11:38:44 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 179 - 16.09.2010 - CZWARTEK DZIEŃ KONKURSOWY NR 10 1. (08:30) 15g WPC + 50g orzechów + marchewka 2. (11:00) (SZEJK: 10g WPC + 2 jajka) + 30g orzechów + ogórek 3. (13:40) (CIACHA: 2 białka jaj + 15g WPC) + 40g oliwy + 2 marchewki 4. (16:30) 150g kuraka + 50g makaronu razowego 5. (19:30) banan + 200g kuraka 6. (23:00) 150g twarogu + 15g ol

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-16 20:24:22 Liczba szacunów: 0
  • Mathilda - Eksperyment str.37

    Post
    Ladies SFD

    W związku z kontuzją i zbliżającym się pewnym ważnym dniem, postanowiłam podjąć się eksperymentu pod okiem Szefowej. Będę próbowała poprawić jakościowo swoją sylwetkę na bardzo niskich kaloriach i niestety z początkową ograniczoną aktywnością fizyczną, lecz z późniejszym zwiększaniem jakościowo ćwiczeń. akcja pod kryptonimem: EKSPERYMENT Czas: 5 ty

    Odpowiedzi: 469 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-03 00:28:08 Liczba szacunów: 0
  • Cyber-TEST: Thermal Pro Evolution (+ KO i Nitro2) by saib__ - PODSUMOWANIE str. 88!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bez owijania w bawełnę - wypis z treningu: ======================================================================= 1. podciąganie na drążku 4xMAX - (powt.) 15/10/10/9 2. wiosłowanie sztangą 12x30kg, 10x40kg, 8x50kg, 8x60kg + 4x10 - 20kg 3. martwy ciąg 12x50kg 10x60kg 8x70kg 8x80kg 1. wyciskanie wąskim chwytem 12x48kg 10x55kg 8x60kg 8x65kg (przez p

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-08 19:51:37 Liczba szacunów: 0
  • Ann/Dziennik/Chcieć to móc -Redukcja str52

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj był ostatni dzień regeneracji od jutra rozpoczynam walkę. Cykl będzie trwał od 23.11.2010-15.02.2011 (12 tygodni) Zmiana w diecie czyli przejście do bilansu zerowego. Co prawda to nie do końca jest mój bilans zerowy. Będę obserwować i najwyżej będę na bieżąco wprowadzać zmiany. Kcal: 1900 B: 2,3g/kg - 140g T: 1,7g/kg - 104g W: 1,64g/kg -

    Odpowiedzi: 607 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-22 22:45:58 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Karolala - redukcja. PCOS i Insulinooporność

    Post
    Ladies SFD

    Czyli rozumiem, że mogę wybrać opcję siłownia lub dom z tych dwóch podanych:: Pojawia się u nas wiele pań, które podjęły słuszną decyzję i zdecydowały się na trening siłowy Oto nasze propozycje pierwszego trenigu siłowego: 1. Dla pań, które mogą ćwiczyć na siłowni Plan treningów siłowych na 8 tygodni: tydzień 1-2: 2 serie x15 powtórzeń tydz. 3-

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 14358 Data: 2014-08-07 18:26:46 Liczba szacunów: 0