Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: co znajduje sie u czlowieka po prawej stronie pod zebrami

Strona 1 z 5000

  • Bol brzucha po prawej stronie pod żebrami

    witam was! od 2,5tygodnia jestem na cyklu mono +cp i od ok 4 dni odczuwam silny bol brzucha po prawej stronie pod żebrami w dolnej czesci... zastanawiam mnie to czy to wątroba miał ktos podobne objawy...

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 47620 | Data: 2007-10-17 19:29:38 | Liczba SOGów: 1
  • ból po prawej stronie pod zebrami

    mam dziwne bule pod zebrami z prawej strony czy to watroba robilam usg i wykazalo stluszczenie watroby i naczyniaka czy to cos powaznego . czy powodem moga byc leki hormonalne biore eutyrox a przez 6 lat stosowalam srodki antykoncepcyjne

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2710 | Data: 2011-07-05 17:16:07 | Liczba SOGów: 0
  • ból brzucha po prawej stronie pod żebrami

    od kilku miesiecy boli mnie brzuch z prawej str pod zebrami okolo 4 5 tygodni temu ból minął a teraz znowu wrocil i boli jeszcze bardziej . nie pomagaja nawet tabletki . i zawsze boli gdy cos zjem . nie mam pojecia co to moze byc . . .

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2820 | Data: 2010-07-23 13:08:40 | Liczba SOGów: 0
  • Ból po prawej stronie pod żebrami.

    witam, od 2 dni mam bóle po prawej stronie pod żebrami gdy oddycham. dzisiejszej nocy nie mogłem przez to spać:/ ćwiczyłem ostatnio klatke i biceps, może jakaś kontuzja ogólnie jest to bardzo

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 438 | Data: 2013-10-12 08:35:33 | Liczba SOGów: 1
  • ból po prawej stronie pod żebrami

    co parę godzin od 3 dni boli mnie coś po prawej stronie pod żebrami. ataki bólu trwają ok 30 minut. boli mnie szczególnie wtedy, gdy biorę głębszy wdech. podejrzewam że to może być związane z wątrobą... co mi dolega czy powinnam się niepokoić

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2817 | Data: 2010-10-24 12:36:17 | Liczba SOGów: 0
  • ból brzucha po prawej stronie pod żebrami po ucisku

    lub z kolana już nie pamiętam w splot słoneczny. oczywiście przytkało mnie więc zszedłem z boiska i rozciągnąłem sie niestety później ciągle bolał mnie brzuch po prawej stronie pod żebrami promieniujący do pleców. ból troche ustał ale ciągle

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1805 | Data: 2012-05-09 16:54:55 | Liczba SOGów: 0
  • Co brac na ucisk w prawej stronie brzucha?

    siemka, mam nastepujacy problem. od jakiegos czasu czuje ucisk w prawej czesci brzucha, tak na wysokosci konca zeber, mam tez wrazenie ze mam w tym miejscu cieplejszy brzuch. nie wiem co to moze byc... czytalem ze watroba nie boli itp itp mniejsza

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 10488 | Data: 2006-09-27 14:02:28 | Liczba SOGów: 1
  • co znajduje sie po prawej stronie brzucha

    co znajduje się po prawej stronie brzucha ból odczuwalny tępy z tyłu między pępkiem a nerką i lekki ból w pod brzusiu i ból w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 2509 | Data: 2011-09-02 20:07:14 | Liczba SOGów: 0
  • Ból klatki piersiowej po prawej stronie - kujący!!!

    dużo wody z 1,5 litra w 3 godziny i dużo zjadłem. od 1 godziny gdy robie coś prawą ręką to czuje bardzo kujący ból po prawej stronie klatki piersiowej. z 1 miesiąc temu miałem taką samą sytuację i wtedy właśnie pamiętam, że dużo wypiłem. czy to

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 8119 | Data: 2010-01-23 13:14:23 | Liczba SOGów: 0
  • Bol pod zebrami

    witam. chcialbym sie dowiedziec co to moze byc i czy moze to byc cos powaznego od pewnego czasu boli mnie a raczej kluje po mojej lewej

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3628 | Data: 2008-10-22 22:56:25 | Liczba SOGów: 0
  • po której stronie jest wyrostek

    kiedy zkonczylem jezdzic na rowerku, po chwili czasu zaczelo cos mnie kuc po lewej stronie pod zebrami mysle ze to wyrostek!. jakie to jest uczucie niewiem co to moze byc czy moglby mi ktos odpowiedziec co to moze byc

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 4086 | Data: 2011-01-06 16:29:50 | Liczba SOGów: 0
  • plecy tyl po prawej stronie

    pod zebrami bol kujacy

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 125 | Data: 2014-01-07 11:49:25 | Liczba SOGów: 0
  • Ból pod żebrami po bieganiu

    pierwsze kilka dni biegałem sam a po bieganiu żadnych dolegliwości oprócz zakwasów. ale wczoraj umówiłem sie na wspólny bieg z koleżanką i w odróżnieniu do poprzednich treningów podczas biegu non stop rozmawialiśmy przez co trochę zapominałem o

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3109 | Data: 2008-10-17 10:11:52 | Liczba SOGów: 0
  • ból w prawej stronie brzuch

    witam!mam problem bo po wczorajszym treningu mam taki dziwne uczucie po prawej stronie brzuch.centralniepo prawej stronie brzucha miesnie skosne dodam ze nie cwiczylem wczoraj brzucha i nie wiem

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2441 | Data: 2008-05-27 12:04:37 | Liczba SOGów: 0
  • Brak czucia po prawej stronie uda

    od dłuższego czasu nie mam czucia w prawej nodze po prawej stronie uda , w lewej wszystko jest ok tylko w tym prawym udzie po prawej stronie jakby mięsień był zdrętwiały , co to może być

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 345 | Data: 2013-12-07 19:30:15 | Liczba SOGów: 0
  • ból brzucha po prawej stronie na dole

    cześć mam 16 lat. od paru dni bardzo boli mnie brzuch na dole po prawej stronie wczoraj całą noc płakałam... robi mi się często słabo. ból czasami jest nie do wytrzymania taki kujący.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1626 | Data: 2010-06-26 12:25:13 | Liczba SOGów: 0
  • bol po prawej stronie

    od 2 tygodni jestem na cyklu i tak dziwnie boli mnie po prawej stronie u dolu brzucha..zastanawiam sie czy to jest watroba czy tez mzoe poprostu miesien jakis rpzesilonu bo jak siedze chodze to nei boli tylko rpzy

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 951 | Data: 2007-10-18 18:46:13 | Liczba SOGów: 0
  • bole po lewej stronie podczas cyklu

    jakies bo robilem w ten dzien klate i troche poszalalem bo power po tym jest : przepuklina bo watroba jak dobrze mi sie wydaje chyba po prawej stronie jest i nie jest unerwiona zeby miala bolec...prosze o odpowiedz

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 1557 | Data: 2008-10-21 20:17:41 | Liczba SOGów: 1
  • Ból po prawej stronie w dole pleców...

    nie wiem co to jest, boli mnie w dole pleców po prawej stronie wie ktoś co to jest mógłby mi pomóc

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1143 | Data: 2012-07-06 10:08:32 | Liczba SOGów: 0
  • Ból po prawej stronie żeber po cyklu

    3.5 tygodnia brałem 30mg winstrolu oral dziennie a od 3 dni odczuwam dziwne kłucie, ból, uczucie rozpierania po prawej stronie żeber, nie jest to jakiś mocny ból, ale jednak dyskomfort czuję, na dodatek już na cyklu pojawiły się silne gazy i

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 890 | Data: 2012-08-22 19:18:47 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}