w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "co zrobic zeby odchudzic nogi"

Strona 20 spośród 5000  stron dla zapytania: co zrobic zeby odchudzic nogi

rekordy poczatkujacego i problem z przysiadem

dobry wynik oraz znaczna poprawa definicji 1 of course mnie to bardzo zadowala ,chociaz w przysiadzie moglem zrobic 100kilo ale rozgrzewke dalem za mocna i juz nie mialem sily poza tym nogi by jeszcze mogły ale nie moglem wyprostowac

Data: 2003-09-05 18:10:31 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Camo | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2552 |

KRAUL: nogi do kraula, ternig w wodzie i na sucho

bry: bardzo prosze o wszelkie wskazowki. chodzi o trening do kraula. mam bardzo slabe nogi i chcialbym to zmienic. poradzcie mi prosze jaki trening zastosowac, czy sa jakies cwiczenia ktore mozna robic co

Data: 2004-10-27 09:39:01 | Dział: Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe | Autor: simonbolek | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2552 |

Co zrobic zeby przytyc i nabrac postury?

witam serdecznie ja pisze w takiej sprawie: mam 188 wzrostu i warze 63 kilogramy i chciałbym przytyć tylko nie wiem w czym tkwi problem. jem bardzo dużo i nie mogę nic przytyć od 2 lat a mam 19 lat, proszę o odpowiedz na moje pytanie bo bardzo mi

Data: 2007-07-24 11:41:50 | Dział: Odżywianie | Autor: Kapic | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2552 |

rzezba- cel: -ok 15cm z brzucha w miesiac i wyrzezbione nogi

taksamo 6dni w tygodniu therma+efedyna syntetyk + l karnityna w dawkach okolo 1 2g krem termogeniczny na nogi moze ktos ma jakies porpozycje co do proporcji i ilosci codziennie piro mono citro w ilosci 1 2g kazdego i tak jakis miesiac

Data: 2004-02-24 23:20:30 | Dział: Fitness | Autor: SFD | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 2552 |

Szpotawe nogi-leczenie-wiek

witam mam 15 lat i posiadam szpotawe nogi 5 ,mam w związku z tym pytanie czy ćwiczenia podane na tym forum:siad płotkarski itd. dadzą rezultaty w moim wieku

Data: 2009-11-26 20:09:38 | Dział: Zdrowie | Autor: lucky3 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2552 |

jak zrobic motyle ??

hej chciałem sie dowiedziec jakie są najlepsze cwiczenia zeby dobrze wykrztałcic motyle za odp z góry dziekuje !!

Data: 2004-09-09 22:32:18 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: PPPiczon | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2552 |

PTAK NIE ODPOWIADA!!! Ani sie nie porusza na widok ..

trena 20 susty 150 tab mety po tym odblokowalem sie 20 tab clomifren i to nie regularnie i nie wiem jak teraz zrobic zeby bylo jak przedtem minelo pul roku i dalej ch**nia nawet nie mam co sie brac za laski ptak nie odpowiada co siie da zrobic

Data: 2012-02-20 19:19:02 | Dział: Doping | Autor: nodobrabierz | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2552 |

Trening na gorne partie ciala

lubie sobie wypic i to tez idzie w miesien piwny. mozecie cos poradzic zeby nie bylo to widoczne, i wogole zeby zrobic zeby klata byla szersza 7 z gory dzieki zmieniony przez kaejhae19 w dniu 2008 06 19 21:59:47

Data: 2008-06-19 21:59:06 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: Kaejhae19 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2552 |

Problem ze stopa co radzicie ?

ze moje buty robocza sa nie wygodne musze zianwestowac w jakies wygodne wkladki... ale mimowszystko stopa boli : co zrobic zeby przestala jak porownalem obydwie wydaje mi sie ze w miejscu srodkowego malego palca a stopy mam male pogrubienie

Data: 2009-12-27 10:56:13 | Dział: Zdrowie | Autor: komornik88 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2552 |

Chce przytyć.

/20030331221452 mam 18 lat, 171 wzrostu i 48 kg masy ciala. prosze was o pomoc. co zrobic zeby szybko i skutecznie zwalczyc problem niedowage. czy sa jakies srodki, ktore moga pomoc czy tylko dieta jak tak

Data: 2003-03-31 22:14:52 | Dział: Odżywianie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2552 |

17lat. Rok czasu na silowni na sucho!

na plasko: 90kg przysiad 90*: 172kg wycisk zaa karku: ok. 70kg prosze o szczera ocene... co do poprawienia, co zrobic zeby lepiej wygladac... i jeszcze jedno... chce przejsc na trening, w ktorym kazde cwiczenie to 2 serie po 40 powtorzen. chce

Data: 2007-11-22 21:29:38 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: acab997 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2552 |

przukurcz miesni nogi

mi usuniete dwa wypaniete dyski l4 l5, l5 s1 bylem operowany rok temu. przed operacja przez pol roku chodzilem kulejac zeby nie obciazac lewej nogi gdyz ona mnie bolala. i niestety teraz mam olbrzymi przykurcz tej nogi nie moge jej tak

Data: 2005-07-26 23:34:12 | Dział: Zdrowie | Autor: Gargus87 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2551 |

Nowe buty

mam nowe buty i chcialbym grac w nich jak najdluzej jak zrobic zeby ciagle wygladaly jak nowe i drugim moim problemem jest brzydki zapach bo jak duzo gram to noga mi sie poci i strasznie wala potem i co zrobic zeby uniknac tego klopotu

Data: 2005-03-09 07:19:44 | Dział: Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe | Autor: wiann | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2551 |

DECA - ZDJECIA Prawdziwa czy nie ???

/20031003203006 powiedzcie czy ta deca jest prawdziwa czy podrobka jak cos to moge zrobic jeszcze jakies fotki i tu wrzucic co mam zrobic zeby ja sprawdzic .....::::: sq_one :::::.....

Data: 2003-10-03 20:30:06 | Dział: Doping | Autor: SQ_OnE | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2551 |

Mięsnie nóg

4x10,10,10,10. stosuje diete plus kreatyne wczesniej z polaczeniem z gainerem a ostanio skonczyl mi sie mass xxl co zrobic zeby objetosc uda wzrosla i ogolnie jego masa moja objetosc uda to wciaz 54cm... zmieniony przez gustlinho w

Data: 2007-03-11 13:59:03 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: gustlinho | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2551 |

wysu

/20040213113422 oto moje inauguracyjne zdjecie: mam maly problemik , zdjecie sa robione cyfrowom i maja dosyc duzy rozmiar ok.500kb co mam zrobic zeby je zmniejszyc z tym cos pokombinowalem ale strasznie sie spieprzylo

Data: 2004-02-13 11:34:22 | Dział: Galeria Zdjęć | Autor: Wysu | Liczba SOGów: 4 | Trafność: 2551 |

Co jesc zeby schydnac?

witam postanowilem odchudzic swoja mamuske ;d i chcialbym zebyscie napisali mi co ma jesc.. ;] albo ulozyc diete 41 a wiec; wzrost; 67 wiek;35 waga; 80 kg z gory dzieki 7 pozdrawiam

Data: 2008-06-21 15:24:27 | Dział: Odchudzanie | Autor: adii. | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2551 |

Ile razy każdy mięsień w tygodniu podczas cyklu?

wkleje moj plan itp. jedynym moim zonkiem jest to ze spie max po 6h :/ jem duzo,czesto itp. co powinienem zrobic zeby miec lepsze efekty odzywki wiem ze mam nie najlepsze ale na drozsze nie stac mnie bylo. a moj ostatni plan nie wiele rozni

Data: 2005-11-15 20:21:35 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: karlo86 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2551 |

Cwiczenia zwiekrzajace wyskok:)

mi sie ze przy moim wzroscie tj.183cm łape piłke na wysokosi 230cm wydaje mi sie ze to chyba troszke za mało co zrobic zeby zwiekrzyc wyskok a no i mam 17 lat: pomozcie z gory dziekuje:

Data: 2007-08-03 15:55:32 | Dział: Sporty Zespołowe | Autor: PoLeNa 18 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2551 |

Cykliczność na NOGI od Czawaja- 7 cykli

jak obiecałem, za sprawą wodyna zresztą, zająłem się intensywnie rozpisywaniem cykliczności treningowej na nogi zaczynamy wakacje się skończyły. dla niektórych bedzie to początek zmagań z cięzarami po przerwie, dla innych

Data: 2006-09-04 21:21:58 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Czawaj | Liczba SOGów: 10 | Trafność: 2551 |

Ostatnio wyszukiwane: rezonans magnetyczny kolana warszawa banacha | przepisy na ciasta na bialkach | kulka w odbycie czy grozne | radio samochodowe sprzedam bartoszyce | glicerol mawashi | trening ss6 | kiedy sie urodził artur walczak strongman | sen sej kaszycki | martwy ci g sumo | dieta na torbiel jajnika | rechabilitacja sciegna ahillesa | gdzie kupic tauryne | co zrobic zeby odchudzic nogi | riot my hands in the air | wiersze o sporcie | trening na łapy superserie | thermo core | trening póżną porą | trening na rzeźbe przykład | walki londyn