SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cwiczenia aero

  • fantazja / pierwsze podsumowanie str.17

    Post
    Ladies SFD

    Ćwiczenia na siłowni to nie tylko bieznie (dla chomików) a też ciężary i o te ciężary nam chodzi jak o siłowni mówimy... Poza tym yyy cardio to aero...

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 13491 Data: 2011-12-13 20:29:25 Liczba szacunów: 0
  • ZABAWA W TRENING ,czyli cd.Dziwnego Dziennika

    Post
    Po 35 roku życia

    12-15p tricek wyprosty w tył ze sztagielkami lezac na skosnej lawce przodem 3s 10-12p prostowanie ramion na wyciagu przodem 7sx10p łyndzie; wspiecia na palce stojac 6s 20-15p cwiczenia dalej co trening inne,z tym że wszystko podzielone na pół ,podzial grup miesniowycjh wyjdzie sam w praniu,dla jasnosci pojutrze-barki ,bicek,uda ,brzuch i tak mniej

    Odpowiedzi: 350 Ilość wyświetleń: 18486 Data: 2012-02-12 17:09:38 Liczba szacunów: 0
  • ZABAWA W TRENING ,czyli cd.Dziwnego Dziennika

    Post
    Po 35 roku życia

    TRENING-Wróciłem do treningu co drugi dzień , jednak dla mnie to najlepsza opcja,lepsza regeneracja ,a do każdego treningu podchodze z wieksza ochotą i powerem.W dni wolne staram sie robic jakies aero. Treningi codzienne akurat mnie osłabiaja ,człowiek traci motywację i w zasadzie siła na minus,chęci do treningu tez gorsze,,stawy bardziej obolałe

    Odpowiedzi: 350 Ilość wyświetleń: 18486 Data: 2012-06-16 17:03:42 Liczba szacunów: 0
  • liszka2000/spalić smalec

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa Dziś trening nóg 1.Wykroki 10x11 10x11 10x26 10x36 (2 pierwsze ze sztangielkami, ciężar jednej sztangielki 2 nastepne ze sztangą) 2.Przysiady 10x36 10x36 10x56 10x56 3.Martwy ciąg na prostych 10x36 10x56 10x56 10x56 4.Wspięcia na palce stojąc 30x56 30x56 25x66 5.Wspięcia na palce siedząc 25x66 25x66 25x66 Trening udany opró

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 4543 Data: 2011-09-21 23:35:01 Liczba szacunów: 0
  • modyfikacja diety + trening po karmieniu piersią i znacznej utracie wagi.

    Post
    Ladies SFD

    wiem, ale osobno z obciażeniem lub ćwiczenia na brzuch w pozycji do pompki (podkurczanie kolanitd) też robię i to w zasadzie coraz więcej. Wyczuwam pod skórą, że mięśnie są coraz bardziej wypukłe, ale ich nie widać...więc już sama nie wiem czy to wina treningu siłowego czy za małej ilości aero? }:-(

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2306 Data: 2012-04-21 14:45:14 Liczba szacunów: 0
  • Jak szybko wyrobić kondycję?

    Post
    Trening w domu

    1.siłownia poczytaj o treningu ACT 2.cwiczenia 3-4 x tydzień co drugi dzień ( w ACT wszystko sie dowiesz) 3.j.w 4. trening + aero

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 10845 Data: 2011-04-03 09:46:24 Liczba szacunów: 0
  • Dominator - Redukcja 2013

    Post
    Trec

    suplementem bezcennym, 20 minut aerobow przy redukcji to zdecydowanie zamalo taka iloscia mozemy podkrecic nasz metabolizm delikatnie... ps. King podklep jakies przykladowe cwiczenia ktore moglbym ew. zamienic w swoim planie... pzdr Caly dzien odpoczywalem wstawalem wlasciwie tylko na posilki teraz niestety do pracy a jutro trening nog bedzie ogi

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2266 Data: 2013-06-13 11:59:16 Liczba szacunów: 0
  • sihaja82: w drodze..

    Post
    Ladies SFD

    Wiek:29 Waga:67,6 Wzrost:182 Obwód w biuście:obecnie z racji karmienia idę na rekord - 98cm! Obwód pod biustem:80cm Obwód talii w najwęższym miejscu:77cm Obwód na wysokości pępka:89cm Obwód bioder:102cm Obwód uda w najszerszym miejscu:59cm Obwód łydki:34cm W którym miejscu najszybciej tyjesz: brzuch - pojawiają się "boczki" W którym miejs

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2697 Data: 2011-10-13 16:44:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex

    Post
    Usuniete tematy

    http://img823.imageshack.us/img823/5481/treningel.jpg Tak jak pisałem wyżej znakomity trening! ;] Klata: 1.Pompki na poręczach RAMPA 6 ccx6/5x6/10x6/15x6/20x6 ccx6/7,5x6/12,5x6/17,5x6/22,5x6 ccx6/10x6/15x6/20x6/25x6 Pięknie weszło klatka spompowana już po pierwszej serii z ciężarem ciała. Ostatnie 2 powt. w ostatniej serii męczarnia! Lekki regres

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 19870 Data: 2012-12-15 20:14:40 Liczba szacunów: 0
  • 13,5 lat [b]73 kg i 22.4 % tłuszczu w ciele [/b] , 173 cm

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dlowych nawykow zywieniowych powodzenia i jak bedziesz mial pytania to wal smialo... jezeli chodzi o silownie, to ja bym poczekal jeszcze z 1.5-2.5 roku, chyba, ze robisz glownie aero i/lub jakies cwiczenia ogolnorozwojowe bez duzych obciazen... Zmieniony przez - Bibop w dniu 2008-01-13 10:03:14 Zmieniony przez - Bibop w dniu 2008-01-13 10:06:28

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1825 Data: 2008-01-13 09:53:55 Liczba szacunów: 0
  • Dieta + plan treningowy do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeśli robisz ćwiczenia aerobowe, to rób je na jednym urządzeniu, to daje Ci możliwość zmiany w razie adaptacji. Rób aero po treningu siłowym. Pas neoprenowy to lipa. Fat któy masz od wielu lat schodzi na samym końcu po kombinacjach z treningami i dietą. To nei taka prosta sprawa. W celu pozbycia się lipo rób normalny trening redukcyjny, tłuszczu ni

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4996 Data: 2009-02-13 13:19:00 Liczba szacunów: 0
  • Problematyczny brzuch i kwestia brzuszków - ich ilości i rodzaju

    Post
    Ladies SFD

    Zaczynasz od dupy strony. Najpierw dieta i aero, NIE ćwiczenia brzucha. PODPIS.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 2011-10-08 14:55:57 Liczba szacunów: 0
  • Hilde /dziennik treningowy/

    Post
    Trening dla początkujących

    to mój po treningowy 750g mielonego 500g makaronu 5 cebul 3 pomidory 1 papryka czerwona hehe żartuje, to obiad dla mojej całej rodziny zrobiłem, ledwo się na patelni zmieściło, wszystkim smakowało i w ogóle teraz jem podobne tylko bez warzyw (200g makaronu i 200g mielonego- i wejdzie wszystko mi się zdaje...) Wampirate Gram na wirtualne $ na razie

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 3038 Data: 2010-08-30 12:36:46 Liczba szacunów: 0
  • Realyanek - walka z hormonami i chorą służbą zdrowia!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    " Ale ..uj, zapodaję geranaminę i tak staram się coś ćwiczyć, choćby głupie aero na rowerku lub pompki, przysiady, bo wyglądam coraz żałośniej. Ale nic, nie poddam się, nie jestem miękkim ch**jem robiony " Napisze tak, walczyć powinieneś i próbuj szukać znajomości w nfz gdzie się da, ta służba zdrowia to jedna wielka porażka. Ćwiczenia rozumiem Cię

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 9675 Data: 2012-06-30 19:44:43 Liczba szacunów: 0
  • Test sponsorowany: TERMAL CUT pro extreme - forumowicze testują i oceniają

    Post
    Odżywki i suplementy

    No to ja zacznę 8-) Ankieta: Wiek: za chwilę 26 lat Wzrost: 168 cm Waga: 58 kg Obwód biustu: 89 cm Obwód pod biustem: 79 cm Obwód bicepsa: 28 cm Obwód bioder: 92 cm Obwód w talii: 69 cm Obwód uda: 53 cm Obwód przedramienia: 25 cm Obwód łydki: 34 cm Cel: Redukcja tkanki tłuszczowej z brzucha i ud, dojście do bf 20% (w grudniu 2012 poziom bf mierzony

    Odpowiedzi: 360 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-28 17:38:06 Liczba szacunów: 0
  • Problem ze schudnięciem, pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siłownia właśnie świetnie sprawdza się w zrzucaniu fatem - ćwiczenia siłowe sztangami. W połączeniu z bieganiem świetne efekty - zakładając że masz dobrą dietę. Na tym polega atakowanie tłuszczyku ze wszystkich stron naraz - dieta + siłka + aero. Do tego odpoczynek i nic więcej Ci nie potrzeba. Ciężko powiedzieć co dać na te posiłki bo dieta jeszcz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 696 Data: 2014-03-18 00:52:30 Liczba szacunów: 0
  • december - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR. 32!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Informuję, iż poniższy post nie ma na celu obrazy niczyich uczuć religijnych. Amen. 4.01.2013 r. - POWHÓT KUHWAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!111111111111111oneone1one 1. Wyciskanie sztangielek na skosie 14-12-10-8-6 14x13/12x16/10x18/8x20/6x22 14x16/12x18/9x20/7x22/5x24 Cycki fajnie pracowały, a i progres jest niemały… i pomyśleć, że jeszcze w okolica

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-04 19:22:03 Liczba szacunów: 0
  • december - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR. 32!!

    Post
    Trening dla początkujących

    22.01.2013 Z błogosławieństwem Antka spróbowałem dziś treningu gęstościowego. 1. Wiosłowanie wąskim neutralem do brzucha na wyc. dolnym 10x8 4 szt./4 szt./4 szt./4 szt./4 szt./5 szt./5 szt./5 szt./5 szt./6 szt. Nie wykorzystałem tutaj w pełni potencjału 10x8 - z początku dałem za mały ciężar, nie biorąc poprawki na to, że będzie ze mną ćwiczyło dwó

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-22 21:18:24 Liczba szacunów: 0
  • TheBill777 - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.29!!

    Post
    Trening dla początkujących

    le dzis naprawde lepiej poczulem barki, w gornej fazie zatrzymywalem na chwile ramiona Unoszenie bokiem w opadzie stojąc 4x12pow tu spory progress ostanio "uczylem" sie tego cwiczenia, dzis 10 weszly i bylo juz ok ;) Bicepsy: Uginanie ramion z hantlami siedząc na ławce 45st 3x15pow + 1kg Uginanie ramion stojąc ze sztangą 4x10 w tym momencie st

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-06 15:47:38 Liczba szacunów: 0
  • TheBill777 - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR.29!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening Grzbiet: Podciąganie na drążku szeroko nachwyt 7/8/8/7/8 8/8/9/9/7 7/8/6/6/8 8/8/7/7/6 Wiosłowanie sztangą w pochyleniu tułowia podchwytem 12x50/12x55/12x65/10x70 12x60/10x70/9x75/8x80 12x50/12x60/10x70/8x70 12x60/12x60/10x65/10x70 Martwy ciąg 5x8pow 8x80/8x90/8x100/8x12/7x130 10x80/8x90/9x120/7x135/12x80 12x70/10x90/8x110/8x130

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-08 14:30:37 Liczba szacunów: 0