Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: co znaczy słowo kush

Strona 1 z 4693

  • PRZESTROGA, CO ZNACZY PRAWIDŁOWY TRENING!!!! (DRĄŻEK TYLKO DRĄŻEK)

    witam wszystkich. swoją wypowiedź kieruje głównie do początkujących osób zaczynających swoją karierę z siłownią. chciałbym chociaz w małym stopniu przyczynic sie do tego ze osoby te rozpoczną swoją przygode z ciężarami w sposób prawidłowy a

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 12718| Data: 2006-10-06 10:50:19| Liczba SOGów: 17
  • 10 rad co do odżywiania!

    może ograniczyć przyrost mięśni, gdyż zużyje zbyt dużo kalorii. jeśli odczuwasz coraz większą siłę na treningu, to znaczy że ćwiczenia aerobowe nie przeszkadzają w robieniu masy. jednak gdy czujesz, że tracisz siłę, to prawdopodobnie robisz za

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 6410| Data: 2008-11-02 09:29:25| Liczba SOGów: 8
  • Redukcja tkanki tłuszczowej

    wykorzystuje wątrobe i nerki i w dłuższym okresie działania może doprowadzić do powikłań. chciałbym wiedzieć co znaczy słowo dłuzsze stosowanie diety wysokobiałkowej, tzn ile czasu : to chyba bedzie wszystko co chciałem nasmarować, troche

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1909| Data: 2007-06-09 08:54:07| Liczba SOGów: 1
  • Merida MATTS TFS 100

    witam fanów 2 kółek mam pytanko odnosnie tego roweru aszczególnie jego hamulcy. oba sa hydrauliczne ale co znaczy słowo zintegrowane i czy waszym okiem to fajny rower bo zamierzam go kupic by tak po prostu pojexdzic sobie odp

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2013| Data: 2009-05-02 09:13:19| Liczba SOGów: 0
  • Tajlandia co można kupic ...

    2009/20091107123713 wstawiam to co udało mi się znaleźć w tajlandzkich aptekach niektóre z tych rzeczy nie są w spisie fda co znaczy że są underami . 1 stanol body research 200 tab 5 mg

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 7406| Data: 2009-11-07 12:37:13| Liczba SOGów: 0
  • co znaczy odblok?

    moze uznacie mnie za debila ale nie mam pojecia co to znaczy byc zablokowanym poniewaz nie bralem po zadnym cyklu jeszcze nic na odblok a teraz mam zamiar .moze mi ktos napisze jaka jest roznica gdzy sie odblokuje lub nie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2463| Data: 2005-02-03 23:09:42| Liczba SOGów: 2
  • kreatyna- co z sercem i odpornoscia

    mam pytanko co do ewentualnych skutkow ubocznych kreatyny. stosowalem juz ja kilkakrotnie co znaczy ze efekty b.zadowalajace i zauwazylem,ze prawie zawsze gdzies tak w polowie cyklu lapie mnie przeziebienie.i to

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3050| Data: 2002-04-08 23:10:16| Liczba SOGów: 4
  • co to JUVEN , oraz Jakie HMB

    co znaczy po angielsku juven http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi cmd=retrieve&db=pubmed&dopt=abstract&list_uids=15129934 3 ps jakie hmb wychodzi najkorzystniej teraz

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1515| Data: 2004-10-31 12:30:30| Liczba SOGów: 3
  • Co znaczy katowac Brzuch???

    hej tak sie zastanawoan co macie na mysli piszac z etrzeba katowac brzuich. ile razy w tygodniu powinienem go cwiczyc jak długi powinen byc odpoczynek pomiedzxy treningami cwicze na masse i biore suplementy na mase kreatyna . prosze

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1289| Data: 2004-03-10 21:20:26| Liczba SOGów: 0
  • Siłownia i siła fizyczna w sportach walki

    ochraniacza na szczękę nie mający żadnego pojęcia o suplementacji może dostać oczopląsu. jak często czegoś używać co znaczy że coś jest opcjonalne zdecydowanie polecam i zachęcam wszystkich do zastosowania bazy suplementacyjnej jaką bez

    Odpowiedzi: 108| Ilość wyświetleń: 165701| Data: 2008-05-16 08:46:54| Liczba SOGów: 76
  • TEST - Fizogen/sklep sfd - Masa by Cobra

    wyjątkowo... twoje doświadczenia treningowe zmienią się od pierwszej porcji, bo dopiero teraz przekonasz się, co znaczy pompa, wypełniająca mięśnie krwią aż do bólu. dopiero teraz dowiesz się, co naprawdę znaczy słowo energia! no blast da ci

    Odpowiedzi: 152| Ilość wyświetleń: 14315| Data: 2007-09-17 08:18:08| Liczba SOGów: 5
  • Przysiad z przysłowiowym palcem w doopie - żadnych wymówek Panowie i Panie

    ledwie od wybuchu smiechu sie powstrzymywałem heheh ale na prawde probuje sie opuscic nizej i nie moge to znaczy ze źle zaczales nauke sa teraz 2 opcje zmniejsz ciezar o polowe i opusc sie do konca chocby to mialo zajac 50 sekund,

    Odpowiedzi: 301| Ilość wyświetleń: 74534| Data: 2010-06-04 15:16:39| Liczba SOGów: 180
  • Leangains Diet czyli Jem / Nie jem - Zbiór od A do Z

    które wynalazły przeciwstawne zależności pomiędzy wysoką częstotliwością jedzenia, a wagą ciała pośród populacji. znaczy to tyle, że ci badacze mogli opierać się na wzorcu dietetycznym tysięcy jednostek i znaleźć, że ci, którzy jedzą częściej z

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 18675| Data: 2012-02-01 22:09:07| Liczba SOGów: 6
  • SD- Strategic Deconditioning- Strategiczne Roztrenowanie

    lecz także wkładasz nowe siły i sięgasz po nowe poziomy dalej niż twoje poprzednie osiągi. więc czym jest sd co znaczy strategic deconditioning i jak wykorzystujemy sd do kontynuowania przyrostów sd to po prostu okres czasu bez treningu,

    Odpowiedzi: 94| Ilość wyświetleń: 49598| Data: 2004-06-12 18:19:58| Liczba SOGów: 51
  • Odchudzanie Łopatologicznie, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez kobiety

    [/size] 1. chcę szybko schudnąć co mam robić do schudnięcia potrzebny jest deficyt kaloryczny. to znaczy ze musisz więcej spalać kalorii niż przyjmujesz. są dwa sposoby na stworzenie deficytu a zmniejszenie ilości spożywanych

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 333675| Data: 2010-04-08 13:26:21| Liczba SOGów: 245
  • Jak schudnąć w zdrowy sposób

    15 25 minut wysiłku dopiero po spaleniu całego zapasu glikogenu, nasz organizm zacznie czerpać energie z tluszczy.to znaczy że w normalnych warunkach wysiłek aerobowy nie powinien być krótszy niż 40 60 minut.to może troszke odstraszać, ale

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 13229| Data: 2003-04-25 17:42:53| Liczba SOGów: 17
  • Do tych co prosza o ocene planu HST

    nawet pytania o objetosc ostatnio traca sens bo bryan powiedzial, ze najlepiej jest utrzymywac stala objetosc. co to znaczy znaczy to, ze odchodzi nam kolejna niewiadoma i, ze dla wiekszosci cwiczacych liczba serii na duze grupy ksztaltuje sie

    Odpowiedzi: 242| Ilość wyświetleń: 55794| Data: 2006-11-09 15:34:42| Liczba SOGów: 27
  • BAS RUTTEN - Kompendium Wiedzy

    f.a.q. jak zdobył przydomek el guapo w filmie trzej amigos , największy drań miał przydomek el guapo co znaczy przystojny . bas pomyślał, że może zabawne będzie używanie tego pseudo ponieważ sam siebie zwał najprzystojniejszym

    Odpowiedzi: 51| Ilość wyświetleń: 13793| Data: 2003-03-21 22:39:38| Liczba SOGów: 47
  • Zanim zapytacie co to pryszcz i co na niego działa!

    jako nauka jest nierozerwalnie związana z biologią, ochroną środowiska, medycyną pracy oraz medycyną środowiskową. słowo higiena pochodzi od nazwy greckiej bogini zdrowia córki asklepiosa hygiei, która najczęściej jest przedstawiana przez

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 64704| Data: 2003-10-30 15:24:31| Liczba SOGów: 1
  • Nowy sposób rozciągania mięśni!!!

    który znam i praktykuję od paru lat i który jest bardzo skuteczny i przynośi dobre efekty! nazywa się pir co znaczy poizometryczna relaksacja.jest to sposób rozciągania mięśni który opiera sie na fizjologicznych mechanizmach jakie zachodzą w

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 31639| Data: 2005-02-15 17:25:53| Liczba SOGów: 19

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}