Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co zrobic zeby miec wiekszego penisa

Strona 2 z 5000

  • Brak zakwasow na bicepsach co zrobic?

    brak zakwasow na bicepsach co mam zrobic zeby miec zakwas moj biceps stoi na 38 cm i nie wiem co zrobic zeby ruszyla probowalem juz kilku treningow biceps z

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6512| Data: 2005-04-28 13:12:36| Liczba SOGów: 0
  • Co jeszcze zrobic zeby byc dobrze zbudowanym

    witam. mam pytanie co moge jeszcze zrobic zeby miec lepsze efekty moj plan to wyrzezbic sie dosc dobrze. co robie: 3 4razy w tygodniu silownia z trenerem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4662| Data: 2007-12-12 18:43:29| Liczba SOGów: 0
  • Chcę mieć talię :)

    witam serdecznie. to mój debiut na forum, wiem, że pododne tematy były poruszane i przeczytałam wiele wypowiedzi, jednak chciałabym prosić o rozpatrzenie mojego przypadku . prawie rok temu postanowiłam schudnąć. przy wzroście 179 ważyłam 69 kg.

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 8260| Data: 2009-02-14 10:23:29| Liczba SOGów: 0
  • co zrobic zeby nie tracic masy i zrobic fajny brzuch?

    jakies jezdzenia rowerem i inne cwiczenia spalajace tluszcz to spadnie mi masa :d wiec stad moje pytanie :c co zrobic :d zeby miec krate :d a przy tym nie chudnac

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2333| Data: 2009-03-24 20:59:25| Liczba SOGów: 0
  • 170 wzrostu co zrobić żeby urosnąć do góry POMOCY!!!

    witm mam 170 wzrostu. cwicze 2 lata na siłowni na sucho .wyciskam 115 na klate. w łapce mam 38cm. waże 74kg. powoli zaczynam wygladac smiesznie poniewaz barki mam szerokie a jestem niski. czy ma ktos jakis pomysł co zrobić żebym troszke sie wybił

    Odpowiedzi: 113| Ilość wyświetleń: 48038| Data: 2006-02-09 22:44:15| Liczba SOGów: 7
  • co zrobic aby miesnie nie rosly ????

    chlopcy co zrobic zeby uprawiajac kolarstwo nie miec nog jak dwa slupy graniczne jestem kobieta i nie byloby to wskazane....co mam robic zeby od wyczynowego uprawiania tego sportu nie wyksztalcily mi sie za duze miesnie nog pozdrawiam kasiek

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 5533| Data: 2002-11-18 00:27:13| Liczba SOGów: 2
  • EKG serca, co zrobic zeby wyniki byly dobre?

    witam mam za 2 tygodnie badanie ekg trenuje bardzo dużo stosuje stacki kreatynowe a wyniki musze mieć dobre. co wplywa na złe ekg co stosowac zeby ekg na okres badan unormowac to bardzo wazne pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 9762| Data: 2008-07-23 15:19:09| Liczba SOGów: 0
  • jak ćwiczyć żeby tak wyglądać ?

    witam, chciałbym się dowidzieć jak należy ćwiczyć, co jeść itp, żeby wyglądać tak jak użytkownik marcin_olb obecnie, może to pytanie wyda się głupie, ale wolałbym wyglądać jak marcin obecnie niż jak wyglądał 2 lata temu pozdwoliłem sobie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1916| Data: 2008-12-21 16:29:44| Liczba SOGów: 0
  • Co jeść zeby mieć siłe

    czesc chciałbym sie dowiedziec co najlepiej jeść żeby mieć siłe.... ps przy cwiczeniu na mase i na siłe

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 10436| Data: 2006-08-25 14:59:04| Liczba SOGów: 0
  • co zrobić???

    mam 17lat ćwiczę 2 lata na sucho ale chyba wezmę omnadren. biorę na klate 32kg albo 12,5kg x 40powtórzeń w łapie mam 23 a wzrost 189cm. co moge zrobić żeby mieć lepsze wyniki. może omnadren

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1319| Data: 2006-02-01 10:09:16| Liczba SOGów: 0
  • bardzo niska waga ciała - co zrobic?

    witam, mam 15 lat wzrost cos ok. 167cm 32 waga ok. 46kg 18 no i moje pytanie co zrobic zeby zwiekszyc swoja mase ciala , jem normalnie, nie mam zadnej diety ani nic. waze strasznie mało, bardzo mało. co

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 7297| Data: 2006-09-24 17:59:26| Liczba SOGów: 3
  • co brac zeby miec "speeda"?

    cześć!!!! trenuję pływanie. doradzcie mi co mam brać, żeby poprawić swoje czasy, co mam wziąć, żeby mieć speeda artur

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 3978| Data: 2001-08-02 19:23:41| Liczba SOGów: 2
  • zmęczony, co brac zeby miec siłe na trening..

    chodzi mi o to ze czasem jestem zmęczony po całym dniu i poprostu staje sie mniej wydajny na treningu, co moge brac zeby miec siłe na trening, zeby mnie cos pobudziło.. z góry dzięki.

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 3651| Data: 2006-10-28 13:17:47| Liczba SOGów: 0
  • Co zrobić zeby mieć ładny płaski brzuch

    witam... mam problem, nie mogę schudnąć z brzucha ... w zasadzie nie jestem osobą otyła, ale wałek na brzuchu mi nie odpowiada... chciałąbym prosić o poradę na temat tego co mam jeść i co ćwiczyć ... proszę o pomoc ...................

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1195| Data: 2012-02-15 14:54:01| Liczba SOGów: 0
  • co zrobic by wzmocnic ....

    co zrobic zeby wzmocnic bicepsy wiem ze to glypie pytanie ale niewiem jaki wybarc traning. wiem ze powiecie mi zeby mnic

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2294| Data: 2004-09-02 16:09:02| Liczba SOGów: 0
  • Co zrobić żeby mieć rzeźbę ?

    witam, chcem sobie zbudować dobrą rzeźbę mam 13 lat, 165cm wzrostu, ważę 46kg..... co polecacie zmieniony przez michas5 w dniu 2014 04 09 21:51:19

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1293| Data: 2014-04-09 21:50:53| Liczba SOGów: 0
  • Co zrobić żeby poprawić brzuch przy masie?? Pomóżcie

    2008/20080724134409 witam mam taki problem, robie na mase wszystko jest ok tylko brzuch wydaje mi się coraz gorzej albo stoje w miejscu 2 rośnie mi cały czas.... mam 16 lat w grudniu 17 bedzie 172 wzrostu waga 73 kg.... co zrobić żebby poprawić

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2507| Data: 2008-07-24 13:44:09| Liczba SOGów: 0
  • Co zrobic z "oponka" na brzuchu?? jak sie je pozbyc?jakie cwiczenia wykonywac?POMOCY!

    witam. proszę o pomoc w sprawie oponki na brzuchu. co zrobić żeby sie jej pozbyć ćwiczę na siłowni 3 4 razy w tygodniu. ćwiczę następujące partie ciała: klatka i biceps: plecy i triceps : barki i nogi + po każdym treningu jeżdżę na rowerku, i

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5951| Data: 2008-11-23 20:43:51| Liczba SOGów: 0
  • co zrobic zeby przytyc

    siema mam 17lat moj wzrost to 185 cm a waga lepiej nie pytac, otoz mam pytanko co jesc zeby przytyc chodzi o jakies odzywki,poniewaz jem jem i nic nie tyje, chce wygladac normalnie 7

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 12824| Data: 2005-07-02 13:47:31| Liczba SOGów: 0
  • Co zrobić żeby nabrać masy???

    witam mam 17 lat, ćwiczę od 2 lat, ale jestem z postury dość szczupły. co powinienem zrobić żeby nabrać trochę masy, jakie odżywki itp. zastanawiałem sie nad kreatyną ale nie wiem czy jest to mi potrzebne. i jak się układa dietę co jest

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 5687| Data: 2007-06-13 20:29:13| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}