SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • Moja przygoda z IF :)

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Witam po dość długiej przerwie :) ..... postanowiłem .... znowu zacząć redukcje po lekim rekompie/masie ... nie wiem jak to określić ogólnie IF był trzymany .. ale pewien okres bez liczenia ... :) ... waga podbiła .. do ... 86 kg no i zaczeło mi sie to nie podobać ....co prawda siła do góry samopoczucie super ale.... postanowiłem czas znów reduk

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4009 Data: 2014-11-01 08:11:36 Liczba szacunów: 0
  • Straszny zastój w redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zmień trening na fbw opartym na ciężkie złożone ćwiczenia w dni treningowe aero jakieś możesz walnąć interwały w nietreningowe śniadanie - daj owsiane i wpc obiad - daj chude mięso/rybę + ww podwieczorek - coś wymyśl, białko + tłuszcz kolacja - jw 0,5-1h przed snem walnij twaróg + ew dodaj do niego oliwę no i oczywiście dużo warzyw, nie wliczaj do

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1811 Data: 2009-08-01 23:06:26 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS/reziolki/podsumowanie str11

    Post
    Ladies SFD

    CYKL 4 - tydzień 3 GPP2. 1a. RDL 3x 12 40kg/50/55 było 40kg/45/50 1b. woodchopper 3x12 na stronę 12kg było 10kg 2a. Przysiad wykroczny 3x15 na stronę 2b. wyciskanie jednorącz na płaskiej 3x12 na stronę 10kg/10/12 było 7kg/10/10 2c. MC na jednej nodze 3x10 na stronę 25kg 2d. Wiosło jednorącz 3x 12-15 12 kg było 10kg/12/12 2e. Duck walk 3x 20metr

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 8271 Data: 2014-06-13 20:10:07 Liczba szacunów: 0
  • DT macieeek / poprawa sylwetki /

    Post
    Doping

    Właśnie wróciłem z treningu. Dzisiaj trening klatki piersiowej i tricepsa. KLATKA: -wyciskanie gilotynowe na suwnicy, skos dodatni 5 serii 12 ruchów -wyciskanie sztangielek ze skrętem nadgarstków, skos ujemny 3 serie 12 ruchów - przenoszenie sztangielki za głowe, w opadzie tułowia 3 serie 12 ruchów -rozpiętki na ławce poziomej 3 serie 12 ruchów T

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1383 Data: 2013-01-15 19:59:40 Liczba szacunów: 0
  • HST: priorytet (początkujący)

    Post
    Trening w domu

    ic na poszerzeniu obwodu klatki piersiowej i barków oraz zmniejszeniu wymiarów w pasie. Jak ulozyc plan z priorytetem na czesci ciala pozwalajace osiagnac zamierzany wyglad? (cwiczenia dobiore sobie samemu, na podstawie innych planów) Szczerze mowiac nie bardzo wierze w te wszystkie priorytety. Zwykle ci ktorzy w przez jakis czas robia priorytet np

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2006-06-22 20:36:32 Liczba szacunów: 0
  • Czy aby nie za ciężko...??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    . Samo pocenie sie nie ma nic do spalania tluszczu, dlatego tez uwarzam za bledne urzywanie pasow neopranowych... to tylko glownie pozbycie sie wody. No ale wracajac do czasu cwiczenia. Podczas treningu aero dopiero po okolo 20 minutach utrzymujac tetno na odpowiednim poziomie metabolizm wkreca sie na porzadany poziom i organizm zaczyna pobierac en

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1099 Data: 2008-07-26 20:56:20 Liczba szacunów: 0
  • Zbyt szybki przyrost tkanki tłuszczowej vs. miesnie

    Post
    Trening dla początkujących

    To trochę nie tak, bo będziesz wyczekiwał nagłych rezultatów. Dołóż porządne ćwiczenia, nie tylko rower, możesz pobiegać z interwałami, pójść na basen, czy jeszcze lepiej zapisać się na jakieś SW, czy nawet crossfit. Osobiście to polecam ćwiczyć aero w DNT, żeby zachować regularność, nie doprowadzać do przetrenowania.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2341 Data: 2012-09-23 12:14:48 Liczba szacunów: 0
  • need help

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    .. przeczytaj jeszcze raz co napisałem wyżej!! jedz te warzywa, przestań tyle nad nimi rozmyślać! imo, ucinanie węgli okołotreningowo to średni pomysł bo wysilek bedzie lekki co to niby za redukcja? chcesz spalić sadło musisz zapieprzać co Ty sobie niby myślisz? zamiast obcinać węgle okołotreningowo dodaj więcej aktywności - aero/hiit, zmodyfiku

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1097 Data: 2009-04-21 20:33:52 Liczba szacunów: 0
  • DYLEMAT POMOCY

    Post
    Scena MMA i K-1

    nie nie oczywiscie staram sie robic cwiczenia tylko na wolnych i na tyle dynamicznie na ile jest to mozliwe...wiesz po treningu na ciezarach robie 20 min aero i zastanawiam sie zeby zrobic porzadny interwał jak to widzisz?procz spalania wydolnosci pewnie nie podniose?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1180 Data: 2010-09-30 20:17:53 Liczba szacunów: 0
  • Ogólnie o siłowni ;) Kilka pytań

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Wiem wiem ze to ile wejdzie to na to wplywa wiele czynników ;) Ćwiczę już jakiś czas (6 miechow z przerwami czyli jakies 4 meisiace) Wiem jak co się robi ćwiczenia znam tylko nie ogarniam o co chodzi z tym aero ;) Po prostu jestem ciekawy czy się bardziej nie zatłuszczę podczas cyklu i czy da się przy okazji trochę stracić a nie nabrać ;) (oczywisc

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1496 Data: 2011-02-13 22:57:20 Liczba szacunów: 0
  • plan pod redukcję

    Post
    Trening dla początkujących

    ale jeśli dochodzę do wartości około 1600kcal to już chyba ciężko coś obcinac, prawda? w planie są cwiczenia w zakresach 8-10 reps, również aerobów nie brakuje. Zastanawiam się czy po siłowym aero katowac czy tylko w DNT? Chodzi mi też o odpowiednie dopasowanie cw. jak i sugestie na temat superserii w ostatni dzień rozładowania glikogenu. Pytanie k

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 330 Data: 2013-05-31 21:26:17 Liczba szacunów: 0
  • traning na mase a spalanie tluszczu

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW + 15 aero po treningu + HIIT w dnii nie treningowe + dieta = sukces <- i to ma sens a6w sobie odpuść, lepiej rób ABS II, lub daj dwa ćwiczenia, jedno na proste a drugie na skośne mięsnie brzucha. a6w to katorga, można lżej dojść do celu. pozdro

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1403 Data: 2008-10-26 21:28:47 Liczba szacunów: 0
  • vespertin / Nowa codzienność!

    Post
    Trening dla początkujących

    a, 10 przerwa, 10 przerwa itd... az do stu. I co tydzień było lepiej... Nie robisz aero traktj tą serię wytrzymałościowo :) TygrRyseK pompa to ostatnia seria w treningu. Wykonujesz 100 powtórzeń cwiczenia które ma na celu napompować krwią partię którą czwiczyłaś. Pomaga to ograniczyć przetrenowanie mięsnia, regenerację, sprzyja jego rozrostowi...

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3314 Data: 2010-03-22 11:29:23 Liczba szacunów: 0
  • Białko-ilość węgli

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nachwyt 3. zolnierski 4. dipy na poreczach Trening B 1. MC 2. przysiad 3. klatka lawka pozioma 4. wznosy z opadu Te dwa treningi na zmiane, jak sie wkrecisz to rozszerzymy o cwiczenia uzupelniajace oraz o dodatkowe ilosci powtorzen No i jest MC i przysiad na jednym treningu , jezeli ci nie bedzie odpowiadac przemeblujemy Ze wzgledu na treningi pil

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 2861 Data: 2010-12-06 09:12:26 Liczba szacunów: 0
  • Białko-ilość węgli

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zaraz ogarne cwiczenia:) jakies suple proponujesz? skoro pod sile bardziej to moze jaka kreatynka? cz odpuscic ? no tez bym raczej nie robil aero trening pilkarski na prwade intensywny, chyba ze w niedziele po silce gdzie zalozyc dziennik ? zaraz sie powaze itd ale i tak juz teraz dziekuje za wklad w pracy w pomoc mi :)

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 2861 Data: 2010-12-06 15:18:14 Liczba szacunów: 0
  • prop+wino

    Post
    Doping

    mimo to wole shoty bo mniej watrobe zryja;} a co z tymi aero starczy 2x tyg rowerek 30min i 3 razy w tyg cwiczenia na brzuch?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1723 Data: 2009-08-17 23:04:28 Liczba szacunów: 0
  • Tren - nic go nie przebije

    Post
    Doping

    Czy ja wiem czy tylko na trenie tak jest :-\ teraz lecę 500 testa 50mg oxy 2 tab novo i przy vlcd jestem na lajcie zrobić mega objętościowy trening 1h ( 4 partie mięśniowe po 2-3 ćwiczenia,4 serie ) i strzelić 30minut aero i jeszcze dołożyłem ciężaru wszędzie hehe %-) sypiam normalnie 6-7h i 2x w tyg drzemka 1,5 h Mnie interesuje co innego. Tren b

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1466 Data: 2016-01-13 07:02:10 Liczba szacunów: 0
  • Budowa wymarzonej sylwetki - Foto - Masa moc i definicja

    Post
    Trening dla początkujących

    wstajesz po nocy po robocie jesz miche i idziesz cwiczyć, ok ale małe zmiany bym proponowal w diecie i treningu; 1posiłek: musli własnej roboty; orzechy włoskie laskowe żurawina rodzynki płatki owsiane + jakieś źródło białka proponuje białka jaj tak z 6-8sztuk ew od bidy whey, do tego jakieś źródło tłuszczu np oliwa z oliwek posilek 2: ok ale ten

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 2013-02-14 18:50:11 Liczba szacunów: 0
  • aeroby i abs

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ABS - czyli leżenie, oglądanie chmur i machanie nogą czy ręką raz na jakiś czas. Sam sobie odpowiedz na pytanie czy organizm do wykonania tego ćwiczenia potrzebuje tyle energii, by pobierać ją z zapasowej tkanki tłuszczowej. Trening redukcyjny to siłownia + aero/HIIT, a nie lajtowe spinanie brzucha.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2416 Data: 2009-06-14 19:53:52 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie/spalanie tłuszczu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No i sam widzisz..potrzebuje konkretniejszej odpowiedzi, takich jak Twoja jest masa , ciągle tylko aero+dieta..tyle to ja wiem , niech mi ktoś teraz powie jakie ćwiczenia, kiedy i jak , jaka dieta etc..czytałem podwieszone tematy, jest ich dość sporo więc nie wiem co mam dla siebie wybrać.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1699 Data: 2009-07-27 14:11:36 Liczba szacunów: 0