Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co zrobić zeby sie podciągnąć na drążku dużo razy

Strona 17 z 5000

  • haki do zwisu na drążku

    i wsadzic na forum na allegro takie kosztują 70 zł i zastanawiam sie czy można by sobie takich domowej roboty zrobić i jak ogólnie oceniacie ten sprzet, przydatny jest

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3455| Data: 2009-03-22 20:31:47| Liczba SOGów: 0
  • podciaganie na drazku

    mam problem z podciaganiem sie na drazku wykonam tylko 3, przy dobrych wiatrach 5 podciagniec. jak mam wycwiczyc plecy zebym mogl te 15 razy sie podciagnac. codziennie robie podciagniecia do polowy 3 serie po 8 powtorzen. czy to dobre rozwiązanie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1052| Data: 2006-08-31 16:15:28| Liczba SOGów: 0
  • czerwono rozowe plamy pojawiajace sie stopniowo na calym ciele

    2010/20100923132341 pojawiaja sie stopniowo na calym ciele, choc powoli rowniez rosna. czy wie ktos co to moze byc i jak sie tego pozbyc prosze o pomoc...

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 6633| Data: 2010-09-23 13:23:41| Liczba SOGów: 0
  • Walka na ulicy!!

    siema mam 15lat 170cm waze 45kilo.powiedzcie mi co zrobic zebym nie dostal na ulicy od kogos w moim wieku. diete na mase juz mam cwicze na silowni 3miesiace. na sztuki walk nie

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 5008| Data: 2006-03-02 09:35:23| Liczba SOGów: 1
  • Poczotkujący trening dla pietnastolatka.

    ponieważ mam problemy. jestem facetem i 1. nie jestem wstanie się podciągnąć na drążku 2. nie jestem w stanie zrobić mostka. 3. i najgorsze ze wszystkich wstyd nad wstydem nie jestem wstanie zrobić ani jednej normalnej pompki 2 . po prostu

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1003| Data: 2010-06-29 15:31:36| Liczba SOGów: 0
  • co zrobic z bolem piszczeli

    trenuje rugby codziennie biegam ok.7km i cho*****nie boleom mnie piszczele smarowalem to mascia na stany zapalne i co prawda momoglo ale tylko na 3 dni czy ktos nie wie co mozna z tym zrobic

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 5179| Data: 2002-02-10 15:23:37| Liczba SOGów: 1
  • VIII-Otwarte M.P. w Podciąganiu na Drążku

    7. sędzia sygnalizować będzie zawodnikowi zaliczony bój 8. krótki odpoczynek możliwy w pozycji, kiedy zawodnik znajduje sie na dole z wyprostowanymi rękoma maksymalnie 10 sek . 9. zabrania się dotykania nogami słupków , podłogi i drążka. 10.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1372| Data: 2012-07-23 20:37:35| Liczba SOGów: 0
  • co brać żeby schudnąć

    pytanie mojego kumpla co brać żeby schudnąć . polećcie jakieś suplementy najlepiej z hiteca albo z jakiejś innej dobrej firmy. waży 86 kg ima 187 cm a chce ważyć 78kg. pozdrowienia od kolegi

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 5372| Data: 2002-07-05 13:05:34| Liczba SOGów: 1
  • Co jesc zeby przytyc ??? Przy malym treningu

    mam okolo 186cm i waze 70kg, cwicze na ogol 3 4 razy z tym ze sa to cwiczenia chalupnicze czyli seria pompek, hantli, podciaganie na drazku czasem brzuszki.. no i

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2954| Data: 2005-04-06 13:49:30| Liczba SOGów: 0
  • Ile razy na drążku??

    było wiele ankiet i postow o ruznych cwiczenia ale o podciaganiu niewidzałem. chodzi mi mianowicie o dowolne pełne podciagniecei obojednie jakim uchwytem byle by sie podciagnac z prostych rak nie 1/2

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1708| Data: 2005-06-26 15:45:00| Liczba SOGów: 1
  • wznowiłem ćwiczenia na drążku

    im, że warto ćwiczyć i wiek w tym wcale nie przeszkadza. mam 53 lata i od początku roku rozpocząłem lekki trening na drążku w latach 1980 1985 troszkę ćwiczyłem na drążku a mój rekord z 1981 roku w podchwycie to 19 podciągnięć, wymyki przodem i

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 2908| Data: 2012-03-13 11:45:01| Liczba SOGów: 2
  • prosba o pomoc - dieta i trening na redukcje i rzezbe

    witam dziewczynki : moze na wstepie zaczne od ankiety zeby wszystko bylo jasne i klarowne ;d wiek : 19 i pol;p waga : 54 wzrost : 161 obwód w biuście : [do sprawdzenia

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1096| Data: 2010-12-27 23:04:53| Liczba SOGów: 0
  • na ratunek metabolizmowi

    maju było 53 kg. ale mięśniory mam okropne na udach i brzuch mi odstaje mięsień , ramiona też są bardziej nabite. co zrobić aby się wysmuklić, co jeść, ćwiczyć/nie ćwiczyć mam wrażenie, że im więcej się ruszam, tym jest gorzej. ratunkuuuuuu

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 2656| Data: 2012-09-07 17:01:00| Liczba SOGów: 1
  • Niskie libido na cyklu cypionat + deca

    clomid. wszystko wracało do normy libido było co najmniej zadowalające. ok. dwa tygodnie po odbloku postanowiłem zrobić kolejny cykl który napisałem na początku nie wiedziałem, że można zrobić tzw. mostek między cyklami i stąd odblok... zacząłem

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1610| Data: 2014-03-02 23:48:05| Liczba SOGów: 0
  • trening na drążku prosze o wskazówki

    witam musze zaliczyc pewnien egazmin na ktorym musze podciagnac nadchwytem 25 razy do brody na zalicznie w tej chwili moj maks wynosi 16 podciagniec bez obciazenia bardzo prosze wskazowki jak

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1008| Data: 2006-04-15 09:54:59| Liczba SOGów: 1
  • Układanie włosów na zelu

    meskie 197[/url] lecz mam problem używam żelu a on wysycha , zel jest dobry bo firmy janna co zrobić czy zmienić go na gumę czy jakoś inaczej go nakładać ... ja osobiście zaczynam od mycia głowy i na lekko wilgotne włosy nakładam troch żelu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4400| Data: 2012-09-06 16:57:45| Liczba SOGów: 0
  • Gęste i twarde włosy jakie fryzury

    witam. mam grube,gęste i twarde włosy z którymi ciężko coś zrobić http://imageshack.us/photo/my images/832/27092011169/ włosy przez cały czas stoją czy są krótkie czy trochę

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3989| Data: 2011-10-01 18:08:26| Liczba SOGów: 1
  • Podciąganie na drążku - jaki % masy ciała?

    jaki procent masy ciała podnosi sie przy podciaganiu na drazku podchytem i czy to dobre cwiczenie na budowanie masy biców dzieki za odp

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 4776| Data: 2006-09-18 20:06:56| Liczba SOGów: 0
  • Brak progresu na drążku

    witam serdecznie mój problem wygląda następująco. chcę podciągać się na drążku jak najwięcej razy niestety po paru miesiącach treningu stoję w miejscu. progres idzie bardzo powoli mimo iż

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1555| Data: 2011-02-04 09:58:41| Liczba SOGów: 1
  • problem z garbieniem sie

    witam jak to jest napisane w temacie mam problem bo sie garbie i mam w zwiazku z tym takie pytanie: co mam zrobic zeby sie pozbyc tej zlej postawy czy moze cwiczyc plecy 2 razy w tygodniu zapomialem dodac ze normalnie cwicze 4 razy

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2915| Data: 2007-09-23 17:06:10| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}